1. leht 1-st

K: E30 325i performance kehv

Postitatud: 29.12.2004 12:09 30
Postitas antux
Tere!
Astusin hiljuti klubisse - ostsin '88 325i touring'u - saxast toodud. Rihmad/õlid küünlad said vahetatud, kuid 125 kw mootori kohta on kiirendus kuidagi nõrk (võrdlen 90 kw Mondeoga mida iga päev kasutan). Üks võimalus, et katalüsaator umbes. Küsimus, et kuidas seda testida saaks. Ei taha asja eest teist taga tühjaks lüüa teist.

---
Andres
E30 325 kaubik

Postitatud: 30.12.2004 12:53 53
Postitas Charly
diagnostika :idea:

Postitatud: 19.01.2005 10:42 52
Postitas antux
Väike teemaarendus siis sellele performance casele:-) Nimelt vaatas kapoti alla inimene kes Baierimaa toodanguga iga päev kokku puutub. Ühest pilgust piisas, et teatada mulle rõõmus uudis - auto mis olin ostnud heauskselt 2.5 l mootoriga osustus 2 liitriseks. Vahetatud oli ainult mootor, differ ja kõik muu 2.5-se oma. Sellest siis ka performance mure - hobuseid vähem pluss ülekanne suurem.

Lahendusi olla kaks millest valisin omale hingelähedasema - taastada seadme originaalkonfiguratsioon. Järgmisel nädalal siis on see teema suletud loodetavasti igaveseks:-)

Postitatud: 19.01.2005 11:05 56
Postitas Raivo
Tuleb välja, et Sa pole ainuke, kes on sedasi tünga saanud. Siin lugejate autode all on kah üks kodanik, kes 325 pähe ostis omale hoopis 320'i :(

On alles sullerid!

Postitatud: 19.01.2005 13:54 47
Postitas antux
Noajh, need mootorid näevad ju kogenematule silmale ühesugused välja eriti kui sa sellist trikki kahtlustadagi ei oska.

Algajatele bemmiostjatele siis tip'id mis targematelt õpitud: Mootorinumbris on kubatuur sees, kuid see on halvasti nähtav/leitav, pihustid (osa mis välja pasitab) on 2.0'sel valged mitte sinised või mustad ja sisselaskekollektor on suurema läbimõõduga 2.5-sel (selleks peaks midagi võrreldavat kõrval olema muidugi).

Oleks vaffa saada selle venna kontakt kes samasse pange astus - ei ole mahti surfata foorumites pikalt;-)

PS! keskid klubiinimesed olevat seda risu ka vaatamas käinud. Huvitav kas jagasid ära, et see puudus või leidsid muud pahakspandavat. Oleks vaffa teada. Oli müügis eelmise aasta detsembris autoturu vastas Kadaka teel kõige maapoolsemal platsil. Tumesinine 325i touring '88.

Postitatud: 19.01.2005 14:02 43
Postitas kimmo
antux kirjutas:PS! keskid klubiinimesed olevat seda risu ka vaatamas käinud. Huvitav kas jagasid ära, et see puudus või leidsid muud pahakspandavat. Oleks vaffa teada. Oli müügis eelmise aasta detsembris autoturu vastas Kadaka teel kõige maapoolsemal platsil. Tumesinine 325i touring '88.
Maapoolsemas? Kas autol on sportistmed?

Postitatud: 19.01.2005 14:11 17
Postitas Lauri_L
Õige oleks minna ja istutada see auto müüjale tagasi sarvede vahele :evil: , varemgi nähtud selliseid automüüjaid, kes saiapähe sitta müüvad (sry keelekasutuse pärast).

Postitatud: 19.01.2005 14:33 20
Postitas albert
Kõige kiirem viis kubatuuri kindlaks teha, on otsida ülesse plokikaane tihendi servas olev markeering, see on paremal pool ees väljaulatuv tihendi serv.
Sissepritse süsteemi väljastpoolt võrreldes peaks ka suuruse vahe märgata olema.

Postitatud: 19.01.2005 15:50 21
Postitas antux
Lauri_L kirjutas:Õige oleks minna ja istutada see auto müüjale tagasi sarvede vahele :evil: , varemgi nähtud selliseid automüüjaid, kes saiapähe sitta müüvad (sry keelekasutuse pärast).
Noh, mis tast ikka istutada ja oled sa näinud venda kes avasüli võtab vastu ja vabandab veel ette/taha, et näädsa sorry läks jah s..ti. Ise olen loll lihtsalt, et ei julgenud saxa numbritega tänavale testima minna - oleks ju kohe aru saanud, et asi ei ole õige. Pealegi tundub seal selle raha eest autot kõvasti ja mootorivahetuski juba kokku lepitud.

Postitatud: 19.01.2005 15:56 38
Postitas Lauri_L
Siis tore, et autoga ise rahul oled :) Samas olen ise 4 320 e30 omanud ja ütleks, et ajab asja ära. Ja kui asi pärast mootorivahetust ka vaeva väärt, siis jõudu ;) ja teretulemast BMW seltskonda :)