TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Õpetused, mis on abiks ise autot remontides
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Vasta
Kasutaja avatar
ZZZ 705
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 12.01.2012 12:40 13
Peamine sõiduk: BMW 525 tds e34

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas ZZZ 705 »

Tere, nüüd küsin siis peale kaablite ja arvuti ostmist, et kas -94 aasta E 34 diislil kah midagi nende asjadega näeb ja teha saab? (täpsemalt: mootori tööd, kõrgsurvepumba tööd) Ei tulnud ennem selle peale, et akki on minu auto nii vana ja pole nende diagnosti asjadega teha midagi. Janar
Kasutaja avatar
Maximaator
Huviline
Postitusi: 922
Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Maximaator »

Midagi vast saad, aga väga vähe. Niipalju kui mina tean.
Kasutaja avatar
-Priit-
Huviline
Postitusi: 698
Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
Asukoht: Põlvamaa/Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas -Priit- »

Hiljuti sai just ise Carsoft muretsetud ja ma küll ei ütleks, et ta midagi üleliia näitaks. Näitas neid asju, mida ma ka teatsin, et mingi jama nendega on. Muidugi mina kahjuks 97 aasta e36 sellega mootorit kätte ei saanud, et siis ei saa mootorile teha diagnostikat. Ei tea küll, kas näiteks INPA või mõne muu asjaga saab?

Edit: Sain INPA tööle, sellega pääseb mootorile ligi.

Priit
Viimati muutis -Priit-, 23.09.2012 22:16 00, muudetud 1 kord kokku.
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Silwer »

Oleks vaja natukene nõu. A24 portaalis müüakse selliseid seadmeid:
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=656332" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=604080" onclick="window.open(this.href);return false;
Esimene küsimus on siis see, et kas neid üldse tasub osta? Kas nende komplektidega saab korralikult diagnosti teha ja ka aju progeda (tulede automaatne töötamine, remapping jne).

Teine küsimus on aga see, et milline komplekt pakutavatest on mul vaja osta, kui näppida soovin 1998 aasta E36 touringut (kas on OBD2 või ADS???) ja 2007 aasta E83 LCI'd (K DCAN???)?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas vahur_s »

Programmeerimiseks (tarkvara uuendamiseks), peab olema aku ja süüte tuvastus, kodeerimiseks pole süüte ja aku tuvastus olulised (kogemus E39, teistega ei tea), nii kaua kuni saab veakoode lugeda ja kustutada, peaks saama ka kodeerida.

E36 ja E83 suhtlemiseks on vaja kahte eraldi seadet. Sellist seadet mis sisaldaks nii ADS, kui ka D-CAN, mina ei ole internetis kohanud. On olemas ADS+OBD (K-LINE) või K-LINE+ D-CAN.

Isiklikult kahtlen kas teisel lingil näidatud seadmega ikka saab E36 kõigi moodulitega suhelda.
E36 vajab siiski ADS, kui soovid ikka kõigile moodulitega suhelda. Aga võibolla tõesti saab tolle seadmega ka E36 suhelda. Kõige kindlam on reaalselt ära proovida, sest mõningate moodulitega saab ka tavalise OBD liidesega ligi.
E83 jaoks on too seade parameetrite järgi küll sobilik.

Internetist leitava info järgi nõuavad D-CAN liidest:
E60, E61 after 3/2007
E83 after 9/2006
E81, E87 after 3/2007
E90, E91, E92, E93 after 3/2007
E70 (New X5)
R56 (New Mini)
Edit:
Mudeli viga parandatud.
minamissiis
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 02.08.2012 23:56 50
Peamine sõiduk: BMW530
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas minamissiis »

Kas oleks kedagi tartust kes on endale selle INPA ja DIS installiga edukalt hakkama saanud ja soovib oma teadmisi jagada? Olen ise 3 ööpäeva arvutis istunud ja õpetuse järgi üritanud teha aga tööle see asi ei hakka. Kui INPA käivitada siis see ring mille juurde on ignition ei muutu mustaks, kuigi süüde on sisse keeratud, battery oma muutub mustaks. Veakoode laseb lugeda ja kustutada. DIS käivitub aga mingit ühendust ta küll millegiga ei suuda luua. Olen tunde sõnasõnalt seda installimis juhendit lugenud ja selle järgi kõik mitmeid kordi üle kontrollinud aga tööle ei hakka. Mõistus on munadega tasa enam ei oska ise midagi proovida mis võiks selle asja korralikult tööle saada. Ehk leidub keegi kes annaks nõu?
Kotkas1
Huviline
Postitusi: 192
Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
Peamine sõiduk: palju
Telefon: 58696077
Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Kotkas1 »

tartus mitte aga põlvas küll. mis mis windows, mis arvuti ja mis seade kasutusel on
minamissiis
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 02.08.2012 23:56 50
Peamine sõiduk: BMW530
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas minamissiis »

Windows 7, arvuti on dell latitude E6320, kui seade on see juhe siis seal peal kirjas OBD2/ediabas
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas TimoA »

windows seitsme peal ma ei ole üldse kindel et see tööle hakkab sul....
Minu õpetus on ju XP peale tehtud. Kui ma õieti mäletan siis Windows 7 ei saagi seda tööle.
100 prossa muidugi enam kindel ei ole kuna eriti ei mäleta enam neid asju :)
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6405
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Rain. »

Kusjuures netis jäi mingi õpetus silma, et on ka Windows 7-me peal see tööle saadud, aga kuna endal ka XP, siis ei ole lehekülg enam meeles. Aga otsige Bimmerforumist, seal on palju kasulikku selle DIS-i ja INPA kohta.
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas rynno300 »

INPA mul kuidagimoodi errorite saatel töötab WIN7'ga.
Keegi oskab öelda, miks ma mootori ajule saan ligi ja muule mitte? Ütleb "not respond for unit"?
Teine küsimus, et mis programmiga saab sätteid muuta (auto. tuled, kesklukk jne.)?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas TimoA »

selle jaoks on kõige lihtam BMW scanner. Kui on rohkem teadmisi, siis kõige rohkem saab muuta muidugi NCS experdiga.
rynno300
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 14.02.2006 13:01 50
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas rynno300 »

TimoA kirjutas:selle jaoks on kõige lihtam BMW scanner. Kui on rohkem teadmisi, siis kõige rohkem saab muuta muidugi NCS experdiga.
Tänud. Nende mõlema jaoks vaja eraldi kaabel jälle soetada?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas TimoA »

NCS experdi jaoks ei ole vaja eraldi kaablit. Sobib sama mis on sul inpa/ediabase ja DIS jaoks.
BMW scanner tuled jah oma kaabliga. ebay on abiks.
Kasutaja avatar
Alvaro
Huviline
Postitusi: 1854
Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
Telefon: 358445150389
Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Alvaro »

Heippa-Hei

Sai siis eile poole ööni installitud GT-1e. Kogu install õpetuse järgi, kuid kui proovisin siis diagnosti tegema hakata(valisin ära auto jne) jookseb IFHSrv32.exe kokku(viskab sunnitud sulgemise) ja GT1 ilmutab, et ei saa ühendust.

Osakb keegi aidata?? :oops:
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Kasutaja avatar
Alvaro
Huviline
Postitusi: 1854
Liitunud: 21.09.2006 13:19 52
Peamine sõiduk: BMW X5 e70 35d
Telefon: 358445150389
Asukoht: Vantaa-Jõgeva-Loksa
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Alvaro »

Ise küsin ja ise vastan. :lol:
Tööle ei hakanud kuna olin INPA-t installides unustanud .ini faili teha muudatused. :oops:
Nüüd asi toimib.
e34 520 91a*e36 316 94a*e36 320 93a*e34 525tdsa 92a*e34 525 90a*e36 320 93a*e34 525 92a*e39 523 96a*e39 528 97a*e46 328 98a*e30 316i 90a*e46 330d 03a*e60 520d 08a*e36 318i 96a*e30 324d 85a
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas jargo »

olen taaskord probleemi ees.
minelt ei toimi mul kõikväimalikud diagnostika funktsioonid,mille kasutamiseks on vaja L-liini.
ehk siis 15 pin auto 20 pinnilisest obd pesast(lammutasin ka juhtme juba ära,arvates,et äkki on juhe viga saanud).kuhu peaks obd pistikusse see juhe jooksma.erinevate skeemide põhjal leidsin,et obd-s läheb see pin ka 15-ndasse pini.

