
BMW AutoCrossing 2006 toimub 02.09.06
Üritus ise oli väga hästi organiseeritud, kõik läks niinagu ette nähtud. Kahju et enda vanakesega natuke kehvasti läks. Esimene sõit oli suht libe, õppisin autot ja rada tunnetama. Teine sõit parandasin juba tulemust pea 12 sekundit. Kolmas sõit tundsin juba ennast päris hästi, raja kuivades tekkis enamvähem pidamine, mingi sõidujoon ka juba ees. Päris hea aeg oleks tulnud kui diffripadi ei oleks töölepingut lõpetanud. Algul arvasin et lihtsalt sumps kukkus poolassi peale, lähema vaatluse käigus osutus asi natuke hullemaks. Igatahes tänud Ruudule kes mind nööriotsas koju ära lohistas
.

Carclassic OÜ
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
käidud ja oldud. Üritus kulges tõesti väga hästi ja tempokalt. "Tore" oli ka näha piruette ja muud offroadi
see andis igaljuhul asjale vaatemängulisust juurde. Vaatamata kõigele jäid autod enamvähem korda ja kapitaalremonti ei vaja ükski rajapervele jäänutest
Ilm oli muidugi pull


Ilm oli muidugi pull

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Siit saab mõningad pildid kah, mis siis tehtud said mu sõbra poolt. Asi on enamuste jaoks aeglane, aga noh, ehk kannatate ära 

-
- Klubiliige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
- Peamine sõiduk: E46 320d
- Telefon: 56659473
- Asukoht: Vilppula (soome)
bmw.
Sai siis ka käidud sellel üritusel ja minu poolt võib päeva kordaläinuks nimetada ,sai sõidetud väiksel ringil ja väga hea autoga ja aeg ei olnud ka kehvade hulgast.Kes kohal käisid teavad seda niikui nii.
Tel:56659473
Väga kordaläinud päev, väikesel rajal uued 3 seeria autod olid peajagu üle 1 seeria omadest eelmise aastaga võrreldes. Tegelikult tegi morniks see suure ringi asi, et nagu BMW võistlus, aga eesotsas mingid ........ . Paneb mõtlema pisut.
Aga mis ma tahaks mainida, et nii kiiresti kui täna ma ei ole terve aasta jooksul suunal Tallinn - Sauga sõitnud, nii minnes kui tulles ja sellest palju spido näitas ma ei räägiks. Üks ees teised sabas ei teagi miks, aga tagasiteel sai nii mõndagi jaburat kogetud. Tempo sõidutreenerite poolt oli pisut liig või mis ?
Aga mis ma tahaks mainida, et nii kiiresti kui täna ma ei ole terve aasta jooksul suunal Tallinn - Sauga sõitnud, nii minnes kui tulles ja sellest palju spido näitas ma ei räägiks. Üks ees teised sabas ei teagi miks, aga tagasiteel sai nii mõndagi jaburat kogetud. Tempo sõidutreenerite poolt oli pisut liig või mis ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Peale 2te ringi, adrenaliini palju, meeled erksad, juhtub. Ise ei ole sõitnud siis ei tea.raimo_r kirjutas:Mind kui pealtvaatajat pani imestama see, et rajalt ärasõidu juures parkisid kohe autod, pluss osad lõpetajad pidid ka peale finisheerimist ikka poollennates edasi minema. Muidu poleks midagi aga seal autode vahel oli suhteliselt kitsas, pidevalt liikusid inimesed ja väiksed lapsed sebisid ringi.
eks ülejäänud räägivad ise oma kangelastegudest
Muidu igati kordaläinud üritus minu arvates. Venimist ei olnud, ning ilm läks ka ikka kuivaks ära

Mina väga rahul et selline laupäev sai ette võetud.
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Minuarust ka väga hästi kordaläinud üritus. Ajavõtt ei streikinud ja mingeid asjatuid seisakuid ka ei tekkinud. Suured tänud korraldajatele, eelkõige Kaidole kes selle asja teoks tegid. Ise küll võistlust suurt ei näinud, kuid paari lahedamat momenti ikka ja tuleb öelda et vihm tegi ürituse vähemalt pealtvaatajate jaoks kindlasti huvitavamaks.
Ajad ja kohad nii suurelt kui väikeselt ringilt jõuavad netti täna õhtupoole.
Ajad ja kohad nii suurelt kui väikeselt ringilt jõuavad netti täna õhtupoole.
X3 3,0D E83 & 123c E82
Eelmisel aastal arendas ajakirjanduses oma sõnul rahulikult ja ohutult sõidev vanem Raide seal koduteel nii 140 kmh, ega poeg palju maha ei jäänud, käru kurikatega taga. Sõitsin möödasõitudel tuules, nägin hästi, mis ohutud kiirused seal olidCardo kirjutas:Üks ees teised sabas ei teagi miks, aga tagasiteel sai nii mõndagi jaburat kogetud. Tempo sõidutreenerite poolt oli pisut liig või mis ?

Way to go, ohutu sõit...my a**..
Viimati muutis Aare, 05.09.2006 15:29 11, muudetud 1 kord kokku.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kuule a** , nemad oskavad sõita mida võibolla sinu kohta õelda ei saa ja see kiirus on nende jaoks ohutu.Aare kirjutas:Eelmisel aastal arendas ajakirjanduses oma sõnul "rahulikult ja ohutult" sõidev vanem Raide seal koduteel nii 140 kmh, ega poeg palju maha ei jäänud, käru kurikatega taga. Sõitsin möödasõitudel tuules, nägin hästi, mis ohutud kiirused seal olidCardo kirjutas:Üks ees teised sabas ei teagi miks, aga tagasiteel sai nii mõndagi jaburat kogetud. Tempo sõidutreenerite poolt oli pisut liig või mis ?![]()
Way to go, ohutu sõit...my a**..
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Tuleb valida teeoludele ja oskustele vastav sõidukiirus jäädes mõistlikuse piiridesse, st. alla 200. Kui nad on oma sõiduoskustes nii kindlad ja arvavad, et nad sellega teisi ei ohusta, politseile vahele ei jää, siis las sõidavad. Tahate õelda, et sõidate kõik 90-ga?
Aga minuarust ei ole see teema selleks , et kirjutada kui kiiresti keegi sõidab, see teema peaks ikkagi BMW Autocrossing 2006 kohta käima
Aga minuarust ei ole see teema selleks , et kirjutada kui kiiresti keegi sõidab, see teema peaks ikkagi BMW Autocrossing 2006 kohta käima

See nüüd selline jutt, rixa seda ma ei tea kui hästi sina sõita oskad, aga need mehed saavad pidevat kooli ja viivad läbi sõidutreeninguid-seega nad oskavad väga hästi sõita ja tegelevad sellega päevast päeva.silver kirjutas:Kuule a** , nemad oskavad sõita mida võibolla sinu kohta õelda ei saa ja see kiirus on nende jaoks ohutu.Aare kirjutas:Eelmisel aastal arendas ajakirjanduses oma sõnul "rahulikult ja ohutult" sõidev vanem Raide seal koduteel nii 140 kmh, ega poeg palju maha ei jäänud, käru kurikatega taga. Sõitsin möödasõitudel tuules, nägin hästi, mis ohutud kiirused seal olidCardo kirjutas:Üks ees teised sabas ei teagi miks, aga tagasiteel sai nii mõndagi jaburat kogetud. Tempo sõidutreenerite poolt oli pisut liig või mis ?![]()
Way to go, ohutu sõit...my a**..
Teiseks see kes a** on, on ennast ringrajal korra tõestanud ja ta ka seda ise tunnistanud et ta sõita ei oska, siis kus kohast võtab see inimene oskuse kommenteerida ja arvustada neid kes oskavad sõita (kas sinu arvates on schum-i ka mingi suvaline kellel on lihtsalt hea auto ja sina sõidaks oma väändepilliga temast hungaro-l tagurpidi mõõda)
Kolmandaks, mehed mida te seletate, et kiirus oli hull, kui te ise samasugused rivis järgi kütsite (oleks võinud ju oma kiiruse valida, ei oln ud ju nööriga neil järel) ja nüüd seletate et teeoludele vastav kiirus. Kusjuures ülejäänud rivi ei oma nii suuri sõidukogemusi ja nii heas korras autosid ja rehve.
rahu Silver, lihtsalt mind jäid kummitama need Raide sõnad ürituse lõpus " et ehk Tallinnas ja mujal eestis sõidetakse peale rajal kihutamist ehk normaalselt " või miskit sellist ja siis ma naasesin normaalse kiirusega kui äkitsi hakkas esinduse pille mööda sadama.
Ohutu sõit ei tähenda just 130-150 ga mööda vihmamärga trassi uhamist vaid pigem seda, et hoitakse pikkivahet ja ei tõmmelda.
Asi on selles, et nende eeskujul tekkis vahepeal meie sekka keegi kodanik mersuga, kes äkki ära keeras ja otseselt minu möödasõitu takistas ja siis ..... võibolla Vilts teab paremini rääkida .
Ohutu sõit ei tähenda just 130-150 ga mööda vihmamärga trassi uhamist vaid pigem seda, et hoitakse pikkivahet ja ei tõmmelda.
Asi on selles, et nende eeskujul tekkis vahepeal meie sekka keegi kodanik mersuga, kes äkki ära keeras ja otseselt minu möödasõitu takistas ja siis ..... võibolla Vilts teab paremini rääkida .
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Üritusel käidud, kuigi esimeseks vooruks ei jõudnud oli siiski kaks järgmist vooru head. Kahju Indrekust ja Eerost, õnneks Eero jäi iseendaks ja tegi ikka oma naise autoga rajapeal nalja. Väheseid üritusi kus alkohool puudus, minuarust oli see väga hea.
Te kurdate siin teiste kiiruste pärast, tagasi teel Tallinna tulime Lille sabas, arvasime alguses et nüüd lähvad kiirused suureks, aga ei isegi kogenud ringrajasõitja sõitis selle kiirusega mis oli ette antud ja seadusega kõlastatud, positiivne üllatus ja respect.
Te kurdate siin teiste kiiruste pärast, tagasi teel Tallinna tulime Lille sabas, arvasime alguses et nüüd lähvad kiirused suureks, aga ei isegi kogenud ringrajasõitja sõitis selle kiirusega mis oli ette antud ja seadusega kõlastatud, positiivne üllatus ja respect.
Panen nüüd üles ajad mis minu kätte jäid. Kuna õhtul hilja sisse toksitud võivad olla mõned pisikesed vead. Kes kahtleb võib oma aja üle küsida kuigi varsti need Kaidol ka arvatavasti rally lehele üles pandud.
Paranduseks siis kindlasti niipalju, et kuigi lõppuprotokollis oli Tõnu Saareperal 325ic märgitud, palus ta selle siiski 318-ks parandada.
Väikese ringi ajad:
Suure ringi ajad:
Paranduseks siis kindlasti niipalju, et kuigi lõppuprotokollis oli Tõnu Saareperal 325ic märgitud, palus ta selle siiski 318-ks parandada.
Väikese ringi ajad:
Suure ringi ajad:
X3 3,0D E83 & 123c E82
tubli üritus. osalesin pealtvaatajana.
aga ikkagi on need bmw omanikud kes lapsikult pärast võistlust maanteel meeli rahuldavad. olen seda varemgi märganud (a la haapsalu-tallinn 30.04.06 jne)
eedo raide ja teiste taoliste ässade kohta ütleks niipalju, et mingu ässaku selleks ettenähtud kohtades
r... on lihtsalt seda kõvatamist vaadata....milleks te neid rajapäevi orgunnite?, et pärast üritust maanteel üksteise ......... mõõta
way to go bmw klubi.
aga ikkagi on need bmw omanikud kes lapsikult pärast võistlust maanteel meeli rahuldavad. olen seda varemgi märganud (a la haapsalu-tallinn 30.04.06 jne)
eedo raide ja teiste taoliste ässade kohta ütleks niipalju, et mingu ässaku selleks ettenähtud kohtades


way to go bmw klubi.
2,3 20v
Muud pole midagi, sellist topeltmoraali peaks lihtsalt taunima. Pole mõtet haukuda, et 140 on ohutu kiirus. See, kes väidab, et sõidutreening või rallikarjäär annab õiguse uhada avalikul teel 140+ kmh eksib rängalt või on ise samasugune. Praegune praktika on, et igalt rahvaürituse kojusõidust saab skisofreenikute võidusõit, kus kiirused ja olukorrad lähevad kohati eluohtlikuks. Kahjuks pole autocrossing mingi erand. Sellisel juhul on nagu liiklusohutuse juurdepookimine farss.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Muljeid ja manitsusi
Aeg-ajalt jääb mulje, et meil on siin mingi Automi liiklusringi Türi filiaal. Mina illegaalse kiirusega uhamist ei poolda, üritusele ja sealt tagasi liikusin täiesti ontlikult. Teisalt olen teinud aeg-ajalt meie vahvates autorongides 2-4 autost korraga mõõdasõite ja muudki suht illegaalset - seepärast ei hakka mina moraali lugema ja näpuga näitama. Foorumis on kategoorilisi pedagooge palju - ma ei usu, et te kõik liiklete nii ontlikult et võiksite sellel teemal oluliselt jaurama hakata. JJanno liikleb äärmiselt viisakalt (korduvalt näinud) ja Cardo sõnavõttu ma usun (oskab sõita), kuid kutsuksin kõiki üles suuremale sallivusele. Kodanik Aare teemadest mäletan selgelt pikki heietusi mitmekümne meetri pikkustest rehvijuttidest ja mootori meeliülendavast kiunumisest kolmanda käiguga piirajas - kas üürisid alati selle juures kinnise testiraja või sooritasid proovimised hoovis maja ja sauna vahel? Enne järgmist moraaliloengut soovitaksain vaadata peeglisse...
Nüüd üritusest: Suured tänud kõigile, kes korraldajana/võistlejana kaasa lõid, teieta seda üritust olemas ei oleks. Kassasse kogunes üle 23 tuhande krooni. Ise pole ma kunagi WRC ehitamist pooldanud, läksin kohale just sellise autoga, nagu ma teda iga päev kasutan. Rehvid on autost vist vanemad ning lisaks sellele oli esimeses voorus ka rõhku liiast - saba tahtis lennata igas asendis. Läksin kiiretes kurvides külg ees ja rool ühele poole lukus - võrri fenomen on aga see, et taolise stiiliga jõudu pikalt ei jagu ning mingi hetk haagib ratas maha. Loopima hakates jõuab aeglase rooliga ehk kaks korda korrigeerida, aga sellest on vähe ja nii ma põllul käisingi. Teise-kolmanda vooru sõitsin kindla peala ja ehk isegi liiga ettevaatlikult - võta nüüd kinni. Olin võrride klassis ainuke ja tõstsin end seepärast suurde ringi...
Nüüd üritusest: Suured tänud kõigile, kes korraldajana/võistlejana kaasa lõid, teieta seda üritust olemas ei oleks. Kassasse kogunes üle 23 tuhande krooni. Ise pole ma kunagi WRC ehitamist pooldanud, läksin kohale just sellise autoga, nagu ma teda iga päev kasutan. Rehvid on autost vist vanemad ning lisaks sellele oli esimeses voorus ka rõhku liiast - saba tahtis lennata igas asendis. Läksin kiiretes kurvides külg ees ja rool ühele poole lukus - võrri fenomen on aga see, et taolise stiiliga jõudu pikalt ei jagu ning mingi hetk haagib ratas maha. Loopima hakates jõuab aeglase rooliga ehk kaks korda korrigeerida, aga sellest on vähe ja nii ma põllul käisingi. Teise-kolmanda vooru sõitsin kindla peala ja ehk isegi liiga ettevaatlikult - võta nüüd kinni. Olin võrride klassis ainuke ja tõstsin end seepärast suurde ringi...
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn