e34 kaan kõver?
e34 kaan kõver?
mure siis järgmine mõni aeg tagasi kui masin oli mingi 1-2 tundi kohapial töötanud ajas salongi ullu moodi tossu täis sai siis kapott lahti võetud ja ka selle alt tuli jube tossupahvakas välja hetkeks juba käis mõte läbi et nüüd pistauškas põleb maha raibe. kuid ei mõningase seismise järel sai asja uuritud kuskilt oli jahutusvedelikku mootori piale ajand kuid kust ei tia kuna teine auto k olemas ja aega k hetkel ei olnud jäi asi sinnapaika. nüüd siis puhkus ja aega rohkem tuli asi käsile võtta sai siis paar voolikut lahti kistud ja ennäe imet voolikute sees valge/beežikas plöga. kontakteerusin yhe targema sõbraga ja tema pakkus et õli kuskilt jahutusvedeliku hulka sattunud.
mis selle tingis kaan kõver? või miskit muud... mida teha ? igasugused ettepanekud ja informatsioon on teretulnud
autoks siis 88a e34
mis selle tingis kaan kõver? või miskit muud... mida teha ? igasugused ettepanekud ja informatsioon on teretulnud
autoks siis 88a e34
Re: e34 kaan kõver?
ei tea mis hea pärast sa tal nii kaua ühe kohapeal käia lasid?ziil01 kirjutas:mure siis järgmine mõni aeg tagasi kui masin oli mingi 1-2 tundi kohapial töötanud ajas salongi ullu moodi tossu täis sai siis kapott lahti võetud ja ka selle alt tuli jube tossupahvakas välja hetkeks juba käis mõte läbi et nüüd pistauškas põleb maha raibe
Njaa sul sõbral vist ikka õigus. Ega nüüd väga palju variante vist küll pole kas
polkikaane tihend või plokis või kaanes mõra sees. Halvem on bemmi puhul see ,et kui nii juba kuuma saab siis oma pika kaanetõttu juhtub tihti kõik koos (tihend läbi,kaan kõver ,mikro mõrad sees) Aga loodame kõige paremat ja edu.
polkikaane tihend või plokis või kaanes mõra sees. Halvem on bemmi puhul see ,et kui nii juba kuuma saab siis oma pika kaanetõttu juhtub tihti kõik koos (tihend läbi,kaan kõver ,mikro mõrad sees) Aga loodame kõige paremat ja edu.
Hirmul on suured silmad
Mis voolikutes see plöga oli? Kui need olid vaakumvoolikud sisselaskes, siis need on talvel alati plögased.
Üldiselt võiks täpse mootori ka kirja panna. E34 88 on nagu natuke vähe.
See sõber on sul natuke võhik. Jäta meelde, et õli ei lähe kunagi jahutusvedeliku sisse, enne läheb kogu jahutusvedelik õli sisse.
Mis voolikutes see plöga oli? Kui need olid vaakumvoolikud sisselaskes, siis need on talvel alati plögased.
Üldiselt võiks täpse mootori ka kirja panna. E34 88 on nagu natuke vähe.
See sõber on sul natuke võhik. Jäta meelde, et õli ei lähe kunagi jahutusvedeliku sisse, enne läheb kogu jahutusvedelik õli sisse.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ja on minulgi kunagi selline asi BMWga olnud 520 83 aasta veesüsteem oli sellist taavetit täis, et anna olla samas oli õlisüsteem täitsa puhas.
Samuti oli alles hiljuti Aivari juures üks 320 miski 86 aasat millel samuti veesüsteem õli täis aga õli puhas. Nii et kõik on võimalik.
Samuti oli alles hiljuti Aivari juures üks 320 miski 86 aasat millel samuti veesüsteem õli täis aga õli puhas. Nii et kõik on võimalik.