ei saa nimelt ligi ühele 318-le.95a.ühendust saab ainult abs ja airbagiga.(see kasutab vist k-liini)
kasutuses on ads interface ja seda näitab ka ebiabas ini fail.

proovisin ka enda 328 ligi saada,siis sai,kuid avastasin ,et see kasutab k-liini ehk pin 20-t auto dia pistikus.


seade on do-it do auto ads.obd juhe.

kust leiaks skeemid adapterist 20pin bmw pistik --- to obd
ise ühendasin selle juhendi põhjal

pin-out:
ADS ---OBD
7 ---- Not Connected on OBD
20 --- 7
15 ----15
16 ----1
19 --- 4+5
14 ----16
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas jargo »

olen nüüd uurinud pikalt bimmerfoorumit.seal on nii mõnigi sama probleemi ees.
sealt tekiks ka siia mõned küsimused.
1.kas ads setup peabki nn. installima sajandik sekundiga.tundub ,et liiga kiiresti.
obd setup installib kauem ja näitab isegi korraks dos ekraani
2.bimmerfoorumist jäi veel õhku rippuma küsimus,et ehk peaks need 3.parti inpaga panema cd-le ja sealt installima.mitte kasutama virtuaal cd-d
3.kas inpa installimisel võib kohe interfaceks panna ads.i.Sai proovitud nii ja naa,kuid ikka viskab inpas errori 0009
4. kas path võib olla kujul c:\ediabas\bin mitte nagu õpetustes.system32...jne..
kustutasin algse pathi kogemata ära. :) ediabase kataloogi asukoht on ka c:\ediabas

niipalju ka veel,et arvuti tuvastab ära auto vin koodi ja do it auto konverter näitab ka seda kui süüde sees on.ads asendis.

kas ediabas ini failist on näha mingit probleemi?
;=============================================================================
;EDIABAS 6.4.3 Configuration
[Configuration]
;=============================================================================

;-----------------------------------------------------------------------------
; EcuPath
; Description : ECU file path
; Default = .
EcuPath = C:\EDIABAS\ECU

;-----------------------------------------------------------------------------
; SimulationPath
; Description : Simulation file path
; Default = .
SimulationPath = C:\EDIABAS\SIM

;-----------------------------------------------------------------------------
; TracePath
; Description : Trace file path
; Default = .
TracePath = C:\EDIABAS\TRACE

;-----------------------------------------------------------------------------
; CodeMapping
; Description : Character mapping file path
; Default = .
;CodeMapping = C:\EDIABAS\BIN\ansi2oem.tab

;-----------------------------------------------------------------------------
; TraceSize
; Description : Maximum size of each trace file [KB]
; Value : 0..32767
; Default = 1024
;TraceSize = 1024

