TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
nonii.ka minul nüüd ads obd olemas.samasugune nagu esimese lehe lingil näidatud.inpa installisin ka peale,kuid ikka ei saa ühendust vanade autodega.ei ole nimekirjas ei m40 motot ega saa ühendust m50b20 m3.1 .ga.viimasega sai ühendust ainult spidoploki näol.kas keegi on selle süsteemiga ka m50b20 mootoriga masinaga ühendust saanud.siis teaks kas tegin kuskil midagi valesti või ei pruugigi ikkagi nende vanemate masinatega ühendust saada.
e46 ja enda e36 -ga ei ole probleemi.samas nendega sain ühendust ka tavalise obd2 usb juhtmega.millel oli üleminek 20 pinilisele adapterile.
mas m40 mootorit ka keegi testida on saanud?
e46 ja enda e36 -ga ei ole probleemi.samas nendega sain ühendust ka tavalise obd2 usb juhtmega.millel oli üleminek 20 pinilisele adapterile.
mas m40 mootorit ka keegi testida on saanud?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Lasin INPA täpselt niimoodi peale nagu vaja aga USB kaabli ühendamisel arvutiga ei leia ülesse autot.
Device managerist vaadates on ta hüüumärgiga ja "other device" all.
Kuidas saan ma ta panna siis usb pordi kaudu com porti kasutama
Tegemist windows xp-ga.
Device managerist vaadates on ta hüüumärgiga ja "other device" all.
Kuidas saan ma ta panna siis usb pordi kaudu com porti kasutama
Tegemist windows xp-ga.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
kui ta sul on küsimärgiga ja ohter devices all, siis on sul driverid installimata.
kui need installitud, siis see adapter ilmubki com portide allaja saadki sealt juba määrata millist com porti kasutab.
Driverite installimiseks siiski otsi õpetusi internetist. Päris kõike ei jõua kõigile kindlasti ette nämmutada. Et kui sellist asja üldse teha tahad, siis peaksid arvutist põhiteadmised olemas olema.
Edu
kui need installitud, siis see adapter ilmubki com portide allaja saadki sealt juba määrata millist com porti kasutab.
Driverite installimiseks siiski otsi õpetusi internetist. Päris kõike ei jõua kõigile kindlasti ette nämmutada. Et kui sellist asja üldse teha tahad, siis peaksid arvutist põhiteadmised olemas olema.
Edu
e46xxx kirjutas:Lasin INPA täpselt niimoodi peale nagu vaja aga USB kaabli ühendamisel arvutiga ei leia ülesse autot.
Device managerist vaadates on ta hüüumärgiga ja "other device" all.
Kuidas saan ma ta panna siis usb pordi kaudu com porti kasutama
Tegemist windows xp-ga.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Neid motosid ja autosid kogu täiega saab sinna kuidagi lisada. kuna pole ammu seda teinud, siis ka enam ei mäleta kuidas see töötab.
Installi ära see DIS GT1 ja kui su interface on võimeline ühendust saama nende autodega siis see ka saab.
kui inpa sul nimekirjas olevate autodega ühendust saab, siis saab kindlasti see dis ka vanemate autodega ühendust, ilma inpasse teatud failide lisamiseta.
kui tahad muidugi kindlasti inpaga teha, siis kuskil netis olid olemas ka õpetused kuidas inpasse neid Teatud autosid, motosid vms lisada.
Installi ära see DIS GT1 ja kui su interface on võimeline ühendust saama nende autodega siis see ka saab.
kui inpa sul nimekirjas olevate autodega ühendust saab, siis saab kindlasti see dis ka vanemate autodega ühendust, ilma inpasse teatud failide lisamiseta.
kui tahad muidugi kindlasti inpaga teha, siis kuskil netis olid olemas ka õpetused kuidas inpasse neid Teatud autosid, motosid vms lisada.
jargo kirjutas:nonii.ka minul nüüd ads obd olemas.samasugune nagu esimese lehe lingil näidatud.inpa installisin ka peale,kuid ikka ei saa ühendust vanade autodega.ei ole nimekirjas ei m40 motot ega saa ühendust m50b20 m3.1 .ga.viimasega sai ühendust ainult spidoploki näol.kas keegi on selle süsteemiga ka m50b20 mootoriga masinaga ühendust saanud.siis teaks kas tegin kuskil midagi valesti või ei pruugigi ikkagi nende vanemate masinatega ühendust saada.
e46 ja enda e36 -ga ei ole probleemi.samas nendega sain ühendust ka tavalise obd2 usb juhtmega.millel oli üleminek 20 pinilisele adapterile.
mas m40 mootorit ka keegi testida on saanud?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
jargo kas probleem selles et seade ei suhtle moodulitega või selles et INPA ekraanil on puudu konkreetse mooduli valik
INPA kasutajaliidese endale meelepäraseks seadistamine on üsna lihtsasti teostatav, kui natuke süüvida inpa.ini faili üles ehitusse.
Aga üksnes ini faili(de) seadistamisest jääb väheseks kui on puudu mootori ajuga suhtlemiseks IPO fail.
Vaatasin et M40 on DME 1.3, mille jaoks on vaja DME13.IPO faili vaja, veendu et selline fail ..\INPA\SGDAT kaustas olemas on.
INPA kasutajaliidese endale meelepäraseks seadistamine on üsna lihtsasti teostatav, kui natuke süüvida inpa.ini faili üles ehitusse.
Aga üksnes ini faili(de) seadistamisest jääb väheseks kui on puudu mootori ajuga suhtlemiseks IPO fail.
Vaatasin et M40 on DME 1.3, mille jaoks on vaja DME13.IPO faili vaja, veendu et selline fail ..\INPA\SGDAT kaustas olemas on.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Sain siis nüüd INPA enamvähem tööle aga VMware kasutamisel tekkis tõrge.
siin screenshot
http://www.upload.ee/files/2104984/jama.JPG.html
BIOS-sse ei saa ka minna kuna F2 vajutades tuleb sama jama ette.
Kasutasin VMware v8 kuna vanemaid ei luba programm kasutada ja pidin uuema tõmbama.
proovisin kõik samamoodi teha version 8ndas nagu oli tehtud 6ndas
Oskab keegi aimata milles viga?
siin screenshot
http://www.upload.ee/files/2104984/jama.JPG.html
BIOS-sse ei saa ka minna kuna F2 vajutades tuleb sama jama ette.
Kasutasin VMware v8 kuna vanemaid ei luba programm kasutada ja pidin uuema tõmbama.
proovisin kõik samamoodi teha version 8ndas nagu oli tehtud 6ndas
Oskab keegi aimata milles viga?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
EDIT: nüüd sain sellise errorie46xxx kirjutas:Sain siis nüüd INPA enamvähem tööle aga VMware kasutamisel tekkis tõrge.
siin screenshot
http://www.upload.ee/files/2104984/jama.JPG.html
BIOS-sse ei saa ka minna kuna F2 vajutades tuleb sama jama ette.
Kasutasin VMware v8 kuna vanemaid ei luba programm kasutada ja pidin uuema tõmbama.
proovisin kõik samamoodi teha version 8ndas nagu oli tehtud 6ndas
Oskab keegi aimata milles viga?
http://www.upload.ee/files/2105341/jama1.JPG.html
Nüüd olen peaaegu lõpus aga kohas kus peab tegema järgmist - N üüd ta genereerib sulle väheke
teksti. Kuiilmub selline tekst T ER M = (scoansi)siis vajutage enterjailmub reaalgusesse selline # märk. S elle märgi taha
kirjutage cd /etc. Ilmub uus # märk. S elle märgi taha kirjutage vi ediabas.ini .
sisestades cd/etc ütleb et not found või midagi taolist.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kui oleksid selle teema ilusti läbi lugenud, siis oleksid ka vastuse saanud.
cd(tühik)/etc
cd(tühik)/etc
56792145
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
lugesin küll, aga mitte tänaredline kirjutas:Kui oleksid selle teema ilusti läbi lugenud, siis oleksid ka vastuse saanud.
cd(tühik)/etc
Igatahes sain installiga ühele poole nüüd, hommikul vaatan kas leiab auto ülesse.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
jõudsin ka öösel gt1 installiga ühele poole.
aga nagu ikka,ei toimi kõik nii nagu peab.autot ei leia jne.
kus seda API testi teha saab?
