Lõuna-Eestis jääle harjutama ja võistlema.
Lõuna-Eestis jääle harjutama ja võistlema.
Mina pole küll BMW klubi liige ja ei tea kas ma üldsegi kunagi saan selleks. Soovi olen avaldanud.
Vast siiski võin kutsuda mehi harjutama, millalgi hiljem, siiakanti radadele.
Tegin teema sellepärast, et teadasaada huviliste hulk, kes on sellest huvitatud. Vean siin sarja Lõuna-Eesti jää 2008 ja möödunud aastal oli meia rada väidetavalt huvitavaim siinmail ja parem samuti. Paar foorumit autode sõpru said möödunud aastal seda võimalust proovida. Selleks aastaks on plaan teha väike klubidevaheline võistlus samuti. Paremaljuhul saame teha seda TASUTA! Seega küsin:
1.paljudel teil on jääraja autod (tänavasõidu klass)
2. RWD, FWD, AWD?
3. Paljud Teist oleks huvitatud mäkketõusust tavaautodele?
Lisaks veel, et praeguse seisuga pole veel rada valmis aga tööd käivad juba selle nimel. Ootame veel õigemaid aegu ja tahaks teadasaada, kas teeme ka selle mäkketõusu raja valmis? Mõõdunud aasta võistlustelt niipalju, et tavaliselt oli ikka üle 80 osaleja võistlustel. Piiki ei luba me kasutada. Lisan, et bmw sõiduki kasutamise kohustust pole.
Kui mu post tundus mõnele foorumijumalale ebameeldivana, siis kustutage see.
Lugupidamisega Karol, alias kollerimees.
Vast siiski võin kutsuda mehi harjutama, millalgi hiljem, siiakanti radadele.
Tegin teema sellepärast, et teadasaada huviliste hulk, kes on sellest huvitatud. Vean siin sarja Lõuna-Eesti jää 2008 ja möödunud aastal oli meia rada väidetavalt huvitavaim siinmail ja parem samuti. Paar foorumit autode sõpru said möödunud aastal seda võimalust proovida. Selleks aastaks on plaan teha väike klubidevaheline võistlus samuti. Paremaljuhul saame teha seda TASUTA! Seega küsin:
1.paljudel teil on jääraja autod (tänavasõidu klass)
2. RWD, FWD, AWD?
3. Paljud Teist oleks huvitatud mäkketõusust tavaautodele?
Lisaks veel, et praeguse seisuga pole veel rada valmis aga tööd käivad juba selle nimel. Ootame veel õigemaid aegu ja tahaks teadasaada, kas teeme ka selle mäkketõusu raja valmis? Mõõdunud aasta võistlustelt niipalju, et tavaliselt oli ikka üle 80 osaleja võistlustel. Piiki ei luba me kasutada. Lisan, et bmw sõiduki kasutamise kohustust pole.
Kui mu post tundus mõnele foorumijumalale ebameeldivana, siis kustutage see.
Lugupidamisega Karol, alias kollerimees.
E 39 535 1997.a.
Mul spetsiaalset jääraja autot pole, kuid mul on ostetud rahvaralli ja sprintide ja sarnaste võistluste jaoks e36 325, millega siis sellistest üritustest osa võtan...et kui mul auto kõlbab selleks, siis mina olen kindlasti huvitatud sellisest üritusest...
Viimati muutis Rains_525, 17.11.2007 23:02 34, muudetud 1 kord kokku.
Kui näiteks peaks huvi talvel tulema Cantervilla lossi külastuseks siis infoks veel niipalju, et üks rada asub sellest 7-8km kaugusel. Talvepäevi saaks ka muide seal korraldada. Selle lähedal asub ka üks tõstukiga mäenõlv.... Ja kui siiram huvi on siis ma tunnen selle lossi omanikku. Tal on veel üks koht /Relvo sport motell/ mille ääres asuvad täiesti arvestatavad murdmaa suusarajad.
E 39 535 1997.a.
Kui Sa pead silmas sarja võistlusi, siis sellele saab KINDLASTI EAL-i kooskõlastuse. Ajan ise neid asju ja võid uskuda. Samas klubidevahelisel üritusel ei hakka küll seda tegema. Samuti ei tule spets klassi piigile. Rehvidest kasutame ainult seeriatootmises olevaid. Ka möödunud aastal oli kooskõlastus olemas ning kohtunik oli ka veel lisaks EAL-i oma.vallo40 kirjutas:Äkki saaks ka EAL`i tehnilist kaarti omavad autod peale? Siis kindlasti oleksin "käsi"... Iga lisavõimalus sõita annab ju kogemusi juurde...
E 39 535 1997.a.
See jääb ca 2km Saverńast Tartu poole. Hetkel veel pole külma, kahjuks... Seega pole ka veel rada valmis. Aga põhiküsimusele, et kas teha eraldi mäkketõusu rada, pole saanud veel vastust. Praeguseks on lugu niikaugel, et huvitatuid on palju ja asi saab ka kindlasti valmis. Põhi rajameistrid on Tammiku talu rahvas. Rääkisin ka EAL-i meestega ja takistusi meile ei seata.
E 39 535 1997.a.
mäkketõusu rada võiks olla küll, kui seda nii üldiselt kasutada saaks, sest ei tea ju kas võistlustele saan tulla
või on plaan see ainult võistluseks lükata ja muul ajal ligipääs kinni? Tavarada oli eelmisel aastal igatahes lahti ja mõnus oli Tallinnast tulles sealt tiir läbi käia
Igatahes kui võistluste aeg mulle sobiv on, siis oleks platsis. nii tavarajal, kui ka mäkketõusus
iseasi on see, millist konkurentsi ma enda E36ga pakkuda suudan, sest oma võistlusmasinast sain suvel kiiremaid tiire tehes tänu metsseale lahti ja pole remondiks aega olnud 


