One mile challange 2007 19 mai, Haapsalu lennuväljal
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
aga kui on minejaid vaatama , siis võiks ju teha mingi ühise väljasõidu , kui on tallinna mehed.
Mina siis ootan igaksjuhuks kell 10:30-11:00 laagri statoilis ja kui keegi arvab et võiks koos minna siis tehku seda.
Mina siis ootan igaksjuhuks kell 10:30-11:00 laagri statoilis ja kui keegi arvab et võiks koos minna siis tehku seda.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Nonii , käidud ja nähtud.
Esikoht siis läks Wirxile 298km/h
Ilm oli mega , kuigi tuul oli natukene kiuslik.
Aga autosid oli palju ja mitte just viletsate killast.
Esikoht siis läks Wirxile 298km/h
Ilm oli mega , kuigi tuul oli natukene kiuslik.
Aga autosid oli palju ja mitte just viletsate killast.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
thnx
copy-paste porsche foorumist ...
Nii...nüüd pisikese pohmaga jagermeistrist(peasponsor OMC-l ja juhtumisi üks mu lemmik jooke ka) arvuti taga...
Muljetest ka...
Muidugi sai autol algul peeglid eemaldatud ja nati teipi lisatud.....teipi lisandus peale esimest sõitu kuhjaga ning ka istmed lendasid välja....sest see puudu jääv 5km/h oli vaja sõprade sõnul ikka ületada Smile
Kuna ABS-i ja PSM-i lõi põlema(mingi õhuleke suurendatud rõhu pärast vististi) siis ei vajutanud peale esimest sõitu väga tugevalt kohe pidurit finishis ja tulemuseks pisike drift raja lõpus olevast autost mööda 90c kurvis kiirusel 100km/h+
Igatahes oli haapsalu lennukal 300ga sõitmine tunduvalt hirmuäratavam kogemus, kui poolas märjal kiirteel öösel autode vahel sama kiirelt sõita...esiteks oli kõrvalt-vastu tuul väga tugev ja teiseks hakkas suht loopima ebatasasute pärast...finishit nägi ainult tänu tuletõrje masinale...ma midagi muud seal lõpus küll ei märganud ja videos 309km/h näitav spido oli kindlalt 1-2 seki peale finishit ehk spido on üllatavalt täpne sellise kiiruse juures...alla 10km/h valetab....
Ja 0-300ni 26 sekiga ei ole sugugi paha tulemus....see on sama, mis Ferrari Enzol
Üks hea leht andmete võrdlemiseks
http://www.thhe.dk/0-300.htm
Võrreldes eelmiste aastate tulemustega, siis pmst keegi ei sõitnud paremat aega, kui eelnevatel aastatel ehk siis tingimused olid kõige halvemad just sellel aastal...tugev tuul...tõusev lennukas...soojem ilm
Igatahes ma ise olen vägagi rahul...läksin 290km/h püüdma ja sain 298km/h
Huvitaval kombel ei olnud see aasta ühtki M5 egas M6-te kohal...kuigi eelmine aasta oli mitmeid
copy-paste porsche foorumist ...
Nii...nüüd pisikese pohmaga jagermeistrist(peasponsor OMC-l ja juhtumisi üks mu lemmik jooke ka) arvuti taga...
Muljetest ka...
Muidugi sai autol algul peeglid eemaldatud ja nati teipi lisatud.....teipi lisandus peale esimest sõitu kuhjaga ning ka istmed lendasid välja....sest see puudu jääv 5km/h oli vaja sõprade sõnul ikka ületada Smile
Kuna ABS-i ja PSM-i lõi põlema(mingi õhuleke suurendatud rõhu pärast vististi) siis ei vajutanud peale esimest sõitu väga tugevalt kohe pidurit finishis ja tulemuseks pisike drift raja lõpus olevast autost mööda 90c kurvis kiirusel 100km/h+
Igatahes oli haapsalu lennukal 300ga sõitmine tunduvalt hirmuäratavam kogemus, kui poolas märjal kiirteel öösel autode vahel sama kiirelt sõita...esiteks oli kõrvalt-vastu tuul väga tugev ja teiseks hakkas suht loopima ebatasasute pärast...finishit nägi ainult tänu tuletõrje masinale...ma midagi muud seal lõpus küll ei märganud ja videos 309km/h näitav spido oli kindlalt 1-2 seki peale finishit ehk spido on üllatavalt täpne sellise kiiruse juures...alla 10km/h valetab....
Ja 0-300ni 26 sekiga ei ole sugugi paha tulemus....see on sama, mis Ferrari Enzol

