Kiirendusvõistlus Viljandis
Kiirendusvõistlus Viljandis
MTÜ Viljandi Autom korraldab
AUTODE JA MOOTORRATASTE KIIRENDUSVÕISTLUS
Juhend
1.Ajakava:
Reede 19. augustil 2005.a. Pargi tänav , Viljandi
17.00 registreerimine, tehniline kontroll
18.00 rajaga tutvumine
19.00 võistlussõidud
22.00 autasustamine
2.Korraldaja, ametnikud:
Võistlused korraldab MTÜ Viljandi Autom
Võistluste juht Margus Ostnik 372 5045659
Ohutusülem Alvar Rotka
Tehniline kom. Ivari Lige
Pressiesindaja Tõnu Kaasik 372 5022690
3.Rada:
Pargi tn Viljandi, asfaltkate 200m
4.Võistlusklassid:
Tänavasõiduautod 2 WD kuni 2000 ccm
Tänavasõiduautod 2 WD kuni 3000 ccm
Tänavasõiduautod 2 WD üle 3000 ccm
Tänavasõiduautod 4 WD
Turbomootor X 1,7
Mootorrattad kuni 600 ccm bike
Mootorrattad 600 - 1000 ccm bike
Mootorrattad üle 1000 ccm bike
Mootorrattad kuni 600 ccm chopper, enduro
Mootorrattad 600 - 1000 ccm chopper, enduro
Mootorrattad üle 1000 ccm chopper, enduro
5.Osavõtjad.
Võistlustest lubatakse osa võtma osalejad, kes esitavad: täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse, auto tehnilise passi koos kehtiva ülevaatusega ja kehtiva liikluskindlustuse poliisi.
Osavõtumaks autodel 200.-EEK, mootorratastel 100.-.
Registrisse mitte kantud sõidukite stardimaks 500.- krooni.
6.Võistluste käik, tulemused.
Võistlused koosnevad omavahelistest sõitudest 2 kaupa ajavõtuga.
Paremusjärjestus selgitatakse esimese ja teise sõidu aja summeerimise teel. Sõitudes, üks start võistleja I rajal, teine II
Üle 15 võistleja sõidavad 4 esimest kohtade 1-4 selgitamiseks lisasõidud. I aeg IV ajaga, II aeg III ajaga ja peale seda kaks paremat omavahel selgitamaks I- II kohta ja III - IV selgitamaks III - IV kohta.
7.Protestid.
Protesti aeg 15 min peale antud sõitu. Protesti kautsion 500.-EEK.
8.Autasustamine.
Iga klassi kolme parimat autasustatakse hinnaliste auhindadega.
9.Kindlustus, vasutus.
Korraldaja ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
AUTODE JA MOOTORRATASTE KIIRENDUSVÕISTLUS
Juhend
1.Ajakava:
Reede 19. augustil 2005.a. Pargi tänav , Viljandi
17.00 registreerimine, tehniline kontroll
18.00 rajaga tutvumine
19.00 võistlussõidud
22.00 autasustamine
2.Korraldaja, ametnikud:
Võistlused korraldab MTÜ Viljandi Autom
Võistluste juht Margus Ostnik 372 5045659
Ohutusülem Alvar Rotka
Tehniline kom. Ivari Lige
Pressiesindaja Tõnu Kaasik 372 5022690
3.Rada:
Pargi tn Viljandi, asfaltkate 200m
4.Võistlusklassid:
Tänavasõiduautod 2 WD kuni 2000 ccm
Tänavasõiduautod 2 WD kuni 3000 ccm
Tänavasõiduautod 2 WD üle 3000 ccm
Tänavasõiduautod 4 WD
Turbomootor X 1,7
Mootorrattad kuni 600 ccm bike
Mootorrattad 600 - 1000 ccm bike
Mootorrattad üle 1000 ccm bike
Mootorrattad kuni 600 ccm chopper, enduro
Mootorrattad 600 - 1000 ccm chopper, enduro
Mootorrattad üle 1000 ccm chopper, enduro
5.Osavõtjad.
Võistlustest lubatakse osa võtma osalejad, kes esitavad: täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse, auto tehnilise passi koos kehtiva ülevaatusega ja kehtiva liikluskindlustuse poliisi.
Osavõtumaks autodel 200.-EEK, mootorratastel 100.-.
Registrisse mitte kantud sõidukite stardimaks 500.- krooni.
6.Võistluste käik, tulemused.
Võistlused koosnevad omavahelistest sõitudest 2 kaupa ajavõtuga.
Paremusjärjestus selgitatakse esimese ja teise sõidu aja summeerimise teel. Sõitudes, üks start võistleja I rajal, teine II
Üle 15 võistleja sõidavad 4 esimest kohtade 1-4 selgitamiseks lisasõidud. I aeg IV ajaga, II aeg III ajaga ja peale seda kaks paremat omavahel selgitamaks I- II kohta ja III - IV selgitamaks III - IV kohta.
7.Protestid.
Protesti aeg 15 min peale antud sõitu. Protesti kautsion 500.-EEK.
8.Autasustamine.
Iga klassi kolme parimat autasustatakse hinnaliste auhindadega.
9.Kindlustus, vasutus.
Korraldaja ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
Ametlik eelregistreerumine - http://www.cartuning.ee/viljandi
Seni registreerunud - http://www.cartuning.ee/racers_v.php
Seni registreerunud - http://www.cartuning.ee/racers_v.php
tqhq foorumist keegi kirjutas: Ma tahaks kõigepealt teada ,kuhu sinna aukude vahele see rada tehakse?!Terve tänav täis kanalisatsioonikaeve ,mis maapinnast 10cm madalamal.Viljandis polegi kohta ,kus sellist üritust normaalselt korraldada.
ehk adrenaliini peaks küll saamaNo ega see tänav nii väga kuumaastik ei ole ja politseimaja ning ARK'i ees on ka suht lai aga nii sisetunde järgi on terve tänav ca 1 km pikk kusjuures poole maa peal on kiireks sõiduks ikka suht järsk kurv. Tsiklid saavad 300M peal vist ikka pea 200 km/h kätte. Kui sealt kurvist otse minna siis on 1 m vabalangemist ja ees peaks olema õunapuuaed...
...
Tulin just pargi tänava kaudu. Sirge jupp on 400m siis on kurv paremale ca 30 kraadi siis jupp sirget 200m ja siis kurv vasakule ca 30 kraadi ja veel 200 m kuni tänava lõpuni. See 400 m on ikka suht kuumaastik küll kui nii vaatama hakata. Kogu tänav seega 800m.