Igatahes kui võistluste aeg mulle sobiv on, siis oleks platsis. nii tavarajal, kui ka mäkketõusus


'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
Rada pole veel valmis, kahjuks. Kui hoiab natukenegi ööpäeva kesmist miinust, siis läheb vee pealeveoks. Sulailmadega on ikka rada kinni, nagu möödunud aastalgi ja pileti raha ei võta. Ainus eeldus on see, et kõik mis sa sinna tood, vii ka endaga kaasa. See rada on tehtud avalikuks kasutamiseks ja hakkab öösiti ilmselt kinni olema. Sõit seal on päevasel ajal omal vastutusel. Võistlustel antakse allkiri ka omavastutuse kohta. Ei ole võimalik ju autosi kinni maksta. Siiani pole vägahullu midagi olnud. Savernas on rada juba vähemalt 5 aastat olnud. Mäkketõusu rada ma ei hakka tegema kuna praeguse seisuga on huvilisi vähe. Võibolla kevadel teen selle. Radu tuleb ka siinkandis juurde ja tahaks teha 3-e etapilise suurema sarja. Seda erinevatel radadel. Võistlused tulevad tasulised. Seal läheb korralduseks päris palju väljaminekuid ja auhinnafond ka veel.
E 39 535 1997.a.
radasid on sealkandis tavaliselt jah ikka mõnuga olnud(Karaski rada, mis on olnud minu lemmik, Kanepis ja Sulbis, siis veel pikkjärvel ja kindlasti on neid veel). aga eks hoian siis silmad-kõrvad lahti ja üritan ka võistlema tulla. 

'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
vaatan et inimesed teavad päris palju lõunaeesti jääst
ise ei oma küll jäärajamasinat aga kolmene on sellises koosseisus, et
rajale tulek ei valmistaks probleemi, varem ka sõitnud.
Hea sõbra Sierra võruümbruses ikka korralikult võistelnud, tänaseks päevaks auto ka natuke täiustunud
siiapoole võib kindlasti saata PS'i kui midagi toimub, oma 3-4 autot saan küll kohale ja tõsist konkurentsi pakkuma!!!
Põhiklass - RWD

ise ei oma küll jäärajamasinat aga kolmene on sellises koosseisus, et
rajale tulek ei valmistaks probleemi, varem ka sõitnud.
Hea sõbra Sierra võruümbruses ikka korralikult võistelnud, tänaseks päevaks auto ka natuke täiustunud

siiapoole võib kindlasti saata PS'i kui midagi toimub, oma 3-4 autot saan küll kohale ja tõsist konkurentsi pakkuma!!!

Põhiklass - RWD
Jäärajasõit toimub sobivate ilmastiku tingimuste korral algaval nädalavahetusel. Toimumiskoht on 2km Savernast Tartu poole, maantee ääres. Valgjärve valla karikatele. Kõik klassid on esindatud, peale piigi.
Täpsem info toimumise kohta tuleb reedel. See on siis eelinfoks, sest ei saa kindlat toimumist väita meie äärmiselt kehva talve pärast. Konkreetne üritus ei oma EAL-i kooskõlastust, kuna seda ei ole võimalik nii lühikese ajaga saada.
Infot veel Valgel ajal 5141947
Täpsem info toimumise kohta tuleb reedel. See on siis eelinfoks, sest ei saa kindlat toimumist väita meie äärmiselt kehva talve pärast. Konkreetne üritus ei oma EAL-i kooskõlastust, kuna seda ei ole võimalik nii lühikese ajaga saada.
Infot veel Valgel ajal 5141947
E 39 535 1997.a.