Autos on külm! (m50 mootor)
Autos on külm! (m50 mootor)
e36 325...ja probleem lihtne - madalatel pööretel ei puhu sooja, tyhikäigul vabsee külmkapp, kõige imelikum on tegelikult see, et sama nalja tegid mul ka kunagised m50 mootoriga 525 ja 325, mis krdi kala se on?
pööret andes ja tegelikult isegi maanteesõidul suudab suht sooja anda, mootor saavutab töötemperatuuri täitsa kiiresti, termostaat on uus...
kas hakkan soendusradikat maha kakkuma või peaks enne midagi veel tegema?
ja samas küsiks ka veel - see konditsioneeriga variant - need 2 eraldi soojuse nuppu peaks ju regullima vasakut ja paremat poolt, aga miskipärast nad ei taha seda üldse teha...või olen mina sellest valesti aru saanud?
pööret andes ja tegelikult isegi maanteesõidul suudab suht sooja anda, mootor saavutab töötemperatuuri täitsa kiiresti, termostaat on uus...
kas hakkan soendusradikat maha kakkuma või peaks enne midagi veel tegema?
ja samas küsiks ka veel - see konditsioneeriga variant - need 2 eraldi soojuse nuppu peaks ju regullima vasakut ja paremat poolt, aga miskipärast nad ei taha seda üldse teha...või olen mina sellest valesti aru saanud?
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Autos on külm! (m50 mootor)
kusjuures mul 524td ei tee kah need 2 nuppu mittem idagi, yks ainuke funkab nagu kogusalongi tempi ja nii ongi :S .erx kirjutas: ja samas küsiks ka veel - see konditsioneeriga variant - need 2 eraldi soojuse nuppu peaks ju regullima vasakut ja paremat poolt, aga miskipärast nad ei taha seda üldse teha...või olen mina sellest valesti aru saanud?
1) Need kaks nuppu funkavad väga hästi kui salongiandurid töötavad.
2) Seda, kas soojendusradikas on viga saab kontrollida - vaata kas VÄLJATULEV toru on kuum (ja salong on ventikas MAX peal). Juhul kui on sama kuum kui SISSEMINEV toru, siis tähendab et radikas ei anna sooja ära - kas on katlakivi või on umbes (paljudel on radika sees otseühendus juhuks kui radikas umbes).
Kui väljatulev toru on külm ja sisseminev kuum, siis on tuleks lihtsalt need korra lahti ühendada ja mingi läbipaistev toru vahele pista et näha kas ringlus on korralik.
Enne pole küll mõtet radikakallale minna...
2) Seda, kas soojendusradikas on viga saab kontrollida - vaata kas VÄLJATULEV toru on kuum (ja salong on ventikas MAX peal). Juhul kui on sama kuum kui SISSEMINEV toru, siis tähendab et radikas ei anna sooja ära - kas on katlakivi või on umbes (paljudel on radika sees otseühendus juhuks kui radikas umbes).
Kui väljatulev toru on külm ja sisseminev kuum, siis on tuleks lihtsalt need korra lahti ühendada ja mingi läbipaistev toru vahele pista et näha kas ringlus on korralik.
Enne pole küll mõtet radikakallale minna...
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
Sulanud nad vaevalt saavad olla,egas ta mingi harilik plastik ole.Katki vast võivad olla.Mul ju sama jama,kuid tüh.k kuumaks küll ei lähe.Ainult s.. ajab keemaaldo7 kirjutas:võib ka asi selles olla , et veepumba labad on plastmassist ja sulanud siis ta ei saagi sul madalatel pööretel liikuma asja see tavaliselt juhtub kui lasta mootor korraks keema

E 34-l on soojakraanide all seal kaitsmekarbi kõrval üks väike pump mis ajab vedelikku soojendusradikas tühikäigul ringi. Kuid seda ainult tühikäigul, madalatel pööretel 1500-2000 peaks ikka veepump tsirkulatsiooniga toime tulema. Veepumbas vast viga pole, kuna siis kipuks ka keema minema. Mikrofiltris ei saa ammugi viga olla, sest siis oleks probleem ventilaatori tugevuse mitte õhutemperatuuriga. Võimalikke vigu tuleb pähe hetkel kaks: 1. kuskil on ummistus 2. Õhk süsteemis(kui hiljuti vedelikku vahetatud soovitan üle õhutada)
E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=05
äkki keegi juhatab mind nüüd vastava jupi juurde?
äkki keegi juhatab mind nüüd vastava jupi juurde?