Ain kirjutas:Vennad Hallist'id proovivad järgmine aasta tulla rada nühkima ühe lilla M3'ga. Täna tuli hea uudis, et slikid olemas järgmiseks aastaks ja nädala pärast jääb auto 2008 suve-hooaega ootama

Jajaa, seda se Ain minult nillis, et mitu hobust minu autol kapotiall on ja kui teada sai, siis ei jäänudgi muud üle kui M3 osta, ei tea, kas Eestimaal sellist dünot ongi mis terveks jääks, ei julge proovida
Silwer .... noh mis sa jaurad koguaeg sama teemaga, rehvil ja rehvil on vahe ja ühed on tänavalegaalsed, seega tänavarehvid ja teised
spec rehvid mis ei ole tänavalegaalsed ehk C- klass,
auto on seest tühi on C klass,
mootorile on puhur vahele pandud on C klass,
mootor on suurem kui tehas ette näeb( e30-2,5 max) on C klass
vedrustus on reguleeritav coilover C klass jne
määrame üldisemalt ära ja asi vask.
Rasked Recaro reguleeritavad tänavasõidu korvistmed ei tee autot kiiremaks, samuti koonusfilter ei muuda mootorit niivõrd palju, et miskit muutuks, lörisev väljalase ei pruugi kiirendusele mõjuda rohkem kui muudetud reduktor jne...
Ei ole keeruline ju määratleda seda mis on tänavasõidu auto ja mis moditud !!
Loomulikult võib tundide kaupa vaielda, kas karboonist kapott on legaalne tänavaklassi või ei, aga sellega tehakse reeglid ja üleüldse, me käime ju sõitmas lõbupärast mitte mõisapeale, need kes värisevate kätega ja vahutava tatiga tulevad esikolmikusse sõitma võiksid kodus edasi vahutada ja osaleda BMW ringrajaklassis mis peaks tulevast aastast avatama ja asi anc
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... 200&page=1