Üks hea leht andmete võrdlemiseks
http://www.thhe.dk/0-300.htm
Võrreldes eelmiste aastate tulemustega, siis pmst keegi ei sõitnud paremat aega, kui eelnevatel aastatel ehk siis tingimused olid kõige halvemad just sellel aastal...tugev tuul...tõusev lennukas...soojem ilm
Igatahes ma ise olen vägagi rahul...läksin 290km/h püüdma ja sain 298km/h

Huvitaval kombel ei olnud see aasta ühtki M5 egas M6-te kohal...kuigi eelmine aasta oli mitmeid
BMW M5 V10
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Nendel ju piiraja 250km/h peal.siim .j kirjutas:k****i jama, et see aasta omc Haapsalus toimus eelmine aasta sai siin samusel Pärnu lennukal omc-d vaatamas käidud ,siis üks viper püüdis seal 300 rauda saada.......ehk järgmine aasta mõni e60 m5 ületab selle
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
eh, eelmine aasta oli M5 ja M6 kuskil 267km/h miili peal, ehk siis piirajatest pole haisugi. maha võetud.Tarmo kirjutas:Nendel ju piiraja 250km/h peal.siim .j kirjutas:k****i jama, et see aasta omc Haapsalus toimus eelmine aasta sai siin samusel Pärnu lennukal omc-d vaatamas käidud ,siis üks viper püüdis seal 300 rauda saada.......ehk järgmine aasta mõni e60 m5 ületab selle
Ehk räägid kuskohast sul info pärineb? Mina vaatasin kodukalt ja ei leidnud infot;siim .j kirjutas:k****i jama, et see aasta omc Haapsalus toimus eelmine aasta sai siin samusel Pärnu lennukal omc-d vaatamas käidud ,siis üks viper püüdis seal 300 rauda saada.......ehk järgmine aasta mõni e60 m5 ületab selle
http://www.tqhq.ee/omc
2001 - James Herne, Porsche 951 - 238 km/h
2002 - Kari Hirvonsalo, Ford Sierra Cosworth - 250 km/h
2003 - Erkki Vapper, Porsche 911 Turbo - 268 km/h
2004 - Erkki Vapper, Porsche 911 Turbo - 277 km/h
2005 - Maksim Zolotarjov, Toyota Supra - 298 km/h
2006 - Roul Liidemann, Dodge Viper GTS - 296 km/h
2007 - Virgo Rikk, Porsche 911 Turbo - 298 km/h
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Jaanus_P kirjutas:Ehk räägid kuskohast sul info pärineb? Mina vaatasin kodukalt ja ei leidnud infot;siim .j kirjutas:k****i jama, et see aasta omc Haapsalus toimus eelmine aasta sai siin samusel Pärnu lennukal omc-d vaatamas käidud ,siis üks viper püüdis seal 300 rauda saada.......ehk järgmine aasta mõni e60 m5 ületab selle
http://www.tqhq.ee/omc
2001 - James Herne, Porsche 951 - 238 km/h
2002 - Kari Hirvonsalo, Ford Sierra Cosworth - 250 km/h
2003 - Erkki Vapper, Porsche 911 Turbo - 268 km/h
2004 - Erkki Vapper, Porsche 911 Turbo - 277 km/h
2005 - Maksim Zolotarjov, Toyota Supra - 298 km/h
2006 - Roul Liidemann, Dodge Viper GTS - 296 km/h
2007 - Virgo Rikk, Porsche 911 Turbo - 298 km/h
Vaata 2006 tulemusi
1 ROUL LIIDEMANN DODGE VIPER GTS 1998 8,0K 296 -
2 VILJAR MÄESEPP NISSAN 300ZX 1990 3,0T 273 -
3 JANIS AINARS BMW M6 2005 5,0 269 -
4 OLARI PULDRE BMW M5 2005 5,0 267 -
5 MAKSIM ZOLOTARJOV TOYOTA SUPRA 1995 3,0T 266 -
6 VEIKKO LAIKME MB SL55 2003 5,4K 263 -
7 ARVIN PEKS BMW M6 2005 5,0 261 -
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
ei no arusaadav ka :võrreldes selle porsche punniga on ju m5 ikka hiigel sedaan!!aise kirjutas:eh, eelmine aasta oli M5 ja M6 kuskil 267km/h miili peal, ehk siis piirajatest pole haisugi. maha võetud.Tarmo kirjutas:Nendel ju piiraja 250km/h peal.siim .j kirjutas:k****i jama, et see aasta omc Haapsalus toimus eelmine aasta sai siin samusel Pärnu lennukal omc-d vaatamas käidud ,siis üks viper püüdis seal 300 rauda saada.......ehk järgmine aasta mõni e60 m5 ületab selle
Sõõruma ajagu oma 700hp Mclaren SLR platsi, vot siis teile 300+km/h

