1. leht 1-st

520i 89 95kw summuti tagumine pütt

Postitatud: 07.02.2005 13:03 16
Postitas Lexuz
Nonii...sai nüüd sedasi,et liikusin 3se pealt 5se peale. Aga...antud isendil-sama mootor mis mu 320i-l a summuti tagumine pütt puudu-selle asemel väike resonantspütt/ja SUUR toru (hääl missugune :lol: ) Tahaks tegelt teada, mismoodi selline asi küttekulule mõjub ja kas oleks mõttekas orig. tagasi aretada. Samas ka ikka sellised nn. tüüpvead-tühik. pööre "ujub" aegajalt sooja mootoriga(lamda? õhu/küttesüst.?) bensanäidik paneb segast. Oleks hea kui saaks diagnostikasse-aga pärnus on suht tuuga. Soovitage -vajadusel sõidan ka tallinna, kui abi kindel on (pärnus küsitakse ka vea mitteleidmise eest 500eeku).

Postitatud: 07.02.2005 15:56 51
Postitas draggo
See, et bensu näidik kukub u. 20l juurest nulli on viiestel taotluslikult tehtud.
Kõikuvate mootori tuuride kohta tahaks isegi teda mida spetsid arvavad.

Postitatud: 10.02.2005 09:11 36
Postitas Lexuz
Selgitage veenvalt ära, kas tagumise püta puudumine/mitteoriginaaliga asendamine mõjutab oluliselt kütusekulu??? Praegu on kuidagi kõrge...trassil 90-100 sõites näitab seier a 14ja rohkem....kuidagi palju 520i 2l 95kw kohta?

Postitatud: 10.02.2005 09:26 10
Postitas Are
Vaata siia teemasse ja helista Truumule
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=2268

usun, et sa hätta ei jää ta teab nii mõndagi BMW-st :cool: