Motorex 2004
Motorex 2004
UM-i selle aasta väljapanekut kajastavad fotod allpool pluss kaks muud pilti. Kokkuvõtteks vast niipalju, et kui tööasjus poleks vaja olnud minna, siis poleks ka läinud, aasta aastalt muutub see üritus aina igavamaks.




















- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Seda ma arvasin.
Kes tahab neid ilusaid autosid näha siis minge ja käige mööda autosalonge.Ja seda tasuta
Kes tahab neid ilusaid autosid näha siis minge ja käige mööda autosalonge.Ja seda tasuta

Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
UM väljapanek oli nõme sellepoolest, et kõigil autodel oli vaja uksed lukku panna, et jumala eest inimesed salongi sisse ei pääseks ja parem üldse oleks, kui te tuleksite koos rahakohvriga, sest meie automüüja aeg on ikka nii kallis, et tühikargajatega aega ei raisata
Soovitusi asja arendamiseks:
Järgmise sammuna tuleks kehtestada UM boksi sisenemise maks, mis peaks olema piisava suurusega, et kõik, kes kohe ära ostma ei hakka, kaugelt eemale hoiaksid. See võiks olla vahemikus 2500-5000 krooni. Tuleksid ainult tõsised ostjad. Sest muule seltskonnale pole vaja seda näidata, mis sest, et võib-olla ostavad sama marki auto, aga ega see mõni tuhat varuosade letti POLE PIISAV summa, et üldse peput tooli pealt tõsta
Samuti on Eesti autoostja maksejõudu arvestades ülimalt tark tegu näidata 1,5M maksvaid autosid ning jätta need õnnetud pool-bee-m-veedest kolmesajased tahaplaanile, tuua väja mingi nälginud 316i.
Sellele loomulikult mitte teha mingit eripakkumist, panna see kuskile nurka, uksed loomulikult lukku, et pagana päralt seda keegi endale ei tahaks. Veel parem oleks, kui ta on mingit mittemidagiütlevat värvi, hiirehalli salongi ja loomulikult konditsioneerita.
Seepärast võiks järgmisel aastal tuua veel kallimaid autosid, jätta kõik alla 800K üldse mängust välja. Tuua kokku kõik highline, L7, Individuali, Hartge jne teemad. Koos boksi sisenemistasuga panna ka 4-5 Falcki turvameest autosid valvama, et keegi ühtki näpujälge kuskile ei teeks.
Müüjate võiks ka edaspidi anda korraldus vahtida igavleva näoga leti taga
ning jälgiga, kuidas maakad ümber autode sebivad. Sest mark on ju nii tegija, et müüb end nagu ise. Kui keegi tunneb auto vastu huvi, siis ka edaspidi peaks müüja vaatama "mujale" ning vaikselt ära kaduma. Sest võti peos lähemale liduvad müüjad on ju nii dajevoolikud

Soovitusi asja arendamiseks:
Järgmise sammuna tuleks kehtestada UM boksi sisenemise maks, mis peaks olema piisava suurusega, et kõik, kes kohe ära ostma ei hakka, kaugelt eemale hoiaksid. See võiks olla vahemikus 2500-5000 krooni. Tuleksid ainult tõsised ostjad. Sest muule seltskonnale pole vaja seda näidata, mis sest, et võib-olla ostavad sama marki auto, aga ega see mõni tuhat varuosade letti POLE PIISAV summa, et üldse peput tooli pealt tõsta

Samuti on Eesti autoostja maksejõudu arvestades ülimalt tark tegu näidata 1,5M maksvaid autosid ning jätta need õnnetud pool-bee-m-veedest kolmesajased tahaplaanile, tuua väja mingi nälginud 316i.
Sellele loomulikult mitte teha mingit eripakkumist, panna see kuskile nurka, uksed loomulikult lukku, et pagana päralt seda keegi endale ei tahaks. Veel parem oleks, kui ta on mingit mittemidagiütlevat värvi, hiirehalli salongi ja loomulikult konditsioneerita.
Seepärast võiks järgmisel aastal tuua veel kallimaid autosid, jätta kõik alla 800K üldse mängust välja. Tuua kokku kõik highline, L7, Individuali, Hartge jne teemad. Koos boksi sisenemistasuga panna ka 4-5 Falcki turvameest autosid valvama, et keegi ühtki näpujälge kuskile ei teeks.
Müüjate võiks ka edaspidi anda korraldus vahtida igavleva näoga leti taga
ning jälgiga, kuidas maakad ümber autode sebivad. Sest mark on ju nii tegija, et müüb end nagu ise. Kui keegi tunneb auto vastu huvi, siis ka edaspidi peaks müüja vaatama "mujale" ning vaikselt ära kaduma. Sest võti peos lähemale liduvad müüjad on ju nii dajevoolikud

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Osaliselt Aarega nõus, teisalt jällegi mitte. Meie häda ongi selles, et me oleme nii **** vaesed, et peame igat vähegi kallimat asja jõleda hoolega valvama. Kunagi ei tea, mis sealt küljest kruvitakse või lihtsalt puruks väänatakse. Iga müüja kannab alati messil kahjusid autode lõhkumise näol.
Mõistan, et ülikallistest ja individuaalselt tellitud autodest ei saa kogu Lasnamäge ja Ida Virumaad läbi lasta. Kes teda enam ostab siis. Samas, peaks need kallid asjad olema kõik BMW AG enda näiduseautod, mis pole UM-i omad. Ehk siis spetsiaalselt näitustel vedamiseks. Näiteks seda Individual 745-te olen (vist) juba Frankfurtis näinud. Vähemalt üks täpselt samas varustuses asi oli seal olemas. Uksed muidugi lahti (pressipäeval) ja igaüks sai sees niheleda.
Aarega olen päri, et oleks võinud ehk mingit eripakkumist reklaamida ja siis sealjuures mingit rahakotile sõbralikumat autot ka näidata ja kõigil katsuda lasta. 3-seeria lõpumüügi aktiivne reklaam oleks hea olnud.
Mõistan, et ülikallistest ja individuaalselt tellitud autodest ei saa kogu Lasnamäge ja Ida Virumaad läbi lasta. Kes teda enam ostab siis. Samas, peaks need kallid asjad olema kõik BMW AG enda näiduseautod, mis pole UM-i omad. Ehk siis spetsiaalselt näitustel vedamiseks. Näiteks seda Individual 745-te olen (vist) juba Frankfurtis näinud. Vähemalt üks täpselt samas varustuses asi oli seal olemas. Uksed muidugi lahti (pressipäeval) ja igaüks sai sees niheleda.
Aarega olen päri, et oleks võinud ehk mingit eripakkumist reklaamida ja siis sealjuures mingit rahakotile sõbralikumat autot ka näidata ja kõigil katsuda lasta. 3-seeria lõpumüügi aktiivne reklaam oleks hea olnud.
E32 750i (1994)
Uste suletuse koha pealt, kui huvi oli, sai ligi enam-vähem igale poole, kui soovi avaldasid. Ühtlasi oli võimalus müügimehelt veel lisainformatsiooni hankida. Ja kui müügimehe jutust aitas, tänasid viisakalt ja avaldasid soovi veel rahus omaette tutvuda, mis ka kenasti sündis. Isiklikult probleemi ei näinud.
Mitu automüüjat ei teinud messi ajaks eripakkumisi seetõttu, et kogemused eelmistest aastatest näitasid nende pea olematut tulemuslikkust. Eks messile tullakse ikka pigem uudistama, kui kohe ostma. Ja teisalt pea kõigil müüjatel on sooduskampaaniaid pidevalt niigi.
Tulime ainult sellepärast, et meie koht Eesti automüüjate seas ei oleks lubanud kõrvale jääda, ütles üks mu klient. Antud üritusest saadav kasu on meie jaoks nullilähedane. Mis siin ikka rohkem kommenteerida.
Mitu automüüjat ei teinud messi ajaks eripakkumisi seetõttu, et kogemused eelmistest aastatest näitasid nende pea olematut tulemuslikkust. Eks messile tullakse ikka pigem uudistama, kui kohe ostma. Ja teisalt pea kõigil müüjatel on sooduskampaaniaid pidevalt niigi.
Tulime ainult sellepärast, et meie koht Eesti automüüjate seas ei oleks lubanud kõrvale jääda, ütles üks mu klient. Antud üritusest saadav kasu on meie jaoks nullilähedane. Mis siin ikka rohkem kommenteerida.
Kurb, kui paljud Eesti automüüjad pole aru saanud, et selle messi tulemus ei väljendu müüdud autodes. Vähemalt koolis räägiti, et see on rohkem PR ja mainekujundus, kui müük. Kui aga kodanike äri läheb niigi hästi, miks siis mitte. Baltmotorsi äri läks ka kunagi. Mis sellest peale Ascari uuenduslikku turuletulekut saanud on, teab vist igaüks
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990