1. leht 1-st

K: millega on tegemist (mootor M43)?

Postitatud: 18.01.2005 00:37 40
Postitas Tonnk
Selline küsimus, et kuidas on pildil oleva jublaka nimi ja mis funktsiooni ta täidab? Asub siis sisselaske kyljes E36 318 93-a ja mootor M43


Pilt

Pilt

Postitatud: 18.01.2005 03:31 48
Postitas meph
Drosselklapi poteka anduri juhe? Anyone?

Postitatud: 18.01.2005 07:11 51
Postitas priitv8
See alumisel pildil on DK potekas ise.

Postitatud: 18.01.2005 15:02 12
Postitas Tonnk
Ja kui see pistik lahti yhendada siis tagajärjed võivad olla tyhikäigu pöörete kõikumine ja üldse auto imelik käitumine kylma mootoriga +suur kytusekulu?

Postitatud: 19.01.2005 10:28 06
Postitas Svenp
Töötava mootoriga ei tohi seda lahti ühendada -- ajus võib midagi läbi kärsatada.

Selle pistiku kaudu saab aju signaali palju sa gaasi vajutad. Ilma selle signaalita...., no mõtle :)

Drosselklapi asend ja potekas on täpselt reguleeritud. Kui näiteks DK maha on võetud, siis ei ole hea klappi suure jõuga surkida. Kalibreering võib paigast ära minna.

Postitatud: 19.01.2005 18:33 20
Postitas priitv8
Svenp kirjutas:Töötava mootoriga ei tohi seda lahti ühendada -- ajus võib midagi läbi kärsatada.
Nii hull see nüüd ka pole. Sisendid on ikka kaitstud.
Svenp kirjutas:Selle pistiku kaudu saab aju signaali palju sa gaasi vajutad. Ilma selle signaalita...., no mõtle :)
Räägin nüüd DME 3.1 ja uuematest (vanematel polegi seda potet). Tegelt pole tal seda signaali peaaegu tarviski. Peamiselt jagab ta selle järgi aru, kas gaasipedaal on tühikäigu või WOT asendis. Kui pote ära kaob aga õhulugeja on terve, saab ta ka tolle järgi aru, palju õhku mootorisse läheb ja kusmaal seguklapp umbes on. Mootoriga pidurdamise ajal enam pritset muidugi välja ei lülita, kuna pole kindel, kas jalg on gaasilt maas.
Svenp kirjutas:Drosselklapi asend ja potekas on täpselt reguleeritud. Kui näiteks DK maha on võetud, siis ei ole hea klappi suure jõuga surkida. Kalibreering võib paigast ära minna.
Seal ei ole midagi kalibreerida, ECU kalibreerib iga kord ise selle pote ära. Omal vahetasin nt. selle ja ASC pote omavahel ära, peale esimest käimapanemist oli tühikäik veidi kõrge, aga ta õppis selle kohe endale selgeks ja asi läks vanasse seisu tagasi.

Postitatud: 20.01.2005 10:35 25
Postitas Svenp
M42 mootoril on Motronic 1.7 ja registerdrosselklapp potega.
http://www.318is.de/motor/22DROSSELKLAPPE.jpg , siit selgub ka, et Motronic kalibreerib selle ise. Edastasin valeinfot :oops: