670. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.04.2022 05:54 57
Postitas joffe
toivoku kirjutas: 06.04.2022 16:28 08
joffe kirjutas: 06.04.2022 16:09 50 E61 ei meeldi käivitus. Paar päeva tagasi tegi paar ebaõnnestunud käimaminekut, siis käivitus ja sõitsin tööle(50km). Järgmisel hommikul ei tahtnud üldse käima minna. Arutasime kolleegidega, et äkki on kütet vähe, kuigi näitas, et saab sõita veel ca 250 km. Hea küll, kallasin sisse firma poolt saadud 10 liitrit tegin proovikäivituse ja kolmanda korraga läks käima. Eile panin paagi korgini täis ja täna hommikul jälle ei läinud käima. Juba sai kokku lepitud, kelle autoga sõidan, sest oli vaja Tartu arstile minna. Läksin siis välja veel proovima, paar tühja ja siis läks käima!. Mis **** jebla see on? Variante on pakutud, ootan lisa.
no niiviisi siin võibki ennustama jääda, aga ise laseks puusalt,et pihusti tagasivoolud liiga suured.
Mis selle tagasivoolu siis "välja venitas"?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.04.2022 06:59 52
Postitas kloox
joffe kirjutas: 07.04.2022 05:54 57
toivoku kirjutas: 06.04.2022 16:28 08
joffe kirjutas: 06.04.2022 16:09 50 E61 ei meeldi käivitus. Paar päeva tagasi tegi paar ebaõnnestunud käimaminekut, siis käivitus ja sõitsin tööle(50km). Järgmisel hommikul ei tahtnud üldse käima minna. Arutasime kolleegidega, et äkki on kütet vähe, kuigi näitas, et saab sõita veel ca 250 km. Hea küll, kallasin sisse firma poolt saadud 10 liitrit tegin proovikäivituse ja kolmanda korraga läks käima. Eile panin paagi korgini täis ja täna hommikul jälle ei läinud käima. Juba sai kokku lepitud, kelle autoga sõidan, sest oli vaja Tartu arstile minna. Läksin siis välja veel proovima, paar tühja ja siis läks käima!. Mis **** jebla see on? Variante on pakutud, ootan lisa.
no niiviisi siin võibki ennustama jääda, aga ise laseks puusalt,et pihusti tagasivoolud liiga suured.
Mis selle tagasivoolu siis "välja venitas"?
Kulumine

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.04.2022 08:04 13
Postitas joffe
Mille kulumine?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.04.2022 10:16 58
Postitas rait183
Pihusti kulumine

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.04.2022 17:55 02
Postitas WhoIsTheMaster
pihusti sees on kuulike. Neid on kolme erinevat mõõtu. 1.3 1.31 ja 1.5mm, vist olid sellised mõõdud.
Erosioon teeb pikapeale oma töö ja kuulike ei hoia enam pihusti tagasivoolu kinni.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.04.2022 20:01 26
Postitas Martson2
Tere, tegin oma e91 otsetoruks ja üv le minnes ütles, et lõpu pütti pole ja ohtlik viga. Kas see vastab tõele või on lihtsalt mingi piix ülevaataja.
Kui ei vasta tõele kas ss siis keegi oskab määrustiku leida ja kui vastab tõele siis tuleb tagasi alla panna:)
Auto mootoriks ok diisel siis.
Tänud ette

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.04.2022 20:04 05
Postitas Oliver.L
Pütt peab olema, mulle E39 ajal öeldi, et ka tulekustuti oleks parem olnud kui lihtsalt toru. See, kas pütt enda ülesannet täidab, ei huvita kedagi, ainult olemasolu. Kuigi kui poleks toonkilet ees eksisteerinud, oleksin läbinud puhta lehega. :lol:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.04.2022 20:15 35
Postitas Martson2
Okei, siis küll. Ônneks kôik asjad alles ja tuleb jälle keevitama hakata:)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.04.2022 11:03 04
Postitas AARE540
Pane pütt alla jah, saad hääle vähe paremaks :D Maitse asi, aga need otsetoruga ridamootoriga diislid kõlavad mu meelest päris rõvedalt :roll:
Ja ma ei räägi vaid bemmidest. Juhtusin kuulma-nägema üht sama konfiga F250 Fordi- kuidas saab keegi ise sellise häälega rahul olla?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.04.2022 13:09 29
Postitas Riivo
Lõppu otseläbi pütt...hingamine jääb samaks aga heli läheb ilusamaks ja tingimused on täidetud.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.04.2022 22:23 47
Postitas 6Tenz
Endal olid lõpupütid klambritega. Hea lihtne vajadusel muuta.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.04.2022 20:09 28
Postitas BumBum
Mingid klapid kusagil vahel on eilne päev. Kõlarid ja õige fail mängima :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.04.2022 23:21 34
Postitas 6Tenz
Tekitaks korra väikse arutelu diagnostika seadmete teemal. Endal mõttes olnud mingi seade soetada, et saaks vähemalt oma auto hingeelul silm peal hoida. Kas need telefoniga ühildatavad adapterid(carly, bimmercode ja kindlasti neid veel erinevaid) ajavad ka asja ära vigade lugemisel ja live data kuvamisel. Kodeerida nendega väga ei loodagi. Veits kangemate launchi tablettidega olen ka varasemalt palju kokku puutunud, nende peale päris hammas vist ei hakka, aga seal mingid alumise otsa seadmed ka nt crp 909x jms, kui keegi oskab kasutaja kogemust jagada siis igati teretulnud.
Kindlasti oleks variant ka delphi näiteks, aga see eeldaks et tuleb eraldi läpakas veel juurde võtta, seega esialgu välistan.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.04.2022 00:52 40
Postitas BumBum
Carly küsib litsentsitasu, mis on vähemalt 60 dollarit aastas, kui nad tõstnud seda ei ole. Igatahes on nad leidnud põhjuse selle konkreetse summa varjamiseks. Nüüd on vaja ka nende adapterit, esialgne kulu on kohe minimaalset 110 eurot, sisaldab OBD lugejat:
https://www.mycarly.com/plan/?c=EE&b=bmw&n=BMW
Aliexpressis on müügil ThinkDiag ja ThinkCar lahendused, mis toimivad ka telefoni abil. Nendele peaks olema ka häkitud lahendus saadaval aga midagi kindlat väita ei oska. Kangemad versioonid ka müügil(crp 909) ja mõnele on seal 1-2 aastat tasuta uuendusi.
Alist tellides pane veel käibemaks ja tollimaks kallimatele asjadele juurde. Ei paku need hiina koopiad ka alati kõige õigemat diagnostikat, mõnikord võivad valetada, näidata vigu mida tegelikult ei ole.

Kõik oleneb ka sellest, millisele autole, kas see peaks sobima erinevatele autodele, mida sellega teha soovid jne.
Vaata asja nii, sõidetakse autodega ja muret ei ole. Ohutule korral alles reageeritakse, mida sellest niisama ikka jälgida.
Tavaline OBD lugeja ja tasuta androidi äpp ajab ka mõnikord asja ära. Näiteks Car Scanner.

Võis siis midagi siit: https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?t=198632

Mina olen jõudnud arusaamale, et lihtsam on see teenus osta, vastavalt vajadusele, maksta kuutasu selle eest....
Olerex pakub ka midagi, lükk juhe järgi ja raha eest saad diagnostikat teha.
https://olerex.ee/era/autodiagnostika

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.04.2022 22:09 39
Postitas karl1
Kuidas E65 suurele ekraanile paremale selle range ja muu info tagasi saab ? Praegu journey computer seal ja varem oli üldse tühi kast.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.04.2022 10:32 56
Postitas KardoM
6Tenz kirjutas: 10.04.2022 23:21 34 Tekitaks korra väikse arutelu diagnostika seadmete teemal. Endal mõttes olnud mingi seade soetada, et saaks vähemalt oma auto hingeelul silm peal hoida. Kas need telefoniga ühildatavad adapterid(carly, bimmercode ja kindlasti neid veel erinevaid) ajavad ka asja ära vigade lugemisel ja live data kuvamisel. Kodeerida nendega väga ei loodagi. Veits kangemate launchi tablettidega olen ka varasemalt palju kokku puutunud, nende peale päris hammas vist ei hakka, aga seal mingid alumise otsa seadmed ka nt crp 909x jms, kui keegi oskab kasutaja kogemust jagada siis igati teretulnud.
Kindlasti oleks variant ka delphi näiteks, aga see eeldaks et tuleb eraldi läpakas veel juurde võtta, seega esialgu välistan.
Ise kasutanud bimmerlinki ja bimmercode. Eelnev kogemus täielikult puudus, aga üsna kerge vaevaga sai kodeeritud aux ja suunatuli 3x asemel 5x vilkuma panna. Mõlemas äpis oli valikuid tunduvalt vähem kui kodulehel näitab, autol pole vist kõiki mooduleid et kõiki funktsioone saada (2003 e60) Kuid vigu sain lugeda, auxi installeerimisel sai vahepeal sõidetud kliima juhtmed lahtivõetuna ning need errorid ka ära kustutada. Kuna mõni küsib auxi kodeerimise eest juba 50€ siis olen hetkel väljaminekuga rahul ja soovitaks.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.04.2022 11:21 26
Postitas 6Tenz
Tegelikult nii juhtuski juba, et sai bimmercode jaoks adapter ära tellitud. Eks kui kohale jõuab siis saab näha mis vôimalusi pakub. Niipalju kui youtube autosisuloojaid uskuda, pidi bimmercode igati parem olema kui carly näiteks.

Teisalt viskaks siia veel ühe küsimuse.
Tartus palju dünopinke on? Tean et maaülikoolis vist toimetatakse aga kontakte nagu väga pole kuskil. Ja äkki hoopis midagi veel?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.04.2022 12:44 25
Postitas xfiles
Auto elektrikut Rakveres? õhkvedrustus ei toimi. kompressor ja andurid töötavad, ei reguleeri end.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.04.2022 20:25 08
Postitas Ramm
Mida tänapäeval sisaldab esinduses ostueelne kontroll? Kas fikseerivad ainult välised kriipsud-kraapsud (naljaga öeldud) või vaatavad ka mootori ja aju poolt? On mõtet raisata selle peale raha või mitte?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.04.2022 22:05 56
Postitas RazzKalbass
Ramm kirjutas: 16.04.2022 20:25 08 Mida tänapäeval sisaldab esinduses ostueelne kontroll? Kas fikseerivad ainult välised kriipsud-kraapsud (naljaga öeldud) või vaatavad ka mootori ja aju poolt? On mõtet raisata selle peale raha või mitte?
Kõik vaatavad üle, isegi värvipaksuse mõõdavad kui soovid.

Tehniline kontroll, diagnostika, ajalugu jne

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.04.2022 08:56 13
Postitas JanekEnde
6Tenz kirjutas: 16.04.2022 11:21 26 Teisalt viskaks siia veel ühe küsimuse.
Tartus palju dünopinke on? Tean et maaülikoolis vist toimetatakse aga kontakte nagu väga pole kuskil. Ja äkki hoopis midagi veel?
https://www.facebook.com/WhlsUP/

