Proovisin läbi USB võrguadapteri ja asi toimib ENT kaabliga kenasti. Kusjuures väga lihtne võrreldes EDIBAS asjaga.Margusja kirjutas:Nüüd jõudsin selleni, et selles arvutis kus on tarkvara, aga ühendust autoga polnud keerasin võrgukaardi kiiruse 10M peale ja nüüd on tuli roheline. Aga ühendust ikka ei saa tarkvaraga. Uskumatu, et korra õnnestus.Margusja kirjutas:Testisin teise arvutiga (mingi vana) ja seal juhe toimib e võrguühendus saadakse.Margusja kirjutas:Üritan oma F10'ga ENET kaabli abil suhelda. Mul on neid lausa kaks. Isegi korra sain mingi juhuse läbi autoga ühenduse. Enamus aega asi siiski ei toimi.
Alustades sellest, et kui ühendan kaabli auto ja arvuti vahele ja lülitan süüte sisse, siis ühe kaabliga vahel vilgub arvutipoolses võrgupesas see roheline tuli ja teise kasutamisel ei põle see roheline tuli seal kunagi.
Võtsin korra ka pistikud lahti. Midagi huvitavat seal näha ei ole. Takisti olemas ja juhtmed kõik küljes.
Mõlemad juhtmed tuksis?
TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Pole täielikult teemakohane,aga oskab keegi öelda,missugusse tarkvara või vahenditega võiks saada 2004a e60 õlivahetus välpa nullida(cbs reset),kui hetkel see miinusesse lastud ja kellaplokis punast service hoiatust loobib?
On proovitud mõne universaalse diagnostika programmiga,need ei toiminud õlivahetuse puhul.
Eeldan,et mootoriõliga seotud andurid toimivad kuna mootori elektroonikas vastavaid vigu pole.
Kelladeplokist ise kustutada ei saa,kuna sinna menüüse ei lase.
Olemas Inpa/dis/tool32/ncs expert kasutusvõimalus ,kuid näiteks
Tool32 arvutis näitab cbs reset puhul "job done"kuid reaalselt midagi ära ei nulli.
Dis gt1 avades service funktsioonid siis cbs reseti valiku kohal paremal tuleb kiri "none" .
On keegi kokku puutunud sama probleemiga?
EDIT: kõikvõimas ncs expert lahendas minu jaoks probleemi!
On proovitud mõne universaalse diagnostika programmiga,need ei toiminud õlivahetuse puhul.
Eeldan,et mootoriõliga seotud andurid toimivad kuna mootori elektroonikas vastavaid vigu pole.
Kelladeplokist ise kustutada ei saa,kuna sinna menüüse ei lase.
Olemas Inpa/dis/tool32/ncs expert kasutusvõimalus ,kuid näiteks
Tool32 arvutis näitab cbs reset puhul "job done"kuid reaalselt midagi ära ei nulli.
Dis gt1 avades service funktsioonid siis cbs reseti valiku kohal paremal tuleb kiri "none" .
On keegi kokku puutunud sama probleemiga?
EDIT: kõikvõimas ncs expert lahendas minu jaoks probleemi!
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kas kellelgi on aimu kust Eestist saaks osta diagnostika seadme? Istmeid välja võttes läks airbagi tuli põlema ja kustutaks ära. Selliseid pisemaid töid oleks vaja teha, et ei peaks esinduses igakord arvutitesti maksma+ aeg mis selleks läheb.
E92
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
viewtopic.php?f=56&t=198632" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tervist
kas keegi oskab soovitada diagnosti programmi win 10le
Tänud ette Tanel
kas keegi oskab soovitada diagnosti programmi win 10le
Tänud ette Tanel
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
ncs experdis kasutan revtor's profiili ja e46 ei lase vin koodi pullida, ütleb, et vin code faulty ja viskab pika errorite rea ette, vaja oleks sensormatt välja kodeerida, on mingit alternatiivset võimalust?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
PAsoft. Aga mõistlikum oleks takisti vahele panna või veel mõistlikum matt ära vahetada. Ei maksa kulda ka.
Buumer Auto / 56826000
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Ncs experdis vaja kasutada teist profiili kas fswpswman või ncs dummy profiili
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
- Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
- Asukoht: Võru
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Huvitav on see, et varasemalt ista sellist errorit ei näidanud. Tegin arvutile formati ja peale seda viskab sellist teadet. Samuti sai lastud peale auto ostu tuttaval auto andmed üle vaadata ja ütles, et auto originaal seades ja dpf pooleldi välja progretud. Kuigi eelmine omanik väitis, et chip peal (stage1).Volum kirjutas:Auto on chipitud.
Tegu 535d e60 - ga, ise ei tea mis see normaalne minek on sellisel masinal. Istmesse tõmbab korralikult.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Pooleldi väljaprogetud dpf võrdub vist küsija jaoks samaga mis chip.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Sama ista versioon peale formatti läks peale?
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 08.09.2009 10:46 21
- Peamine sõiduk: Bmw 535d e60
- Asukoht: Võru
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kõik sama, windows xp asemel ainult win 7 nüüd.
Kas see teade näitab, et ei saanud terve portsu moodulitega vms ühendust?
Ühtegi punast moodulit ei ole, kui testi teen.
Varasemalt näitas 3 viga väljalaskes (seotud dpf-ga), nüüd näitab ühte ainult (exhaust backpressure sensor).
Kas see teade näitab, et ei saanud terve portsu moodulitega vms ühendust?
Ühtegi punast moodulit ei ole, kui testi teen.
Varasemalt näitas 3 viga väljalaskes (seotud dpf-ga), nüüd näitab ühte ainult (exhaust backpressure sensor).
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
ooDDoo kirjutas:Ncs experdis vaja kasutada teist profiili kas fswpswman või ncs dummy profiili
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
seleta lahti, inpa sellel autol töötab ilusti ja ncs ka teistel autodel.ooDDoo kirjutas:Sul pole ühendust.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Läpaka vahetusega vahetasn ka DIS-i ISTA-D vastu. Mul on seda vaja sisuliselt vaid DPFi jälgimiseks ning kasutasin palju sellist ekraani:
ISTA-Ds leidsin koha, kus põhimõteliselt saab käivitada DPFi testi ning siis näitab lõpuks rõhud, kuid ma ei leia kohta, kus saaksin jälgida temperatuuri, rõhku, kas DPF põletamine on aktiivne jms andmeid jooksvalt. Kas ma ei oska otsida või ISTA-Ds ei olegi see võimalik!?
ISTA-Ds leidsin koha, kus põhimõteliselt saab käivitada DPFi testi ning siis näitab lõpuks rõhud, kuid ma ei leia kohta, kus saaksin jälgida temperatuuri, rõhku, kas DPF põletamine on aktiivne jms andmeid jooksvalt. Kas ma ei oska otsida või ISTA-Ds ei olegi see võimalik!?
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
- Peamine sõiduk: 530
- Asukoht: Tartu
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Siiani olen kasutanud D-CANi, aga tegin nüüd ENET kaabli ning mässasin päev läbi, aga juhendi järgi ma seda tööle ei saanud. Tegin kõik juhendi järgi, aga ISTA-D ja ZGW scan ei leidnud midagi. Kusjuures netis leiduvate juhendite järgi tuleks teha loopback adapter ning füüsilise võrguadapteri IP-ks määrata 169.245.1.1.
Olin juba loobumas, aga leidsin netist ZGW dokumentatsiooni. Mina loen sealt välja, et ZGWs on DHCP server. Muutsin prooviks arvuti võrguadapteri nii, et IP küsiks DHCP-ga. Arvuti sai IP 169.245.67.200 ning ZGW 169.245.67.35. Nii kõik toimib!
Ma oma mõistusega saan aru, et juhendite järgi oleks toiminud mul siis, kui auto ZGW oleks 169.245.1.xxx võrgus. Tuleb välja, et tegelikult on see hoopis 169.245.67.xxx võrgus. Ma ei saa aru, miks juhendid lasevad võrguadapteri IPks seadistada staatiliselt 169.245.1.1 kui tegelikult võiks lihtsalt DHCP määrata!?
