E34 mootoris värin
E34 mootoris värin
Ei tea kas peaks midagi halba mõtlema aga küsin ikkagi.
Mootor 2.5 141kw, auto 1991.a. E34
Külmast peast käivitamisel viskab korraks pöörded üles ja siis vajuvad alla. Soojast peast töötades mootor nagu väriseks kergelt + vahest tundub nagu lööks mootoris midagi tugevamalt. See siis kui paigal tühipööretel töötab.
Kas selline peakski olukord olema või viitab midagi kuskil mingile veale ?
Ja teine asi, et kui käivitad siis tunduks nagu miski asi viliseks hetkeks, mingid rihmad äkki ?
ETTE TÄNADES !
Mootor 2.5 141kw, auto 1991.a. E34
Külmast peast käivitamisel viskab korraks pöörded üles ja siis vajuvad alla. Soojast peast töötades mootor nagu väriseks kergelt + vahest tundub nagu lööks mootoris midagi tugevamalt. See siis kui paigal tühipööretel töötab.
Kas selline peakski olukord olema või viitab midagi kuskil mingile veale ?
Ja teine asi, et kui käivitad siis tunduks nagu miski asi viliseks hetkeks, mingid rihmad äkki ?
ETTE TÄNADES !
vilet teeb ilmselt rihm üks ainus ju neid on pöörded selliselt tõusevad ja langevad on normaalne ja tugevamat toksimist tühikäigul teeb ilmselt hüdrotõukur mida spetsialistid käsevad vahetada kõik korraga hinnaks on ca.300 eeki tk ja on neid seal 24 tükki siis vaevalt neid keegi nii siin vahetama hakkab aga tean ka mehi kes kuulavad ja näpuga näitavad millised vaja vahetada millised mitte omal ka toksivad vahest aga mind see ei sega veel
- Rene_V
- Huviline
- Postitusi: 1872
- Liitunud: 10.03.2004 22:55 16
- Peamine sõiduk: E39 540i, 525d -02
- Telefon: 55560543
- Asukoht: Reval
sõbra e34-l oli kah värin mootoris sees, kui ventikatiivikul oli üks laba natuke katki läinud.....ei tea nüüd muidugi kas sul sama asja viga, et väriseb, aga jah......
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring x2-ex /Bmw e39 530d touring-00-ex
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Bmw E61 530d -06-ex / Bmw E61 530d -05 ex / Bmw E39 525i -00 ex/ Bmw E39 525d Touring-01 ex
Hetkel BMW e39 540i sedaan `02 ,BMW e39 525d sedaan `02
Hüdrotõukur
Ei, ventikast ei ole midagi, see mul uus koos uue radikaga pandud.
Otseslt jah need kerged nö. tõuked ei häiri aga siiski, kas on muretsemiseks põhjust ?
Kui palju oleneb mootori töö hüdrotõukuritest ?
Otseslt jah need kerged nö. tõuked ei häiri aga siiski, kas on muretsemiseks põhjust ?
Kui palju oleneb mootori töö hüdrotõukuritest ?
Vahest võib selle lonkamise tugevat tundaandmist põhjustada ka väsinud mootoripadjad.
Viimati muutis Olts, 10.01.2006 17:00 25, muudetud 1 kord kokku.
E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111
Hüdrotõukur
No täna oli sula ja mootor töötas paremini, löögid ei olnud nii tuntavad , nagu pehmemad olid ja mootoritöö ühtlasem. Aga jah.
Ootaks ikka veel kogemusi.
Ootaks ikka veel kogemusi.
Mul olid samad sümptomid autol 525i 91a ja probleemi tekitas katki läinud õhulõdvik, see õhulugeja ja sisselaskekollektori vahel olev, (kohast kust läheb voolik tühikäiguklappi). Külmast peast ei saanud piisavalt rikast segu ning ei hoidnud pöördeid, kuid alguses korrax lõi ka pöörded kõrgele ning soojast peast jälle kergelt "värises".
Hüdrotõukur
Pöördesse läheb ta mulgi hästi, et sellega pole probleemi ja kiirendab ka hästi aga vot see kerge tudin ärritab veidi, et kas peab ikka nii olema. Küttekulu on ka ok muidu. Sõbral on E36 325 sama mootoriga ja no tal ei värise.
E34 mootoris värin
No nii, eile-täna sai asi siis lahenduse.
Viga ei olnud hüdrotõukurites, need ok. Esimesena läksid vahetusse kõik küünlad mis olid kergelt juba nö. niisked, asemele läksid uued NGK-d. Järgmisena mindi tühikäigumootori kallale ja tehti korralik läbipesu, asi oli umbes omadega. Vahetati ära veel mõned mõranenud voolikud ja ok. Omal soovil sai lastud ära vahetada ka termostaat, asemele läks WAHLERi 92 kraadine, asi ikka palju etem kohe- soovitan.
Milles siis põhiviga oli: õhulugeja suri ära ja see sundis mootorit koos eelloetletud probleemidega sedasi värisema. Hetkel siis küll mootor nagu väristab aga väga kergelt ja vähem kohe oluliselt. Õhulugeja hind 4000 ja see jäi vahetamata, lihtsalt pistik lahti ja kõik. Tartu UM-st öeldi, et see pole sõitmisel takistus, küttekulu pidi vaid miskit 0,5 liitrit 100le tõusma.
Ühtlasi siis kõik arvamused oodatud, samuti pakkumised õhulugeja kohta, sest 4000t ei tahaks välja käia.
Viga ei olnud hüdrotõukurites, need ok. Esimesena läksid vahetusse kõik küünlad mis olid kergelt juba nö. niisked, asemele läksid uued NGK-d. Järgmisena mindi tühikäigumootori kallale ja tehti korralik läbipesu, asi oli umbes omadega. Vahetati ära veel mõned mõranenud voolikud ja ok. Omal soovil sai lastud ära vahetada ka termostaat, asemele läks WAHLERi 92 kraadine, asi ikka palju etem kohe- soovitan.
Milles siis põhiviga oli: õhulugeja suri ära ja see sundis mootorit koos eelloetletud probleemidega sedasi värisema. Hetkel siis küll mootor nagu väristab aga väga kergelt ja vähem kohe oluliselt. Õhulugeja hind 4000 ja see jäi vahetamata, lihtsalt pistik lahti ja kõik. Tartu UM-st öeldi, et see pole sõitmisel takistus, küttekulu pidi vaid miskit 0,5 liitrit 100le tõusma.
Ühtlasi siis kõik arvamused oodatud, samuti pakkumised õhulugeja kohta, sest 4000t ei tahaks välja käia.
Re: E34 mootoris värin
See on ainult pool tõde! Kulu tõuseb ka, aga ta kuulab ju ilma lugejata gaasi väga uimaselt.Andrei8 kirjutas:Tartu UM-st öeldi, et see pole sõitmisel takistus, küttekulu pidi vaid miskit 0,5 liitrit 100le tõusma.
Omal oli sama probleem, meil ju samad lugejad ka vist? Vähemalt diameeter on 3.0-l sama mis 2.5-l. Mina sain sellise asja Tallinnas OÜ Varuosaeksperdist 1600 rahaga. Mul on mitte hõõgtraadi, vaid mõõteplaadiga.Andrei8 kirjutas:Ühtlasi siis kõik arvamused oodatud, samuti pakkumised õhulugeja kohta, sest 4000t ei tahaks välja käia.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
tere
Andrei, kas mootor nüüd endiselt ilma värinata?
Mul täpselt sama jama E34 2L aasta aega. Külma mootori puhul ei saa midagi aru, aga kui mootor soe juba, siis vahel kõigutab tervet autot ja vahel lihtsalt tunned kuidas tudiseb! Vahel nagu täitsa OK.
Aasta tagasi käisin truumu juures diagnostis ka! Seal ei selgunud midagi, kõik nagu normis, v.a. pihustid, mis ta kahtlustas, et tühikäigul ei tule õieti kütet peale.
Niih siis juhtus vahepeal nii, et läks uus mootor peale, vanast jäid alles pihustid ja probleem sama! Siit järeldus, et mootoris peale pihustite küll ei saa muud olla või siis peab küll erilaadne juhtum olema, et sama probleemiga mootor.
Äkki tühikäiguklapp? (aastas oma 5-10korda jamab ja probleem ainult päevas korra) pöörded hakkavad väga kõikuma ja vahel sureb väljagi, samas mingi hetk käivitad ja kõik OK jällegi.
Õhulugeja? Ei oska midagi kosta selle kohta!
Lisaks võin veel öelda, et ülevaatusel põlemata bensiin väga paigast ära, segu täielikult vale!
Ise võtan lähiajal ette tagumise püti vahetuse ja siis UM poole ilmselt.
Üks tark teadis rääkida, et pihustite juhtmed ei anna äki korralikult kontakti ja omavad takistust, et vahepeal osad töötavad ja vahepeal mitte. Üritan testriga üle käia, eks näis.
Bensiinikulu mnt-l 9-10 ja linnas kuidagi karmilt suur 15. Kõike erinevaid bensiini marke proovinud ja see küll ei aita!
Harva on ka selline asi, et külma mootoriga nagu jõudu pole ja siis ühtlase sõidu juures tunnen, kuidas äkitselt hakkab paremini liikuma, nagu miskit oleks kinni ja siis läheb.
Kõik soovitused teretulnud!
Oletusi palju, aga kust peale hakata
Mul täpselt sama jama E34 2L aasta aega. Külma mootori puhul ei saa midagi aru, aga kui mootor soe juba, siis vahel kõigutab tervet autot ja vahel lihtsalt tunned kuidas tudiseb! Vahel nagu täitsa OK.
Aasta tagasi käisin truumu juures diagnostis ka! Seal ei selgunud midagi, kõik nagu normis, v.a. pihustid, mis ta kahtlustas, et tühikäigul ei tule õieti kütet peale.
Niih siis juhtus vahepeal nii, et läks uus mootor peale, vanast jäid alles pihustid ja probleem sama! Siit järeldus, et mootoris peale pihustite küll ei saa muud olla või siis peab küll erilaadne juhtum olema, et sama probleemiga mootor.
Äkki tühikäiguklapp? (aastas oma 5-10korda jamab ja probleem ainult päevas korra) pöörded hakkavad väga kõikuma ja vahel sureb väljagi, samas mingi hetk käivitad ja kõik OK jällegi.
Õhulugeja? Ei oska midagi kosta selle kohta!
Lisaks võin veel öelda, et ülevaatusel põlemata bensiin väga paigast ära, segu täielikult vale!
Ise võtan lähiajal ette tagumise püti vahetuse ja siis UM poole ilmselt.
Üks tark teadis rääkida, et pihustite juhtmed ei anna äki korralikult kontakti ja omavad takistust, et vahepeal osad töötavad ja vahepeal mitte. Üritan testriga üle käia, eks näis.
Bensiinikulu mnt-l 9-10 ja linnas kuidagi karmilt suur 15. Kõike erinevaid bensiini marke proovinud ja see küll ei aita!
Harva on ka selline asi, et külma mootoriga nagu jõudu pole ja siis ühtlase sõidu juures tunnen, kuidas äkitselt hakkab paremini liikuma, nagu miskit oleks kinni ja siis läheb.
Kõik soovitused teretulnud!
Oletusi palju, aga kust peale hakata
Õhulugeja
No mul see kerge värin sees ikka jah, lugeja on tagant ära ja masin töötab avariireziimil. Tuim on ta küll, ei vaidle. Kui lugeja ok oli siis oli kohe teine asi. Ja värin tekkis mul just siis kui lugeja otsad andis. Kui praegu lugeja taha anda, siis hakkab mootor ikka kohe konkreetselt lolliks minema ja töötab raskelt, k.a. kõigutab tervet autot.
Minu mõtted sulle: tühikäigumootor puhtaks, küünlad korda, kõik voolikud üle käia, et kõik kinni jne., leida kuskilt sama isendi õhulugeja ja proovida tollega et kas midagi muutub. Muide külma mootoriga ei saagi aru, et väristab jne. Soojalt on probleem. Aga seoses küttekuluga siis see on sul liiast. Mul oli katkise lugejaga keskmine kuni 14L 100-le, ilma lugejata on praegu 10L 100-le. Teine variant et oled raske jalaga. Sumpsist ei oska rääkida, mul endal originaal Remus. Tundub siiski et viga nagu seal tühikäigus, lase üle vaadata, see ei ole kallis remont.
Minu mõtted sulle: tühikäigumootor puhtaks, küünlad korda, kõik voolikud üle käia, et kõik kinni jne., leida kuskilt sama isendi õhulugeja ja proovida tollega et kas midagi muutub. Muide külma mootoriga ei saagi aru, et väristab jne. Soojalt on probleem. Aga seoses küttekuluga siis see on sul liiast. Mul oli katkise lugejaga keskmine kuni 14L 100-le, ilma lugejata on praegu 10L 100-le. Teine variant et oled raske jalaga. Sumpsist ei oska rääkida, mul endal originaal Remus. Tundub siiski et viga nagu seal tühikäigus, lase üle vaadata, see ei ole kallis remont.
Re: tere
Sellel õnnetul 2-liitrisel kontrolli kindlasti väljalaskes kohta, kus lambda sees istub. Sinna tekivad praod, siis saab sealt lisaõhku ja aju kukub bensuga üle kallama.Herli kirjutas:Lisaks võin veel öelda, et ülevaatusel põlemata bensiin väga paigast ära, segu täielikult vale!
Uuri seda hargivahet nii eest kui tagantpoolt:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
niih ühe e34 2,5 90a isendi leiaks küll, aga küsimus, kas sel sama lugeja?
