Tsiteerin kasutaja Vxv, minu ja H3!M4R õpetust mis mulle saatis ja tänu sellele sain korda sõbra auto

Ja tänaseni pole enam tal sellist probleemi olnud
Dannuuu kirjutas:drey kirjutas:Sõbra bmw-ga milleks on siis E36 316 juhtus selline asi, et sõiduaeg kukkusid võtmed välja üldse põrandale. Loomulikult sai pandud võtmed tagasi, kuid võti ei keera enam nagu lukus. Mootorit käivitad sellesse asendisse jäi lukku. Niiet mootor töötas koguaeg ja ei saanud midagi teha. Sai siis 5da käigu sisse pandud ja välja suretatud mootor ja aku klemm maha võetud kuna vool ju koguaeg järgi.
Oskab keegi ehk aidata milles jama olla võib jne? Oleks vaja tööle saada auto

Minu e36 325 juhtus sama teema, et sõitsin kuskile metsa vahele, käisin oma rinid ära, auto töötas koguaeg, mõtlesin, et jätan seisma aga võti keeras tühja nin roolilukk läks peale:D
Auto töötas aga roolilukk peal.
Luku sain puruks kangutatud ning linna sõidetud. Seal siis sidur järsult lahti ja akuklemm maha. Ise pidin terve teema ära lammutama. Rool maha ja seal taga olid siis kaks neeti millele tuleb täkked sisse saada ning siis saab kogu kupatuse kätte. Peale seda käivitasin kruvikeeraja vms objektiga autot.
Proovin siis seletada kuidas hetkel minul see on:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30 - Siin on pilt roolisambast, 26 ning 27 on plastmasskatted, mis jäävad roolisammast katma rooliratta ja armatuuri vahekohas. SINUL on vaja eemaldada see NR. 27. kate EHK alumine
Et seda esimest korda eemaldada on vaja tõenäoliselt kogu see rooli all olev suur kate
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=30 nr4 eemaldada. Siis peaksid selle roolisamba ümber oleva väikse plastiku lihtsalt lahti tõmmata.
Minul ta ongi nii igaksjuhuks, et väike plastmasskate polegi peal (ehk juhtub jälle, ja on juhtunudki). Kuid suure katte panin tagasi.
Nüüd kui kate maas, siis peaksid juba nägema seda rooliluku/süüteluku korpust.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30- Siit nr. 3 jupp (süüteluku põhi) tuleb sul alhti keerata (kahe pisikese kruviga kinni) ning siis pääsed sellele vardale ligi mida too videos keeras.
ENNE kui seda keerama hakkad pane IKKA võti sisse tagasi, et koos võtmega keeraks (pole ilma proovinud, kuid väidetavalt võib muidu midagi sees paigast minna). Ning keera seda vaikselt ja ettevaatlikult, sest see varras on ise alumiiniumist (minul on see rapsimisega vist näpitsate poolt natuke isegi deformeeritud, kuid hetkel töötab veel )
Keera seda varrast muidugi päripäeva, nagu auto väljasuretamisel see varras keerleks.
Viimaks kui see varras paika pandud ja võti keerleb jälle, pead süüteluku põhja tagasi panema. Selleks pead tõenäoliselt ka selle paika keerama EHK lihtsalt sellesse pistikusse (kuhu enne läks see varras mida näpitsatega keerutad) suure kruvikeeraja panema ning seda vastavalt keerama (vastupäeva) - siis näed seda keerates (kui aku taga), et tuled peaks kustuma (näidikuplokis).
Õlitamine
Re: roolilukk
Saadetud: 20.05.2011 23:55 37
H3!M4R
Võtsin süüteluku põhja selle plastiku tagant ära, siis võtme sisse, uhasin sinna luku sisse WD40 ja lukusula, ka nitrolahustid võtit sisse kastes ja liigutasin võtit igas asendis, kui kinni kiilus aitasid liikuma süütelukupõhja poolt jälle ja seni kuniks käis täitsa ilusti nagu kellavärk kõik, testisin veel 50 korda ka tagantjärgi et ilusti liiguks. Kui Luku osa juba ilusti liikuma saad siis kinnitad süüteluku põhja ka vahega, see väldib kinnikiilumist.
Re: roolilukk
Saadetud: 20.05.2011 22:38 54
VxV
Viitsid räägi äkki lähemalt millega ning kust otsast sa teda õlitasid. Kas võtme poolset osa või seda põhja/pistiku poolset osa?
Tänan
roolilukk
Saadetud: 20.05.2011 10:43 51
H3!M4R
võta süüteluku põhi tagant lahti 2 kruviga ja siis õlita ja mölla lukkuga, keeruta ja jebi sellega edasi tagasi, hiljem pane süüteluku põhi kerge vahega kinni, nii et mitte täitsa vastu surutud ei ole vaid, 1-2mm vahe on süüteluku põhja ja korpuse vahel. Peale seda enam kordagi ei keerle ja töötab nagu uus, kordagi kinni pole ka kiilunud, säästad hulga raha ka tõenäoliselt.
Tänu kasutaja VxV õpetuse järgi sain asja korda
