1. leht 1-st
E34 524td jätab vahele
Postitatud: 25.11.2004 15:46 51
Postitas Ailer
Millegipärast on hakanud nüüd külmadega vahele jätma, eriti annab tunda kui mootor külm, aga käima läheb ilusti

?????
Postitatud: 25.11.2004 21:51 42
Postitas Nuhik
Äkki viga kütuses (tanklad pakuvad alles suvist), pane migit lisandit ja vaata mis teeb.
Postitatud: 26.11.2004 18:34 52
Postitas ristot
Hoia pikemalt süüdet sees või lase kaks korda küünlaid!!!
Postitatud: 29.11.2004 09:08 48
Postitas Ailer
Ma ütlesin et käima läheb ideaalselt ei jäta vahele, aga just soojenemisel kuni norm temp jätab vahetevahel vahele.
Postitatud: 29.11.2004 17:52 01
Postitas ristot
No mul oligi umbes sama moodi,et küte ei jõudnud ülesse või miskit sellist.Ta saab kuskilt õhku vahele.
Postitatud: 29.11.2004 20:46 14
Postitas Lauri_B
1.oled kindel et on ikka talvine kute?
2.kas filtri ja pumba vahelisel voolikul akki õhumull?
viimse variandiga oleks lihtsalt pumbal vaja mõningad tihendid vahetada ja ei tohiks kuigi rahakoti peale käia
ning paagist kuni mootorini peavad voolikud ka kindlalt
õhukindlad olema
Postitatud: 29.11.2004 22:42 46
Postitas Viljar
Ja muidugi tasub üle kontrollida pihustid, see tundub selline pihusti jama olema. Pihusti reeglina külalt kipub vahele jätma(ei pihusta korralikult)
Postitatud: 30.11.2004 09:41 19
Postitas Ailer
Mis tihend seal pukmbas tuleks ära vahetada ja palju maksab? Kui kütet vähe siis on jah mullid torus.
Postitatud: 30.11.2004 22:09 06
Postitas ristot
Paagis sees on voolikud mis lasevad õhku läbi(kinnitused väsinud)paned uued vooliku klambrid ja siis peaks olema kõik.Mina sain nii hakkma.
Postitatud: 01.12.2004 08:00 25
Postitas Viljar
Muidugi õhku võib ka taga ajada, hommikuti pidi ju ilusti käima minema, järelikult ei tohiks eriti õhku tirida, muidu hommiku ei läheks ju käima ka.
Ja soojast peast pidi ju hästi töötama, miks ta siis soojalt õhku ei ime?
Siin on ikka peale õhu miski kala.
Postitatud: 01.12.2004 09:19 23
Postitas Ailer
Käivitub nii soojalt kui külmalt ideaalselt ja õhumulle veab ikka soojalt kah, aga siis küll vahele ei jäta. Üldiselt see selline väike viga, mis eriti ei häiri, aga arvasin et äkki keegi lihtsalt oskab öelda, mis viga. Muidugi pole talve küte kah, panin lihtsalt mingit lisandit, mis tõstab hangumistempi ja seob vee, aga miski ei muutunud.
Postitatud: 02.12.2004 23:44 40
Postitas Lauri_L
Ailer kirjutas:Käivitub nii soojalt kui külmalt ideaalselt ja õhumulle veab ikka soojalt kah, aga siis küll vahele ei jäta. Üldiselt see selline väike viga, mis eriti ei häiri, aga arvasin et äkki keegi lihtsalt oskab öelda, mis viga. Muidugi pole talve küte kah, panin lihtsalt mingit lisandit, mis tõstab hangumistempi ja seob vee, aga miski ei muutunud.
See et õhku vahele imeb, see oluliselt ei tohiks mootorit sundida vahele jätma, kuna BMW 2,4D mootor sunnib õhu süsteemist väga lihtsalt lahkuma, pigem kahtlustaksin seda, et pihusti "pissib" silindrisse, kui mootor soojeneb on asi korras. Kindlasti tuleb ka tervislikum, kui otsida üles ja eemaldada õhuleke. Pihustid maha ja pinki ning surve taha

Postitatud: 03.12.2004 00:32 43
Postitas Lauri_B
vahele jatmise puhul ja ohumull torus viitab ka sellele et
pumba peal oleva hoovastiku vahelt imeb ohku sisse ning see kummi puks/tihend vasinud
sellele viitas mees kes paevast paeva ainult diisel mootoritega jandab viljandis
minul laks selle vahetus maksma koos uue tihendiga 250
peale seda kadus ohumull ka kutusetorust ara ning lonkamist polnud sooja mootoriga ka enam
Postitatud: 03.12.2004 08:08 52
Postitas Viljar
Lauri_B kirjutas:vahele jatmise puhul ja ohumull torus viitab ka sellele et
pumba peal oleva hoovastiku vahelt imeb ohku sisse ning see kummi puks/tihend vasinud
sellele viitas mees kes paevast paeva ainult diisel mootoritega jandab viljandis
minul laks selle vahetus maksma koos uue tihendiga 250
peale seda kadus ohumull ka kutusetorust ara ning lonkamist polnud sooja mootoriga ka enam
E34 pumbal ei ole hoovastiku

seal on ainult pistik.
Ja kas ta hakkab vahelejättes tagand sinist ka viskama ?
Postitatud: 03.12.2004 09:38 57
Postitas Ailer
Sinist ei tule. Kui pihusti viga siis peaks tulema, järelikult pole pihusti viga.
Postitatud: 03.12.2004 11:13 01
Postitas Lauri_L
Ailer kirjutas:Sinist ei tule. Kui pihusti viga siis peaks tulema, järelikult pole pihusti viga.
Pihustis võib olla sada asja mis ei tööta

Vigase pihusti puhul ei pruugi alati sinist viskama hakata. Ei tea täpselt m21 pihusti ehitust, kuid nõel võib valel rõhul avaneda, pihusti võib umbes olla, ja krt seda teab mis võib seal veel olla

tasub järgi tsekata, see pole nii kallis ja keeruline. Esimene diislikoda teeb selle väikese raha eest ära nt. soovitaks Subaru keskuse juures asuvat väikest töökoda. Nimi oli vist ClassicRest (midagi taolist), hästi ei mäleta. Minul oli seal eelsüüteküünalde kontroll, vahetus, pihustite kontroll ning kütusevoolikute täielik vahetus kokku 700krooni koos materjalidega.
Postitatud: 07.05.2007 13:42 19
Postitas Veljo_V
Minul oli viga sisselaske kolektois, nimelt see oli mõraline!