Vaakumivoolikud kõik üle juba käidud!
Nats olen segaduses, et on tühikäiguklapp ja tühikäigumootor siis?
Öeldi, et võta saue romulast 500.- uus tühikäiguklapp ja probleem lahendatud, kuid jah kõik me oleme ju targad!
Mind häirib just see, et miks see segu nii vale on, kas see õhulugeja siis ongi õhtul ja tekitab ka segadus segu määramisel!?
Okei, teen need liigutused ära ja vaatab, kas saab targemaks!
Vaakumivoolikud kõik üle juba käidud!
Nats olen segaduses, et on tühikäiguklapp ja tühikäigumootor siis?
Öeldi, et võta saue romulast 500.- uus tühikäiguklapp ja probleem lahendatud, kuid jah kõik me oleme ju targad!
Mind häirib just see, et miks see segu nii vale on, kas see õhulugeja siis ongi õhtul ja tekitab ka segadus segu määramisel!?
Okei, teen need liigutused ära ja vaatab, kas saab targemaks!
Re: tere
njah seda kohta sai näpitud ja uuritud ka juba, pealtnäha kõik ilus.priitv8 kirjutas:Sellel õnnetul 2-liitrisel kontrolli kindlasti väljalaskes kohta, kus lambda sees istub. Sinna tekivad praod, siis saab sealt lisaõhku ja aju kukub bensuga üle kallama.Herli kirjutas:Lisaks võin veel öelda, et ülevaatusel põlemata bensiin väga paigast ära, segu täielikult vale!
Uuri seda hargivahet nii eest kui tagantpoolt:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
Ja bensukulu kohta veel niipalju, et võrru sõiduga sain kunagi 8,4l/100km ja linnas olen keskmiseks saanud paagitäiega 10,6l/100km aga nüüd nagu asi päris hapu!
niih eile uurisin põhjalikult kapetialust ja leidsin muidugi täiesti lahtise vaakumivooliku, panin taha ja lootes, et juba kõik OK, aga jah see nagu vahet polnud, kas on taga või ei, ikka samamoodi loksutab. Veel panin tähele, et suurt osa ei mänginud ka õhulugeja, 6-pistiku tagant ära võttes nagu korraks muutus mootori töörütm, aga siis samamoodi väristas ja kõigutas edasi. Samamoodi ka ei mõju õlivarda välja tõmbamine, et ideejärgi peaks midagi muutuma, ka ei muutunud siis kui jahutusvedeliku korgi maha keerasin! Lõpuks võtsin mootoripoolse lambda pistiku ka lahti ja panin käima, samamoodi vahet polnud. Selline tunne, et võtaks kõik lahti ja ikka midagi ei muutu. Võibolla mõnega ei peagi midagi muutuma, aga lihtsalt võibolla keegi nüüd oskab miskit tähelda, et see ei ole normaalne.
Vahepeal isegi tundus peale vaakumivooliku taasühendamist normaalselt töötavat, aga järgmise valgusfoorini jõudes oli igasugune värin tagasi!
Pöörded kusjuures püsivad ilusti paigal.
Vahepeal isegi tundus peale vaakumivooliku taasühendamist normaalselt töötavat, aga järgmise valgusfoorini jõudes oli igasugune värin tagasi!
Pöörded kusjuures püsivad ilusti paigal.
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Herli, katseta veel nii, et kui midagi näpid, (lambda, õhulugeja) siis enne käivitamist tõmba aku juhe maha - siis kustutab veakoodid ajust ära
mul oli peale lambda vahetust kah sabin sees, et kõigutas tühikäiku sama moodi, lihtsalt veakood oli ajus. Mina sain sellest veakoodist lahti muidu pika otsa sõiduga, siis ei teadnud veel seda aku trikki .
mul oli peale lambda vahetust kah sabin sees, et kõigutas tühikäiku sama moodi, lihtsalt veakood oli ajus. Mina sain sellest veakoodist lahti muidu pika otsa sõiduga, siis ei teadnud veel seda aku trikki .
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
aku juhe maha jah nii, kui kaua ei tea ei ole vist oluline. Viga ta ei jää kasutama, ma ju räägin et mul kadus veakood pärnu - tallinna otsaga ajust ära. Aga ega siis see sul ju ka ei aita kui aju veakoode välja ei anna.Herli kirjutas:et kui midagi lahti võtan, siis peale seda aku juhe maha? on ka mingi teatud aeg kaua ta peab maas olema? ja siis käivitan uuesti ja peaks toimuma muudatus? Diagnostis käies polnud ka ajus ühtegi vea koodi ja küsimus, et kui ongi, kas ta siis jääbki seda viga kasutama?