1. leht 1-st

M51 teoreetiline küsimus

Postitatud: 16.01.2005 01:19 01
Postitas bumerang
selline enda loolusega põhjendatud asi oli täna juhtunud: seoses vasakule põõrdega oli vaja päris kiiresti koha pealt ära tõmmata, kuid krdi libe asfaldi katte pani rattad koha peal väntama ilma et auto liikuma hakkaks. Eks muidugi, oleks pidanud seda asfaldiga hangumise momenti püüdma hakkama, kuid närvipinge pani gaasipedaali põhjani vajutama. Kui auto liikuma sai ei olnd aega käiku vahetada ja surusin mootorist ligi 5000 rpm välja (diisel!) . Peale 5000 saavutamist oli kuidagi järsku vedu ära kadunud - eks elektrooniline piirang tegi seda, auto külg selleks hetkeks oli ohust pätis kaugel juba - nii et edasi veeresin juba rahulikus igapäevases tempos.
Pärast oli ka küsimus tekinud, et mis oht on diislit selliste pöördete juurde lasta? Ise hoolega ronisin kapoti all ja kuulasin oma traktori häält, tundus et justkui polegi miskit juhtunud...
Aga mida targemad sellest arvavad?

Postitatud: 16.01.2005 04:27 24
Postitas meph
Ühest korrast ei tohiks nüüd küll midagi juhtuda...

Postitatud: 16.01.2005 10:30 32
Postitas Olts
Selleks piiraja ongi, et sealt edasi ei ole enam mootorile hea. Kui vahest piirajasse jookseb, mida talvel ikka juhtub, siis sellest küll midagi hullu pole.

Postitatud: 16.01.2005 12:32 44
Postitas Raino
Pole mõtet põdeda.Mul kah neid asju juhtund ning see ei tee midagi mootorile.Sa ju ei lasknud teda suurtel pööretel käjja tund aega.

Postitatud: 16.01.2005 18:05 51
Postitas raits
Ei tee see diislile midagi, ise lasen päevas vähemalt 10x 5000p/min.

Postitatud: 16.01.2005 18:46 05
Postitas bumerang
Tänud vastanutele!

Olete mul südamerahu tagastanud. :)