Vaja läheb:
Jootekolbi, tina, 2 uut klambrit kütusevoolikutele, rõngastihendit (sisemist mõõtu ei mäleta, välimine oli 1cm), elektrimootori harju ( leidsin kõige pisemad 7x4 mm ja lihvisin ise parajaks.)
NB! Diisliga ligunenud plastik on õrn! Kirjeldasin enda töökäiku ja minul asi toimib. Selle õpetuse järgi toimine on su enda vastutusel! Tekst kirjeldab etteandepumba harjade vahetust.
Aega võttis ca 2 tundi.
1. Eemalda pagasiruumist kõik plated ja matid ( soovitatavalt, sest selle tegevuse käigus võib diisel kergesti riidepeale sattuda)
2. Ava kere ja paagi vaheline luuk. Ovaalse kujuga ja väikeste kruvidega, asub paremal pool.
3. Ühenda lahti juhtmepistik, lükates pistikupesa metallklambrit paremale poole ja kütusevoolikud ( jäta meelde või märgista pealevoolu voolik).
4. Keera plastikust kork lahti ja eemalda kaan.
5. Meelita kütusekoguse andur välja august.
6. Tee lahti kaks plastik klambrit tõmmates klambri kõrvu kokku. Detail nr 5. (asuvad üks ühelpool(vasakul), teine teiselpool(paremal) pumba korpust. Kõige kõrgemad plastik osad) Tõmba pump välja. (võib tulla väga kõvasti ja hoida kella 4 juurest). Võib aidata veidi kruvikeerajaga. (seal hoiab toru, mis on teise korpuse sees ja mida tihendab rõngastihend Detail nr 8)
7. Kui pump käes, lammuta plastik osad ümbert ära.
8. Võta näpitsad ja mulju õrnalt pumbamootori ALUMISEST küljest metall äär lahti. (ülemises on tihend, seda ei soovita näppida!!) Suru kogu krempel välja alt.
9. Võta vanade harjade tagant metallvedru, tõmba välja poole ja suru alla. Eemalda vanad harjad. Lihvi uued harjad parajaks ning pane külge. Tinuta harjade juhtmed. Pane sisu kokku, ning lase harjade vedrud lahti, et nad oleksid ilusasti vastu korpust. Vaata üle, et kõik mahuks kenasti kokku.
10. Olles kindel, et kõik on õige, lükka kogu krempel metall korpuse sisse tagasi. Proovi mootor käima panna ( hea variant on akutrelli aku pealt proovida). Kui töötab, siis on kõik hästi. Kui ei, siis järelikult mootor päris kaput või tegid midagi valesti.
Vaheta plastik korpusel rõngastihend (detail nr 8)
11. Lao plastik kokku, pane paaki tagasi. Jälgi et toru rõgastihendiga läheks oma pessa! (kella 4 suunas, peale vaadates tagant poolt)
12. Pane kütuse kütusekoguse andur tagasi paika, kinnita plastikkork.
13. Ühenda voolikud, nii pealevool kui tagasivool. (soovitan voolikutel 1 cm pikkuse jupi maha võtta kui ulatab.)
14. Lapi kõik kokku. Anna paar korda süüdet, et pump kütuse ülesse lööks.
15. Käivita.
