TSI BMW E34 Automaatkasti Swap Manuaaliks Vajalikud osad
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
- 36sedaanv34unive
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02.09.2016 20:59 28
- Peamine sõiduk: E34 525i
- Telefon: 53597987
TSI BMW E34 Automaatkasti Swap Manuaaliks Vajalikud osad
Tervist
Keegi oskab koostada listi, et mis osi oleks mul vaja, et vahetada automaatkäigukast manuaaliks.
BMW E34 525i 141kw Vanos
Teadaolevad osad mida tean mis vaja
1.Käigukast
2.Kardaan
3.Hooratas
4.Sidur
5.Pedaalid
6.Töösilinder ja peasilinder
7.Käiguvaheti ja hoovastik
Puuduolevad osad kirjutage palun alla.
Keegi oskab koostada listi, et mis osi oleks mul vaja, et vahetada automaatkäigukast manuaaliks.
BMW E34 525i 141kw Vanos
Teadaolevad osad mida tean mis vaja
1.Käigukast
2.Kardaan
3.Hooratas
4.Sidur
5.Pedaalid
6.Töösilinder ja peasilinder
7.Käiguvaheti ja hoovastik
Puuduolevad osad kirjutage palun alla.
- ladammm
- Huviline
- Postitusi: 702
- Liitunud: 13.03.2011 12:18 34
- Peamine sõiduk: 5er
- Telefon: 53586029
- Asukoht: Võru/Tartu
- Kontakt:
Re: TSI BMW E34 Automaatkasti Swap Manuaaliks Vajalikud osad
väntvõlli sisse laager, kereküljes olev käiguhoovastiku vastus ja kasti tala on sul mainimata.
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
- 36sedaanv34unive
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02.09.2016 20:59 28
- Peamine sõiduk: E34 525i
- Telefon: 53597987
Re: TSI BMW E34 Automaatkasti Swap Manuaaliks Vajalikud osad
Kas tuleb vahetada ka mootori aju kui teed automaadist manuaaliks või mis aju? E34 525i 141kw vanos 1996
Re: TSI BMW E34 Automaatkasti Swap Manuaaliks Vajalikud osad
Ei ole vaja.36sedaanv34unive kirjutas:Kas tuleb vahetada ka mootori aju kui teed automaadist manuaaliks või mis aju? E34 525i 141kw vanos 1996
Re: TSI BMW E34 Automaatkasti Swap Manuaaliks Vajalikud osad
hoovastiku tagumises otsas käigukangi kohast veidi tagapool vaja veel ka 1 tugipuks (ilma selleta kukub kang allapoole).36sedaanv34unive kirjutas:Tervist
Keegi oskab koostada listi, et mis osi oleks mul vaja, et vahetada automaatkäigukast manuaaliks.
BMW E34 525i 141kw Vanos
Teadaolevad osad mida tean mis vaja
1.Käigukast
2.Kardaan
3.Hooratas
4.Sidur
5.Pedaalid
6.Töösilinder ja peasilinder
7.Käiguvaheti ja hoovastik
Puuduolevad osad kirjutage palun alla.
hooratta kinnitus poldid kindlasti manuaali omad vaja,need manuaalil ja automaadil erineva pikkusega.
kui õigesti meeles siis olid erinevad ka kkasti koja alt toetav tala ja sealsed puksid.
history E21 3X316,1X318.E28 3X520I 2X525I 2X528I.E32 3X730I, 2X735I,1X750I.
E34 8X520I,2X525I,2X530iand e39 535ia ,e38 735ia, e30 kupee 335i projekt.
E34 8X520I,2X525I,2X530iand e39 535ia ,e38 735ia, e30 kupee 335i projekt.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 14.01.2018 21:58 57
- Peamine sõiduk: Bmw e34, 520
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Rakvere
Re: TSI BMW E34 Automaatkasti Swap Manuaaliks Vajalikud osad
Tere, kas e39 on samasuguseid juppe vaja ?
- 36sedaanv34unive
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02.09.2016 20:59 28
- Peamine sõiduk: E34 525i
- Telefon: 53597987
Re: TSI BMW E34 Automaatkasti Swap Manuaaliks Vajalikud osad
Arvatavasti jahvanosb20 kirjutas:Tere, kas e39 on samasuguseid juppe vaja ?
- TELK
- Huviline
- Postitusi: 1620
- Liitunud: 24.10.2006 22:29 13
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Uus Saue vald
Re: TSI BMW E34 Automaatkasti Swap Manuaaliks Vajalikud osad
Differ tuleks ka ära vahetada, kui maanteel inimese moodi sõita tahad. Tegin mõned kuud tagasi ühe E36 TDA manuaaliks. 4-5 tunni töö.
Re: TSI BMW E34 Automaatkasti Swap Manuaaliks Vajalikud osad
Minumeelest E34 ei ole probleemi selle diffriga.TELK kirjutas:Differ tuleks ka ära vahetada, kui maanteel inimese moodi sõita tahad. Tegin mõned kuud tagasi ühe E36 TDA manuaaliks. 4-5 tunni töö.
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: TSI BMW E34 Automaatkasti Swap Manuaaliks Vajalikud osad
Vahetasin E34 TD automaadi manuaali vastu. Oleneb jah, kastis mis all oli ja kastist mis alla läheb. Nende ülekannetest st. Vana kast oli 3,46 kui ei eksi ja uus 2,64. Kui diffrit polnud veel vahetanud oli 90’ga sõites 3000+ rpm ja iga käiguga oleks võinud kruusal külge lasta. Kohapealt start oli nagu T-40’l, võimatu välja suretada.