
K:Probleem 525 TDS,iga
K:Probleem 525 TDS,iga
Probleem 525 TDS,iga et paagi sisese pumpa toide kadus ära,.,Ja otsisin uue toite kui süüde sees siis pump järgi ja kui süüde väljas siis pump ka,.,.,Kas nii tohib olla või ei,.ja kas mõjutab ka midagi 

Võidad sekundi,kaotad bemari
Re: K:Probleem 525 TDS,iga
Võib küll, tagasivool kohe paaki on olemas, seega üle ta end ikka ei kurna.
Originaalis on muidugi selline nõks, et külma mootoriga käivitub süütega ja sooja mootoriga koos starteriga.
Originaalis on muidugi selline nõks, et külma mootoriga käivitub süütega ja sooja mootoriga koos starteriga.
BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW
Re: K:Probleem 525 TDS,iga
Ühesõnaga ple probleemiyllar21 kirjutas:Võib küll, tagasivool kohe paaki on olemas, seega üle ta end ikka ei kurna.
Originaalis on muidugi selline nõks, et külma mootoriga käivitub süütega ja sooja mootoriga koos starteriga.


Võidad sekundi,kaotad bemari
Re: K:Probleem 525 TDS,iga
Huvitav, kas selline trikk lahendaks soojalt pika käivitamise probleemi (kulunud pumba tüüpviga)?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Re: K:Probleem 525 TDS,iga
Mul läheb normaalselt käima,eile kui oli -12. Ta oli 1,5 päeva seisnud siis 2korda eelsoendust ja põmm käis kohe.Ja soojalt läheb ka ilusti käima,.,Enne kui paagisisesel pumpal toide ära kadus siis ketra 2 akut tühjaks siis hakkas alles lubama,.Kuna kõrgsurve pump pidi ju ise vaevanägema et juua saadaGenne kirjutas:Huvitav, kas selline trikk lahendaks soojalt pika käivitamise probleemi (kulunud pumba tüüpviga)?

Ja minu arust on küttekulu ka langenud ökomolaiseri järgi,.kilometraasi ei saa jälgida kuna pixlid pees

Igatahes on diisel auto hea kui ta ei jama

Võidad sekundi,kaotad bemari
Re: K:Probleem 525 TDS,iga
Paar foorumikasutajat on pannud mootori temperatuuriandurile lüliti vahele (kallim ja parem oleks aegrelee). Sooja mootoriga käivitades ühendadakse andur vahelt ära ja aju arvab, et mootor külm ja annab eelsüüdet ja rohkem kütet peale. Kui mootor käima läheb, ühendatakse andur tagasi ja mootor laseb pöörded normaalseks. Andur ise oli vist kolmanda ja neljanda silindri vahel.Genne kirjutas:Huvitav, kas selline trikk lahendaks soojalt pika käivitamise probleemi (kulunud pumba tüüpviga)?
Ehk aitab.

BMW e34 525tds 105kW & Honda CBR1000f 98kW & CBR1000rr 126kW