9. juunil EBK BMW Cup Raplas
Tegelikult päris slick rehvi keegi vist ei kasutanud. Lill sõitis vihmarehviga. Mina, Karolin ja Xjan sõitsime tänavalegaalsete Toyo sportlike rehvidega - RA1 ja R888. Neil on küll parem pidamine kui päris tavalisel odaval tänavarehvil kuid päris slickist on siiski asi veel kaugel...Ilves kirjutas:Killuke lisainfot rehvide (slikk/tavaline) kohta ajatabelis oleks kah huvitav, kui seda kuskilt võtta oleks

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Seda muidugi, kuigi kui vaadata neid "tänavalegaalseid sportlikke rehve", siis need mõned praod, mis on sileda rehvipinna vahele ära eksinud ei ole just võrreldavad tavapärase mustrigaSilwer kirjutas:Tegelikult päris slick rehvi keegi vist ei kasutanud. Lill sõitis vihmarehviga. Mina, Karolin ja Xjan sõitsime tänavalegaalsete Toyo sportlike rehvidega - RA1 ja R888. Neil on küll parem pidamine kui päris tavalisel odaval tänavarehvil kuid päris slickist on siiski asi veel kaugel...Ilves kirjutas:Killuke lisainfot rehvide (slikk/tavaline) kohta ajatabelis oleks kah huvitav, kui seda kuskilt võtta oleks

- xjan
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56561000
- Asukoht: Tallinn
B-klassi sõitude ajad:
http://www.dc-ice.ee/pics/E36compact/Bklassjuun2007.pdf
Ardi VW R32 sõitis ka R888ga, teisi ei tea.
http://www.dc-ice.ee/pics/E36compact/Bklassjuun2007.pdf
Ardi VW R32 sõitis ka R888ga, teisi ei tea.
Mul oli tavaline Firestone rehv all....ja see muutus pärast 1st ringi suht vedelaks....Lillega poleks kindlasti konkureerinud oma sõiduoskusega aga 2.koha peale oleks kindlasti pretendeerinud. 

Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
- xjan
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56561000
- Asukoht: Tallinn
arvad sa tõesti, et silver ütleb - 318is on parem
? Sellisele aeglasele ning tehnilisele rajale on IS piisav, et heade sõiduoskustega võita I koht, kuid B-klassi esikohtadega võrreldavat aega ei ole võimalik sõita.... ka Saugal on IS kindlasti alamõõduline
IS-i puuduseks kindlasti juba ka Rapla rajal on LSD puudumine. Paha ei teeks ka korralik iste ja vööd.

IS-i puuduseks kindlasti juba ka Rapla rajal on LSD puudumine. Paha ei teeks ka korralik iste ja vööd.
Peale viimast üritust arvan et suhteliselt originaalseades E30 318is on päris kiire rajal. Erinevus R6 mootoriga on selles et 318is on tibake paremini juhitav. Kaalude vahe annab ka tunda ja need kaks asja kompenseerivad väiksemat võimsust.
Samas alla 56 sek aja saamiseks vajab ta lisaks nendele minu pisikestele modifikatsioonidele juba väheke tõsisemaid asju: teised nukad + jäigem ja madalam vedrustus + korviste (siis saaks roolis tegeleda sõitmise mitte lihtsalt enda paigal hoidmisega) + min. 4,45 ülekandega LSD + auto tühjaks visata. Siis võib ajaks loota vast hea "tihendiga" isegi madalat 55 aega.
Aga Sauga suurel rajal ei piisa ka nendest modifikatsioonidest - kiirused on lihtsalt nii palju suuremad ja jõudu jääb ikkagi väheks. Aga siis on võimalik teha midagi sellest valikust:
1) paigaldada kompressor
2) turbo
3) teha ta ümber 2 liitriseks ja proovida vabalthingavana jõudu välja võtta
* tegelikult ma isegi mõtlesin vahepeal et võtaks ja ehitaks oma projektikale tagavaraks ühe mootori 1,8is baasil, neid toorikuid on lihtsalt viimasel ajal odavalt liikuma hakanud. Kõige lihtsam oleks teda originaal sisuga mõõdukalt ülelaadida: 1-1,5 bar oleks vast veel võimalik hea ajuga (see on mul ju olemas). Jõudu saaks selle rõhuga u. 250-300hj ja sellest oleks täiesti piisav. Kui läheb mootor katki (näiteks keps ütleb "tere") siis ostaks lihtsalt järgmise tooriku, viskaks "abiseadmed" külge ja sõidaks edasi.
Samas alla 56 sek aja saamiseks vajab ta lisaks nendele minu pisikestele modifikatsioonidele juba väheke tõsisemaid asju: teised nukad + jäigem ja madalam vedrustus + korviste (siis saaks roolis tegeleda sõitmise mitte lihtsalt enda paigal hoidmisega) + min. 4,45 ülekandega LSD + auto tühjaks visata. Siis võib ajaks loota vast hea "tihendiga" isegi madalat 55 aega.
Aga Sauga suurel rajal ei piisa ka nendest modifikatsioonidest - kiirused on lihtsalt nii palju suuremad ja jõudu jääb ikkagi väheks. Aga siis on võimalik teha midagi sellest valikust:
1) paigaldada kompressor
2) turbo
3) teha ta ümber 2 liitriseks ja proovida vabalthingavana jõudu välja võtta
* tegelikult ma isegi mõtlesin vahepeal et võtaks ja ehitaks oma projektikale tagavaraks ühe mootori 1,8is baasil, neid toorikuid on lihtsalt viimasel ajal odavalt liikuma hakanud. Kõige lihtsam oleks teda originaal sisuga mõõdukalt ülelaadida: 1-1,5 bar oleks vast veel võimalik hea ajuga (see on mul ju olemas). Jõudu saaks selle rõhuga u. 250-300hj ja sellest oleks täiesti piisav. Kui läheb mootor katki (näiteks keps ütleb "tere") siis ostaks lihtsalt järgmise tooriku, viskaks "abiseadmed" külge ja sõidaks edasi.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Järgmine aasta saab ehk ka juba Tabasalus sõita. Hetkel käib raja renoveerimine ja suuremaks ehitamine. Siit saab aimu mis on tulemas: http://www.hot.ee/super1600/Tabasalu.pdf
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Pean kahjuks teatame, et järgmistest etappidest ma enam ise osa ei võta
Peale eelmist sõitu hakkas rool värisema ja täna sai siis asja lähemalt uuritud ja esimesed rehvid oli maha kandmiseks valmis.. üks rehv oli kohe täiesti ribadeks..seega tuli nüüd endale uued papud alla muretseda...
rohkem liiga ei taha oma kaunitarile teha... 



- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
kui ikka suht korralikud rehvid mustri pealt maha viskavad siis läheks ju kulukaks.
Aga vähemalt üks medal käes
Aga vähemalt üks medal käes

Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio