1. leht 1-st

M50B25 mootoriklabin

Postitatud: 12.12.2004 12:34 20
Postitas meph
Ohjah... minu jamad ikka ei lõpe... Ehk siis nüüd selline kala, mis tõenäoliselt oli juba algusest peale olemas, kuid ei tuvastanud seda. Ehk siis kui autoga üle 10 minuti sõita kusagil üle 2500 pöörde juures (näiteks maanteel), siis hakkab lambist pihta räme hüdroklabin. Kui pöörded 1500 kanti maha lased, siis veidi aja jooksul kaob uuesti ära :\

Ehk siis igasugu diagnoosid oleksid abiks. Truumuga on niipalju telefonitsi räägitud, et võimalik viga on liiga vedelas õlis. See on motovahetuse teostamisest vahetamata. Ehk siis peale uue mootori peale viskamist sai õli samal ajal vahetatud, kuid uuesti ei ole veel õli vahetanud (2 aastat seisnud mootor). Võimalik, et alguses pääses pooletoobisena 100km sõidetult bensiin õli sisse ja sellest tulenevalt õli liiga vedel.

Aga kui keegi oskab veel mingeid muid diagnoose sellisele asjale panna, siis oleks need teretulnud.

Postitatud: 12.12.2004 13:26 09
Postitas priitv8
Kod. Kaido_S võib sulle M50 hüdrode klõbinast tunde rääkida. Viimati kui sel teemal juttu oli, mainis ta samuti et leevendust tõi parema õli kasutamine. Kui paksu ta just pani ma ei mäleta, aga kidlasti oli see õhem kui see, mida ma ise kasutan.

Postitatud: 13.12.2004 15:44 44
Postitas Marko_N
Endal juhtus sedasi et valasin sisse liqui moly 10w-60 . Mõtlesin ka et oh hea raceri õli aga ei meelddind see mu pelmeenijahutajale sugugi. Nüüd siis vähe tagasihoidlikum õli ja kõik korras. Muidugi võib olla ka see, et mõni tõukur on veits väsinud aga nu praegu igatahes ei klõbise.

Postitatud: 13.12.2004 16:16 04
Postitas patrik
see jah vana nali
kuid sellest saab ka lahti
kuidas, seda sa kuulda ei taha ($$$)

Postitatud: 13.12.2004 16:35 52
Postitas Marko_N
Näiteks vahetad tõukurid ,mida on 24 :evil:

Postitatud: 13.12.2004 17:07 39
Postitas Cado
Marko_N kirjutas:Näiteks vahetad tõukurid ,mida on 24 :evil:
ja mille hind on ca. 300.tk. :lol:

Postitatud: 13.12.2004 17:30 53
Postitas Valdek
Cado kirjutas:
Marko_N kirjutas:Näiteks vahetad tõukurid ,mida on 24 :evil:
ja mille hind on ca. 300.tk. :lol:
võimalik ka lihtsalt 24 tõukurit ära puhastada...ja sealt praagid välja noppida...

Postitatud: 13.12.2004 20:48 55
Postitas meph
Sai alustuseks õlivahetust proovitud, siiski kõige odavam variantidest ja esimene asi mida proovida. Ehk siis endise 5W-40 asemele sai pandud veidi paksem 10W-60. Vaatab mis juhtub... homme lähen maateele kiiremaid tiire proovima. Õli mis mootorist välja tuli, meenutas oma olemiselt rohkem vett.... ja oli õlilõhna asemel bensiinilõhnaga.... ma loodan, et asi selles oligi... hüdrode vahetamise peale eriti mõelda hetkel ei taha.. majanduslik seis piisavalt nadi juba...

Postitatud: 13.12.2004 21:07 52
Postitas patrik
kulunud tõukurites ei pruugi asi olla

Postitatud: 13.12.2004 21:16 12
Postitas Risto_U
näiteks kulunud nukk :roll:

Postitatud: 13.12.2004 21:22 00
Postitas patrik
m50 nukad ei kulu, enne lähevad pooleks
kui sirgel teel hakkavad klõbisema siis võimalus et vana tüübi nookurid ja/ või kulunud

kui sellest oled üle saanud mine keera paar kiiremat kurvi ka































saad jälle rõõmustada :mrgreen:

Postitatud: 13.12.2004 21:36 07
Postitas priitv8
Ma näen, et sinu teooria viib kuskile õli küljelivajumise poole?

Postitatud: 13.12.2004 22:15 42
Postitas patrik
mulle teooriad eriti ei sobi, meil siin teoreetikuid küll.
mulle sobib rohkem praktika ;)

minu jutt viib selle vea poole mis kahjuks puudutab enamust bmw mootoreid. lihtsalt hüdrotõukuritega mootorid reageerivad sellele rohkem kuuldavalt, teised jahvatavad niisama nookureid vastu nukkvõlle. ka maailma parim bmw mootor m30 :!:

Postitatud: 13.12.2004 22:44 56
Postitas priitv8
patrik kirjutas:mulle teooriad eriti ei sobi, meil siin teoreetikuid küll.
mulle sobib rohkem praktika ;)
Viitad mu alalõuale? See mul juba lapsest saati selline, spagettide söömisest. ;)
patrik kirjutas:minu jutt viib selle vea poole mis kahjuks puudutab enamust bmw mootoreid. lihtsalt hüdrotõukuritega mootorid reageerivad sellele rohkem kuuldavalt, teised jahvatavad niisama nookureid vastu nukkvõlle. ka maailma parim bmw mootor m30 :!:
Kusjuures see seletab ka seda, miks Kaido Motuliga selliseid tulemusi sai. :D

Postitatud: 13.12.2004 22:48 18
Postitas patrik
Viitad mu alalõuale? See mul juba lapsest saati selline, spagettide söömisest.
ega sul sellest juhuslikult koopiat ei vedele?
vahest vaataks küll :lol:

Postitatud: 13.12.2004 23:49 29
Postitas meph
Rääkige nüüd mulle lollile ilma ümbernurga jututa ka milles siis asi olla võib... Niisama hirmutada ei ole ilus =)

Nookurid läbi? Palju selline teoreetiline varuosadehind kokku tulla võiks antud juhul?

Või siis kui ma aru ei saanud, siis oleks selline parem seletus ikkagi abiks...

Ja kuidas see Kaido tulemusi ja Motulit puudutab? Rääkige lollile palun :\

Postitatud: 14.12.2004 00:11 58
Postitas priitv8
M50-l ei ole ju nookureid. Ma saan aru, et külgkiirendusega kipuvad kuivale jääma, patrik paranda, kui ma eksin.
Motuliga see teema, et see on estribaasiline õli (selle sõna võiks endale lausa pähe õppida), millel on selline omadus, metalli külge kleepuda ja kuiva metall-vastu-metalli hõõrdumist ei teki. Samuti ei valgu ta öö jooksul silindriseintelt karterisse, vaid õhuke kile jääb peale, mis ise on väga tugev.

Postitatud: 14.12.2004 00:28 18
Postitas meph
Mis nookuritest patrik siis rääkis:
patrik kirjutas: m50 nukad ei kulu, enne lähevad pooleks
kui sirgel teel hakkavad klõbisema siis võimalus et vana tüübi nookurid ja/ või kulunud
Nukad näevad välja nagu uued autol iseenesest.

Postitatud: 14.12.2004 20:56 37
Postitas Priit_P
priitv8 kirjutas: Motuliga see teema, et see on estribaasiline õli (selle sõna võiks endale lausa pähe õppida), millel on selline omadus, metalli külge kleepuda ja kuiva metall-vastu-metalli hõõrdumist ei teki. Samuti ei valgu ta öö jooksul silindriseintelt karterisse, vaid õhuke kile jääb peale, mis ise on väga tugev.
Aga siis saan aru et kui õli igale metallpinnale kleepub tuleb teda õlivahetuse ajal ka oluliselt vähem välja kui sinna sisse läks. Et siis seda vana kinnikleepunud õli kätte saada peals mootori pesu tegema? Või kui sama marki õli sisse läheb siis pole vaja?

Postitatud: 14.12.2004 21:03 59
Postitas meph
Klabinast sai õnneks lahti õlivahetusega... sai just 50km üle 3000rpm'i maantee peal piinatud asja. Klabisema igatahes enam ei hakanud. Nüüd tuleb järgmiste probleemide kallale asuda :p

Nimelt tühikäik on veidi pooletoobine autol. 2 võimalikku probleemi saab homme eemaldatud truumu juures.
1. teeme pihustipesu autole.
2. eemaldame vajalike materjalide puudumise tõttu tehtud pooletoobise lahenduse, mille juures karterituulutus jookseb asfaldile ja tühikäigumootori lõdvik peale õhulugejat olevasse lõdvikusse. Täna saabusid UM'i mulle vajalikud jupid antud asja teostamiseks.

Postitatud: 14.12.2004 21:07 20
Postitas bemarifan
õli rohkem välja ei tulnud kui sisse panid?

Postitatud: 14.12.2004 21:10 22
Postitas meph
Et siis misasja? No seda kogust oli mul võrdlemisi raske määrata, mis sealt mootorist välja tuli, arvestades, et ma vana lurri tünni otse lasin. Aga vana lõhna, vedelusastme ja klompide järgi võib suht kindlalt väita, et selle õlivahetusega jäin ma päris palju hiljaks. Värv oli ka suht tumemust asjal.

Postitatud: 14.12.2004 21:21 36
Postitas bemarifan
et kui ta haises bena järgi, võis seal seda sees olla, endal selline asi olnud, peale mootori vahetust, küll mitte bmw ga

Postitatud: 14.12.2004 21:43 25
Postitas meph
Vaata esimest posti minu poolt:
meph kirjutas:Võimalik, et alguses pääses pooletoobisena 100km sõidetult bensiin õli sisse ja sellest tulenevalt õli liiga vedel.

Postitatud: 14.12.2004 21:45 15
Postitas bemarifan
sry jah minu viga