1. leht 1-st

E30 näidikublokk jupsib

Postitatud: 02.12.2004 09:10 44
Postitas Lexuz
Selline probleem,et mingi hetk kadus tahhomeeter ära,seier vajus alla ja mitte üks jõnks enam...bens. näidik jamas ka. Kakkusin laiali armatuuri, puhastasin klemmid,kontaktid-abi polnud...Nüüd töötab bensanäidik kui koputada, spidomeeter toimib ka ja tahho ja temp. ei näita midagi. :?

Vastus

Postitatud: 05.12.2004 01:48 22
Postitas Erkki_V
Siis peaks jamama sul see parempoolne pistik mis on armatuuri taga, ehk siis kui rooli taga istud siis see parempoolne, sellel need plastiknagad millega ta seal pesas peaks istuma on väsinud, aita neid natukene järele ja peaks hakkama taas tööle, proovida saad niimoodi kas on selles viga, võta spidomeeter maha armatuuri küljest, jäta juhtmed taha ja auto tööle, liiguta paremat pistikut, kui hakkab tööle siis selles jama, kui ei hakka tuleb proovida teise spidomeetriga ja see äkki ära vahetada :cool:

Postitatud: 05.12.2004 11:31 52
Postitas priitv8
Aga SI-akud? Sellel on ju veel akud sees?

Postitatud: 05.12.2004 21:44 21
Postitas pahadeplaneet
priitv8 kirjutas:Aga SI-akud? Sellel on ju veel akud sees?
mis nendega on? mina viskasin selle jama sealt üldse vällja mis kasu on mitte töötavast jupist millel on veel põlenud takistid.

kõik töötab laitmatult.

Re: Vastus

Postitatud: 06.12.2004 15:46 36
Postitas Lexuz
Erkki_V kirjutas:Siis peaks jamama sul see parempoolne pistik mis on armatuuri taga, ehk siis kui rooli taga istud siis see parempoolne, sellel need plastiknagad millega ta seal pesas peaks istuma on väsinud, aita neid natukene järele ja peaks hakkama taas tööle, proovida saad niimoodi kas on selles viga, võta spidomeeter maha armatuuri küljest, jäta juhtmed taha ja auto tööle, liiguta paremat pistikut, kui hakkab tööle siis selles jama, kui ei hakka tuleb proovida teise spidomeetriga ja see äkki ära vahetada :cool:
Nujah, katsetan...kuigi korra juba mudisin neid pistikuid niiet küll sai. Aga äkki see tahho ei saa inffi kätte st. sealt kus **** ta neid pöördeid loeb?

Re: Vastus

Postitatud: 06.12.2004 15:52 35
Postitas priitv8
Lexuz kirjutas:Aga äkki see tahho ei saa inffi kätte st. sealt kus k***t ta neid pöördeid loeb?
Otse Motronicust ikka. Aga mul on mujalt foorumitest küll selline mulje jäänud, et see väike elektroonikaplaat, kus ka aku peal on, juhib kogu kellamajandust. Ehk kui see aku on läbi, siis peale selle, et service-intervall tuled käivad peale resetti ebanormaalselt kähku maha, peksavad ka kellad segast. Selle aku vahetamine on üks lihtsamaid ja odavamaid töid seal, nii et tasub proovida.

Re: Vastus

Postitatud: 06.12.2004 15:55 32
Postitas Lexuz
priitv8 kirjutas:
Lexuz kirjutas:Aga äkki see tahho ei saa inffi kätte st. sealt kus k***t ta neid pöördeid loeb?
Otse Motronicust ikka. Aga mul on mujalt foorumitest küll selline mulje jäänud, et see väike elektroonikaplaat, kus ka aku peal on, juhib kogu kellamajandust. Ehk kui see aku on läbi, siis peale selle, et service-intervall tuled käivad peale resetti ebanormaalselt kähku maha, peksavad ka kellad segast. Selle aku vahetamine on üks lihtsamaid ja odavamaid töid seal, nii et tasub proovida.
selge siis..akude vahetuse kohta oli siin kusagil inff olemas..ma katsetan seda..eks siis näis. Tänud

Postitatud: 06.12.2004 20:23 20
Postitas jyri
Enda kogemustest kaks põhjust miks tahhokas surnud:
1. E30 tahhoka toide on spidokast eraldi. Nii et võib olla ka, et ei saa lihtsalt voolu. Tahhoka toide tuleb koos raadiomälu, kella ja millegagi veel.
2. Teine tõenäoline põhjus on tõesti SI akud.

Postitatud: 07.12.2004 08:51 16
Postitas Lexuz
jyri kirjutas:Enda kogemustest kaks põhjust miks tahhokas surnud:
1. E30 tahhoka toide on spidokast eraldi. Nii et võib olla ka, et ei saa lihtsalt voolu. Tahhoka toide tuleb koos raadiomälu, kella ja millegagi veel.
2. Teine tõenäoline põhjus on tõesti SI akud.
S.T et kui ei tööta tahho ja põhjus on toites, ei tohiks töötada ka kell ja raadiomälu?Need ikka toimivad - ju siis ikka SI akud.

Postitatud: 13.12.2004 22:33 17
Postitas kiire-lauri
aga ma liigutasin ka enda e30 bemmil neid juhtmeid ja pistikuid seal taga ja ikka bensu seier paneb näkku,kui panen 20l sisse siis näitab mingi 25-30l ja vahel täitsa nullis.Kas keegi teab milles probleem võib olla,muud näidukid täätavad ilusti.

:o)

Postitatud: 14.12.2004 02:20 09
Postitas Erkki_V
Kui ainult bena näidik paneb näkku siis peaks olema bensupaagi ujuk lollis läinud, kui ma eksin siis parandage, kätte saad selle tagumise istme eemaldamisega ja selle ümara plaadi lahti kruvimise tagajärjel sealt paistab kogu nänn kätte mille sa eemaldama pead

Postitatud: 22.12.2004 10:00 42
Postitas Lexuz
Vahetatud SI akud ja asi käib :D kõik kellad hakkasid tööle ning ei mingit jama ka bensanäidikuga. Sisse sai vähe võimsamad akud ka (oli 500 mAh nüüd 700 mAh) Töötab veatult. Kokku u 1h tööd.

Postitatud: 22.12.2004 10:20 33
Postitas draggo
Minu näidikuteplokil bena näidik kogu aja põhjas. Olen siiski täheldanud, et vahest külma ilmaga alguses näitab kuid mõne aja pärast arvab taas, et paak täis. Samas tühjast paagist märku andev tuli läheb ilusti põlema.
Milles võib asi olla?
Akud vahetatud....

Postitatud: 22.12.2004 10:45 04
Postitas Lexuz
Ma arvan et võiksid üle vaadata anduri kontaktid (tagaistme all ümmargune luuk).Äkki seal ühendus kehv?

Postitatud: 22.12.2004 11:14 42
Postitas draggo
Lexuz kirjutas:Ma arvan et võiksid üle vaadata anduri kontaktid (tagaistme all ümmargune luuk).Äkki seal ühendus kehv?
Aga tuli läheb ju põlema. seega peaks ju signaal läbi tulema.

Postitatud: 22.12.2004 11:48 34
Postitas priitv8
draggo kirjutas:Aga tuli läheb ju põlema. seega peaks ju signaal läbi tulema.
Reservi andur on tasemeandurist eraldi.

Postitatud: 23.12.2004 21:04 28
Postitas pahadeplaneet
jätkates teemat näitab minu näidik 20l keerad süüte sisse ja 20 valad 30 sisse 20 näitab :?:

Postitatud: 20.02.2005 14:07 01
Postitas MiQ
vältides uute teemade tegmist - jätkan vana.

Selline probleem, et Tahhomeeter on hakanud väiksemaid 'numbreid' näitama. Nagu pool signaali läheks kaduma. Muidu kui harulikul linna sõidul tegin kõik käiguvahetused 2krpm'i juures, siis nüüd, kui kuulmise järgi peaks 2000 olema, näitab tahho mulle 1000-1500..

Kas minugi puhul võib kasu olla nende SI-akude väljavahetamisest?

ps!
318i E30 '85

Postitatud: 03.03.2005 17:18 09
Postitas MairoG
kas keegi oskab öelda et kui palju need Si akud maxsavad kuna plaanis ka need vahetada

Postitatud: 03.03.2005 20:15 57
Postitas Lexuz
Pane mingid tavalised akupatareid (mahtuvus u 500-700mah) ja asi korras. Eraldi pole küll mõtet mingeid hirmkalleid akusid ostma hakata.

Postitatud: 03.03.2005 20:58 37
Postitas truumu
originaalis peaksid nad punktkeevitusega paigas olema?

Postitatud: 04.03.2005 13:47 20
Postitas Lexuz
Ma jootsin plaadipealt maha ja sinna asemele jämedama traadiga uued...toimis küll. Pärast lasin liimipüstoliga kahe aku vahe täis ja paar täppi äärte peale ka ja siiamaani vast ple ära kukkunud.