Autos on külm! (m50 mootor)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
erx
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 08.02.2003 18:36 26
Peamine sõiduk: polo
Asukoht: keila

Autos on külm! (m50 mootor)

Postitus Postitas erx »

e36 325...ja probleem lihtne - madalatel pööretel ei puhu sooja, tyhikäigul vabsee külmkapp, kõige imelikum on tegelikult see, et sama nalja tegid mul ka kunagised m50 mootoriga 525 ja 325, mis krdi kala se on?
pööret andes ja tegelikult isegi maanteesõidul suudab suht sooja anda, mootor saavutab töötemperatuuri täitsa kiiresti, termostaat on uus...

kas hakkan soendusradikat maha kakkuma või peaks enne midagi veel tegema?


ja samas küsiks ka veel - see konditsioneeriga variant - need 2 eraldi soojuse nuppu peaks ju regullima vasakut ja paremat poolt, aga miskipärast nad ei taha seda üldse teha...või olen mina sellest valesti aru saanud?
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Autos on külm! (m50 mootor)

Postitus Postitas toivoku »

erx kirjutas: ja samas küsiks ka veel - see konditsioneeriga variant - need 2 eraldi soojuse nuppu peaks ju regullima vasakut ja paremat poolt, aga miskipärast nad ei taha seda üldse teha...või olen mina sellest valesti aru saanud?
kusjuures mul 524td ei tee kah need 2 nuppu mittem idagi, yks ainuke funkab nagu kogusalongi tempi ja nii ongi :S .
hulllugu
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 12.01.2005 13:29 24

Postitus Postitas hulllugu »

1) Need kaks nuppu funkavad väga hästi kui salongiandurid töötavad.

2) Seda, kas soojendusradikas on viga saab kontrollida - vaata kas VÄLJATULEV toru on kuum (ja salong on ventikas MAX peal). Juhul kui on sama kuum kui SISSEMINEV toru, siis tähendab et radikas ei anna sooja ära - kas on katlakivi või on umbes (paljudel on radika sees otseühendus juhuks kui radikas umbes).

Kui väljatulev toru on külm ja sisseminev kuum, siis on tuleks lihtsalt need korra lahti ühendada ja mingi läbipaistev toru vahele pista et näha kas ringlus on korralik.

Enne pole küll mõtet radikakallale minna...
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

enne soojendusradika kallale minekut vaata üle salongi mikrofilter.võib umbes olla ja ei lase soojal läbi tulla :!:
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Postitus Postitas veix2 »

Aga minu 524tda need 2 nuppu täiesti töökorras,nii et toivoku sai omale veel ühe probleemi :lol:
E38 740d 2000a.
Kasutaja avatar
erx
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 08.02.2003 18:36 26
Peamine sõiduk: polo
Asukoht: keila

Postitus Postitas erx »

ryan kirjutas:enne soojendusradika kallale minekut vaata üle salongi mikrofilter.võib umbes olla ja ei lase soojal läbi tulla :!:
külmal laseb ja soojal ei lase, ja pöörete kasvades tuleb sooja.....ei saa minuarust filtri viga olla....
Kasutaja avatar
aldo7
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 15.09.2004 09:45 51

Postitus Postitas aldo7 »

võib ka asi selles olla , et veepumba labad on plastmassist ja sulanud siis ta ei saagi sul madalatel pööretel liikuma asja see tavaliselt juhtub kui lasta mootor korraks keema
BMW 320 E36 1991
bmw 525tds e39 1997
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

aldo7 kirjutas:võib ka asi selles olla , et veepumba labad on plastmassist ja sulanud siis ta ei saagi sul madalatel pööretel liikuma asja see tavaliselt juhtub kui lasta mootor korraks keema
Sulanud nad vaevalt saavad olla,egas ta mingi harilik plastik ole.Katki vast võivad olla.Mul ju sama jama,kuid tüh.k kuumaks küll ei lähe.Ainult s.. ajab keema :evil:
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

E 34-l on soojakraanide all seal kaitsmekarbi kõrval üks väike pump mis ajab vedelikku soojendusradikas tühikäigul ringi. Kuid seda ainult tühikäigul, madalatel pööretel 1500-2000 peaks ikka veepump tsirkulatsiooniga toime tulema. Veepumbas vast viga pole, kuna siis kipuks ka keema minema. Mikrofiltris ei saa ammugi viga olla, sest siis oleks probleem ventilaatori tugevuse mitte õhutemperatuuriga. Võimalikke vigu tuleb pähe hetkel kaks: 1. kuskil on ummistus 2. Õhk süsteemis(kui hiljuti vedelikku vahetatud soovitan üle õhutada)
E 34 M50B25
53 840 111
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kontrolli tsirkulatsioonimootorit. magnetrõngas et tohi laba peal ringi käia.
keri labale veidi head kummiteipi ja suru rõngas tagasi, katkine tükk viska minema
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
erx
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 08.02.2003 18:36 26
Peamine sõiduk: polo
Asukoht: keila

Postitus Postitas erx »

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=05

äkki keegi juhatab mind nüüd vastava jupi juurde?
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Vasta