TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Minu masinal on DME 7.2 aju peal igastahes. Ma hetkel vist ei hakka katsetama, aga mingi hetk ehk võibolla seda teen.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Niih - kokkuvõtvalt siis confirmimiseks, et kas ma sain õigesti aru:
1. sõidan mootori töösoojaks
2. lülitan mootori välja ja ootan 20 seki
3. süüde sisse, ei käivita mootorit.
4. nullin inpaga adaptsioon väärtused
5. süüde 20 sekundiks välja
6. käivitan
7. sõidan esimese käiguga ja lasen mootoril üle 5000 pöörde minna ning lasen gaasi peale seda maha idle speedini ning sedasi kolm korda järjest
8. lasen mootoril peale seda koha peal vähemalt 5 minutit tiksuda
9 keeran süüte välja
- vaadake kriitilise pilguga üle seitsmes punkt, kas ma sain sellest õigesti aru või pean ma kasutama WOT-i kiirendamisel?
1. sõidan mootori töösoojaks
2. lülitan mootori välja ja ootan 20 seki
3. süüde sisse, ei käivita mootorit.
4. nullin inpaga adaptsioon väärtused
5. süüde 20 sekundiks välja
6. käivitan
7. sõidan esimese käiguga ja lasen mootoril üle 5000 pöörde minna ning lasen gaasi peale seda maha idle speedini ning sedasi kolm korda järjest
8. lasen mootoril peale seda koha peal vähemalt 5 minutit tiksuda
9 keeran süüte välja
- vaadake kriitilise pilguga üle seitsmes punkt, kas ma sain sellest õigesti aru või pean ma kasutama WOT-i kiirendamisel?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Panen ka siia kirja, et sain hakkama. Tellisin saksast kaabli ja ülemineku. Kaasa sain ka softi. TimoA õpetuste järgi sai installeeritud INPA/ediabas. Esimesega annab ka juba kenasti veakoode lugeda kustutada. Mul endal sellel ajal lendas ASC plokk, kenasti näitas probleemi ja live datat.
Nüüd sain käima ka GT1. Automaatselt masinat ei tunne, manuaalselt pean ütlema mis on juhtme otsas. Need indikaatorid seal üleval ka ei põle, hoolimata sellest toimetab kenasti.
Kokkuvõttes, täiesti omal käel paigaldatav toiming.
Terv, Margusja
Nüüd sain käima ka GT1. Automaatselt masinat ei tunne, manuaalselt pean ütlema mis on juhtme otsas. Need indikaatorid seal üleval ka ei põle, hoolimata sellest toimetab kenasti.
Kokkuvõttes, täiesti omal käel paigaldatav toiming.
Terv, Margusja
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kui sa oled oma driverid õigesti installinud ja kõik õpetuse järgi teinud, siis peab ka BATTERY ja IGNITION tuluke vastavalt põlema hakkama. Ja ka GT1 peab automaatne tunnistus tööle hakkama. kui on see Cable-shacki kaabel sul ostetud mis ma oma esimeses postis mainisin.... Ma usun et sul on lihtsalt miskit tegemata jäänud.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Omaarust nagu tegin. IP-d korras minuarust. Unixis ka nagu rohkem tegelikult kodus windowsa all. See arvutiga ühenust näitav indikaator mingi aja nagu põles ka, aga täna kui testisin, siis kumbki ei näidanud midagi. Samas short test minuarust näitab kõik moodulid, mis mul olemas on, ära. Isegi ASC vea kustutasin sealt kaudu ära, mis oli jäänud vanast katkisest plokist sisse. Huvitav oli mängida armatuurinäidikutega ükshaaval. Seda nn full testi saab teha ka ilma arvutita, nagu me kõik teame, aga eraldi neid näidikuid seal liigutada oli päris huvitav. Ega ma seal keskkonnas ennast kaugeltki väga kodus ei tunne, kõik on kuidagi jube aeglane (masin on vana). INPA (kui ma selle rakenduse nime õigresti kirjutasin) kiirem, samas ilmselt ka lihtsam. GT1 on dokumentatsioon ja skeemid. Võrdleksin seda vag-com elsawin rakendusega.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
teistele teadmiseks, et mingit ulmelist rituaali pole vaja - auto käitub lihtsalt mingi aeg kentsakalt ja koik. minul hakkas masin t6mblema selle pärast et ma ei oodanud ära seguklappi defaultimist. kui nullite oodake m6ni minut peale syyte sisse välja(10 seki väljas) keeramist käivitamisega. isegi kui ta annab koodi engine failsafe kellade plokis, siis keerake syyde välja ja oodake- masin toimetab omaette. see järel s6itke selliselt, nagu te tavaliselt 6idate. aju 6pib teie käitumist.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Esimesed samud ka Progman tooliga tehtud. Kuna ma suurt saksakeele oskaja pole, siis keerasin masina teated, mis MID ja spidomeetri peal kuvatakse, ingliskeelseks. Kuna sai, siis konfisin ka sisse, tüütu signaali, kui süütevõtme ette unustan. Juhul kui ära tüütab, saan ju maha võtta.
Huvitav oli see, et kas mul on midagi seal siiski viga, et mul on peavalikus erinevaid valikuid, esimesel lehel kuni 13 numbrini. Ja kui siis hiirega allapoole kerivale noolele vajutan, tuleb kohe 90 millegiga number. Viimane leht siis ühesõnaga, kus ma saan tehtud muudatused tagasi autosse salvestada. Justkui vahepeal peaks midagi olema või ei?
Huvitav oli see, et kas mul on midagi seal siiski viga, et mul on peavalikus erinevaid valikuid, esimesel lehel kuni 13 numbrini. Ja kui siis hiirega allapoole kerivale noolele vajutan, tuleb kohe 90 millegiga number. Viimane leht siis ühesõnaga, kus ma saan tehtud muudatused tagasi autosse salvestada. Justkui vahepeal peaks midagi olema või ei?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Ei pea järelikult rohkem midagi seal olema. Nii ongi
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
No selge siis. Ma ise naiivselt lootsin, et LCM juures on mõned huvitavad asjad, nagu kesklukust lukustamisel ja avamisel, võimalik tulesid vilgutama panna. Minul on seal salongitulede viivituseks natuke mängumaad. Välistuledel, follow home, automaatsed päevatuled ja vist oli üht teist veel. Juu siis LCM III ei võimalda seda. Variant veel, et olen külajutte liialt uskunud. Igal juhul üht-teist annab teha. Ilmselt sealt kaudu ka ei saa miskit teha, kui panna E39 led tagatuled?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Suundadega märguandmine lukustamisel ja avamisel peaks ju car&key memory alt olema võimalik seadistada?
Ega DIS kõiki võimalusi ei näitagi, üksnes neid mida tehas pidas vajalikuks klientidele pakkuda. Tegelikult on moodulitel oluliselt rohkem kodeerimisvalikuid, aga nende nägemiseks tuleb juba kasutada NCS experti.
DIS peaks olema retrofiti "osakond", et kui masinale led tagatuled paigaldad, siis saad valida et masinele selline asi paigaldatud ning DIS teeb vajalikud kodeeringud LCM's.
Ega DIS kõiki võimalusi ei näitagi, üksnes neid mida tehas pidas vajalikuks klientidele pakkuda. Tegelikult on moodulitel oluliselt rohkem kodeerimisvalikuid, aga nende nägemiseks tuleb juba kasutada NCS experti.
DIS peaks olema retrofiti "osakond", et kui masinale led tagatuled paigaldad, siis saad valida et masinele selline asi paigaldatud ning DIS teeb vajalikud kodeeringud LCM's.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Lugesin ise ka täna natuke juurde. Minu masinal ei ole tehasesignat.
Confirmation Confirmation without anti-theft alarm system:
If "active" is selected, the locking or unlocking of the centra locking system of a vehicle without anti-theft alarm system is verified with an optical or acoustic signal. The optical or acoustic signal is dependent on the respective national version.
This setting is effective when the vehicle is locked or unlocked either at the lock or with the remote control. E38, E39 from 09/99, E46, E53 - not E52, R50, R52, R53
eks õhtul annan teada tulemusest.
Confirmation Confirmation without anti-theft alarm system:
If "active" is selected, the locking or unlocking of the centra locking system of a vehicle without anti-theft alarm system is verified with an optical or acoustic signal. The optical or acoustic signal is dependent on the respective national version.
This setting is effective when the vehicle is locked or unlocked either at the lock or with the remote control. E38, E39 from 09/99, E46, E53 - not E52, R50, R52, R53
eks õhtul annan teada tulemusest.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kui tehase signat ei ole, siis kesklukk on ikkagi tehase poolt!
Siin on kõik puust ja punaselt ära näidatud.
Siin on kõik puust ja punaselt ära näidatud.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Toimis. Kenasti nüüd puldist lukustades, vilgutab suunatuledega.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
See viimane kaabel on pigem mingi üleminek. Vabandage, kui ma eksin.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mul on nüüd segadus. GT1 ja easyDIS. Kas need on erinevad aplikatsioonid?
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
GT1 - Group Tester One (Diagnostic Tool) on raudvara
easyDIS - Ken Fisteri poolt DIS'i baasil loodud (modifitseeritud) tarkvara.
easyDIS - Ken Fisteri poolt DIS'i baasil loodud (modifitseeritud) tarkvara.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas keegi oskab sellest originaalseadmest natuke lähemalt rääkida, netist ei leia infot kahjuks..vahur_s kirjutas:GT1 - Group Tester One (Diagnostic Tool) on raudvara
Kas see on lihtsalt puutetundliku ekraaniga arvuti või saab sinna ühendada erinevaid testimissüsteeme sarnaselt MODIC ja DIS testritega?
Aeg-ajalt on mõni originaal GT1 ebays müügil umbes 3000 EUR eest, see on üpris kõrge hind, juhul kui funktsioonid on täpselt samad nagu DIS virtuaalmasinas
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas sa seda dokumenti oled lugenud?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Suured tänud, täpselt sellist infot oligi vajavahur_s kirjutas:Kas sa seda dokumenti oled lugenud?
Tundub, et ainult multimeetri funktsioonid on lisatud originaal GT1-le, seega erilist eelist võrreldes virtuaalmasinas DIS-iga vist pole
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
need multimeetri funktsioonid väga abiks teinekord.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Selle tarkvaraga uste sõidu pealt lukustumist, auto enda lukustumist mingi aja jooksul ( kui võtit pole süütelukus ) vist teha ei saa? Või saab? Tegelikult soovin aktiveerida sõidu pealt uste lukustumist, ja 53 € UM-is sellise pisiasja eest maksta on natuke liiast.
> hate the game, not the player <
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mina oma e39'00 saan seda teha selle tarkvaraga.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
äkki viitsid mulle ka teha E39/98-le?
> hate the game, not the player <
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
No võime ikka proovida. Mis need juhtmed mul ikka vedelevad - lähevad muidu rooste.
Terv, Margusja
Terv, Margusja
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tervitus!
Selline küsimus, et kas E28 M20b27 mootori diagnostimiseks on ka mingid võimalused koduste vahenditega?
Selline küsimus, et kas E28 M20b27 mootori diagnostimiseks on ka mingid võimalused koduste vahenditega?
- madis666
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 27.09.2006 20:23 42
- Peamine sõiduk: BMW 530d touring
- Asukoht: Pärnu/Helsinki
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
kas VAG 409.1 KKL saab kasutada DIS GT1-ga?
selle kaabliga siis INPA kaudu küll saan vigu lugeda ja kustutada.
kaabliga küll automaatset tuvasust teha ei saa. aga kui kaabel arvuti taga, näitab pidevalt ign. ja batt. tulukest (et selle modi tegin ära).et kui INPA-ga töötab, kas siis peaks töötama ka GT1-ga?
hetkel siis DIS GT1 -ga proovides viskab errori et ühenduse viga. et kas siis on installi käigus kusagil midagi nihu läinud või pean kaabli ka modima et automaatselt batt. ja ign. tuvatuse ka teeks?
selle kaabliga siis INPA kaudu küll saan vigu lugeda ja kustutada.
kaabliga küll automaatset tuvasust teha ei saa. aga kui kaabel arvuti taga, näitab pidevalt ign. ja batt. tulukest (et selle modi tegin ära).et kui INPA-ga töötab, kas siis peaks töötama ka GT1-ga?
hetkel siis DIS GT1 -ga proovides viskab errori et ühenduse viga. et kas siis on installi käigus kusagil midagi nihu läinud või pean kaabli ka modima et automaatselt batt. ja ign. tuvatuse ka teeks?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Põhimõtteliselt peaks ta sul töötama ka selle VAG kaabliga. Kui inpa töötab siis töötab ka GT1
Ma usun et sul installi käigus jäänud miskit tegemata. Näiteks see VM set to not run ja siis see Translator to fister. Ma uusn et pärast seda ehk töötab. või on sull siis jäänud see ifhsrv modimata jäänud, või sul ei jooksegi see üldse.
eks vaata järgi.. Kui GT1 ütleb et ei saa ühendus diagnostic head-iga, siis selle installi puhul tähendab see et ta ei saa ühendust ediabasega mitte selle väikse kaabli junniga, sest see on lihtsalt ühendus lüli arvuti ja auto vahel. Vaata et ediabas.ini oleks õieti konfitud, ja kõik muu ka mis mul seal õpetuses on kirjutatud.
Ma usun et sul installi käigus jäänud miskit tegemata. Näiteks see VM set to not run ja siis see Translator to fister. Ma uusn et pärast seda ehk töötab. või on sull siis jäänud see ifhsrv modimata jäänud, või sul ei jooksegi see üldse.
eks vaata järgi.. Kui GT1 ütleb et ei saa ühendus diagnostic head-iga, siis selle installi puhul tähendab see et ta ei saa ühendust ediabasega mitte selle väikse kaabli junniga, sest see on lihtsalt ühendus lüli arvuti ja auto vahel. Vaata et ediabas.ini oleks õieti konfitud, ja kõik muu ka mis mul seal õpetuses on kirjutatud.
- madis666
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 27.09.2006 20:23 42
- Peamine sõiduk: BMW 530d touring
- Asukoht: Pärnu/Helsinki
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
nii sain nüüd asja tööle /suhtlema autoga. viga oli siis antiviiruses ja arvuti tulemüüris:D
nüüd järgmine küsimus et millegipärast tahab DIS GT1 coding/programming alt alatasa kinni joosta. mis seda küll põhjustada võib? ikkagi interface?
interface mida kasutan on siis selline:
http://www.carworld.ee/products/VW%7B47 ... 409.1.html
nüüd järgmine küsimus et millegipärast tahab DIS GT1 coding/programming alt alatasa kinni joosta. mis seda küll põhjustada võib? ikkagi interface?
interface mida kasutan on siis selline:
http://www.carworld.ee/products/VW%7B47 ... 409.1.html
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
ma usun et interface ei mõjuta seda programmi tööd kuidagi, välja arvatud see et kas saab autoga ühendust või mitte. Mis arvuti sul on, palju resursse on antud Virtual Machine-ile jne jne.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Selline küsimus tekkis: Kas GT1 toimib norm. ka üle USB to serial adapteri? INPA igatahes toimetab igati hästi.