1. leht 1-st
(lukus) 525 TDS AT 94.(diisel) tühja paagi järel käivitamine
Postitatud: 21.11.2004 18:41 39
Postitas therin
Lugu selline, eile panin mootori sooja, läks käima, asusin kütet juurde kallama kui suri välja kütusepuudusel. Valasin juurde ja hakkasin käivitama. Peaaegu läks mitu korda ja lõpuks ikkagi aku tühjaks ja kõik, ei saanud kütet kätte või midagi.
Täna kuidas käima saada see asi.
Postitatud: 21.11.2004 21:14 42
Postitas Viljar
Pead vast aku ära laadima, või annab keegi voolu.
Postitatud: 22.11.2004 17:59 53
Postitas Valdek
aku ära laadida...kütusefilter lahti keerata ja kütust silmini täis kallata...ja siis käivitub esimese või teise korra ajal...
Postitatud: 22.11.2004 21:51 56
Postitas Raino
Kõige pealt tee nii nagu Valdek räägib..
TDS mootoril on lihtne kgu see värk tal ju paagi pump mis lööb kütte ülesse.
Mina tavalielt olen seda teinud nii et tõmmanud lahti vooliku mis filtri ning pumba vahel filtri poolsest otsast.Vaata ainult et kinnitust katki ei tee.
Kui voolik maas siis pane süüde sisse ning oota kuni hakkab tulem kütet filtrist see näitab et filter on juba täis kütet.See võib muiduigi mitte koheselt õnnestuda sest pump lööb teatud aja ning siis lülitub koheselt välja.Kui pump lööb siis on paagi piirkonnas kuulda pisikest surinat peale süüte sisse keeramist.
Kui kütte filter on täidetud küttega siis panna voolik tagasi ja lasta paagi pumbal kah kütet lüüa kõrgsurvepumpa.Kuskil 2 või 3 korda süüdet keerates ehk siis 2 või 3 paagipumba töötsükklit.
Peale seda peab juba käivituma kui aga ei käivitu peale seda kõike siis võin edasi juhatada mida teha.
Postitatud: 22.11.2004 22:18 07
Postitas therin
Viimane postitus läks juba päris keeruliseks, sain viljari postituse järel juba sellel lihtsal moel käima krokodillidega.
Moraaliks: aurude peal sõitmise vältimine miinuskraadidega.
Postitatud: 23.11.2004 06:03 54
Postitas Viljar
Noo näätsa, kaaskannataja üle kohe hea meel
Muide see pump lööb täpselt nii kaua kuni on eelsüüde

Postitatud: 17.12.2004 00:42 58
Postitas Raino
Viljar_V kirjutas:Noo näätsa, kaaskannataja üle kohe hea meel
Muide see pump lööb täpselt nii kaua kuni on eelsüüde

Muide vaidlen vastu paagipump ei tööta nii kaua kuni töötab eelsüüde.Paagipump töötab pisut kauem kuskil 35 - 40 sekundit.Pumba töö surve on 0,4 bari.lööb surve ülesse nii palju kui vaja ning siis jääb seisma.
Kui millalgi aega saan ning on viitsimist siis võtan stopperiga ega ning proovin veel kah lahtiühendatuna proovida kas lööb kuni küte otsa saab või kaua on mingi taimer.
Postitatud: 17.12.2004 06:02 27
Postitas Viljar
Raino kirjutas:Viljar_V kirjutas:Noo näätsa, kaaskannataja üle kohe hea meel
Muide see pump lööb täpselt nii kaua kuni on eelsüüde

Muide vaidlen vastu paagipump ei tööta nii kaua kuni töötab eelsüüde.Paagipump töötab pisut kauem kuskil 35 - 40 sekundit.Pumba töö surve on 0,4 bari.lööb surve ülesse nii palju kui vaja ning siis jääb seisma.
Kui millalgi aega saan ning on viitsimist sisi võtan stopperiga ega ning proovin veel kah lahtiühendatuna proovida kas lööb kuni küte otsa saab või kaua on mingi taimer.
Ja ära sa unusta, et ega sellega eelsüüde ei lõppe kui sul armaturis tuluke kustub

BMW on ikka asja normaalelt lahendanud ja eelsüüde on järelsoendamisega, et ei oleks külmaga käivitamist, peale käima minemist mootoril väga valus see oma tööd teha.
Postitatud: 17.12.2004 11:12 59
Postitas kadakas
Raino kirjutas:Kõige pealt tee nii nagu Valdek räägib..
TDS mootoril on lihtne kgu see värk tal ju paagi pump mis lööb kütte ülesse.
Mina tavalielt olen seda teinud nii et tõmmanud lahti vooliku mis filtri ning pumba vahel filtri poolsest otsast.Vaata ainult et kinnitust katki ei tee.
Kui voolik maas siis pane süüde sisse ning oota kuni hakkab tulem kütet filtrist see näitab et filter on juba täis kütet.See võib muiduigi mitte koheselt õnnestuda sest pump lööb teatud aja ning siis lülitub koheselt välja.Kui pump lööb siis on paagi piirkonnas kuulda pisikest surinat peale süüte sisse keeramist.
Kui kütte filter on täidetud küttega siis panna voolik tagasi ja lasta paagi pumbal kah kütet lüüa kõrgsurvepumpa.Kuskil 2 või 3 korda süüdet keerates ehk siis 2 või 3 paagipumba töötsükklit.
Peale seda peab juba käivituma kui aga ei käivitu peale seda kõike siis võin edasi juhatada mida teha.
Mida teha kui mootor on soe?Siis paagipump ei tööta!
1.Ühenda lahti küttevoolik pärast filtrit
2.Otsi ülesse paagipumba relee ( kapoti all paremal pool mustas kastis)
3.Tõmba ta välja ja ühenda ta pesas 2 ja 8 (sobib iga traaditükk)
4.Oota kuni voolikust hakkab tulema ilma õhuta küte
5.pump välja
6.küttevoolik tagasi
7.lõdvenda kõrgsurvepumba pealtset küttevooliku mutrit
8.uuesti ühenda 2 ja 8
9.oota kuni kaovad õhumullid
10.pump välja ,relee tagasi ja mutter kinni
Eelsoojenduse küünalde max. töötamise aeg on kuni 5 sek. ja paagipump töötab sama kaua kui küünlad.(andmed on '95 TDS kohta)
Postitatud: 17.12.2004 19:21 46
Postitas veix2
minul lööb paagi pump u 35 sek.Ennem tõmbas õhku vahele pihustite tagasivoolu voolikute vahelt ja pärast 2 tunnist seismist oli vaja paagipumba tööd korrata 5-6 korda enne käivitamist.
Postitatud: 17.12.2004 22:20 16
Postitas Raino
veix2 kirjutas:minul lööb paagi pump u 35 sek.Ennem tõmbas õhku vahele pihustite tagasivoolu voolikute vahelt ja pärast 2 tunnist seismist oli vaja paagipumba tööd korrata 5-6 korda enne käivitamist.
Jah paagi pump töötab tõesti 35 sekki..
Mul sõbral oli kah sama jama nende tagasi vooli voolikutega.Ta lasi 2 3 korda paagi pumbal hommikul käjja ning siis läks laksust kah käima.
Kui milllagi aega saan nin gtestri nin gstopperi ülesse leian siis panen siia kah kirj amilla nin gkui kaua sisi töötavad eelsüüte küünlad ning kah paagi pump..
Edu kõigile diisli meestele..
Postitatud: 18.12.2004 02:01 47
Postitas kadakas
Väljavõte AUTODATA 'st :
1. "Fuel lift pump should run during glow plug pre-heating."
2."Glow period-5secs. max
Kehtib 525TDS '91-96 jaoks. Minu auto puhul toimib see ka.
se pump
Postitatud: 26.12.2004 14:45 43
Postitas danieltina
mul ei löö se pump üldse, tahaksingi teada milles asi, pump sai vahetatud, ostsin uue UM'st (United Motorsist)
vahel hommikul lylitub sisse möneks ajaks, seda on kuulda körvaga.
reeglina mul ei hakka se käima, autos on ka CONLOG immobilaiser. ehk see ei lase pumbal käivituda ? on möni tark siin kes oskab aidata ? muidu käivitub alati kohe kui pump lööb