veaks näitab seda.
communication between operating unit and diagnostic head is empired
fault number 200.159
aga nagu ikka,ei toimi kõik nii nagu peab.autot ei leia jne.
kus seda API testi teha saab?
veaks näitab seda.
communication between operating unit and diagnostic head is empired
fault number 200.159
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mul see sama error.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
see tähendab sõna otseses mõttes et olete miskit konfigureerimisel tegemata jätnud, või valesti teinud.jargo kirjutas:communication between operating unit and diagnostic head is empired
operating unit on WMvares jooksev dis, ja diagnostic head on windowsis jooksev ifhsrv.exe....
LUGEGE ÕPETUST JA TEHKE IKKA SELLE JÄRGI.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kontrollin ja kontrollin aga midagi valesti ei ole, ühe korra sain nüüd API testist läbi aga sama jama nüüd edasi
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Mu mõistus on küll otsa saamas, kõike mitu korda üle kontrollitud, 10nete lehtede kaupa foorumi lehti loetud kus tegemist samasuguse probleemiga aga lahti sellest ei saa.
API testi teeb ka väga imelikult - ütleme et teen testi 5 korda ja ühe korra saab läbi, teistel kordadel viskab ette selle 0009 errori. Samas ükskord õnnestus test ka 3 korda järjest
Viirusetõrje eemaldasin täielikult juba, firewall ka nii maha keeratud kuidas veel saab...aga tundub et miski segab ikka nende vahelist ühendust.
API testi teeb ka väga imelikult - ütleme et teen testi 5 korda ja ühe korra saab läbi, teistel kordadel viskab ette selle 0009 errori. Samas ükskord õnnestus test ka 3 korda järjest
Viirusetõrje eemaldasin täielikult juba, firewall ka nii maha keeratud kuidas veel saab...aga tundub et miski segab ikka nende vahelist ühendust.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
mul natuke häbi on,kuid sain vist enda gt1 toimima.nimelt jätsin alguses ediabasi ip ja pordi muutmata.hiljem unustasin ja tänu sellele ei leitudki üksteist üles.
tegin asja ära ja läksin autosse proovima.proovisin short testi teha,kuid lõpuni ei jöudnudki.enne sai läpaka aku tühjaks.tegi kuni instrument clusterini ära,seega arvan et asi toimib.
tänud abistajatele.
tegin asja ära ja läksin autosse proovima.proovisin short testi teha,kuid lõpuni ei jöudnudki.enne sai läpaka aku tühjaks.tegi kuni instrument clusterini ära,seega arvan et asi toimib.
tänud abistajatele.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kui API testi ära teeb siis toolbari ilmub IFH-Service juurde ip 192.168.68.30
Peab see niimoodi olema ikka?
Edit: lõpuks proovisin ka teise juhendi järgi ja sain sellise veateate
Peab see niimoodi olema ikka?
Edit: lõpuks proovisin ka teise juhendi järgi ja sain sellise veateate
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
e46xxx kirjutas:Kui API testi ära teeb siis toolbari ilmub IFH-Service juurde ip 192.168.68.30
Peab see niimoodi olema ikka?
Edit: lõpuks proovisin ka teise juhendi järgi ja sain sellise veateate
ma kohe küsiks et mida sul see diagnostic head emulator seal jookseb.
miukse õpetuse järgi sa teed seda nüüd, kas selle järgi mis vajad emulatorit või minu õpetuse järgi.
Minu õpetuse järgi tehes ei ole vaja emulatorit. kui sul oleks kõik õieti tehtud või konfitud, siis sul need kollased rohelised ja punased tulukesed kustuks ära, täpselt nagu poleks ühendust. aga sul nad miskipärast ikkagi põlevad seal ma näen.
kas windowsi enda firewall on ka ära keelatud.
Kas linuxi keskonnas muutsid seda ediabas.ini faili
kas windowsi all muutsid seda ediabas ini faili.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Lihtsalt kõik on õige ja 100 korda üle kontrollitud ja tööle ei hakka, luigi API testi läbib umbes 50% efektiivsusega.TimoA kirjutas:
ma kohe küsiks et mida sul see diagnostic head emulator seal jookseb.
miukse õpetuse järgi sa teed seda nüüd, kas selle järgi mis vajad emulatorit või minu õpetuse järgi.
