TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
hmm. seda ma mõtlesin jah et peaks saama kuna bmw scanneriga saab kah.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Terv.
Keegi e60 on proovinud või oskad õhukululugeja adapsioone nullida või resettida.
Keegi e60 on proovinud või oskad õhukululugeja adapsioone nullida või resettida.
BMW E60 530d
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mina olen. Selle jaoks vaja DIS-i konfiguratsioonist "measuring system" ära keelata, muidu toimib ainult originaalseadmega.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas win 7 saaks inpa jooksma või ainult xp?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
ikka jookseb 7 peal
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tere.
Kas keegi tartus saaks aidata inpa-ediabasi tööle saamisel?
Sai ostetud k+dcan usb kaabel koos softiga. Tegin installi nagu õpetuses kirjas kuid ignition ja battery ei sütti kui kaabel külge panna (e46 99a)
Ette tänades!
Kas keegi tartus saaks aidata inpa-ediabasi tööle saamisel?
Sai ostetud k+dcan usb kaabel koos softiga. Tegin installi nagu õpetuses kirjas kuid ignition ja battery ei sütti kui kaabel külge panna (e46 99a)
Ette tänades!
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
mootorile saad ligi?xemm kirjutas:Tere.
Kas keegi tartus saaks aidata inpa-ediabasi tööle saamisel?
Sai ostetud k+dcan usb kaabel koos softiga. Tegin installi nagu õpetuses kirjas kuid ignition ja battery ei sütti kui kaabel külge panna (e46 99a)
Ette tänades!
mul ka ignition ja battery tuvastus ei tööta, aga aga saan moodulitele ligi ikka
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas kellelgi oleks dis v44 töötavat installikat jagada?
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
võta oma kaabel lahti ja vaata et 7 ja 8 klemm oleks ühendatud.Neil eestis müüdavatel tikub see ühendamatta olema.
530d
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Otsi piraadilahest "bmw dis". Tirisin sealt erinevaid prooviks ning v44 oli seal kindlasti ka. Linki ma ei julge siia lisada.martin89 kirjutas:Kas kellelgi oleks dis v44 töötavat installikat jagada?
Lisaks jäi sealt silma üks ~8GB rar fail "BMW DIS/SSS AND MANY MORE". See sisaldas EDIBAS/INPA installikat ning ka kahte VMWARE virtuaalmasinat 5GB (DIS) ja ~20GB (SSS). Mõlemad virtuaalmasinad läksid ilusti käima. Paistab, et keegi hea inimene on teinud valmis virtuaalmasinad, kus on töötav tarkavara ning ise ei peakski DIS/SSS-i installima.
Kaabli liidese osa jäi mulle segaseks. Mismoodi suhtleb virtuaalmasinas jooksev DIS arvuti külge ühendatud kaabliga. Kas ma saan õigesti aru, et tuleb paigaldada EDIBAS/INPA ning see siis suhtleb riistvaraga(arvuti külge ühendatud kaabliga) ning lisaks on ta ka nn proxy/server virtuaalmasinas jooksvale DIS-ile?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mul näiteks plaadipeal töötav eelinstallitud dis 44 virtuaalmasin
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Nojah, minu küsimus sisuliselt oli, et kuidas Sul see virtuaalmasinas töötav DIS 44 suhtleb adapteriga? Kas selleks on arvutisse eraldi installitud EDIABAS, mis suhtleb riistvaraga(adapteriga) ja pakub virtuaalmasinas töötavale DIS-ile nt võrgulidest?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
ma mõtlesin ka sama tegelikult
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Selleks on ediabas kaustas ifh server mille seadistamiseks pead ediabas.ini failist muutma Remotehost ja port vastavaks dis-iga
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Äkki keegi oskab vastata:
Autoks E91 M57 mootoriga ja probleemiks kehv käivitumine külmalt. Lootsime saada eelsüüteküünaldele viitavaid koode, aga polnud midagi sellist, ainult mingi kübemefiltri jama. DIS-i nimekirjas oli 3xDDE, esimest ei tundnud ära, teisel oli see kübemefiltri teema, kolmandat ei proovinud(lühitesti ei teinud, valisin otse DDE). Kas alati on ainult üks DDE õige, või oleks pidanud ka kolmandat kontrollima, äkki seal ka veakoode? Tekkis selline kahtlus lihtsalt nüüd
Autoks E91 M57 mootoriga ja probleemiks kehv käivitumine külmalt. Lootsime saada eelsüüteküünaldele viitavaid koode, aga polnud midagi sellist, ainult mingi kübemefiltri jama. DIS-i nimekirjas oli 3xDDE, esimest ei tundnud ära, teisel oli see kübemefiltri teema, kolmandat ei proovinud(lühitesti ei teinud, valisin otse DDE). Kas alati on ainult üks DDE õige, või oleks pidanud ka kolmandat kontrollima, äkki seal ka veakoode? Tekkis selline kahtlus lihtsalt nüüd

- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Küsiks ka nõu, nimelt kas LCM III (CI-18) masinat omavale E39sale üldse on võimalik ''õpetada'' aru saama, et udutuledes on 35w xenonid. Anomaaliad mida auto teeb on täiesti jaburad: udutuled sisse lülitades, süttib ainult üks pool, teine on täiesti tumm. Ning kui soov nad kustu saada, siis esimese korraga 0 asendisse keeramisega ei lülitu välja vaid seda tuleb teha 2 korda. Auto omanik väidab, et tavaliste 55w pirnidega oli probleemi vaba see asi. Mooduli sisu olen välja lugenud, külm jne kontrollid olen mitte aktiivseks teinud, mida peaks veel muutma, kui üldse on mingit rohtu?
