9. juunil EBK BMW Cup Raplas
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Eesti BMW Klubi BMW Cup.
Üritus saab toimuma juuni teisel laupäeval 09.06.2007.a.
Üritusele Registreerimisega alustame kell 10.00
Soovitavalt registreeruda eelnevalt interneti vahendusel, selleks saata mail tauri@bmw-club.ee
Ootame taas suurt osavõttu ja lisaks " veteranidele" on oodatud palju konkurentsi uute sõitjate näol!
Eriti innustaks osalema ka väiksemate mootoritega masinaid (klass A)
Osalemine maksab klubiliikmetele 175.- ning mitteliikmetele 225.-
Tasuda võib kas ülekandega või sularahas kohapeal.
Rekvisiidid saadan emailiga.
EBK BMW Cupi masinate mootori sõber on Castrol.
Reeglid
Punktiarvestus:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p
Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Võistluses (punktiarvestuses) osalevad ainult BMW marki autod. Muud marki autod saavad sõita ning nende aega võetakse, kuid punkte ega auhinda ei anta.
Võsitlusklassid
Et võistlus oleks võrdsem, on autod jagatud klassidesse vastavalt mootori kubatuurile, st kuni 2000cm3 ehk siis A klass (diislid kuni 2500cm3 lähevad kah samasse klassi) ja suuremad kui 2001cm3 ehk siis B Klass.
Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata.
Sõitmine rajal
Aja peale sõites saab igaüks teha 3 kiiret ringi. Ehk siis sõidate esimese ringi vaikselt...ning lendstardist kolm järgmist ringi nii kiirelt kui soovi ja võimalust on. Peale seda sõidate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.
Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
Punktiarvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg.
Rehvivalik on vaba, st võib kasutada nii tänavarehvi kui ka slikki.
KIIVER: Raplas on kiivri kasutamine soovituslik, kuid mitte kohustuslik.
Ajakava:
10.00 -10.45 Registreerumine
samal ajal on rada avatud tutvumiseks (mitte võistluseks)
10.45 Osalejate koosolek
11.00 stardib A klass, jooksvalt läheme üle B klassile
12.15 paus 15 min
12.30 Stardib II sõit
orienteeruvalt 13.45 peaks sõitudega lõpetama.
14.00 Autasustamine
PS!
1. A klassi mootori võimsuse ülemine piir on 110kw
( 2001 ja uuem E46 320 läheb B klassi arvestusse )
Üritus saab toimuma juuni teisel laupäeval 09.06.2007.a.
Üritusele Registreerimisega alustame kell 10.00
Soovitavalt registreeruda eelnevalt interneti vahendusel, selleks saata mail tauri@bmw-club.ee
Ootame taas suurt osavõttu ja lisaks " veteranidele" on oodatud palju konkurentsi uute sõitjate näol!
Eriti innustaks osalema ka väiksemate mootoritega masinaid (klass A)
Osalemine maksab klubiliikmetele 175.- ning mitteliikmetele 225.-
Tasuda võib kas ülekandega või sularahas kohapeal.
Rekvisiidid saadan emailiga.
EBK BMW Cupi masinate mootori sõber on Castrol.
Reeglid
Punktiarvestus:
1. 10p
2. 8p
3. 6p
4. 5p
5. 4p
6. 3p
7. 2p
8. 1p
Iga etapi punktid liidetakse ning hooaja viimasel üritusel selgub Cup'i võitja. Võistluses (punktiarvestuses) osalevad ainult BMW marki autod. Muud marki autod saavad sõita ning nende aega võetakse, kuid punkte ega auhinda ei anta.
Võsitlusklassid
Et võistlus oleks võrdsem, on autod jagatud klassidesse vastavalt mootori kubatuurile, st kuni 2000cm3 ehk siis A klass (diislid kuni 2500cm3 lähevad kah samasse klassi) ja suuremad kui 2001cm3 ehk siis B Klass.
Veoskeemide põhjal klasse ei eraldata.
Sõitmine rajal
Aja peale sõites saab igaüks teha 3 kiiret ringi. Ehk siis sõidate esimese ringi vaikselt...ning lendstardist kolm järgmist ringi nii kiirelt kui soovi ja võimalust on. Peale seda sõidate rajalt maha. Kokku teeb see siis 5 ringi.
Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.
Punktiarvestusse läheb kahe vooru üks parim ringiaeg.
Rehvivalik on vaba, st võib kasutada nii tänavarehvi kui ka slikki.
KIIVER: Raplas on kiivri kasutamine soovituslik, kuid mitte kohustuslik.
Ajakava:
10.00 -10.45 Registreerumine
samal ajal on rada avatud tutvumiseks (mitte võistluseks)
10.45 Osalejate koosolek
11.00 stardib A klass, jooksvalt läheme üle B klassile
12.15 paus 15 min
12.30 Stardib II sõit
orienteeruvalt 13.45 peaks sõitudega lõpetama.
14.00 Autasustamine
PS!
1. A klassi mootori võimsuse ülemine piir on 110kw
( 2001 ja uuem E46 320 läheb B klassi arvestusse )
Viimati muutis Tauri, 06.06.2007 10:38 39, muudetud 2 korda kokku.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mina veedan oma päeva koolipinki nühkides ja A kategooria tarkust taga ajades.
Muidu oleks huvi olnud küll ,isegi rajale minekuks.
Muidu oleks huvi olnud küll ,isegi rajale minekuks.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Ärge olge nii tagasihoidlikud
tulemus võib ennast pärast meeldivalt üllatama panna
Räägin omast kogemusest, samalt ürituselt eelmise aasta sügisel sain julguse, et proovida ka rahvarallit, nii et inimesed hoogsalthoogsalt regama nüüd. See on väga õige üritus enda proovile panemiseks, mitte nii väga teistega võrdlemiseks
Mida rohkem osalejaid seda mõnusam ja seltsim...