Olin juba loobumas, aga leidsin netist ZGW dokumentatsiooni. Mina loen sealt välja, et ZGWs on DHCP server. Muutsin prooviks arvuti võrguadapteri nii, et IP küsiks DHCP-ga. Arvuti sai IP 169.245.67.200 ning ZGW 169.245.67.35. Nii kõik toimib!
Ma oma mõistusega saan aru, et juhendite järgi oleks toiminud mul siis, kui auto ZGW oleks 169.245.1.xxx võrgus. Tuleb välja, et tegelikult on see hoopis 169.245.67.xxx võrgus. Ma ei saa aru, miks juhendid lasevad võrguadapteri IPks seadistada staatiliselt 169.245.1.1 kui tegelikult võiks lihtsalt DHCP määrata!?
- paul22
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 03.06.2012 17:02 42
- Peamine sõiduk: e91 330xd-müüdud, b7 4motion, e60 535d
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mis nõuded ista programmile on? Samuti hivitaks see, et arvutis oli töötav dis, seal ilmselt tuttav kaabli lukku lasknud vms, sest enam ei teha midagi. Sain teise kaabli, aga kas saan seda samamoodi vana arvuti ja seadetega kasutada? V vaja miskit muuta või vaja kõik uuesti leiutada arvutisse?
Edit: õhtul miskit proovisin, kui arvuti inpa tööle panen, siis battery ja ignition ilusti mustad täpid, aga ühendus ikka puudu. Oskab keegi pakkuda, mis ikka tegemata v valesti on?
Edit: õhtul miskit proovisin, kui arvuti inpa tööle panen, siis battery ja ignition ilusti mustad täpid, aga ühendus ikka puudu. Oskab keegi pakkuda, mis ikka tegemata v valesti on?
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Keegi targem ehk oskab nõu ja jõuga välja aidata?
Kasutusel K+DCAN kaabel. Tarkvaraks ISTA 5.00
Kõik tegevused olen juhendite järgi teinud kuid endiselt on probleeme hulgim. Umbes 3- päeva möllamist kuid edasi ei saa.
Juhendi järgi kasutades INPALoader programmi(juhendi soovitus), näitab ilusti ära kui süüde on sees, INFO tabis on kirjas teekonnad INI path, ECU path ja interface. Kui lähen moodulit valima, näiteks ekpm või DDE6, siis viskab "sys-0005: object file not found" ja seda ka paljude teiste moodulitega, ka teiste mudelite puhul, samas mõne bensuka DME moodulit valides saab ka edasi minna.
Peale error koodi aga on INFO täbi teekonnad INI path, ECU path ja interface taga hunnik küsimärke.
Kui valida programmiks aga lihtsalt INPA(neid inpa versioone on ühes kaustas 3 tk(/ec-apps/inpa/bin)), siis moodulit valides viskab" error compiling script file". Ja taaskord on INFO täbis ediabas all hunnik küsimärke.
Olen mõlemat errorit googeldanud ja uurinud, kahjuks mingit põhjapanevat pole vastuseks tulnud. Nagu näha, siis ka siin teemas on näiteks 0005 üle arutatud.
Keegi ehk oskab aidata?
Tasuta teenuseid ei oota, olen nõus mõistlikus koguses maksma.
Minu puhul teeb asja eriliseks kindlasti veel see, et mul on pikemas perspektiivis vajalik K-can või PT/D-can ühendus(üks bemmi mootor on ühe täiesti teise kere vahel, OBD pistikus on K-line ja PT-can kaablid veetud).
Kasutusel K+DCAN kaabel. Tarkvaraks ISTA 5.00
Kõik tegevused olen juhendite järgi teinud kuid endiselt on probleeme hulgim. Umbes 3- päeva möllamist kuid edasi ei saa.
Juhendi järgi kasutades INPALoader programmi(juhendi soovitus), näitab ilusti ära kui süüde on sees, INFO tabis on kirjas teekonnad INI path, ECU path ja interface. Kui lähen moodulit valima, näiteks ekpm või DDE6, siis viskab "sys-0005: object file not found" ja seda ka paljude teiste moodulitega, ka teiste mudelite puhul, samas mõne bensuka DME moodulit valides saab ka edasi minna.
Peale error koodi aga on INFO täbi teekonnad INI path, ECU path ja interface taga hunnik küsimärke.
Kui valida programmiks aga lihtsalt INPA(neid inpa versioone on ühes kaustas 3 tk(/ec-apps/inpa/bin)), siis moodulit valides viskab" error compiling script file". Ja taaskord on INFO täbis ediabas all hunnik küsimärke.
Olen mõlemat errorit googeldanud ja uurinud, kahjuks mingit põhjapanevat pole vastuseks tulnud. Nagu näha, siis ka siin teemas on näiteks 0005 üle arutatud.
Keegi ehk oskab aidata?
Tasuta teenuseid ei oota, olen nõus mõistlikus koguses maksma.
Minu puhul teeb asja eriliseks kindlasti veel see, et mul on pikemas perspektiivis vajalik K-can või PT/D-can ühendus(üks bemmi mootor on ühe täiesti teise kere vahel, OBD pistikus on K-line ja PT-can kaablid veetud).
Süda on BMW.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Eeldavasti on su INPA skriptifailid vigased. Kus INPA said, mille installisid?
Vajadusel saan aidata Anydesk kaugühenduse kaudu.
Vajadusel saan aidata Anydesk kaugühenduse kaudu.
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tänud Silverile.
Tegi mu vana INPAga 1:0 ja pani uue asja peale ja see nüüd siis toimib.
Tegi mu vana INPAga 1:0 ja pani uue asja peale ja see nüüd siis toimib.
Süda on BMW.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Pole küll päris teemasse, aga äkki keegi oskab aidata, siin kindlasti minust suuremaid IT-spetsialiste
Üks vana IBM T41 töökojas, kus DIS ja asjad peal. Oli korduvalt maha kukkunud ja räbal, sai mingi doonor sebitud ja korpus ära vahetatud. Midagi sai seal veel ringi tõstetud ja peale seda hakkas hädaldama, et riistvara muudetud ja Windows tuleb uuesti aktiveerida. Mingite neti juhiste järgi sai asja edasi lükatud, aga nüüd vist 120 päeva täis ja kogu lugu. Safe mode-s midagi saab kasutada, aga jube tüütu, DIS-i pole testinud. Kuidas või kas üldse saab parandada seda asja, nii et programmid alles jääks?
Üks vana IBM T41 töökojas, kus DIS ja asjad peal. Oli korduvalt maha kukkunud ja räbal, sai mingi doonor sebitud ja korpus ära vahetatud. Midagi sai seal veel ringi tõstetud ja peale seda hakkas hädaldama, et riistvara muudetud ja Windows tuleb uuesti aktiveerida. Mingite neti juhiste järgi sai asja edasi lükatud, aga nüüd vist 120 päeva täis ja kogu lugu. Safe mode-s midagi saab kasutada, aga jube tüütu, DIS-i pole testinud. Kuidas või kas üldse saab parandada seda asja, nii et programmid alles jääks?
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4284
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Aktiveeri win ära
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Ei oska, ütleb et safe modes ei saa aktiveerida, netti ka polnud vist.
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 699
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
keera lihtsalt aeg tagasi
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1263
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mis programmiga üritad ligi saada ?Margusja kirjutas: ↑13.07.2017 18:12 30 Üritan oma F10'ga ENET kaabli abil suhelda. Mul on neid lausa kaks. Isegi korra sain mingi juhuse läbi autoga ühenduse. Enamus aega asi siiski ei toimi.
Alustades sellest, et kui ühendan kaabli auto ja arvuti vahele ja lülitan süüte sisse, siis ühe kaabliga vahel vilgub arvutipoolses võrgupesas see roheline tuli ja teise kasutamisel ei põle see roheline tuli seal kunagi.
Võtsin korra ka pistikud lahti. Midagi huvitavat seal näha ei ole. Takisti olemas ja juhtmed kõik küljes.
Mõlemad juhtmed tuksis?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Ei õnnestu kuidagi korda saada oma arvutit, seega võib pakkuda mõnda töövalmis BMW diagnostikaarvutit müüa, pole endal aega ja viitsimist jamada nende installimistega.
Pakkumised ja hind postkasti!
Pakkumised ja hind postkasti!