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas DIS v57-ga saab e39 525tds-i pumba süütenurka kontrollida?
e46 sai, aga no ei leidnud e39-l sellist võimalust...või tegin midagi valesti?
e46 sai, aga no ei leidnud e39-l sellist võimalust...või tegin midagi valesti?
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
On siin keegi saanud reaalselt tööle INPA (E60 >2007) DCAN-iga eBays müüdava odava K+DCAN kaabliga (http://www.ebay.com/itm/370920286659" onclick="window.open(this.href);return false;) !?
Mul INPA ei saa ühendust selle kaabliga. Kui saan õigesti aru, siis see ei toimi, sest see kaabel on vaikimisi K-CAN režiimis ning tuleb seadistada spets utikaga D-CAN režiimi.
Sama probleem siin:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 0003-Error" onclick="window.open(this.href);return false;
Sea on ka viide ja pilt sellele utikale.
1. Ühendan kaabli arvutiga
2. Ühendab kaabli OBD pesasse
3. Valin utikas õige COM pordi ja valin D-CAN.
Veidi mõtleb ning ütleb, et error: timeout (waiting answer)
Kas võib olla, et kaabel on vigane? Kui valida mingi suvaline COM port, siis annab tegelikult teise errori (mingi timeout echo), seega miskit see kaabel nagu siiski teeks.
Mul INPA ei saa ühendust selle kaabliga. Kui saan õigesti aru, siis see ei toimi, sest see kaabel on vaikimisi K-CAN režiimis ning tuleb seadistada spets utikaga D-CAN režiimi.
Sama probleem siin:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 0003-Error" onclick="window.open(this.href);return false;
Sea on ka viide ja pilt sellele utikale.
1. Ühendan kaabli arvutiga
2. Ühendab kaabli OBD pesasse
3. Valin utikas õige COM pordi ja valin D-CAN.
Veidi mõtleb ning ütleb, et error: timeout (waiting answer)
Kas võib olla, et kaabel on vigane? Kui valida mingi suvaline COM port, siis annab tegelikult teise errori (mingi timeout echo), seega miskit see kaabel nagu siiski teeks.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
interface on sul ikka obd.. pead muutma obd ini failis com pordi vastavaks ja interface tüüdi obd-ks ja kui vanemaid kui 2007 a lugeda tahad pead 7 ja 8 klemmi ära sildama
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Jah, need on mul seadistatud. Interface tüüp on mul küll täpsemalt STD:OBD
[OBD]
Port=adapteri com port
Hardware=STD:OBD
...
odb.ini failis on veel posu asju [UNIT_A], [UNIT_B] jne, mis vist pole olulised ja võib ära kustutada?
ediabas.ini failis ka siis interface = STD:OBD , mis peaks ka OK olema, kuid muus osas pole kindel. Samas kas ediabas seda utikat kasutades üldse mingit rolli mängib.
[OBD]
Port=adapteri com port
Hardware=STD:OBD
...
odb.ini failis on veel posu asju [UNIT_A], [UNIT_B] jne, mis vist pole olulised ja võib ära kustutada?
ediabas.ini failis ka siis interface = STD:OBD , mis peaks ka OK olema, kuid muus osas pole kindel. Samas kas ediabas seda utikat kasutades üldse mingit rolli mängib.
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Ma ostsin pm sama kaabli,aga kaasasolnud inpad asjad käima ei jooksnudki,siis tõmmasin teema alguses oleva variandi ja ikka es toimind.Kakkusin jupi laiali ja ühendasin 7 ja 8 klemmi ära ning toimib siiamaani muretult.
Aga sa path-i lisasid või?
Aga sa path-i lisasid või?
530d
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Vanemate kui 2007 a autodega ei peagi see kaabel ilma sildamata töötama.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Nagu kirjutasin, siis on mul auto uuem DCAN. Mul ei õnnestu kaasas olnud utikaga isegi adapteri reziimi vahetamine.
Võtsin siis samuti adapteri(K+DCAN) lahti ning üllatuseks olid 7 ja 8 kokku joodetud. Tavaliselt olevat neil kaablitel just vastupidi. Ühendasin need klemmid lahti, aga sellest ei tohiks siiski minu auto puhul miskit sõltuda. See segab vist masinaid, mis on toodetud >2010. Eks näis, homme proovin.
Võtsin siis samuti adapteri(K+DCAN) lahti ning üllatuseks olid 7 ja 8 kokku joodetud. Tavaliselt olevat neil kaablitel just vastupidi. Ühendasin need klemmid lahti, aga sellest ei tohiks siiski minu auto puhul miskit sõltuda. See segab vist masinaid, mis on toodetud >2010. Eks näis, homme proovin.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
alates 2007 peavad klemmid eraldi olema.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Õnnestus?publichtml kirjutas:Nagu kirjutasin, siis on mul auto uuem DCAN. Mul ei õnnestu kaasas olnud utikaga isegi adapteri reziimi vahetamine.
Võtsin siis samuti adapteri(K+DCAN) lahti ning üllatuseks olid 7 ja 8 kokku joodetud. Tavaliselt olevat neil kaablitel just vastupidi. Ühendasin need klemmid lahti, aga sellest ei tohiks siiski minu auto puhul miskit sõltuda. See segab vist masinaid, mis on toodetud >2010. Eks näis, homme proovin.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kahjuks ei muutunud midagi ning see on seletatav - "07-09 D-CAN cars don't use pin 8 but still does use pin 7 so the cable continues to work fine, but in 09-10 BMW re-used the pin 8 position for ethernet".
Ehk, et minu auto puhul ei ole vahet, kas 7 ja 8 on sillatud või mitte. Praegu tundub ikkagi, et see kaabel on osaliselt kutu või siis hiinlased müüsid mulle tegelikult Kcan kaabli mitte DCAN.
Ehk, et minu auto puhul ei ole vahet, kas 7 ja 8 on sillatud või mitte. Praegu tundub ikkagi, et see kaabel on osaliselt kutu või siis hiinlased müüsid mulle tegelikult Kcan kaabli mitte DCAN.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Keegi seda Easydis v44 saab jagada? Igalpool mingid aegunud lingid ja torrent ka ei tõmba lõpuni.
E36 328i cabrio & E36 328iT Winterbeater
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tere,autoks on 96a 2,5 tds,mis diagnostika programmi peaks ostma et näha süütenurka ja kütuse kogust ja muid vidinaid,kui kalliks võib minna.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tjah, sain nüüd kätte uue korraliku testitud kaabli ning see toimis kohe. Ei mingit juramist. Kaabel ise DCAN ning kaasas oli adpter K-line autodele.
Palju aega sai kulutatud foorumeid lugedes ja erinevaid asju proovides. Teadmiseks, et neid K+DCAN odavaid hiina kaableid on hetkel saadaval 3 erinevat.
1. Valge plaadiga, millel 1pin on ühendatud plaadile eraldi juhtmega. Pin 7 ja 8 on kokku joodetud. See vist pole tegelikult DCAN.
2. Valge plaadiga. Kui on õnne, siis võib juhtuda töötav eksemplar.
3. Rohelise plaadiga. Kõige parema koostekvaliteediga.
Kui eBay's on Hiina/HK müüjatel pildil rohelise plaadiga kaabel, siis see ei tähenda, et nad sellise ka saadavad. Mina ostsin siis lõpuks cable-shack'ilt(UK). Teine testitud variant peaks olema one-stop-electronics'i kaabel (USA).
Igatahes sai veakoodid INPAga kätte (10tk), nüüd siis vaja süveneda - 4667, 41F2, 5F12, 5DCF, A830, A559, E18F, 9FF1, A8C4, A8AA - neist esimene on vist jamalugu.
Palju aega sai kulutatud foorumeid lugedes ja erinevaid asju proovides. Teadmiseks, et neid K+DCAN odavaid hiina kaableid on hetkel saadaval 3 erinevat.
1. Valge plaadiga, millel 1pin on ühendatud plaadile eraldi juhtmega. Pin 7 ja 8 on kokku joodetud. See vist pole tegelikult DCAN.
2. Valge plaadiga. Kui on õnne, siis võib juhtuda töötav eksemplar.
3. Rohelise plaadiga. Kõige parema koostekvaliteediga.
Kui eBay's on Hiina/HK müüjatel pildil rohelise plaadiga kaabel, siis see ei tähenda, et nad sellise ka saadavad. Mina ostsin siis lõpuks cable-shack'ilt(UK). Teine testitud variant peaks olema one-stop-electronics'i kaabel (USA).
Igatahes sai veakoodid INPAga kätte (10tk), nüüd siis vaja süveneda - 4667, 41F2, 5F12, 5DCF, A830, A559, E18F, 9FF1, A8C4, A8AA - neist esimene on vist jamalugu.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kirjuta ikka veakoodid ilusti välja.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega