1.Tööriistad: ristpeaga kruvikeeraja, kummikindad, kandelamp, kaltsu, õlled ( omal vastutusel ja enda maitse järgi).
Optimaalne tööaega on 60 min.
2. Uninstall: pagassi pehme sisu osaliselt välja, seejärel avaneb selline pilt:

Seejäre kaane kruvid ära, kaas maha. Seal all ongi paak koos õhutustoru, tagasivoolu ja pealevooluga.
3. Kogu pumba ja ujuki kupatus kinnitub paagi peal olevasse auku käega keeratava rõngaga. Soovitavalt võiks enne torude ja rõnga lahti keeramist nende ümbrus ära puhastada. Samuti võiks paagi eelnevalt tühjemaks sõita.
4. Laske lahti peale- ja tagasivoolu voolikute klambrid ja eemaldage voolikud. Mul olid nad suht kõvasti kinni. Kindlasti märgistage voolikud, et pärast valesti tagasi ei paneks.
5. Eemaldage pistik. See käib väikese trikiga ( liigutava lukustiga).
6. Keerake lahti suur rõngas ( sellest jäigi mul kogemata pilt tegemata

7. Kogu kupatus liigub paagist väljaspoole, kuid ei tule veel ära ( pump on paagi põhjas kinni). Selleks tuleb lahti keerata kütusevoolik, mis tuleb pumba küljest. Samuti on natuke mässamist juhtmetega. Soovitavalt võtke seejärel välja ujuki osa. Sellel hetkel võite kütusega ennast ja autot määrida, aitab kalts. Pumba ja ujuki vahelist juhtmete ühendust pole vaja lahti võtta, sest juhtmed on seal paagis piisavalt pikad.
8. Seejärel eemaldage pump. Asub see pumba konstruksiooni ümbritseva plastikraami sees, mis kinnitub paagi põhja (seda ei peagi eemaldama). Abiks on kindlasti kandelamp. Pumba küljes on kaks plastikust kõrva, mis asuvad tagasillaga paralleelselt. Neid tuleb sõrmedega natuke sissepoole painutada ja PLAKSTI, pump on suure raami seest väljas ja saategi kogu kupatuse välja tõsta. Avaneb selline olukord.



9. Nagu näete järgmiselt pildilt, siis pumba otsas olev kütuse võttur ( messingi moodi sõel) on paksult ummistunud.

Kusjuures aasta tagasi puhastasin seda!!!

10. "O" rõngas on see roheline

uus maksis 11 krooni

Mõõduks 7x1,5 mm ( kui müüja hakkab jahuma sisemisest või välimisest mõõdust, siis ütelge, et joonisel märgitud mõõt on selline, ta peab pointile pihta saama).

11. Vahetate rõngas ja kogu teema tagurpidi kokku. Midagi valesti panna ei saa, kuigi vaadake, et see rõngaga toru ikka enda pessa läheb.
Ah jaa, ujukist ka. Kuna lootsin, et suudan parandada tüüpilist jama, et kui paagis alla 30L kütte, hakkab näidik segast panema. Aga kahjuks on see suht võimatu

Nimelt ujuki torus liigub ümarik element, mis siis ulbiki kütuse pinnal . Samas jooksevad temast läbi kolm valge toru täies pikkuses olevat kolm juuksekarva



Seega jõudu, keerulist pole midagi
terv.
Genne