Teema on siis mõeldud nendele, kellel on kellel on tavalised tuled, halogeen pirniga, aga kes sooviks natukene legaalsemalt saada endale xenonid.
Asi on tegelikult imelihtne, vähemalt bmw puhul, (konkreetselt siis e46 näitel) kuna klaasid on klambritega ees ja ei pea jamama soojapuhurite, saunade ja ahjudega.
Tulemus jääb selline:
Enne.

Pärast.
Kokku läks see upgrade maksma 60 euro kanti ja tulemuseks on parem valgustus ja silmailu, kuna endale isiklikult ei istu üldse halogeenide kollasus.
Kringlid ja muid jamasid saab igaüks lisada vastavalt oma maitsele- ise kasutan neid päevasõidu tuledena, et ei peaks xenonit kulutama.
Nüüd siis asja juurde.
Luubid on bi-xenon, ehk siis nii lähi-, kui ka kaugtuli särab ühest kohast katiku kadumisel. Muutub valgusvihk.
Lähituledega on valgusvihk xenonite kohane, ühtlase lõikega ja korrektselt reguleerituna ei pimesta ega häiri see kedagi.
Luupe saab iga maitse, suuruse, värvuse ja muude soovide järgi e-bayst.
Ise ostsin prooviks sellise odavama komplekti
http://www.ebay.com/itm/New-2-5-Bi-Xeno ... eb&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Maksma läks ta midagi 50 euro kanti. Xenoni plokid olid juba varasemast ajast olemas.
*Komplektis on siis 2 luupi, mõlema luubi kinnitustarvikud ja 2 h1 pirni.
(Juhtmestik on vajalik neile, kellel on h4 pirnid)
Ja edasi on asi imelihtne. Selles videos on kõik ära näidatud:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Elektrik peab olema täpselt niipalju, et suudad tuvastada autojuhtmestikust + ja - klemmid. Reeglina on massi juhe pruuni värvi.
Ühendad xenoni plokist välja tulevad punase ja musta otsad lähitule vastavate juhtmetega.
2 peenikest juhet, mis luubist välja tulevad ühendad kaugtule juhtmestikku.
Peenikesed juhtmed on katiku solenoidi omad- kaugtule sisselülitamisel lasevad nad katiku alla.
Veendumaks, et käes on õige polaarsusega juhtmed kasuta multimeetrit!
Vastavalt maitsele, võid kaugtulede pirni alles jätta- dubleerivaks. Kui ei meeldi, siis võid nad eemaldada, aga siis tahab auto takistust saada, muidu viskab armatuuri veateate!
Veateade kustub, kui korraks kaugtulede kangi endapoole tõmbad ja katikud voolu saavad, aga jube tüütu on igakord autot käivitades seda teha

Luup näeb tule sees välja sellisena:

Ise pilte töökäigust eriti ei teinud, loodan et poolpidusest seletusest piisab.

Samuti saab enda originaal luubid asendada nendega. Youtube'is olen leidnud ühe e38 video, kus omanik on sellise lahenduse teinud. E34 omanikele võib see tõenäoliselt samuti huvi pakkuda, kuna nende originaaltuled on suhteliselt jamakesed. Ja e46 omanikud, kellel juba on tehasepoolt bi-xenon esituled, aga reflektorid on nahka läinud- siin on teile odav lahendus.

Meelsasti vastan küsimustele, kui kellelgi midagi arusaamatuks jäi.
Omapoolsed soovitused ja näpunäited on samuti teretulnud.
Lisan veel mõned asjalikud videod:
pre-fl e46
" onclick="window.open(this.href);return false;
Mainitud e38 video
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Niisama poolpidune video
" onclick="window.open(this.href);return false;
Täiendan postitust/õpetust jätkates quad teemaga.
Jäi silma üks väljamaa foorumi post, kust leiab päris asjaliku õpetuse, pildid ja skeemid mis, miks ja kuidas ühendada. Kui kellelgi peaks pinget pakkuma selline asi, siis andke aga minna

Mõni link:
http://www.hidplanet.com/forums/showthr ... d-retrofit" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.hidplanet.com/forums/showthr ... erformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Paljud on palunud teha pilte, kuidas see asi valgustab ja milline on cutoff


Ja kaugtuled:
