e30 esiamortide vahetus.Vahetatud
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 22.12.2004 15:43 42
- Asukoht: kunda
e30 esiamortide vahetus.Vahetatud
auto aastast 85.325e. Pole kunagi vahetanud ning seetõttu pole õrna aimugi
Viimati muutis raznobrazno, 30.12.2004 15:49 50, muudetud 1 kord kokku.
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
:)
Küsimus on väga laiahaardeline, küsiks vastu, kas mutrivõtit ja haamrit käes suudad hoida, kui suudad siis ei ole keerulist midagi, kui ei suuda hoida, siis ole hea mees ja mine kuskile remondikotta ja lase seal ära teha! Vaja on sul endal tegemisel vedrude kokku venitamiseks neid pitskruve või mis nende nimed iganes on ja siis ühte posu võtmeid, auto ülesse ratas alt ära, rooliots püstaku küljest ära, püstak kapotialt lahti kolme poldiga ja siis alt ära ja lauapeal lahti arutama ja vaata et meelde jätad mis järjekorras jupid alt ära võtsid pärast samapidi tagasi ja ongi jokk, olenevalt mehest paar kuni ... tundi tööd, jõudu igatahes
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 22.12.2004 15:43 42
- Asukoht: kunda
Re: :)
Vedru tõmmitsadErkki_V kirjutas:..... Vaja on sul endal tegemisel vedrude kokku venitamiseks neid pitskruve või mis nende nimed iganes on....

56 328 438
Re: e30 esiamortide vahetus
Muideks, kui Sa hinda ei tea siis umbes 200 eegu ümber on 1-he amordi vahetus hind, või 1-he vedru vahetus hind, või mõlema, see on üks töö.raznobrazno kirjutas:auto aastast 85.325e. Pole kunagi vahetanud ning seetõttu pole õrna aimugi
Ja kui vahetama lähed, siis vaata mis tööriistu selleks vaja on töömeestel et amorti vahetada, ja usu mind sa ei taha jamada sellega ise, kui tööriistu pole; Paljakäsi ei tee suurt midagi, ja valed tööriistad= paljakäsi jamamisega.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Ise mõtlesin just sedasama. Kui on ikka padrun, mis käib küünla püstikusse, siis piisab ainult ülemise otsa rattakoopast välja võtmisest. Alumine võib auto külge jääda. Ülemise korgi lahti saamine võib tülikas olla, aga viimastel amortidel, mille vahetamise juures mul õnnestus olla, olid ka uued korgid kaasas, nii et vanad võis ka puruks keerata.pampkuri kirjutas:Aga mis pärast on vaja laua peale panna kui saab auto küljes ära vahetada?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 22.12.2004 15:43 42
- Asukoht: kunda
Kaua aega läks muidu, ega Sa 8 päeva ei pusinud?raznobrazno kirjutas:Sain hakkama. Isegi ilma tõmmitsata, tõmmitsat ei läinud üldse vaja. Lasin kondi kiige küljest lahti ja amort läheks ilusti ilma jõuta vahele. Probleeme oli ainult amordi kapslikorkide ära saamisega, nimelt eelmised remondimehed olid need sinna kinni keevitanud
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp