M51 teoreetiline küsimus
Postitatud: 16.01.2005 01:19 01
selline enda loolusega põhjendatud asi oli täna juhtunud: seoses vasakule põõrdega oli vaja päris kiiresti koha pealt ära tõmmata, kuid krdi libe asfaldi katte pani rattad koha peal väntama ilma et auto liikuma hakkaks. Eks muidugi, oleks pidanud seda asfaldiga hangumise momenti püüdma hakkama, kuid närvipinge pani gaasipedaali põhjani vajutama. Kui auto liikuma sai ei olnd aega käiku vahetada ja surusin mootorist ligi 5000 rpm välja (diisel!) . Peale 5000 saavutamist oli kuidagi järsku vedu ära kadunud - eks elektrooniline piirang tegi seda, auto külg selleks hetkeks oli ohust pätis kaugel juba - nii et edasi veeresin juba rahulikus igapäevases tempos.
Pärast oli ka küsimus tekinud, et mis oht on diislit selliste pöördete juurde lasta? Ise hoolega ronisin kapoti all ja kuulasin oma traktori häält, tundus et justkui polegi miskit juhtunud...
Aga mida targemad sellest arvavad?
Pärast oli ka küsimus tekinud, et mis oht on diislit selliste pöördete juurde lasta? Ise hoolega ronisin kapoti all ja kuulasin oma traktori häält, tundus et justkui polegi miskit juhtunud...
Aga mida targemad sellest arvavad?