Vanad süütepoolid koos muu kraamiga veel mootori küljes. Juhtmed tuleb ära nummerdada, et pärast õige süütepooli külge läheksid.

Uued süütepoolid vasakul ja vana kola paremal.

Suur edu. Mahtusid ära.

Väike edu, üks süütepool pidi oma kõrva ohverdama, et ära mahtuda.

Ja mootor töötabki.

2,5mm tsinkplekist tegin raami mille külge süütepoolid kinnitasin. Soovitan soojalt materjaliks tsingitud terast või roostevaba, mitte alumiiniumi. Alumiinium on nii pehme, et 10 korda käivad poldid kinni lahti ja keere maas. Kui siis vähemalt 5mm paksusest alumiiniumist.

Selle raami kinnitan selle poldiga.

Kummitihend tuleb raskelt ära üle krae. Aga seibi saab kätte.

Seibi asemele plekist kõverikud.

Kõverikud neetisin raami külge.

Raamile vastavasse kohta avad ka, et saaks polte kinni keerata. Süütepooli avad sain raami sisse nii, et nurkadesse puurisin augud ja rellakaga lõikasin aukude vahed lahti. Siis edasi töötlesin viili ja liivapaberiga.

Et kõik avad oleks õiges kohas ja õige mõõduga, selleks sai ikka nihikuga palju mõõdetud, mitu eskiisi papptaldrikute peale tehtud


Kuna esimese silindri süütepool jäi kinnituskõrvast ilma, siis panin poldi tema kõrvale. Polt hoiab servaga süütepooli hästi kinni kuna on kahest küljest toestatud.

Väike eripära süütepoolide paigaldamisel on see, et tuleb alustada viimasest. 4ndal juhe külge. 3ndal juhe külge ja raami külge jne. Sest kui süütepoolid on raami küljes, siis ei ole ruumi juhet külge panna.

Aeg hakkas otsa saama, esmaspäeval vaja autoga tööle sõita, tuli kiiresti otsad kokku tõmmata.

Lõpptulemus siis selline. Iga süütepooli juhtmed on eraldi vooliku sees kuni diagnostika juhtmekimbuni. Lõikasin juhtmed õige pikkuse peale ja jootsin uuesti pistiku külge.



Ajakulu 18h rahulikku tegevust raami tegemisel. 7h juhtmekimbu tegemisel. Ma rohkem mõõdan ja mõtlen kui midagi reaalselt teen.