1) Soojendusventikas jäi mõnikord peale süüte välja keeramist veel undama.(Võib aku tühjaks tõmmata)
2)Ventilaator ei allunud enam etteantud käsklustele. (Puhkus nii kuidas ise tahtis. Kord kõvasti ,siis vaikselt jne.)
Enda autol vahetus tehtud ja siit siis minu versioon:
Detail näeb ise välja selline:Vasakul uus ja paremal vana

Uus detail näeb välimuselt natukene teistsugune välja,aga sellest pole häda midagi.
Esinduses maksab A varuosa umbes 1300 eeku. Ise panin B varuosa ja maksis umbes 800 eeku.
Ainuke tööriist,mida vahetusel vaja on ristpeaga kruvikeeraja.(võib ka mõned õlled võtta

Esimese asjana tuleb eemaldada kõrvalistuja jalgade juurest(keskkonsooli poolt) pildil näidatud detail:

Kruvi lahti kruvida ja detail noole suunas välja lohistada.
Järgmiseks asjaks tuleb eemaldada kindalaeka alune plastik. Detaili tuleb sikutada enda poole.(nagu tõmbad sahtlit lahti) Sellest ka pilt:

Kui selle kätte oled saanud siis avaneb selline pilt:

Noolega on ära märgitud FSU asukoht.NB! Pilt võib natuke eksitada hetke olukorda sinu autos. See pilt on tehtud siis,kui esimene detail ,mis kruviga on kinni, on veel küljes.Eemaldatud on sellel pildil ainult kindalaeka alune plastik.
Nüüd siis FSU lahti ühendamine:

FSU oma pesast eemaldamine:

Suruda õrnalt plastmass naga peale,nagu nool pildilt näitab ja sikutada FSU oma pesast välja. JA KÄES TA ONGI.