EBK Kossutiim
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Hetkel siis maili või foorumi teel endast teada andnud ca 15 nime! Veel on terve nädal oma aega planeerida ja autot seadistada
Karolin
Xjan
Silwer
Cardo
Künter
Tõnu
Imre
Andres
Ruut
Eiki
Janek
Rubic
Kustas
M4rt
JJanno
Meph
Marko
drey
Ilves

Karolin
Xjan
Silwer
Cardo
Künter
Tõnu
Imre
Andres
Ruut
Eiki
Janek
Rubic
Kustas
M4rt
JJanno
Meph
Marko
drey
Ilves
Viimati muutis Tauri, 05.06.2007 08:38 24, muudetud 1 kord kokku.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Üritaks siis ka olla tulemas....kuigi ilmselt on sellel rajal parem sõita E30ga kui suurematega...aga siiski... 

Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
Re: 9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Pane sinna registreerunute nimekirjale klass ka juurde. Ehk siis saavad väiksema kubatuuriga autode omad veidi innustust ja näevad et suht lihtne on selles (vähese osalusega) klassis kõrgeid kohti püüda. Väikse klassi masinad on üldjuhul tehasekonditsioonis ja võistlus käib võrdsemate autode vahel, kui B-klassis.Tauri kirjutas:Eriti innustaks osalema ka väiksemate mootoritega masinaid (klass A)
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Tauri kirjutas:Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.


miks nii?? olen ise ka käinud seal rajal ja ei olnud miskit hullu. Käisin küllteist marki autoga (eiolnud ei sportlikum ega ka võimsam) ja kettad ei läinud kõveraks ega miskit

(sry, OT)
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
mina olen näinud kuidas rajalt tulnud autol pidurid põlevad! Siin juures auto omanik ei pannud tähele ja jalutas rahulikult minema! Järeldused tee iseKRANTS kirjutas:Tauri kirjutas:Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.![]()
![]()
miks nii?? olen ise ka käinud seal rajal ja ei olnud miskit hullu. Käisin küllteist marki autoga (eiolnud ei sportlikum ega ka võimsam) ja kettad ei läinud kõveraks ega miskitveel vähemandsid klotsid saba... millest selline ülisuur ettevaatlikkus??
(sry, OT)

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
See kehtib küll rohkem suurema raja kohta (näiteks Pärnu), aga ega liigne ettevaatlikkus kah halba ei teeKRANTS kirjutas:Tauri kirjutas:Peale rajalt naasmist ei ole soovitav kasutada käsipidurit, klotsid võivad ketaste külge kinni jääda. Soovitav on isegi nii seisma jääda, et viimase hoo peatamiseks pidurit ei kasuta.![]()
![]()
miks nii?? olen ise ka käinud seal rajal ja ei olnud miskit hullu. Käisin küllteist marki autoga (eiolnud ei sportlikum ega ka võimsam) ja kettad ei läinud kõveraks ega miskitveel vähemandsid klotsid saba... millest selline ülisuur ettevaatlikkus??
(sry, OT)

Ega tee jah, sest sõltuvalt sellest kuidas keegi peale ja mahasõidu ringe kasutab lähevad tänavapidurid ikka üsna kuumaks. Peale mahatulekut pole piduritel enam pealevoolavat õhku ka mis jahutaks ja eriline lollus on seepeale auto tugevalt seisma pidurdada, klotsid kinni kleepida ja igaks juhuks veel käsipidur grillima pannaRaivo kirjutas:See kehtib küll rohkem suurema raja kohta (näiteks Pärnu), aga ega liigne ettevaatlikkus kah halba ei tee

Ajakavast veel. Loodetavasti kehtib vana süsteem:
10-11 soojendamine
11 - ... sõidud?
Kas rajal on 3 autot korraga? Ja kuidas oleks mõistlik eelnev järjekord tekitada, et peal olejatel enam-vähem sama tempo oleks (ei tahaks kellelegi tahtmatult pidur olla ja väga ei tahaks ka mööda sõita...

Loodetavasti annab Tauri nagu ikka hea instruktaazhi eelnevalt ka möödasõitude osas (ainult vasakult) ja üksteise mittepedereerimises

Läbirääkimised ajavõtusüsteemi kasutamiseks kukkusid läbi - liiga hilja hakkasime asja organiseerima. Seega on ajavõtt käsitsi ja stopperitega.
Positiivne on selle asja juures see et puuduvad ka kulud ajavõtusüsteemile ja tänu sellele on osalemistasud väiksemad.
Uued osalemistasud on:
Klubiliikmetele 125.-
Mitteliikmetele 175.-
Järgmist BMW Cup üritust hakkame juba oluliselt varem organiseerida et tagada ikka normaalne ajavõtt.
Positiivne on selle asja juures see et puuduvad ka kulud ajavõtusüsteemile ja tänu sellele on osalemistasud väiksemad.
Uued osalemistasud on:
Klubiliikmetele 125.-
Mitteliikmetele 175.-
Järgmist BMW Cup üritust hakkame juba oluliselt varem organiseerida et tagada ikka normaalne ajavõtt.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
vaatamata manuaalsele ajavõtule on auhinna pagas ikka õline 
Paljude sõitjate taset ma oskan aimata
ja vastavalt sellele tekitab ka rajalemineku järjekorra. Rajale laseme 3 autot korraga.
Kes on varasemalt sõitmas käinud siis teavad, et juhul kui juhtub kohtunikel äpardus ja rajale satub aeglasem sõitja, mis rikub tulemuse siis olen alati vastutulnud ja lasknud uue stardi teha.

Paljude sõitjate taset ma oskan aimata

Kes on varasemalt sõitmas käinud siis teavad, et juhul kui juhtub kohtunikel äpardus ja rajale satub aeglasem sõitja, mis rikub tulemuse siis olen alati vastutulnud ja lasknud uue stardi teha.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Mul on laupäeval tööpäev, aga üritan jõuda ~10:30 kohale ja lahkun arvatavasti ennem lõppu. Kahju kui rajale ei saa, aga registreerin ennast vist ikkagi 

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Muahahahah, ma kõvasti kleenum poiss, kui sina. Teoorias saan mina parema aja oma touringugaJaanus_P kirjutas:Mul on laupäeval tööpäev, aga üritan jõuda ~10:30 kohale ja lahkun arvatavasti ennem lõppu. Kahju kui rajale ei saa, aga registreerin ennast vist ikkagi

E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979