Minu õpetuse järgi tehes ei ole vaja emulatorit. kui sul oleks kõik õieti tehtud või konfitud, siis sul need kollased rohelised ja punased tulukesed kustuks ära, täpselt nagu poleks ühendust. aga sul nad miskipärast ikkagi põlevad seal ma näen.
kas windowsi enda firewall on ka ära keelatud.
Kas linuxi keskonnas muutsid seda ediabas.ini faili
kas windowsi all muutsid seda ediabas ini faili.
Sellepärast saigi ka DIAG-i proovitud et võibolla töötab sellega.
Ilmselt proovin kunagi teise arvuti peal tööle saada.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
ütleme nii et tervet seda programmi ei jõua sulle ega kellelegi teisele neti teel selgeks teha.jargo kirjutas:minust te vist ka niipea lahti ei saa!
nimelt sooviksin ka natuke inffi selle gt1 kohta.
mida seal need tulbad tähendavad.
ülemine rida peaks näitama asju mida diagnoositi.alumine rida peaks näitama kõiki vigu?mis leiti?
mida see keskmine näitab.
miks ta mul automaatkasti diagnostikat tegi?
See kus sa hetkel oled selle pildi peal, sealt saad valida vigade sõmptomeid. kaks ülemist ongi sümptomite valik, kui tahad nende järgi miskit otsida.
Kõige alumine näitab ainult leitud vigasid. Ühesõnaga selle ekraani pealt võid rahulikult rohelist edasi nupukest vajutada. siis näed juba täpsemalt. Ka mina ei teadnud sellest mitte midagi mingi aeg, aga kõik mis ma hetkel tean on tõiesti ise enda järele proovitud ja katse eksitus meetodil tehtud ja õpitud. Nii et rohkem julgust, seal diagnosti all ei saa eriti miskit väga hullult peppu keerata. Nii et pusige, ja vaadake mis saab.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
tänud!
olen juba tunnikese gt1-ga mässanud ja saanud ka üksjagu targemaks!
olen juba tunnikese gt1-ga mässanud ja saanud ka üksjagu targemaks!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
nii uus probleem.
testisin täna ühte e36-te.inpaga sain ilusti kõike vaadelda,kuid gt1 ei leia mitte kui midagi.veakoode ka ei anna.
kas peaks uuesti seadistused üle vaatama,või ei saa gt1-ga igat masinat ka vaadata.
samas eile oli mul juhtme otsas e46 ja seal toimetas gt1 edukalt.
testisin täna ühte e36-te.inpaga sain ilusti kõike vaadelda,kuid gt1 ei leia mitte kui midagi.veakoode ka ei anna.
kas peaks uuesti seadistused üle vaatama,või ei saa gt1-ga igat masinat ka vaadata.
samas eile oli mul juhtme otsas e46 ja seal toimetas gt1 edukalt.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
nii! ei hakanud pingega pingutama. läksin lihtsamat teed ja sain lõpuks LCM-IVB C24 versiooni.
Vajalikud seaded sai NCSexperdiga progetud ja ei mingit värelust enam
nüüd aga küsimus: millega progeda uut LCMi, et tal vin ja läbisõit vms sobiks teiste moodulitega.
kellade juurde pidi muidu vist üks täpike põlea minema. ega vist muud vahet olegi. aga hea oleks korda saada.
Vajalikud seaded sai NCSexperdiga progetud ja ei mingit värelust enam
nüüd aga küsimus: millega progeda uut LCMi, et tal vin ja läbisõit vms sobiks teiste moodulitega.
kellade juurde pidi muidu vist üks täpike põlea minema. ega vist muud vahet olegi. aga hea oleks korda saada.
vahur_s kirjutas:Internetis ringi surfates on jäänud silma, et probleem võib olla sellest tingitud et su masinal LCM 3A, vaja oleks aga LCM 3B, kodeerimis indeksiga C19.
Kuigi 3A on küll valik LED_RUECKLICHT_OPTION, ei pidavat see reaaluses ikkagi töötama. LCM 3A on erinevate tulede külmkontrolli valikuid ka vähem kui LCM 3B.
LCM IV (alates C20-C24) on veel parem variant, kuna seal on ka numbritulede ja parktuledel nicht_aktiv valik. LCM IV hakati E39 paigaldama 2003 aasta keskelt, X5 on ka LCM 4 kasutusel.
Tavaliselt peaks LCM peal olema kirjutatud mis versioon on.
Aga miks keskmine pidurituli vilgub, see jääb arusaamtuks. C.18 puudub valik ka kus saab 3 piduritule külmkontrolli maha võtta. Kas algseadeid oled proovinud taastada algse FSW_PSW failiga.
C18 on selline valik nagu KALTUEBERWACHUNG, mis peaks tähendama külmkontrolli pinge väärtus millega LCM pirne kontrollib. Ma ei tea missuguste tulede kohta see käib, aga võibolla kui selle pinge 0 panna siis kas kõikide või osade tulede külmkontroll peaks ära lõppema. Selle valikuga võiks katsetada.
Selleks tööks on vaja LCM'i nettodata.trc faili ja NCS Dummy't, kus saaks lisada muu väärtuse kui mooduli tarkvarasse on progetud.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
VIN koodi ning läbisõitu saab muuta P.A. Soft'i BMW Scanner'ga, lisaks tuleb muud olulised kodeerandmed uude LCM'i üle kanda.
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tere!
kuidas scanner 1.4ga kõrvalistuja istme airbagi matti välja progeda?
valikutest mis SRSi alt tulevad olen proovind linnukesi ära võta passengeri airbagide eest aga korraks kustub tuli ära ja kohe tagasi tuleb.
kas see mingi keerulisem tegevus?
kuidas scanner 1.4ga kõrvalistuja istme airbagi matti välja progeda?
valikutest mis SRSi alt tulevad olen proovind linnukesi ära võta passengeri airbagide eest aga korraks kustub tuli ära ja kohe tagasi tuleb.
kas see mingi keerulisem tegevus?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
sa pead selle padja lahti ka ühendama ennem süsteemist, siis ta jääb kustu kah..
kui sa proged ta välja ja ta on ikka sul seal juhtme küljes, siis ta hakkabki uuesti põlema...
kui sa proged ta välja ja ta on ikka sul seal juhtme küljes, siis ta hakkabki uuesti põlema...
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Tänud,Lähen kohe proovima.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
kas keegi teab?saab gt1-ga või bmw scanneriga e46 kütusekulu ka korrigeerida.tähendab kompu näitu!?
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Kuidas see scanneri installimine täpsemalt toimib? Minul ei leia ta nagu draivereidki:
Tirisin siit full versioni: http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-sc ... 0&lang=eng" onclick="window.open(this.href);return false;
Tirisin siit full versioni: http://www.bmw-scanner.com/?page=bmw-sc ... 0&lang=eng" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika
Draiverid on sul installitud, roheline kuubik on selle ees.
Kollane ruut on sul selle ees, et sul pole interface ühendatud arvuti ning autoga, ehk ei leia seda.
Kui sa interface ei tellinud sealt siis see originaal soft ei hakkagi tööle.
Soft peab olema kaasas koos selle interface-ga.
Nüüd kui sul on järele tehtud hiina interface ja sa proovisid kuskilt tõmmatud(mitte kaasas olnud) softiga siis on suur võimalus, et keerasid ka interface peesse. On sedagi ette tulnud.
Neid hiina interface-sid võib tööle panna ainult selle softiga mis on kaasas, mitte kuskilt netist tõmmatutega.
See ka minuteada nende kirjeldustes kirjas.
Kollane ruut on sul selle ees, et sul pole interface ühendatud arvuti ning autoga, ehk ei leia seda.
Kui sa interface ei tellinud sealt siis see originaal soft ei hakkagi tööle.
Soft peab olema kaasas koos selle interface-ga.
Nüüd kui sul on järele tehtud hiina interface ja sa proovisid kuskilt tõmmatud(mitte kaasas olnud) softiga siis on suur võimalus, et keerasid ka interface peesse. On sedagi ette tulnud.
Neid hiina interface-sid võib tööle panna ainult selle softiga mis on kaasas, mitte kuskilt netist tõmmatutega.
See ka minuteada nende kirjeldustes kirjas.