1. leht 1-st

E36 325i coupe, jahutusvedelik kaob...

Postitatud: 26.01.2005 15:11 02
Postitas hight
Otsingust midagi ei leidnud ja võib olla lasin ka midagi mööda aga probleem on järgmine:
Kas on võimalik mingite tunnuste, märkide järgi kindlaks teha kuidas ja kuhu jahutusvedelik kaob?.Mootori temp. on normaalne, salongis on soe.Süsteem on korralikult ära õhutatud.Pole ka mingeid märke sellest, et kuskilt läbi laseb.Kõik on kuiv nii mootorisektsioonis kui ka salongis.Tõsi küll, praeguste ilmadega on soojaks sõidetud mootoriga tühikäigul seistes alguses taga paras pilv, mis hiljem ära kaob.Aga kr...t praegu on kõigil pilv taga kui sõidavad... Hommikul külmast peast valan märgini täis ja kolme-nelja päeva pärast pärast linnas sõitmist (umbes 80-100 km) on vaja 100-150 ml juurde valada.Autol on katalüsaator õhtal, aga ma ei usu et see on kuidagi asjaga seotud.

Postitatud: 26.01.2005 21:20 50
Postitas ax
Ega keema pole lasknud? Kui nii, siis heal juhul plokikaane tihend, kehvem variant -kas kaan või plokk pees!!! Võin ka eksida :|

Postitatud: 26.01.2005 21:51 01
Postitas crabbar
vaata kõik lõdvikud-voolikud hoolega üle. mu 323 oli sama jama. alles umbes 100-ndal korral avastasin et voolik, mis paisupaagist radikasse läheb lasi klambri servast minimaalselt läbi, vahetasin vooliku ja tosool ei kao enam kuhugi, mul kadus umbes 250 g nädalas...

Postitatud: 26.01.2005 23:25 04
Postitas Marko_N
Halvem variant võib muidugi see ka olla kui näiteks salongi soojendus radikas lekib kuskilt ja jahutusvedelik ilusti sulle tuppa mati alla kaob. :roll:

Postitatud: 01.02.2005 08:56 53
Postitas Svenp
Radikaga integreeritud paisupaak? Kriipsu Kalt/Cold juures peab tase olema +20 oC juures. Kas tase alaneb mõne kriipsu ja jääb siis pidama? Olen tähele pannud talvel jääb stabiilne tase natuke alla Kalt joone. Valad peale, alaneb jälle :roll:

Postitatud: 01.02.2005 13:49 46
Postitas marx
Mul on sama probleem, jahtusvedelik kaob ära ca 300 ml kuus talvel, suvel on kõik OK. Leidsin sellise asja, et radika otsavannide, paisupaagi(radika küljes) vahelt immitseb, loiku alla ei teki aga koga aeg kaob. Ei taha nagu mingit "tihendajat" kah sisse panna ja uut radikat kah ei raatsi nagu sellepärast osta...

E36 325i coupe, jahutusvedelik kaob ...

Postitatud: 01.02.2005 14:53 23
Postitas hight
Käisin murega UM-s.Nad panid jahutussüsteemi rõhu alla kolmeks tunniks ja mitte halligi ei tulnud välja .Kõik on kuiv.Ainult paisupaagi alt olevat kahtlaselt niiske olnud.Aga sealt ei tulnud rõhu all mitte midagi välja!Kaldun arvama et vedelik tuleb sealt välja KÜLMALT, siis kui auto alles soeneb ja hiljem jääb lihtsalt midagi paisudes kinni.Ja nii kuni järgmise korrani.Vastuvõtja arvas et tuleks vahetada kogu kupatus.St. radiaator koos paisupaagiga, kuna paisupaagi eraldi vahetus ei pidavat effekti andma.Ei tea mida teha.Kas valada kogu aeg peale ja suve oodata.Võib olla siis soojaga kaob see jama ära.Lugedes eelpool toodud kommentaare (SVENP ja MARX) kaldun arvama et see on selle mudeli tüüpiline viga.Kui kellelgi veel on esinenud sama asja oleks oodatud vihjed, kuidas asja parandada.Kui ei, siis tuleb marssida UM-i ja tellida radikas.

Postitatud: 01.02.2005 15:04 17
Postitas MairoG
mul ka sama jama jahutusvedelik kaob ära aga kui vett panna siis ei kao see kuhugi kuigi jahutusvedelik pressib end ju igaltpoolt läbi ma arvan et mul asi radikas kuna see omadega öhtal aga märke pole ka et läbi laseb autox on E30 318 M10 mootor

Postitatud: 01.02.2005 15:07 27
Postitas MairoG
aga mul jookseb see yhe ööga välja ja võibolla ka kiiremini all on väga väike loik radika juurest võibolla on mul lõdviku klamber natuke lahti

Postitatud: 01.02.2005 21:06 18
Postitas Bundy
Oli ka kunagi sama probleem ja lahendus lihtsamast lihtsam. Kui auto seisab ei saanud midagi aru, et katki oleks ja kogu kaadervärk kuiv ka. Aga iga natukese aja tagant osa jahutusvedelikku kadunud. Asi oli siis selles et kui mootor soe jahutusvedelik paisub ja kogu süsteem rõhu all. Mul oli korgil mingi tihend läbi ja kui mootor soe ajas sealt vahelt välja.

Postitatud: 02.02.2005 14:29 57
Postitas Henrik88
Enda auto avastasin kao kui vahetasin termostaati. termostaadi korpuse tihend oli kulunud ja sealt ta vaikselt immitses.