BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Tere!
Paluks abi kellegilt kui keegi oskab üldse aidata. Autoks BMW 316i e36 1.6 75kw 1995a. Nimelt sai tuldud Inglismaale autoga ning aeg käes, kus tuleb ümber registreerida. Nimelt olen kolme asjaga jännis, mis tuleb ümber muuta.
1)Esitulede ümber lülitamine - Esitulede juures ei oska miskit teha, tean et osadel autodel pidi olema lüliti, et ümber muuta seda süsteemi. Mul Eesti moodi näitab paremale aga kuna liiklus siin teine, siis tuleb sättida vasakule. Paberitelt, mis mulle saadeti ümber registreerimiseks ütleb, et kas lülitiga ümber lülitada või paigutada uued tuled.
2)Tagumise udutule paremale sättimine - Jälle jännis vaatasin asja ning ei saanud ise küll sotti. Pistikuid ümber ei saa paigutada kuna ühes kuus juhet teises 7 . Vastus kuhu pistik läheb on vardaid samuti 6 ja 7 ning ei sobiks kui ümber vahetada. Üldse auke kokku 8.
3) Spidomeetrile miilide paigutamine - Sellega on vähem muresi vist. Saab osta mingid nn kleepsud või vahetada paneel välja. Kuid ehk siiski keegi oskab näpunäiteid anda.
Oleksin väga tänuli kui kellelgi on informatsiooni sellise viguri tegemise kohta, üritasin googel-dada aga ei leidnud vajalikku infi.
Tänud ette!
Stiv
Paluks abi kellegilt kui keegi oskab üldse aidata. Autoks BMW 316i e36 1.6 75kw 1995a. Nimelt sai tuldud Inglismaale autoga ning aeg käes, kus tuleb ümber registreerida. Nimelt olen kolme asjaga jännis, mis tuleb ümber muuta.
1)Esitulede ümber lülitamine - Esitulede juures ei oska miskit teha, tean et osadel autodel pidi olema lüliti, et ümber muuta seda süsteemi. Mul Eesti moodi näitab paremale aga kuna liiklus siin teine, siis tuleb sättida vasakule. Paberitelt, mis mulle saadeti ümber registreerimiseks ütleb, et kas lülitiga ümber lülitada või paigutada uued tuled.
2)Tagumise udutule paremale sättimine - Jälle jännis vaatasin asja ning ei saanud ise küll sotti. Pistikuid ümber ei saa paigutada kuna ühes kuus juhet teises 7 . Vastus kuhu pistik läheb on vardaid samuti 6 ja 7 ning ei sobiks kui ümber vahetada. Üldse auke kokku 8.
3) Spidomeetrile miilide paigutamine - Sellega on vähem muresi vist. Saab osta mingid nn kleepsud või vahetada paneel välja. Kuid ehk siiski keegi oskab näpunäiteid anda.
Oleksin väga tänuli kui kellelgi on informatsiooni sellise viguri tegemise kohta, üritasin googel-dada aga ei leidnud vajalikku infi.
Tänud ette!
Stiv
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Tuledega pole teha muu kui väljavahetada udutulele pead vedama uue juhtma lihtsalt.
Autosid igasuguseid. Nii suuri kui väikeseid.
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
e34 sai vähemalt luupe keerata ja sellega muutus valgusvihkaga kas see samamoodi ka e36 on seda ma ei tea.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Ei saa nagu sellest hästi arualien911 kirjutas: 2)Tagumise udutule paremale sättimine - Jälle jännis vaatasin asja ning ei saanud ise küll sotti. Pistikuid ümber ei saa paigutada kuna ühes kuus juhet teises 7 . Vastus kuhu pistik läheb on vardaid samuti 6 ja 7 ning ei sobiks kui ümber vahetada. Üldse auke kokku 8.

E36-l on ju taga 2 udutuld, kummaski tagatules oma udutuli. Ja asuvad need ka mõlemad tule servades. Mida sa kuhu täpsemalt ümber tõstma pead?
On eraldi müüa mph tähistusega taustadalien911 kirjutas: 3)Spidomeetrile miilide paigutamine - Sellega on vähem muresi vist. Saab osta mingid nn kleepsud või vahetada paneel välja. Kuid ehk siiski keegi oskab näpunäiteid anda.
Kuidas neid paigaldada:
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... -Faces.htm
Samas ei tohiks olla probleem leida Inglismaalt vastava tähistusega näidikuteplokki. E36 oli seal popp auto ja lammutustest peaks neid ikka leidma.
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Minu teada on originaalis udutuli ainult vasakul pool siiski (samamoodi ka E46-l ntks).. Tagatuled on muidu dubleeritud (keskmised + välimised pesad), aga vasakul äärmisel ehk siis udutulel on kahe hõõgniidiga pirn lihtsalt.marek555 kirjutas:E36-l on ju taga 2 udutuld, kummaski tagatules oma udutuli.
Esituled pead uued ostma, muud varianti ei ole..
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
On jah kaks udutuld taga kahe hõõgniidiga, kuid sisse lülitudes töötab ainult üks. Ühes 7 juhet teises 6 ning kontrollides jooksis ainult üks juhe lülitist taha ning ainult vasakule. Kuid kas oleks võimalik juhe vedada? Pistikul küll ei ole seda vastusvarrast selle koha peal kus teisel pool udutule jaoks on... Mida teha?!Fred kirjutas:Minu teada on originaalis udutuli ainult vasakul pool siiski (samamoodi ka E46-l ntks).. Tagatuled on muidu dubleeritud (keskmised + välimised pesad), aga vasakul äärmisel ehk siis udutulel on kahe hõõgniidiga pirn lihtsalt.marek555 kirjutas:E36-l on ju taga 2 udutuld, kummaski tagatules oma udutuli.
Esituled pead uued ostma, muud varianti ei ole..
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Pirnile juhtmejupid külge joota otse?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Võibolla tõesti, minu E36-l põlevad taga mõlemad. See oleneb ka vast sihtturust, kuhu auto müüdi.
Aga ainuke lahendus on siin selline, et tuleb vasakust udutule toitejuhtmest vedada ka toide (+) parempoolse tule juurde ja joota õige kontaktplaadi külge. Õige ühenduskoha peaks saama vasakpoolse tule järgi kindalks teha. Negatiivne (-) kontaktplaat on kogu tule ulatuses üks ja sellega ei tohiks porbleeme olla.
Aga ainuke lahendus on siin selline, et tuleb vasakust udutule toitejuhtmest vedada ka toide (+) parempoolse tule juurde ja joota õige kontaktplaadi külge. Õige ühenduskoha peaks saama vasakpoolse tule järgi kindalks teha. Negatiivne (-) kontaktplaat on kogu tule ulatuses üks ja sellega ei tohiks porbleeme olla.
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Umbes nii tegingi, kuid ma jootsin juhtme pirni pesa klemmi külge ning asi toimib kõik.marek555 kirjutas:Võibolla tõesti, minu E36-l põlevad taga mõlemad. See oleneb ka vast sihtturust, kuhu auto müüdi.
Aga ainuke lahendus on siin selline, et tuleb vasakust udutule toitejuhtmest vedada ka toide (+) parempoolse tule juurde ja joota õige kontaktplaadi külge. Õige ühenduskoha peaks saama vasakpoolse tule järgi kindalks teha. Negatiivne (-) kontaktplaat on kogu tule ulatuses üks ja sellega ei tohiks porbleeme olla.
Nüüd saab tellitud uued tuled ebay-st ja vast nendega ka ühelpool.
Spidokaga saaks ka ühele poole kui ära tellitud saab need http://www.lockwoodinternational.co.uk/ ... -i356.html
Kuid hakkasin vaatama, et ma ei saa kätte spidomeetri plokki.... Keerasin kaks kruvi lahti ülevalt, tip-top tuleb välja peaaegu kuni jääb rool ette, enne seda veel mingi plastikkate. Kas ma pean rooli ka lahti kakkuma?
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
rooli eemaldamine muude töödega võrrelduna on ju kõige tühisem asi, keera rool otseks ja siis keskelt mutter lahti
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Kas turvapadi ette ei jää?Cardo kirjutas:rooli eemaldamine muude töödega võrrelduna on ju kõige tühisem asi, keera rool otseks ja siis keskelt mutter lahti
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Tegelikult mahub E36-l spidoplokk rooli ülemise ava sisse ja maha saab ta koos rooliga keerates. Aga taga on 3 pistikut ja nende avamine on "pimesi" üsna raske.
Lihtsam jah nii, et võta igaks juhuks akuklemm maha (ei pea võtma, aga rooli keerates on vaja võtit süütelukku ja selle tagajärjel, kui airbagi klemm lahti võtta, läheb airbagi tuli põlema, mida ise kustutada enam ei saa (ainult diagnostikas raha eest)), airbagi taga on sõltuvalt tüübist 2 või 3 torx kruvi, lase need lahti, võta airbag eest ning rooli hoiab kinni 17 (vist oli) polt, mille saad padruniga lahti. Aga vaata, et rool oleks äravõttes otse, muidu paned ta pärast äkki viltu peale (taga peaks olema mingi ühtivusekriips ka tegelikult olemas).
Lihtsam jah nii, et võta igaks juhuks akuklemm maha (ei pea võtma, aga rooli keerates on vaja võtit süütelukku ja selle tagajärjel, kui airbagi klemm lahti võtta, läheb airbagi tuli põlema, mida ise kustutada enam ei saa (ainult diagnostikas raha eest)), airbagi taga on sõltuvalt tüübist 2 või 3 torx kruvi, lase need lahti, võta airbag eest ning rooli hoiab kinni 17 (vist oli) polt, mille saad padruniga lahti. Aga vaata, et rool oleks äravõttes otse, muidu paned ta pärast äkki viltu peale (taga peaks olema mingi ühtivusekriips ka tegelikult olemas).
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Mis tast üldse ümber registreerid? Sõida Eesti reg.märgiga edasi. Tuleb kõvasti odavam!
Sõidurõõm
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Ilma ülevaatuseta? Kindlustuse jah saab veel neti teel teha aga ülevaatust on ka vaja ju... Politsei juba ka pidas kinni ning ütles, et helistage DVLA-se ja registreerige auto.Svenp kirjutas:Mis tast üldse ümber registreerid? Sõida Eesti reg.märgiga edasi. Tuleb kõvasti odavam!
Mis lahendus sul oleks siis?
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Lugu selline et sai pandud need uued kettad sisse... Vanu välja võttes nõelad ikka liikusid seal ning nüüd jama selles, et vee näidik ja duurid näitavad valesti. Nõelad vajusid alla poole vahetades. Kas neid nõelu saab ise mõjutada kuhu positsioonile nad jäävad?
Re: BMW 316i korrigeerimine inglise moodi...?
Tänud, sain muidu ise paika aga õpetus oligi samutimarek555 kirjutas:Ehk saad siit mibgeid ideid:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=875056
