Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mulle ka meeldis, rahvast oli palju ja kõik sujus.
Ise küll olin pealtvaataja/stopperi rollis, kuid peale võistlust sai mõned ringid ka ise tehtud (ei sobind kohe mitte need kõrged rehvid sinna).
Ja simbanna autoga koos ka pilti tehtud - Red Devili noorema õega
Tublid on kõik kes korraldasid ja kõik kes sõitsid ja pealt vaatasid!
Ruut kirjutas: nomaeitea sama veermikuga kuuesel polnud saugal küll väga hull sõita ja lsd-st polnud seejuures haisugi. rapla rajale jääb kuuene vist veidi suureks. tundub, et rapla rajale on e30 kõige parema suurusega bemm.
A sa proovi LSD-ga korra ja siis saad vahest aru. Mina olen proovinud mõlemaga ja LSD vahe on see, et kui kurv juba vähegi otsemaks keerab, siis võid lapatsi kohe põhja suruda. Mittetöötava/ilma LSD-ta tähendab see reeglina ühte vongerdust kui kurvisisene ratas tühja lööb.
Märt kirjutas:Ja mul,pealtvaatajalgi oli lahe kuulata sellist vägevat paukumist ja näha ilusat rajasõitu !
Siin mõned pildid kah(vajuta pilte !):
Kas minu kopsikust mõnd lahedat pilti ei jäänudki sõelale?
http://www.monkey.ee :: Spordi- ja vabaajariided otse maaletoojalt!
___
"AMORITY":"Lovers of their own selves [2Tim 3:2] For men shall be lovers of self, lovers of money, haughty, unthankful.
Tänud korraldajatele!
Tore on näha tekkimas kodanikke, kes ummikute ja fooriromantika kõrval soovivad saada sõidurõõmu kurviliselt teelt. Selle jaoks ju baieri kandis majatäis insenere päid ja piike murdnud. Järgmine aasta võib loota BMW Cup-ist juba tõelist BMW-de kokkutulekut.
Selle kolmerattalise sõiduki kohta võib kommenteerida, et ilmselt eelmiselt pereautolt kunagi vahetatud vanad vedrud jäävad jäigema aluse all pehmeks. Kuna primaarne on kurviline metsatee, siis madaldusvedru ei sobi, tuleb miski kampunn teha. Suur tänu piltnikele (Janno), et probleem must-valgelt ees on.
Seda panin isegi imeks, kui Sinu kaameraga paar pilti klõpsisin, et millegipärast tahad bemmist titeratast teha
Mina nägin seda situatsiooni nn üle-eelviimasest kurvist välja kiirendamisel enne ajavõtu joont arvestades. Äkki jäi pildilegi.
Siim_K kirjutas:huvitav on vaadata talve seades IKS'e ringrajal;)
tõsiselt offroadi settingud kõigil
Päris kole, piltide pealt vaadates eriti. Kohati on kreen ikka kaugelt üle mõistliku.
Ma siin endamisi mõtlen et peaks võibolla selle jama järgi jätma ja kehva suusailma hooajaks ikka seda 1800 mõtet edasi mõtlema...
kimmo kirjutas:RNT tegi rajal autoga kitsehüppeid?
Jah. Esiveolistel kerkis maast tagaratas ning paaril BMW'l esiratas
jJanno
Teadjamad olid näinud distantsi 5-10 cm vahel.
http://www.monkey.ee :: Spordi- ja vabaajariided otse maaletoojalt!
___
"AMORITY":"Lovers of their own selves [2Tim 3:2] For men shall be lovers of self, lovers of money, haughty, unthankful.
AndresS kirjutas:Tauri, kui aega leiad, äkki tekitad miskise kokkuvõtliku tabeli ka terve hooaja kohta?
Osaletud etappe, tulemused, lõplik punktisumma.
teen kindlasti- eile unustasin aja failid tööle ja ei saanud kodus kalkuleerida- varastasin hommikul tööaega, et need tulemused üles saada.
Proovin hooaja kokkuvõtte selle nädala jooksul üles panna!
kas ma saan õieti aru, et üle 2L esimesed 9-10 masinat on kiiresti sõitmiseks (ümber)ehitatud ja sealt edasi suht stock. kui nii, siis enda tulemus pole üldse paha.
Ruut kirjutas:kas ma saan õieti aru, et üle 2L esimesed 9-10 masinat on kiiresti sõitmiseks (ümber)ehitatud ja sealt edasi suht stock. kui nii, siis enda tulemus pole üldse paha.