;-----------------------------------------------------------------------------
; ApiTrace
; Description : Enable/Disable API/User trace
; Value : 0 = Trace disabled
; 1 = User trace
; 2 = User trace + time stamp
; 3 = User trace + time stamp + process id (Win32)
; 4 = Function trace
; 5 = Function trace + time stamp
; 6 = Function trace + time stamp + timing
; 7 = Function trace + time stamp + timing + process id (Win32)
; Default = 0
ApiTrace = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; IfhTrace
; Description : Enable/Disable IFH trace
; Value : 0 = Trace disabled
; 1 = Trace enabled
; 2 = Trace enabled
; 3 = Trace enabled
; Default = 0
IfhTrace = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceSys
; Description : Enable/Disable system trace (runtime system)
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceSys = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceBip
; Description : Enable/Disable BIP trace (runtime system)
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceBip = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceIfh
; Description : Enable/Disable IFH system trace
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceIfh = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceNet
; Description : Enable/Disable network trace
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceNet = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; BipDebugLevel
; Description : BIP debug level of ECU files
; Value : 0..32767
; Default = 0
BipDebugLevel = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; UbattHandling
; Description : Ubatt ON/OFF handling
; Value : 0 = Ubatt ON/OFF: No EDIABAS error
; 1 = Ubatt ON/OFF: EDIABAS error
; Default = 1
UbattHandling = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; IgnitionHandling
; Description : Ignition ON/OFF handling
; Value : 0 = Ignition ON/OFF: No EDIABAS error
; 1 = Ignition ON/OFF: EDIABAS error
; Default = 1
IgnitionHandling = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; TaskPriority
; Description : EDIABAS process/thread priority (only Win32/16)
; Value : 0 = Optimal EDIABAS performance = 8
; 1 = Minimal EDIABAS performance
; ..
; 10 = Maximal EDIABAS performance
; Default = 0
TaskPriority = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; LoadWin32
; Description : Map EDIABAS Win16 calls to EDIABAS Win32
; Value : 0 = Win16/32 Mapping disabled (Win16-->Win16)
; 1 = Win16/32 Mapping enabled (Win16-->Win32)
; Default = 0 for Windows 9x/Me
; Default = 1 for Windows NT4/2000/XP
;LoadWin32 = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemResults
; Description : Enable/Disable system results (ubatt/ignition/jobstatus)
; Value : 0 = Disable system results
; 1 = Enable system results
; Default = 1
SystemResults = 1

;-----------------------------------------------------------------------------
; RetryComm
; Description : Repeat failed communication automatically (1x)
; Value : 0 = Retry disabled
; 1 = Retry enabled (1x)
; Default = 1
RetryComm = 1

;-----------------------------------------------------------------------------
; Simulation
; Description : Enable/Disable ECU simulation
; Value : 0 = Simulation disabled
; 1 = Simulation enabled
; Default = 0
Simulation = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; Interface
; Description : Connected diagnosis interface
; Default = EDIC
Interface =ADS

; Additional information (in German) :
; Bitte beachten: Der HW-Treiber fuer das Interface muss installiert sein!

; Interface = STD:OBD
; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Nachfolger von ADS / Anschluss an OBD-Dose)
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\OBD\ODBSETUP (nur noetig fuer WIN NT4, WIN 2000, WIN XP)
; INI-Datei : OBD.ini nur benutzt wenn im Windows-Verzeichnis
; Unterstuetzung : WIN3.xx : Nein
; WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = STD:FUNK
; Beschreibung : Funk-Diagnose Interface MDA von Fa. Siemens
; Installation : keine
; INI-Datei : FUNK.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = ADS
; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Anschluss an Diagnose-Dose)
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\ADS\ADS32\ADSSETUP (nur fuer WinNT4 noetig)
; INI-Datei : keine
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Nein
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = KBUS
; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Anschluss direkt an K-Bus oder I-Bus)
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\ADS\ADS32\ADSSETUP (nur fuer WinNT4 noetig)
; INI-Datei : keine
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Nein
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = EDIC
; Beschreibung : Serielles , PCMCIA , PC-Card Interface von Fa. Softing
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\EDIC\SETUP.EXE
; INI-Datei : EDICFW.INI, EDICHW.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = EDICC
; Beschreibung : EDIC-Card C oder EDIC-Card 2 CAN-Interface von Fa. Softing
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\EDIC\SETUP.EXE
; INI-Datei : XEDICC.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = STD:CAN
; Beschreibung : PCMCIA CAN-Interface CanCardX von Fa. Vector
; Installation : keine (ausser Installation der CAN-Karte)
; INI-Datei : CANRTTP.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : ?
; WIN95,98 32-Bit : ?
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : ?
; Ansprechpartner: Hr. Jusko
; Telefon : +49-(0)89/382-35891 (Hotline)
; email : FLASH.SERVICE@BMW.DE (Hotline)

; Interface = STD:ADS4MOST
; Beschreibung : Most-Interfaces von Fa. Oasis
; Installation : keine (ausser Installation der Oasis-Karte)
; INI-Datei : ADS4MOST.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : ?
; WIN95,98 32-Bit : ?
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja
; Ansprechpart.: Hr. Rowedder
; Telefon : 089 / 382-29159
; email : Michael.Rowedder@bmw.de

; Interface = REMOTE
; Beschreibung : Anbindung eines EDIABAS-Interfaces über TCP/IP
; Installation : Anpassung der Einträge in [TCP] auf beiden Seiten (ins.: RemoteHost, Port)
; INI-Datei : keine
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Nein
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0, XP : Ja
; WIN XP : Ja
; Sonderfall : Interface OPPS
; Ansprechpart.: Hr. Rowedder
; Telefon : 089 / 382-29159
; email : Michael.Rowedder@bmw.de

; Interface = REMOTE:name
; Beschreibung : Anbindung eines EDIABAS-Interfaces über TCP/IP
; Installation : Anpassung der Einträge in [TCP] auf beiden Seiten (ins.: RemoteHost, Port)
; INI-Datei : REMOTE.INI (insbesondere für Parallelbetrieb notwendig)
; In REMOTE.INI stehen unter [name] spezif. Einstellungen(z.B.: RemoteHost, Port)
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Nein
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0, XP : Ja
; WIN XP : Ja
; Sonderfall : Interface OPPS
; Ansprechpart.: Hr. Rowedder
; Telefon : 089 / 382-29159
; email : Michael.Rowedder@bmw.de

;-----------------------------------------------------------------------------
; NetworkProtocol
; Description : Network protocol
; Default =
NetworkProtocol = TCP

;=============================================================================
;TCP/IP Configuration
[TCP]
;=============================================================================

;-----------------------------------------------------------------------------
; RemoteHost
; Description : server address/name
; Default = diaghead
RemoteHost = 192.168.68.1

;-----------------------------------------------------------------------------
; Port
; Description : IP communication port
; Value : 1000 < port < 30000
; Default =
Port = 6801

;-----------------------------------------------------------------------------
;TimeoutConnect
; Description : Timeout for establishing the connection
; Default = 5000
TimeoutConnect = 2000

;-----------------------------------------------------------------------------
;TimeoutReceive
; Description : Timeout for receiving a message
; Default = 5000
TimeoutReceive = 2000

;-----------------------------------------------------------------------------
;TimeoutFunction
; Description : Timeout for a long function
; Default = 59000
TimeoutFunction = 10000

;-----------------------------------------------------------------------------
;DisconnectOnApiEnd
; Description : Enable/Disable Disconnection with function call ApiEnd
; Value : 0 = Disconnection disabled
; 1 = Disconnection enabled
; Default = 0
;DisconnectOnApiEnd = 1

;-----------------------------------------------------------------------------
;InitCmd<n>
; Description : Initialization command <n> (normally for OPPS)
; Default =
;InitCmd0 = FE,04,00,03,01
;InitCmd1 = FD,05,00,03,01

;=============================================================================
; End Of File EDIABAS.ini
;=============================================================================
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas jargo »

jõudsin nii kaugele,et installisin ka vahepeal peale inpa 5.0 .
ka see ei hakanud tööle.
sain aru ,et programmis viga olla ei saa.kuna nii inpa 3.01 kui ka 5.01 sai installitud täpselt juhendi pöhjal.

hakkasin kahtlustama,et interface ise on töökõlbmatu.
avasin korpuse ja nägin,et klemm nr 15 on üldse ühendamatta.samas selle kaudu toimib ju L-liin!

kas olen kasutuskõlbliku seadme ostnud,või saab siin ise midagi ära teha?

terv j.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
taurts7
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 01.08.2012 13:55 05

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas taurts7 »

Tere, sooviks ka omale kaablit ja tarkvara soetada aga tahtsingi küsida, et kui on soov teha kuni 2008-nda aasta autosid siis mis tarkvara ja kaablit peaksin soetama! Arvutiks windows 7 64-bit
Hea oleks kohe juhend, kust tõmmata ja kuidas ning milline kaabel.
Ette tänades!
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas jargo »

enda probleemile jätkuks.

tundub,et selle l-liini saab ka ise kokku ehitada.
leidsin sellise skeemi.tuleb paar takistit osta ja üks transistor.mida arvate,hakkab tööle?
Pilt
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas jargo »

tekitasin ise l-liini,kuid ei ole mingit vahet.ei saa ikka osadele masinatele ligi.huvitav veel asjaolu,et osadele 94a masinatele olen ligi saanud,kuid nüüd ei tunnista 95a omi.
ei leia ka minu enda auto 95a e36 instrument clusterit ja abs-i.need vist l-liinilt toimivad.

ostaks ebayst uue do-it auto seadme,kuid ei saa olla kindel ,et sellelgi on l-liin välja ehitatud.

on kellelgi müüa toimivad seadet!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1699
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Silver88 »

Kas keegi on saanud INPA ja EasyDIS v44 tööle Windows 7 32bit peal, kus on kasutusel Virtual XP? Põhimõtteliselt peaks see Virtual XP olema sama mis õige XP.

EDIT: INPA ja GT1 jookseb edukalt win 7 32biti peal.
Viimati muutis Silver88, 29.12.2012 09:57 39, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3534
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Tauri_J »

Mul sõber sai, ise ma proovisin aga no ei saand ühendust ja jätsin asja sinnapaika. :evil:
zaku
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 28.08.2009 23:37 28

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas zaku »

keegi tartu pool kandis pääseks ligi minu e34 91a. 525i 141kw . mille on olemas see check control module.

et minu loogika järgi peaks ju sellega yhendust ikka saama. oleks lihtsalt vaja kontrollida kas aju funkab korralikult või annab mingeid erroreid.
r4ain380
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 27.10.2008 14:20 08
Peamine sõiduk: BMW F01 740D XDrive 2011
Asukoht: Elva

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas r4ain380 »

Tere,

Kas INPA ja GT1 toimivad ka 01/2005 E61 peal?
Kui toimib, siis millise USB kaabli ma peaksin endale soetama?
E39 530DA Touring 1999 -> E61 530DA Touring 2005 -> F01 740D XDrive 2011
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1699
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas Silver88 »

Minu teada on alates E60-st kasutusel D-Can liin, seega on sul vaja kaablit millel on D-Can ühendus võimalik. ttsys siit foorumist müüb ka neid kaableid. INPA töötab loomulikult ka sinu E61 peal. EasyDis v44 versioonil pole vist E61 tuge minumeelest, kuid võin ka eksida.
TimoA
Huviline
Postitusi: 770
Liitunud: 28.04.2004 15:54 34
Asukoht: tallinn

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas TimoA »

toimib ka see DIS v44, 2005 aasta e61 peal ja toetab ka ilusti.
d-can tuli aastast 2007 millalgi. minu mäletamist mööda.
Piisab sellest kaablist mis mul esimese postis kirjas on, usb kaablina.
F45
Huviline
Postitusi: 283
Liitunud: 28.09.2006 09:41 19
Asukoht: Rakvere

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas F45 »

kas keegi on võtnud vaevaks ka muuta ncs expertiga automaatsete tulede seadistust, et päevasel ajal põleksid täistuled heledamal võimsusel, mitte oleks kustus või veel parem, et põleksid udukad?
ideed nägin sellel lehel:
http://bmwcoders.com/forum/bmw-coding-p ... ensor-927/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4399
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitus Postitas PeeterA »

Mu autol(E38) põlevad sellised päevatuled. Tagumised gabariidid selles reziimis ei põle. Liiklusseaduse kohaselt on see lubatud.
PriitV8 autost väike näide, millel on kah sellised "US-style" päevatuled:
Pilt
tel. 51 949 859
Vasta