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Krt, niipalju kui mina seal Haapsalus käinud olen, on seal kogu aeg mingi rõve tuul olnud. Sellist asja nagu tuulevaikus ei mäleta. Söömisegagi oli tükk tegu, kahvliga tuli väiksemaid friikartuleid kinni hoida, et taldrikust minema ei lenda (ei liialda kusjuures). Tühjaks söödud taldrik sai küll tuule alla igatahes enne kui reageerida jõudsin. Aga muidu oli mõnus. Imestasin minagi, et ühtegi M seeria autot kohal olnud, aga lõppsõna neist nagunii kellelgi öelda polnuks. Silmailu oli see eest küllalt ja võit läks ka õigele autole
Ühtlasi said ka juhid hea võimaluse oma auto noh, kas nüüd just tippkiiruse proovimiseks, aga sõita legaalselt nii kiiresti kui torust tuleb selle 1,6 km jooksul. Väga teretulnud mu meelest.

Ühtlasi said ka juhid hea võimaluse oma auto noh, kas nüüd just tippkiiruse proovimiseks, aga sõita legaalselt nii kiiresti kui torust tuleb selle 1,6 km jooksul. Väga teretulnud mu meelest.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
isegi võimsam 722 versioon SLR-ist oleks 300 püüdmisega arvatavasti hätta jäänud http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_SLR_McLaren
0-300 28 seki(sõõruma omal 30 seki)....alla 25 seki peab jõudma 300ni, siis on lootust ka 300 piir ületada, minul oli 26 seki.
Ainus tehase masin mis seda suudaks on Veyron, millel on 18 seki vastav näitaja
0-300 28 seki(sõõruma omal 30 seki)....alla 25 seki peab jõudma 300ni, siis on lootust ka 300 piir ületada, minul oli 26 seki.
Ainus tehase masin mis seda suudaks on Veyron, millel on 18 seki vastav näitaja

BMW M5 V10
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Tahaks kahelda selle valemi tõekspidamises.See ei tohiks nii kindel olla,et kui selle aja jooksul kiirust kätte ei saa,siis ka 300 ei tule.Seadeid on ju erinevaid...võta äärmuslikuks näiteks 8000hj dragster,mis läbib raja 2 minutiga aga 300ni jõuab viimase 150 meetrigaKindlasti on "maagilisel" 996 turbol veel looduslikke vaenlaseid,mis tehaseseades selle kiiruse saavutaksid.wirx kirjutas:isegi võimsam 722 versioon SLR-ist oleks 300 püüdmisega arvatavasti hätta jäänud http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_SLR_McLaren
0-300 28 seki(sõõruma omal 30 seki)....alla 25 seki peab jõudma 300ni, siis on lootust ka 300 piir ületada, minul oli 26 seki.
Ainus tehase masin mis seda suudaks on Veyron, millel on 18 seki vastav näitaja
SLR saavutas 1km 269 km/h...kas on reaalne et selliste võimsusnäitajatega aerodünaamiline kere ei suuda järgneva 0,6km jooksul jõuda 300le sama ligidale kui Porsche?Njuutonite poolest millega ennast läbi õhu suruda peaks ju SLR üle olema?
Eks vaata milleni 1km sõidul jõuad...kas on samasse auku...rohkem...või vähem...aga ka see ei anna 100% teadmist millest su auto kiirem ja millest aeglasem.
btw...seal wikipedias jutt "tavalisest" SLRist,mitte 722st!
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee