Miski imeb aku tühjaks....
Miski imeb aku tühjaks....
Mure selline(e39 520 96a), et kui autoga ei sõida 1 päev,siis järgmine hommik auto enam käima ei lähe. aku on nii tühjaks läind. Aku on 6 kuud vana.
Omal oli sama mure e34 peal ja kaks asja oli katki:
1. Genekas ei laadind õieti. Selle teeb kindlaks kergelt testriga jälgides pinget käivtamise ajal (all 10V ei tohiks langeda) ja pärast seda (Peaks olema 14V) ning ka siis kui kõik tarbijad taga (ei tohiks olla alla 13V)
2. Aku oli vana ja tema mahtuvus 25%
Kui genekas laeb ja aku mahtuvus korras siis vaja "lekkevoolu" kindlaks teha:
1. Alalisvooli ampertangid (maksavad 800 EEK minimaalselt Oomipoes) või tavaline tester. Kõigepealt akujuhtme pealt mõõta ja kui on näha tarbimine siis punkt 2
2. Kaitsmed välja võimalike kahtlaste tarbijate tagant või ampertangidega mõõta konkreetse tarbija juhtme pealt
1. Genekas ei laadind õieti. Selle teeb kindlaks kergelt testriga jälgides pinget käivtamise ajal (all 10V ei tohiks langeda) ja pärast seda (Peaks olema 14V) ning ka siis kui kõik tarbijad taga (ei tohiks olla alla 13V)
2. Aku oli vana ja tema mahtuvus 25%
Kui genekas laeb ja aku mahtuvus korras siis vaja "lekkevoolu" kindlaks teha:
1. Alalisvooli ampertangid (maksavad 800 EEK minimaalselt Oomipoes) või tavaline tester. Kõigepealt akujuhtme pealt mõõta ja kui on näha tarbimine siis punkt 2
2. Kaitsmed välja võimalike kahtlaste tarbijate tagant või ampertangidega mõõta konkreetse tarbija juhtme pealt
Ka sai sama jamaga maadeldud, tulemused:
1) BMW lülitab kenasti kõik seadmed mingi 15 minuti pärast tagant ära kui kesklukust uksed kinni panna - tarbimiseks jäi u. 0.001 milliA (par dioodi), seega ei usu lisatarbijat.
2) Peal oli tuttuus 110Ah aku, ja ühe päevaga sai tühjaks seetõttu, et "pingetablett" oli 13,7V laadimisvoolule ning kui kaks võimu ja woofer vaikselt muusikat mängisid, siis langes laadimine alla 13V, seega töötas masin aku pealt. Lisaks "tabletile" selgus, et gaasi andes libiseb kergelt ka rihm, ja rihm nimelt libiseb vaikselt....
Rihmavahetus ei aidanud, lahendus oli tabeltivahetus - pärast seda laadimisvool 14.5V ja asi korras.
Suurte mootorite ja paljude lisadega autodega on probleem palju nõmedam - minu autol tühikäigul peab tehase andmetel olema laadimisvool 12.6V-12.9V, ehk laadimisvoolu pole ja auto töötab aku pealt. Vaatasin järgi, on jah selline u. 12.6V.
Auto kasutusjuhend soovitab mitte tühikäigul kohapeal seista, parem lülitada mootor välja ja kasutada "REST" funktsiooni kliimaseadmel.
Seega saab pikalt ummikus istudes aku kõvasti tühjemaks, mis on ääretult nõme (piisab autopesulas käia ja salongivalgustus tõmbab viimasegi piisa sealt akust poole tunniga ära, juhtmed peavad koguaeg kaasas olema
).
1) BMW lülitab kenasti kõik seadmed mingi 15 minuti pärast tagant ära kui kesklukust uksed kinni panna - tarbimiseks jäi u. 0.001 milliA (par dioodi), seega ei usu lisatarbijat.
2) Peal oli tuttuus 110Ah aku, ja ühe päevaga sai tühjaks seetõttu, et "pingetablett" oli 13,7V laadimisvoolule ning kui kaks võimu ja woofer vaikselt muusikat mängisid, siis langes laadimine alla 13V, seega töötas masin aku pealt. Lisaks "tabletile" selgus, et gaasi andes libiseb kergelt ka rihm, ja rihm nimelt libiseb vaikselt....
Rihmavahetus ei aidanud, lahendus oli tabeltivahetus - pärast seda laadimisvool 14.5V ja asi korras.
Suurte mootorite ja paljude lisadega autodega on probleem palju nõmedam - minu autol tühikäigul peab tehase andmetel olema laadimisvool 12.6V-12.9V, ehk laadimisvoolu pole ja auto töötab aku pealt. Vaatasin järgi, on jah selline u. 12.6V.
Auto kasutusjuhend soovitab mitte tühikäigul kohapeal seista, parem lülitada mootor välja ja kasutada "REST" funktsiooni kliimaseadmel.
Seega saab pikalt ummikus istudes aku kõvasti tühjemaks, mis on ääretult nõme (piisab autopesulas käia ja salongivalgustus tõmbab viimasegi piisa sealt akust poole tunniga ära, juhtmed peavad koguaeg kaasas olema

Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
Vastus teie probleemile
minul oli viga samasugune et tõmbas yhe ööga aku tyhjax kahtlustasin signa pasunat kuna see töötas vaikselt sai see pasun ära vahetatud ja korras aku enam ei lähe tyhjax proovige siis tee ka (ärge öösex pange signa peale, vaid keerake võtmega lukku
Re: Vastus teie probleemile
Ja hommikuks on probleem igaveseks läinudMairoG kirjutas:proovige siis tee ka (ärge öösex pange signa peale, vaid keerake võtmega lukku


Mul täpselt sama jama ,et miski imeb aku tühjaks. Võim on olemas kuid see lülitab ennast ilusti välja samuti ka salongi ventilaator. Laen akut pidevalt laadijas 1x nädalas. Kuid pärast paari päevast seismist läheb auto vaevu käima. Mingeid tulesi nagu järgi ei ole seega ei mõistagi mis asi voolu tarbib.
Lancer EVOLUTION 9
Kogetud. Ega muu ikka selgust ei too, kui tühijooksuvoolu kontrollimine. Mul osutus pahalaseks nt. Check-Controli moodul, mis asub kaitsmekastis. Sellel oli üks transistor lühises ja enam ta ennast stand-by reiimi ei lülitanud, imes kogu aeg täiega.Kristo_P kirjutas:Kuid pärast paari päevast seismist läheb auto vaevu käima. Mingeid tulesi nagu järgi ei ole seega ei mõistagi mis asi voolu tarbib.
Jälile sain kaitsmeid ükshaaval eemaldades, nr. 20 juures kukkus voolutarve lõpuks normi. Vaadates, mis 20-da kaitsme taga on, proovisin ka CC mooduli välja sikutamist, see andis sama efekti, asi oli selge.
Nii et mõõtma. PS selleks tuleb kesklukk peale panna ja 15 minutit oodata, kuni kõik elektroonikaplokid on uneasendi võtnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mul hakkas sama jama nende külmadega... ja nooh.. shoppasin veidi akupoes ja voila, problem solvedKristo_P kirjutas:Mul täpselt sama jama ,et miski imeb aku tühjaks. Võim on olemas kuid see lülitab ennast ilusti välja samuti ka salongi ventilaator. Laen akut pidevalt laadijas 1x nädalas. Kuid pärast paari päevast seismist läheb auto vaevu käima. Mingeid tulesi nagu järgi ei ole seega ei mõistagi mis asi voolu tarbib.
GAY.. Girls Are Yummy 

priitv8 kirjutas: Nii et mõõtma. PS selleks tuleb kesklukk peale panna ja 15 minutit oodata, kuni kõik elektroonikaplokid on uneasendi võtnud.
Et ,sis kui kesklukku peale ei pane jäävad osad süsteemid sisse? Olen täheldanud veel seda ,et pärast auto seiskamist helendavad el akna nupud pea 30m.
Lancer EVOLUTION 9
Garanteeritud ei ole jah. Need helendavad tõesti, selle märgiks, et aknaid saab veel liigutada. Küll mitte 30 minutit.Kristo_P kirjutas:Et ,sis kui kesklukku peale ei pane jäävad osad süsteemid sisse? Olen täheldanud veel seda ,et pärast auto seiskamist helendavad el akna nupud pea 30m.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
aku kottis
Minu e34-l oli sama jama!Sai sis testriga mahajooksu mõõdetud ja too oli tõesti liiga suur 0,48 oomi, 10 oomise mõõtmispiirkonnaga mõõtes!Normaalne on kuskil 0,2! Sai järjest välja võtta kaitsmed ja releed!Selgus,et nr 22 kaitse (kirjas klaasipuhasti ) ja temaga seotud relee olid põhilised tarbijad! Sai need eemaldatud pesadest ja enam ei lähe aku kotti ja klaasipuhastid ja nagu kõik süsteemid toimivad ka!Kui ilmad soojenevad on plaan täpsemalt välja uurida mis relee se oli ja mix ta lühist tekitas
Kas sa laadimise ajal lapatsit ka pressisid? Libiseva rihma puhul oli mul see pull , et tühikäigul kõik OK, 2500 pöörde juures libises raibe ja laadimist ei kuskil.Diiler kirjutas:Tegi siis mõned mõõtmised testriga: Laadimine oli üle 14A. BMW lülitab kenasti kõik seadmed mingi 15 minuti pärast tagant ära ja signa on peal - tarbimiseks jäi u. 0.08A.
Nagu sa näed, ei lae ta ennast tühjaks öösel (0.08A jäi pärast 15 min, kui sa oleks veel oodanud 30 min siis oleks jäänud 0.0015), siis ta peab ennast tühjaks laadima sõidu ajal... Pane ventikad, tagaklaasi soojendus jms. tööle ning anna gaasi ja vaata siis laadimist.
Lisaks veel niipalju, Tondi tänaval enne raudteed on firma Renovaar (need on tõesti eksperdid, need ehitavad ise akusid ja on sellele alale spetsialiseerunud, www.renovaar.ee), seal saab tasuta mõõta, kas akul ikka mahtuvust ka on. Ma olen alati seal käinud, nad ei suru sulle uut akut, astud sisse ja palud mõõta, siis kui aku tuksis saab seal hea hinnaga kohe uue asemele kah.
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)
Sai siis proovitud check controli ja kompuutri kaitsmete eemaldamist kuid ikka oli aku juba 2 ööpäevaga pea täiesti tühi. Seega on viga kusagil mujal.
See pidev aku laadimine korra nädalas ajab vaikselt närvi
ja tühja akuga sõitmine pole ka kasulik selle elueale
Ei teagi kust viga otsida:(



Ei teagi kust viga otsida:(
Lancer EVOLUTION 9