M21 mootori kapitaalremondi võimalused.(diisel)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

M21 mootori kapitaalremondi võimalused.(diisel)

Postitus Postitas Raino »

Asi sisi selles et sai oma E30 2,4 disel mootor lahti võetud kuan oli kole lahja teine.Vigu oli palju.klapid ning kalappide pesad tahtsid pisut lihvimist ning freesimist.(see siis nüüd tehtud).Nukkvõll ning nookurid olid juba ammu pensionil.
Nüüd siia selgus ka et kolvid ning rõngad ja silindrid kah kulunud.Silindrid on ellipsis 0,04 ehk siis 4 sajandikku ja joone dkah peale vedanud.
Küsimsu siis selline kas on mõtet ajada silinder järgmisesse mõõtu ning teha kapitaalremont.( :o See läheb maksma pool kuningriiki.) Kas keegi on läbi teinud sellise asja ning kui kau see vastu on pidanud. Kuna mootor laiali võetud siis pole mõtet teda niimoodi enam kokku panna.Ks teha kap või siis otsida teine plokk.See ploki otsin gpole kah kerge.Silma järgi ju kõik ilusad aga kui mõõtma hakata siis pole seal midaig asjalikku.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Ma huvi pärast küsin, palju uued kolvid maksavad, kas ~2000 eeku tk (suht umbes pakutud, ei tea diislite kohta suurt midagi)?
Põhiline asi, mida kaaluda tasub, on see, kaua plaanid selle autoga veel sõita. Kui 2-3 aastat vähemalt, siis igal juhul tasub kapremont teha, selle raha saad vähenenud küttekulu ja ärajääva õlikulu tõttu kenasti tagasi + sõidurõõm ja -omadused on nagu öö ja päev võrreldes kulunud mootoriga.

Tõnu
Driven by goa
siim528
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05.03.2004 01:07 35
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siim528 »

ootan huviga mootorimeeste arvamusi!!!
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Kas koonilisust ka mõõtsid ja palju on kolvilõtk?
Bmw remont Tartus. 50-97478.
einar
Huviline
Postitusi: 1406
Liitunud: 08.06.2004 12:54 03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas einar »

odavaim variant on lammeri alumine pool, see maksab ilma karterita u2500k rooni plus teha enda kaanele remont visata sinna peale lammeri nukk ja nookurid. uued tihendid ja asjad .Nii peaks kogu eelarve jääma 6-7 tuhande eegu juurde.
Loogiliselt võttes peaks neid mootori alumisi pooli suisa lademes olemas sest sellel mootoril on ju nõrgaks küljeks just plokikaaned.
Tel 5015578.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

MantaOwner
Ma huvi pärast küsin, palju uued kolvid maksavad, kas ~2000 eeku tk (suht umbes pakutud, ei tea diislite kohta suurt midagi)?
Kolvid koos rõngastega maksavad 1500 eeki tükk.Auto ga sõidan nii kaua kuni iste läbi põhja kukub.
325 ix
Kas koonilisust ka mõõtsid ja palju on kolvilõtk?


Koonilisust nii otseslt ei mõõtnud aga see oli täitsa olemas.Kolvi lõtku ei mõõtnud sest polnud millegiga mõõta.Pisut vist oli seda lõtku kah. Silinder peab olema 79,950 mm aga mul on 80,03.Elipsis ja koonuses võib olla kuni 0,014 mm.



Neid mootori alumisi pooli on jah lademes aga need kah sama moodi kulunud.Hinnad algavad alumine osa koos vända ja kolvidega 1500-kuni 2500 eeki.Sauel bemmi romulas plokk 3000 eeki.Kes teab mis seisus on seal need rõngad.
Nii nukkvõll ja nookurid 2900 eeki.Kuigi nende leidmine on kah paras tegu.Ostides olen näinud selliseid nagu omal täiesti ümarad.

Nii kalkuleerime.
Plokk 2500 - 3000
Nukk nookurid 2900
Kolvi rõngad 2300

Juba on kuskil 7700 kuni 8200

Siis juurde veel kõik tihendid simmerid ning hammas rihm.Summa paisub päris suureks.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
einar
Huviline
Postitusi: 1406
Liitunud: 08.06.2004 12:54 03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas einar »

kui saksast tuleb mootor lammerisse siis on mootori üldine seisukord teada ST läbisõit.
Tel 5015578.
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

ega alla 10 000 eriti head asja ei saa....
einar
Huviline
Postitusi: 1406
Liitunud: 08.06.2004 12:54 03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas einar »

aga kas lammeris komplektseid mootoreid pole ehk on odavam osta korras mootor ja enda ülejäänud kola maha müüa see peaks ikka hinda kõvasti tasandama
Tel 5015578.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

einar kirjutas:aga kas lammeris komplektseid mootoreid pole ehk on odavam osta korras mootor ja enda ülejäänud kola maha müüa see peaks ikka hinda kõvasti tasandama
Mootori saaks 8-10 tuhat.Aga asi selles et komplektse mootori sisse ei näe ju ning keegi ei tea mis seal ees oodaat võib.Keegi ei ta millisel hetkel see laiali lennata võib.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
alar
Huviline
Postitusi: 343
Liitunud: 22.09.2003 14:12 48
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas alar »

parem oleks ikkagi ise ehitada siis tead, et võib vähemalt usaldada.
Kasutaja avatar
MantaOwner
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas MantaOwner »

Auto ga sõidan nii kaua kuni iste läbi põhja kukub.
Sel juhul soovitan kapremont teha eelpool toodud põhjendusega, praegu pead küll tõsise investeeringu tegema, ent see tasub kindlasti ennast ära. Soovitan tööde tegemiseks firmat OÜ Tõukur:
http://www.hot.ee/toukur1/
Oma Manta moto (küll bensukas) sai lastud seal teha ja tulemus sai igati hea, nt kadus ära 1. käiguga kohalt minnes pöörete nn äravajumine, mis on tüüpiline kulunud ja/või väiksema töömahuga mootoritele. Manta puhul maksis moto remont küll rohkem, kui terve auto turuhind oli enne remonti.

Tõnu
Driven by goa
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

MantaOwner kirjutas:
Auto ga sõidan nii kaua kuni iste läbi põhja kukub.
Sel juhul soovitan kapremont teha eelpool toodud põhjendusega, praegu pead küll tõsise investeeringu tegema, ent see tasub kindlasti ennast ära. Soovitan tööde tegemiseks firmat OÜ Tõukur:
http://www.hot.ee/toukur1/
Oma Manta moto (küll bensukas) sai lastud seal teha ja tulemus sai igati hea, nt kadus ära 1. käiguga kohalt minnes pöörete nn äravajumine, mis on tüüpiline kulunud ja/või väiksema töömahuga mootoritele. Manta puhul maksis moto remont küll rohkem, kui terve auto turuhind oli enne remonti.

Tõnu
Ega mul läheb kah kogu mootori remont maksma rohkem kui auto võibolla rohkem kui 2 autot.
Aga kui ise remont ära teha siis on ok ning saab kaua veel sõita.Kui oleks se eTD mootor siis ei mõttlesk aga on D mootor.
Ned puurimis lihvimis ning hoonimis kohad leiab alati kiiresti ole ainult mees ning maksa...
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Seis nüüd siis selline et ei leidnud omale selist ploki nagu otsisin.Küll olid hinnad kõrged aga plokk selline pool elus küll aga taheti vahendus tasusid saada megasid või löödi selline hind mille eest oleks saanud juba remondi ära teha.

Ühe sõnaga hakkasin kokku panema.Ostsin uued rõngad uued simmerid uue karteri põhjatihendi uue ploki kaane tihendi.Mõned lihtsamad tihendid saab ise tehtud.Aga kahjuks jäi töö seisma sest üks kolvi rõngas läks mootori komplekteerimisel katki.Nüüd see vaja uus otsida ning siis töö jälle jätkub.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

Mootoris sai vahetatud siis kõik tihendid ja kolvi rõngad.
Klappide töö pinnad sai kah üle käidud ning sääre tihendid said kah vahetatud.
Mootor on nüüd kokku pandud ning sõidab juba kolmas nädal.
Häälestamisel sai küll pisut vaeva nähtud aga nüüd sõidab.
Käivitub ideaalselt pole probleemi.Oma lollusest sai pihustid naka keeratud aga küll see aja jooksul kah korda saab tehtud.
Minig aja möödudes kui on pisut sisse sõitnud vaatan kuidas surved silindrites on.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Vasta