1. leht 1-st

Autos on külm! (m50 mootor)

Postitatud: 20.01.2005 10:06 49
Postitas erx
e36 325...ja probleem lihtne - madalatel pööretel ei puhu sooja, tyhikäigul vabsee külmkapp, kõige imelikum on tegelikult see, et sama nalja tegid mul ka kunagised m50 mootoriga 525 ja 325, mis krdi kala se on?
pööret andes ja tegelikult isegi maanteesõidul suudab suht sooja anda, mootor saavutab töötemperatuuri täitsa kiiresti, termostaat on uus...

kas hakkan soendusradikat maha kakkuma või peaks enne midagi veel tegema?


ja samas küsiks ka veel - see konditsioneeriga variant - need 2 eraldi soojuse nuppu peaks ju regullima vasakut ja paremat poolt, aga miskipärast nad ei taha seda üldse teha...või olen mina sellest valesti aru saanud?

Re: Autos on külm! (m50 mootor)

Postitatud: 20.01.2005 11:28 49
Postitas toivoku
erx kirjutas: ja samas küsiks ka veel - see konditsioneeriga variant - need 2 eraldi soojuse nuppu peaks ju regullima vasakut ja paremat poolt, aga miskipärast nad ei taha seda üldse teha...või olen mina sellest valesti aru saanud?
kusjuures mul 524td ei tee kah need 2 nuppu mittem idagi, yks ainuke funkab nagu kogusalongi tempi ja nii ongi :S .

Postitatud: 20.01.2005 11:35 50
Postitas hulllugu
1) Need kaks nuppu funkavad väga hästi kui salongiandurid töötavad.

2) Seda, kas soojendusradikas on viga saab kontrollida - vaata kas VÄLJATULEV toru on kuum (ja salong on ventikas MAX peal). Juhul kui on sama kuum kui SISSEMINEV toru, siis tähendab et radikas ei anna sooja ära - kas on katlakivi või on umbes (paljudel on radika sees otseühendus juhuks kui radikas umbes).

Kui väljatulev toru on külm ja sisseminev kuum, siis on tuleks lihtsalt need korra lahti ühendada ja mingi läbipaistev toru vahele pista et näha kas ringlus on korralik.

Enne pole küll mõtet radikakallale minna...

Postitatud: 20.01.2005 12:19 07
Postitas ryan
enne soojendusradika kallale minekut vaata üle salongi mikrofilter.võib umbes olla ja ei lase soojal läbi tulla :!:

Postitatud: 20.01.2005 16:26 35
Postitas veix2
Aga minu 524tda need 2 nuppu täiesti töökorras,nii et toivoku sai omale veel ühe probleemi :lol:

Postitatud: 20.01.2005 16:59 42
Postitas erx
ryan kirjutas:enne soojendusradika kallale minekut vaata üle salongi mikrofilter.võib umbes olla ja ei lase soojal läbi tulla :!:
külmal laseb ja soojal ei lase, ja pöörete kasvades tuleb sooja.....ei saa minuarust filtri viga olla....

Postitatud: 20.01.2005 17:21 51
Postitas aldo7
võib ka asi selles olla , et veepumba labad on plastmassist ja sulanud siis ta ei saagi sul madalatel pööretel liikuma asja see tavaliselt juhtub kui lasta mootor korraks keema

Postitatud: 20.01.2005 21:15 55
Postitas ravia
aldo7 kirjutas:võib ka asi selles olla , et veepumba labad on plastmassist ja sulanud siis ta ei saagi sul madalatel pööretel liikuma asja see tavaliselt juhtub kui lasta mootor korraks keema
Sulanud nad vaevalt saavad olla,egas ta mingi harilik plastik ole.Katki vast võivad olla.Mul ju sama jama,kuid tüh.k kuumaks küll ei lähe.Ainult s.. ajab keema :evil:

Postitatud: 20.01.2005 22:17 55
Postitas Olts
E 34-l on soojakraanide all seal kaitsmekarbi kõrval üks väike pump mis ajab vedelikku soojendusradikas tühikäigul ringi. Kuid seda ainult tühikäigul, madalatel pööretel 1500-2000 peaks ikka veepump tsirkulatsiooniga toime tulema. Veepumbas vast viga pole, kuna siis kipuks ka keema minema. Mikrofiltris ei saa ammugi viga olla, sest siis oleks probleem ventilaatori tugevuse mitte õhutemperatuuriga. Võimalikke vigu tuleb pähe hetkel kaks: 1. kuskil on ummistus 2. Õhk süsteemis(kui hiljuti vedelikku vahetatud soovitan üle õhutada)

Postitatud: 20.01.2005 22:49 47
Postitas patrik
kontrolli tsirkulatsioonimootorit. magnetrõngas et tohi laba peal ringi käia.
keri labale veidi head kummiteipi ja suru rõngas tagasi, katkine tükk viska minema

Postitatud: 21.01.2005 08:45 53
Postitas erx
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=05

äkki keegi juhatab mind nüüd vastava jupi juurde?

Postitatud: 21.01.2005 09:28 17
Postitas patrik