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2022 13:37 08
Postitas Ramm
Küsimus õli kohta ja nende omanikele, kellel on nö. suveautod.. kas peale suvel sõitmist vahetate õli ära või uue hooaja alguses? Mõtlen, et kui masin seisab ca 6-7 kuud siis kas see mootoriõli seal mootori sees kvaliteedi poole pealt halvemaks ei lähe?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2022 13:45 03
Postitas ttsys
Muidugi kaotab seistes omadused. Oleneb ka õlist muidugi. Etapiõlid nagunii max 5000km või 6 kuud eluiga.
Mitte unustada, et kondents on vaenlane mootori sees ehk norm õli kasutades on vaja õli vahetada enne konserveerimist ja pärast lahti võtmist / hooajaks ettevalmistust. Need on reeglina ka erinevad õlid.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2022 17:20 17
Postitas Ramm
ttsys kirjutas: 18.04.2022 13:45 03 Muidugi kaotab seistes omadused. Oleneb ka õlist muidugi. Etapiõlid nagunii max 5000km või 6 kuud eluiga.
Mitte unustada, et kondents on vaenlane mootori sees ehk norm õli kasutades on vaja õli vahetada enne konserveerimist ja pärast lahti võtmist / hooajaks ettevalmistust. Need on reeglina ka erinevad õlid.
Siin ongi see küsimus, et kui peale suve vahetada ja siis jätta seisma kas siis kevadel taas vahetada kuigi pole liikunud või siis lihtsalt peale hooaega mõni kuu oodata ja siis vahetada ära?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2022 17:30 29
Postitas ttsys
Oleneb konkreetsest õlist ja säilituse koha temperatuurist. Kõige kehvema koosluse korral 2 õli vahetust.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2022 17:35 24
Postitas Ramm
Keegi teab kuidas E60 hooldusintervalli muuta? Kas ainuke tee on kasutada NCS'i? Tahaks muuta õlivahetus intervalli 5k peale.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2022 18:31 37
Postitas toivoku
Ramm kirjutas: 18.04.2022 13:37 08 Küsimus õli kohta ja nende omanikele, kellel on nö. suveautod.. kas peale suvel sõitmist vahetate õli ära või uue hooaja alguses? Mõtlen, et kui masin seisab ca 6-7 kuud siis kas see mootoriõli seal mootori sees kvaliteedi poole pealt halvemaks ei lähe?
hooaja alguses kohe väike hooldus ring.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.04.2022 19:41 55
Postitas ttsys
NCS kõigest kodeerib ja ei pane sinna mitte midagi, mis kasutajale omale lihtsalt pähe tuleb vaid saab valida nende valikute seast, mida konkreetsele ecu-le programmiga valik vastavalt ette nähtud. Kõiki DME/DDE pole läbi lapanud, aga 5000km välpa pole ka NCS Dummys ühelgi E60 ecu-le mälu järgi ette nähtud. DDE-le ei ole vististi üldse alla 12500km/50week ette nähtud ja ME-le alla 6144km/24week. Kokku algselt 4 valikut. Kui ecu ära remapida siis saab sinna muidugi igasuguseid numbreid kuvama panna, aga ilmselgelt ei ole see eesmärk omaette, ehk peab algoritmi toetama, mis läbisõitu õigesti arvestab. Teekondi ja töövahendeid on palju, mis seda teevad; ICOM, Launch, Autel jnejne.

Edit: Dummy-s Parameter lisades või muutes DEC-des vastab data väljal sisestades 20,52 väärtustele 5120km/52 week. Nädalaid (number pärast koma) saab dec=1 kaupa muuta, aga enne koma numbrid dec=1 vastab 256km. DEC=19,XX on 4864km/XX week. Täpselt 5000km pole ette nähtud.
Ramm kirjutas: 18.04.2022 17:35 24 Keegi teab kuidas E60 hooldusintervalli muuta? Kas ainuke tee on kasutada NCS'i? Tahaks muuta õlivahetus intervalli 5k peale.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.04.2022 00:00 52
Postitas BumBum
Hea õppevideo BOSCH-i "vigastest" väntvõlli anduritest.


Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.04.2022 09:29 01
Postitas Ramm
ttsys kirjutas: 18.04.2022 19:41 55 NCS kõigest kodeerib ja ei pane sinna mitte midagi, mis kasutajale omale lihtsalt pähe tuleb vaid saab valida nende valikute seast, mida konkreetsele ecu-le programmiga valik vastavalt ette nähtud. Kõiki DME/DDE pole läbi lapanud, aga 5000km välpa pole ka NCS Dummys ühelgi E60 ecu-le mälu järgi ette nähtud. DDE-le ei ole vististi üldse alla 12500km/50week ette nähtud ja ME-le alla 6144km/24week. Kokku algselt 4 valikut. Kui ecu ära remapida siis saab sinna muidugi igasuguseid numbreid kuvama panna, aga ilmselgelt ei ole see eesmärk omaette, ehk peab algoritmi toetama, mis läbisõitu õigesti arvestab. Teekondi ja töövahendeid on palju, mis seda teevad; ICOM, Launch, Autel jnejne.

Edit: Dummy-s Parameter lisades või muutes DEC-des vastab data väljal sisestades 20,52 väärtustele 5120km/52 week. Nädalaid (number pärast koma) saab dec=1 kaupa muuta, aga enne koma numbrid dec=1 vastab 256km. DEC=19,XX on 4864km/XX week. Täpselt 5000km pole ette nähtud.
Ramm kirjutas: 18.04.2022 17:35 24 Keegi teab kuidas E60 hooldusintervalli muuta? Kas ainuke tee on kasutada NCS'i? Tahaks muuta õlivahetus intervalli 5k peale.
Noh sinna 5k kanti saab seadistada nagu arusaan..