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Võtsin osa ning olin üks kahest BMW st kuni 2000 cm3 klassist!
200m parim aeg enda E28'ga oli 12.151 sec . Ühe E34 520 parim oli tulemus oli 12.569
Täpsemad tulemused siin - www.cartuning.ee/viljandi.php
200m parim aeg enda E28'ga oli 12.151 sec . Ühe E34 520 parim oli tulemus oli 12.569

Täpsemad tulemused siin - www.cartuning.ee/viljandi.php
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
sinna see kiireauti kihutas reedel.
Sõitsin ise tartusse ja järsku vaatasin peeglist et mingi lennuk tuleb mööda maad.
Ja siis kui lähemale jõudis vaatasin et polegi lennuk , hoopis audi.
Ja kui mööda sõitis siis vaatasin et kiireaudi.
Ja natuke hiljem tuli viljandi ristmik ja sinna ta keeras.
Sõitsin ise tartusse ja järsku vaatasin peeglist et mingi lennuk tuleb mööda maad.
Ja siis kui lähemale jõudis vaatasin et polegi lennuk , hoopis audi.
Ja kui mööda sõitis siis vaatasin et kiireaudi.
Ja natuke hiljem tuli viljandi ristmik ja sinna ta keeras.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kiire oli kohal jah.
Sai seal agro üritusel ära käidud , nalja sai ja saja rubla eest. Korraldajad jooksid ringi nagu peata kanad, keegi millestki aru ei saanud.
Start oli nii nagu 10 aastat tagasi neid anti või nii nagu praegu leedus antakse. Turvalisus oli ümmargune null. Tsiklimeestel ei lubatud spets dragi slikke kasutada. Vennad lasid stardist esimesega 40 meetrit siis teine sisse ja 150 meetrit musta jutti
Stardis oli ka Alpina B12. Sai asja uuritud seest ja väljast. Päris mõnus mänguasi on.
Sai seal agro üritusel ära käidud , nalja sai ja saja rubla eest. Korraldajad jooksid ringi nagu peata kanad, keegi millestki aru ei saanud.
Start oli nii nagu 10 aastat tagasi neid anti või nii nagu praegu leedus antakse. Turvalisus oli ümmargune null. Tsiklimeestel ei lubatud spets dragi slikke kasutada. Vennad lasid stardist esimesega 40 meetrit siis teine sisse ja 150 meetrit musta jutti

Stardis oli ka Alpina B12. Sai asja uuritud seest ja väljast. Päris mõnus mänguasi on.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Kui see oleks olnud 400m aeg siis oleks vast juba päris hea...taimz kirjutas:Võtsin osa ning olin üks kahest BMW st kuni 2000 cm3 klassist!
200m parim aeg enda E28'ga oli 12.151 sec . Ühe E34 520 parim oli tulemus oli 12.569
Täpsemad tulemused siin - www.cartuning.ee/viljandi.php

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence