Sul mingi igivana VMWare mingil põhjusel? Kui uuendada ei taha, siis USB 2.0 kaart on 10EUR - http://www.ebay.com/itm/32bit-PCMCIA-US ... 0766963000coley kirjutas:Ka seal on kõik soft töökorras aga ei tuvasta ta adaptrit kuna arvutil on ainult USB 3.0 pordid ja miskipärast ükski virtuaalmasin ei ole nõus nendega töötama korrektselt. VMWare oma ametlik vastus on, et pistke oma seade USB 2.0 porti ja siis on kõik korras. Kui keegi oskab aidata?!
TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas keegi oskab kommenteerida miks mina ei saa ühendust auto ja INPA vahel mitte alati.
Autoks E39 530d 00´
Opsüsteem XP 32bit
Kaabel on K+Dcan inpa kaabel. Ühendan arvutiga ära (auto järgi veel ei pane), näitab device manageris et port on com5, mis on ka ediabas.ini, obd.ini faili kirjutatud ediabas ja windows kaustas. Latency driver on ka 1
Kahtlustasin et kaabel on äkki dcan modes seega kasutan dcan toolsi, ühendan kaabli arvutiga (LED põleb) ja siis käivitan Dcan.exe, kus valin 100kbit Kcan ühenduse, kuid teatab et adapter not connected.
Inpa on 5.0.2 ja ediabas 6.4.7
Kahtlustan ise seda kdcan adapterit,kuna vahepal saab ilusti ühenduse, saab vigu lugeda jne, kuid vahepeal programm sulgedes, või DISiga ühendades kaob ühendus sootuks ja siis hiljem INPA ka ei tööta.
INPA-s on IFH 0003 viga mis on interface to inpa disturbed, mis ütlebki mulle, et adapter äkki vägisi hüppab vahepeal dcan mode tagasi.
Tundub et interface ise peale 4.a vigaseks läinud. Paugust enam ei tööta. 5 korral 10st töötab.
1.4 IFH-0003: Data transmission HOST/Interface failed
Reason 1: In the Ediabas.ini file, the interface is set to STD:OBD. However, you have
connected an ADS connector.
Solution 1: Modify the interface setting.
Reason 2: The data transmission failed when sending (e.g. short circuit in the line).
Solution 2: Get rid of the short circuit, for example.
Reason 3: Connector not connected or no power supplied.
Solution 3: Check whether the connector is connected and is supplied with power.
Reason 4: The device manager has been used to disable the FIFO buffer for COM1.
Solution 4: In the device manager (Windows XP: Enter “Start”
à “Control Panel” à
“System”
à “Hardware” à “Device Manager” à Ports (COM & LPT)), and then
select COM1 from the ports. Then under the “Port Settings” tab, select
“Advanced”. There must be a check-mark by “Use FIFO buffers” and “8” must be
selected for the receive buffer and transmit puffer.
On kellelgi prooviks äkki korraks laenama oma kaablit, või saaks äkki kuskil korra seda sama kaablit enda oma peal proovida, enne kui ebayst uue tellin?
Autoks E39 530d 00´
Opsüsteem XP 32bit
Kaabel on K+Dcan inpa kaabel. Ühendan arvutiga ära (auto järgi veel ei pane), näitab device manageris et port on com5, mis on ka ediabas.ini, obd.ini faili kirjutatud ediabas ja windows kaustas. Latency driver on ka 1
Kahtlustasin et kaabel on äkki dcan modes seega kasutan dcan toolsi, ühendan kaabli arvutiga (LED põleb) ja siis käivitan Dcan.exe, kus valin 100kbit Kcan ühenduse, kuid teatab et adapter not connected.
Inpa on 5.0.2 ja ediabas 6.4.7
Kahtlustan ise seda kdcan adapterit,kuna vahepal saab ilusti ühenduse, saab vigu lugeda jne, kuid vahepeal programm sulgedes, või DISiga ühendades kaob ühendus sootuks ja siis hiljem INPA ka ei tööta.
INPA-s on IFH 0003 viga mis on interface to inpa disturbed, mis ütlebki mulle, et adapter äkki vägisi hüppab vahepeal dcan mode tagasi.
Tundub et interface ise peale 4.a vigaseks läinud. Paugust enam ei tööta. 5 korral 10st töötab.
1.4 IFH-0003: Data transmission HOST/Interface failed
Reason 1: In the Ediabas.ini file, the interface is set to STD:OBD. However, you have
connected an ADS connector.
Solution 1: Modify the interface setting.
Reason 2: The data transmission failed when sending (e.g. short circuit in the line).
Solution 2: Get rid of the short circuit, for example.
Reason 3: Connector not connected or no power supplied.
Solution 3: Check whether the connector is connected and is supplied with power.
Reason 4: The device manager has been used to disable the FIFO buffer for COM1.
Solution 4: In the device manager (Windows XP: Enter “Start”
à “Control Panel” à
“System”
à “Hardware” à “Device Manager” à Ports (COM & LPT)), and then
select COM1 from the ports. Then under the “Port Settings” tab, select
“Advanced”. There must be a check-mark by “Use FIFO buffers” and “8” must be
selected for the receive buffer and transmit puffer.
On kellelgi prooviks äkki korraks laenama oma kaablit, või saaks äkki kuskil korra seda sama kaablit enda oma peal proovida, enne kui ebayst uue tellin?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
hiina omad surevad tavaliselt peale 2 te talve ära. Samas proovi abs aju pistik lahti tirida... vahest takistab surev aju ka suhtlust.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Priidik199
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
- Peamine sõiduk: E70
- Asukoht: Tallinn
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Võimalik, et rumal küsimus aga kas on olemas ka selline Virtual Machine, kus on kõik vajalik juba installitud ja töötab ehk XP, Inpa, Ista, Rheingold jne?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
mis kaablit ja softi vaja?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas kellelgi on kogemusi Dcan kaabli ja rheingoldiga jms?
ehk siis tahaks diagnoosida 2008+ autosid...Oskab keegi äkki soovitada midagi? Kas kasutate mingit virtuaalset masinat või eelinstallitud varianti. Või lihtsalt tavaliselt installitud versioon. Ausalt öeldes kopp ees juba sellest jamamisest
Igasugune abi on teretulnud
ehk siis tahaks diagnoosida 2008+ autosid...Oskab keegi äkki soovitada midagi? Kas kasutate mingit virtuaalset masinat või eelinstallitud varianti. Või lihtsalt tavaliselt installitud versioon. Ausalt öeldes kopp ees juba sellest jamamisest
Igasugune abi on teretulnud
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Rheingold ja DCAN kaabel teevad väga ilusti koostööd. Virtuaalmasinat pole vaja, nagu DIS-i puhul. Kui BMW Standard Tools töötab, peab ka ISTA töötama.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mitu kuud tagasi tegin kogu protsessi läbi ja kui kaablil LED põles valisin õige reziimi ja lõi ette errori - "Setting Mode '500 kbit/s D-CAN & PT-CAN' ... Error: Echo K-line"
Tookord jäi asi sinnapaika kuna internetist ka sellele vastust ei leidnud...kuigi INPAs need kaks indikaatorit töötasid nagu peab.
Igatahes võtan asja käsile nüüd ja proovin uuesti.
Tookord jäi asi sinnapaika kuna internetist ka sellele vastust ei leidnud...kuigi INPAs need kaks indikaatorit töötasid nagu peab.
Igatahes võtan asja käsile nüüd ja proovin uuesti.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Ehk herr ttsys oskab informeerida sind selle suhtes veidi, vb on asi kaablis, kui päris hiinakas on.
Neid inpa indikaatoreid ei tasu päris tõeselt võtta, mul nt põlesid vana arvutiga mõlemad kogu aeg, kui kaabel jàrgi oli. Olenemata sellest, kas süüde sees või mitte. Uue arvutiga samas mitte, kuigi installi pack ja setup on täpselt sama ja kasutanud olen kahte erinevat kaablit mõlema arvutiga.
Neid inpa indikaatoreid ei tasu päris tõeselt võtta, mul nt põlesid vana arvutiga mõlemad kogu aeg, kui kaabel jàrgi oli. Olenemata sellest, kas süüde sees või mitte. Uue arvutiga samas mitte, kuigi installi pack ja setup on täpselt sama ja kasutanud olen kahte erinevat kaablit mõlema arvutiga.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Ise kasutan ka tavalist hiinakaablit ja Rheingold töötab ilusti.
See kas INPA-s need ringid on mustad v mitte, sõltub võibolla ka sellest, et 1 ja 2 pin vahele on tuimale takisti lisatud. Midagi reaalselt see ei muuda, töötab samamoodi.
See et sul Dcani peale switchides error K-line ütles, võib viga olla äkki driverites. Vaata kas Latency on 1ms.
Rheingold tundub üldse päris tuim programm olema. Ainult veakoodide lugemiseks sobib. Programeerida sellega küll midagi ei saa.
See kas INPA-s need ringid on mustad v mitte, sõltub võibolla ka sellest, et 1 ja 2 pin vahele on tuimale takisti lisatud. Midagi reaalselt see ei muuda, töötab samamoodi.
See et sul Dcani peale switchides error K-line ütles, võib viga olla äkki driverites. Vaata kas Latency on 1ms.
Rheingold tundub üldse päris tuim programm olema. Ainult veakoodide lugemiseks sobib. Programeerida sellega küll midagi ei saa.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Installisin siis kõik algusest peale uuesti peale. Aga nii kui proovin valida kaablireziimi(500kb/s) ütleb, et error adapter not connected. Autoks oli 2008 e91 LCI.
Proovisin siis e91 2007 Pre LCI. Sama jama. Mõtlesin, et proovin siis kui auto käib. Siis enam seda errorit ei löönud ette ja ISTA tuvastas auto automaatselt ära. Tegin testi ja luges ka vead ette.
Pärast proovisin enda auto peal ja ikka ei saanud ühendust, isegi kui auto töötas.
Oskab keegi midagi soovitada? Homme proovin mõlema auto peal uuesti.
Proovisin siis e91 2007 Pre LCI. Sama jama. Mõtlesin, et proovin siis kui auto käib. Siis enam seda errorit ei löönud ette ja ISTA tuvastas auto automaatselt ära. Tegin testi ja luges ka vead ette.
Pärast proovisin enda auto peal ja ikka ei saanud ühendust, isegi kui auto töötas.
Oskab keegi midagi soovitada? Homme proovin mõlema auto peal uuesti.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Seda reziimi saab valida ainult mingi 30s jooksul kui led adapteri peal pōleb.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
jah seda ma tean, saigi valitud kui see põles. Ja kui errori lõi siis kustus kohe ära.
ikka paarkümmend korda sai proovitud, ja ühenduse sai siis täpselt ühe korra
ikka paarkümmend korda sai proovitud, ja ühenduse sai siis täpselt ühe korra
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Proovi äkki mõne teise kaabliga? Minu kaks hiinakat suht lambist ära väsinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Vaata parem,kas device manageris pole kollast märki juures,kui kaabli arvuti taha ühendad.Kui on siis võid kajakaid loopida sellega vast.
530d
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
sellised asjad loomulikult üle vaadatud
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
kas selline 96.aasta suve masinaga ka töötab või peab mingi 2000 olema?
http://s15.postimg.org/4d04quwxn/CAM00794.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s15.postimg.org/4d04quwxn/CAM00794.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
E39/E38 töötab suht suure tõenäosusega, E36 vast mitte.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 924
- Liitunud: 18.03.2007 21:16 12
- Peamine sõiduk: BMW 530d '03
- Asukoht: Tartumaa
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas keegi oskaks juhenda nt ebay lingile, et milline kaabel sobiks e39 fl jaoks ?
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
- Ricooo
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 15.02.2015 16:31 49
- Peamine sõiduk: E39 520
- Asukoht: Põlvamaa/Tartumaa
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tervist
Kas keegi saaks aidata LCM-i õpetamisega aidata, mis täpsemalt tegema peaks?
Auto e39 520i 96.a autol LCM A, ostsin LCM III - A on uuemat tüüpi LCM xenonite variant. Vaja oleks siis ära õpetada ehk keegi jagab näpunäiteid.
Kas keegi saaks aidata LCM-i õpetamisega aidata, mis täpsemalt tegema peaks?
Auto e39 520i 96.a autol LCM A, ostsin LCM III - A on uuemat tüüpi LCM xenonite variant. Vaja oleks siis ära õpetada ehk keegi jagab näpunäiteid.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
PaSoftiga vin kood ja läbisõit, siis NCS-iga vastavalt auto varustuskoodile
vaikimsisätted peale lasta.
Kui pole midagi teinud siis pigem lase ära teha kellelgi.
vaikimsisätted peale lasta.
Kui pole midagi teinud siis pigem lase ära teha kellelgi.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Ricooo
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 15.02.2015 16:31 49
- Peamine sõiduk: E39 520
- Asukoht: Põlvamaa/Tartumaa
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Keegi Tartus ka tegeleb sellise asjaga?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas mingit diagnosti programmi on võimalik ka win 8-le installida tasuta.
Vb kuskil kirjas aga ei hakanud teemat täitsa läbi lugema.
Ja kui on siis kas keegi tegeleb lisaks veel kaablitega ka siin foorumis?
Vb kuskil kirjas aga ei hakanud teemat täitsa läbi lugema.
Ja kui on siis kas keegi tegeleb lisaks veel kaablitega ka siin foorumis?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Minul jooksevad muidu INPA ja ISTA win8 64-bit'il küll - algul veits jamamist oli, aga sain tööle. Varsti peaks arvuti win 10'le uuendama - eks näis kas need jäävad ka tööle
Eks muidu win 7/8/10 peal oleks kõige lihtsam võtta Virtualbox + virtuaalmasin (kuskil viimati nägin juba eelinstallitud softiga image't - see oleks eriti mugav).
Eks muidu win 7/8/10 peal oleks kõige lihtsam võtta Virtualbox + virtuaalmasin (kuskil viimati nägin juba eelinstallitud softiga image't - see oleks eriti mugav).
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
- Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
- Asukoht: Võru
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
keegi eestis ka müüb ametlikult diagnostika seadmeid (autocom vms)?
Või kust saaks tellida? Ebayst hiinakaid ei sooviks.
Või kust saaks tellida? Ebayst hiinakaid ei sooviks.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tervist, Sai installitud INPA ja kaabliga proovides teeb imelikke asju, esiteks tulevad bat ON ja ign ON ka siis ette kui lihtsalt kaabel arvutile järgi pandud on
kui proovin midagi kätte saada annab vea IFH-0003 datatransmission to interface disturbed.
Ideid mida võiks üle vaadata, või mis võiks valesti olla?
kui proovin midagi kätte saada annab vea IFH-0003 datatransmission to interface disturbed.
Ideid mida võiks üle vaadata, või mis võiks valesti olla?
-
- Huviline
- Postitusi: 140
- Liitunud: 02.04.2012 14:19 30
- Peamine sõiduk: E39 523i
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tere,
Kas keegi Tartus aitaks kaabli ja soft korralikult tööle saada?
Kõik asjad olemas.
Kas keegi Tartus aitaks kaabli ja soft korralikult tööle saada?
Kõik asjad olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 68
- Liitunud: 01.12.2010 00:23 29
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsA Touring 94a.
- Asukoht: Paide
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tere,
Vahetasin välja airbag mooduli(lammutusest kasutatud). Auto on aastast 99 kuid uus moodul saadeti 2002 või 2003 aasta oma. Vin koodi lasi ära muuta kuid kas peab veel miskit tegema? Kas moodulile peab ka läbisõidu andma? Logi failist moodulile läbisõitu ei anna.Kas BMW Scanner saab sellega hakkama või peab mingi muu kaabli peale mõtlema hakkama. Praegu taob errorit, et side airbag sensor ei sobi, samas ma ei ole kindel kas autol need üldse peal on või uuem moodul ei oska vanema infoga midagi peale hakata ning teiseks erroriks on status implauslible.
PS. Õpin veel
Urmas
Vahetasin välja airbag mooduli(lammutusest kasutatud). Auto on aastast 99 kuid uus moodul saadeti 2002 või 2003 aasta oma. Vin koodi lasi ära muuta kuid kas peab veel miskit tegema? Kas moodulile peab ka läbisõidu andma? Logi failist moodulile läbisõitu ei anna.Kas BMW Scanner saab sellega hakkama või peab mingi muu kaabli peale mõtlema hakkama. Praegu taob errorit, et side airbag sensor ei sobi, samas ma ei ole kindel kas autol need üldse peal on või uuem moodul ei oska vanema infoga midagi peale hakata ning teiseks erroriks on status implauslible.
PS. Õpin veel
Urmas
Peale BMW-ga sõitmist on ikka raske midagi muud heaks pidada...
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Sul vaja vanemat airbagi aju või pa softiga vaja uuem panna mrs2 või3 models käima
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega