1. leht 1-st

Nikasilist plokke saab uuesti nikasiliga katta??

Postitatud: 30.12.2004 16:02 10
Postitas priitv8

Postitatud: 30.12.2004 20:33 46
Postitas Aare
Rahvas teadis rääkida, et ringraja M3 GTR 4.0 V8 mootoril olla sees konventsionaalsed malmhülsid :cool:

Venemaal ennegi trikke tehtud. Turumajanduse alguses pakuti turbonaatoreid ja bensiini kütteväärtust tõstvaid tablette. Samuti õhukeerutajaid karpa alla.

Nähtavasti on seal mingu business, mis pinnakatetega tegeleb. Mis muidugi ei tähenda, et nad suudavad täpselt korrata tehase tehnoloogiat (mis nähtavasti päris avalik pole).

Ma lasin teha mõnda aega tagasi LSD ketaste katte analüüsi (mingi laseriga tehakse) - katte koostis ei olegi mingi suvaline piix, vaid koosnes 4-st või 5st metallist.

Pakun sama on nende kodutöönduslike ...silidega. Turg on suur ja anonüümne, seal saab teha kõike.

Postitatud: 30.12.2004 23:10 19
Postitas priitv8
Aare kirjutas:Rahvas teadis rääkida, et ringraja M3 GTR 4.0 V8 mootoril olla sees konventsionaalsed malmhülsid :cool:
BTW kuna M54 moto on juba ka malmhülssidega (tehasest!), siis kaldun arvama, et ka M3 tavamoto (S54) on hülsitud. Selle kohta täpsed tehnilised andmed mul kahjuks puuduvad. Seega - oletus.
Kindel on aga see, et alu-silindritega oli ja on ainult M52 pluss Veed.

Postitatud: 31.12.2004 09:13 19
Postitas AlarM
Aare, sa uuri ikka elu veidi.
Mootorratastel on nikasil silindreid taastatud sellest ajast kui nad turule tulid, ehk siis kusagil aastast 88 või 89.
Kusjuures taastatud silinder kipub isegi parem olema kui tehase oma. Kusjuures sisseseade ja tehnoloogia ei ole mingi NASA oma.
Räägin ka täiesti oma kogemuste põhjal. Selline töö korra saksas tehtud, maksis miski 170 euri.

Postitatud: 31.12.2004 10:38 02
Postitas priitv8
Ka 1992 kui BMW oma M60 turule tõi, oli neil motikamootoritega juba Nikasiliga kogemus (positiivne) olemas.
Sealtsamast tekkis neil ka esimene mõte seda keemilist lagunemist töötemperatuuri tõstmisega (teine termostaat + ECU remap) pidurdada.

Postitatud: 03.01.2005 10:49 55
Postitas Arvo
Tuttav V12 omanik teadis rääkida, et ka soomes pidi sarnast aluploki taastamist tehtama... aga hind pidi malmploki remondiga võrreldes üsna kirves olema. Kuna endal seda muret pole siis täpsemalt kus tehakse ja kuidas ei uurinud :)