Mercedes EQS 450+ 2022
nonii sai siis selgituseks mõned pildid tehtud:
punktiiri asemel oli siis kunagi voolik mis sai nüüd ära võetud
ja siis sellise kohapial pärast eemaldamist oli hea lusikatäis valkjas/beežikad sitta seal
http://pilt.ee/picture.php?album_id=275 ... id=5388779
mootori kohta ei oska ma hetkel küll rohkem öeld kui 01/01/1988 esmane registreerimine ja mootor 525i kui keegi tiab kust ma selle kohta rohkem infi leiaks oleks tore kui kirjutaks. põhikysimus siiski hetkel palju see parandamine maksma võib minna tänades ziil01
punktiiri asemel oli siis kunagi voolik mis sai nüüd ära võetud
ja siis sellise kohapial pärast eemaldamist oli hea lusikatäis valkjas/beežikad sitta seal
http://pilt.ee/picture.php?album_id=275 ... id=5388779
mootori kohta ei oska ma hetkel küll rohkem öeld kui 01/01/1988 esmane registreerimine ja mootor 525i kui keegi tiab kust ma selle kohta rohkem infi leiaks oleks tore kui kirjutaks. põhikysimus siiski hetkel palju see parandamine maksma võib minna tänades ziil01
No natuke loogikat ka
Õli saab vette minna ainult siis kui õli surve on suurem vee survest. Ehk kui pragu avaneb survekanalist veekanalisse. Nüüd edasi vaataks ehk mõnda kaant, tihendit ja plokki ning tuvastame, et selle juhtumiseks peab asi täitsa pilbasteks minema (kanalid on oi oi kui kaugel).
Võrdse rõhu korral läheb alati vesi õlise, sest ta mahub läbi sealt kus õli ei mahu.
Seda, et jahutussärk õli täis, aga õli oli ok, võib minna SR tuuningrubriigis rääkida Kui praegu on õli survekanali ja veekanali vahel ja mootori seisma jätad, kummal kaob rõhk enne ära? Jahutusse jääb 0,8 bar sisse kuni maha jahtub, õli surve kukub nulli. Mis edasi?
Teadmiseks - tosool on tihedam kui vesi ja läheb ka sealt läbi, kus silmaga pragu ei näe.
Niiet võimalikud variandid on:
1. vesi õli sees (õli nagu karamell) - tavaline
2. vesi ja õli mõlemad segamini - harva
3. Õli oli jahutusjärgis ja vesi õlituses, mootor remonditi (müügiks) ära, aga jahutussärki ei viitsitud/taibatud puhastada -juhtub.
Õli ok aga jahutus õli täis - mingi üliharv erandjuht ja 99,9999% ei teki see plokikaanes.
Õli saab vette minna ainult siis kui õli surve on suurem vee survest. Ehk kui pragu avaneb survekanalist veekanalisse. Nüüd edasi vaataks ehk mõnda kaant, tihendit ja plokki ning tuvastame, et selle juhtumiseks peab asi täitsa pilbasteks minema (kanalid on oi oi kui kaugel).
Võrdse rõhu korral läheb alati vesi õlise, sest ta mahub läbi sealt kus õli ei mahu.
Seda, et jahutussärk õli täis, aga õli oli ok, võib minna SR tuuningrubriigis rääkida Kui praegu on õli survekanali ja veekanali vahel ja mootori seisma jätad, kummal kaob rõhk enne ära? Jahutusse jääb 0,8 bar sisse kuni maha jahtub, õli surve kukub nulli. Mis edasi?
Teadmiseks - tosool on tihedam kui vesi ja läheb ka sealt läbi, kus silmaga pragu ei näe.
Niiet võimalikud variandid on:
1. vesi õli sees (õli nagu karamell) - tavaline
2. vesi ja õli mõlemad segamini - harva
3. Õli oli jahutusjärgis ja vesi õlituses, mootor remonditi (müügiks) ära, aga jahutussärki ei viitsitud/taibatud puhastada -juhtub.
Õli ok aga jahutus õli täis - mingi üliharv erandjuht ja 99,9999% ei teki see plokikaanes.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
tundub et siin foorumis ma selle kysitlusega kaugele ei jõua yks räägib yhte juttu teine teis krt soovitage siis vähemalt tallinnas mõnda remonditöökoda kuhu masin viia seal näevad oma silmaga ära ja oskavad vast probleemi lahendada mitte nagu siin mul sõbral oli ja mul sõbral ei old..... igaljuhul tänud teinekord lihtsalt niipalju lootusi selle foorumi piale ei pane
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ma ei lugenud välja, kas sul õli on ikka õli või on kakaokreem... Kui nii siis on asi selge et kaan vähe tuksis ja sel juhul ikka mõnetuhandese väljaminekuga võid arvestada, sõltub see muidugi sellest, kui kõver ta sul on ja/või kui mõraline samuti... Hind sõltub sel juhul sellest, kas remondid v ostad uue kaane...