Aga istume mingi päev seltskonnaga laua taha ja arutame võimalikud ja võimatud versioonid läbi...hanno kirjutas:Tegu ongi aruteluga kuidas üritust edasi arendada. Ja nagu näha arvamusi on erinevaid. Nendest arvamustest peavadki korraldajad valima sobivaima variandi järgmiseks hooajaks.Valdek kirjutas: Rikute lahedad üritused ära kiunumisega, et miks mina poodiumile ei saanud?
Kunagi oli ürituse eesmärk, et sõita saab iga mees, mitte et võitma peab iga mees. Kole palju haigeid reegleid mõeldakse välja, tegeleme parem olemasolevate probleemidaga ja ürituse edasi arendamisega.
Keegi ei taha midagi ilusat ära rikkuda.
BMW Cup hooaeg 2008(küsimused, arutelu jne.)
Minul on täiesti savi mis need klassid on - peaasi et sõita saab... 
Aga siin suvel läks ju suureks vaidluseks et reeglid on valed kuna 520 touringuga ei olnud enam võimalik võita. Nüüd siis on võimalik kõigil arvamust avaldada mida on vaja reeglites muuta ja kas üldse on vaja midagi muuta.

Aga siin suvel läks ju suureks vaidluseks et reeglid on valed kuna 520 touringuga ei olnud enam võimalik võita. Nüüd siis on võimalik kõigil arvamust avaldada mida on vaja reeglites muuta ja kas üldse on vaja midagi muuta.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
On ju selgelt üteldud vähemalt minupoolt, kes tahab kangesti medalit saada, ja on hirmus tahtmine võidu sõita, on võimalus osaleda kevadest E36 Cupil.
Silwer sina tahad kangesti sõita, mina sõidaks kah kui on millega sõita, ma arvan, et meil on täitsa ükstapuha mida mingid touringud teevad, las nad teevad nagu tahavad, meie ajame ikka oma asja.
Silwer sina tahad kangesti sõita, mina sõidaks kah kui on millega sõita, ma arvan, et meil on täitsa ükstapuha mida mingid touringud teevad, las nad teevad nagu tahavad, meie ajame ikka oma asja.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
No see läks juba absurdini ka ... umbes, et 520 touring siledate lamellrehvidega peaks olema mingis eraldi lamellrehviga kaheliitriste E34 touringute klassis ja poodiumilSilwer kirjutas:Aga siin suvel läks ju suureks vaidluseks et reeglid on valed kuna 520 touringuga ei olnud enam võimalik võita.

Indrek
Väga mõislikt oleks oleks koostada kolm klassi, sest olgem ausad B klassis on piisavalt mehi keda tõsta "tulevasse" C klassi. Ning ei tasuks karta et B klassis jääb osalejaid väheks. Samuti mehed kes jaksavad osta oma autole kiire sõidu rehvid alla ei piirdu tavaliselt vaid rehvi ostuga, vaid modivad ka juba mootorit, kuna soov aina kiiremini sõita.
Ma arvan et kui teha enne hooaega üks küsitlus mis klassi keegi ennast oma autoga paigutab siis oleks kohe näha palju mingis klassis on osalejaid ja kas kellegi soov pääseda A või B klassi oleks ebaõige. Autod mis tekitavad kahtlust saab ju ülevaadata see ple eriti raske.
Jõudu,
Reno
Ma arvan et kui teha enne hooaega üks küsitlus mis klassi keegi ennast oma autoga paigutab siis oleks kohe näha palju mingis klassis on osalejaid ja kas kellegi soov pääseda A või B klassi oleks ebaõige. Autod mis tekitavad kahtlust saab ju ülevaadata see ple eriti raske.
Jõudu,
Reno
Ausaltöeldes olen ka Valdekuga nõus. Ürituse eesmärk on ju ikka et iga mees saaks võimaluse sõita. Algusaastatel oli ka nii. Praegust arutelu lugedes tundub et tahetakse mingit jubedat võidusõidu sarja kokku panna, teeme kümme klassi, ranged kohtunikud-komiteed kes määravad klasse jne. Igasugune pingevaba sõit jääb ära, koguaeg värise et äkki midagi liigapalju tehtud auto juures või sõidad liiga kiiresti oma auto arvatavat konditsiooni arvestadas. Hetkel on mul 2 autot mille vahel mõtisklen, kummaga algaval hooajal rajale minna. Mõlemad on sellised nii ja naa seisukorras. Üks nagu vanade reeglite järgi sobiks a klassi samas uut liigitust vaadates läheks kohe c klassi ära (nipetnäpet ümberehituste tõttu), seal aga 100% teistel jalus lihtsalt. Teine auto natuke suurema motoga, selline mõnus pereauto mida saaks igapäevaselt kasutada, samas on ka oma käe järgi sätitud sportlikumaks. See liiguks ka kohe c klassi ära, jälle tühjaks vistatud rinka pillidel risuks jalus. Selline tunne tuleb neid klasse vaadates, et kui sõita tahad, siis osta kas veel kolmas auto kõrvale mis on 100% originaal. Või viska mõni olemasolev tühjaks ja hakka jubedalt raha matma et c klassis mingigi võimalus ellu jääda oleks. Igasugune mõnus nädalavahetuse rajapäev kus oma auto võimeid proovida ja sõiduoskust lihvida kaob ära.
Mina kaotaks üldse klassid ära, igaüks saab oma ajad teada, võib neid võrrelda kellega tahes ja ei mingit hilisemat nääklust et miks see poodjumil on ja see. Kes tõsiselt mõisapeale võistelda tahab, see leiab terve rea üritusi veel kus on võimalik auhindade pärast vaeva näha. Ja kui tahetakse hirmsasti auhindu jagada, siis tehku osavõtjate vahel loos ja loosigu välja. Täpselt ei mäleta aga 2006 aasta autocrossingul loositi ka auhind osavõtjate vahel välja.
Mina kaotaks üldse klassid ära, igaüks saab oma ajad teada, võib neid võrrelda kellega tahes ja ei mingit hilisemat nääklust et miks see poodjumil on ja see. Kes tõsiselt mõisapeale võistelda tahab, see leiab terve rea üritusi veel kus on võimalik auhindade pärast vaeva näha. Ja kui tahetakse hirmsasti auhindu jagada, siis tehku osavõtjate vahel loos ja loosigu välja. Täpselt ei mäleta aga 2006 aasta autocrossingul loositi ka auhind osavõtjate vahel välja.
Carclassic OÜ
kindlasti oleks võimalus teha üritus OT stiilis ja nagu siin eelenevalt mainitud siis auhindasid saab jagada ka loosi teel.
Samuti soovitaksin mõelda ka üritustele väljaspool eestit, sest Pikernieki rada ei ole võrreldav siinsete pisikeste ringigestega, kindlasti kulukam üritus aga mõelda võiks siiski...
Samuti soovitaksin mõelda ka üritustele väljaspool eestit, sest Pikernieki rada ei ole võrreldav siinsete pisikeste ringigestega, kindlasti kulukam üritus aga mõelda võiks siiski...
Tehke mis klassid tahes. Meie tuleme 325 E30(kimmo ja mina)+M3(mina+vend) lihtsalt sõidu ja lõbu pärast. Pole enne nö. ringrada sõitnud ja ei hakka mingitele kohtadele ka järgmine aasta pürgima. Lihtsalt lõbu ja enda oskuste lihvimiste jaoks see üritus mulle. Eks kindlasti väike võistlusmoment sees, aga ikkagi jääb see nädalavahetuse veetmiseks ringrajal, sõpradega ja bmw'dega 

-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Njaa, ei tegelikult tõesti peaksime jääma vana süsteemi juurde, aga auhinnad tuleks sellisel kujul kaotada(ei tekiks tahtmistki seljuhul ju mingeid klasse, kus igaüks saaks võita). Võrrelda saame ju aegadega, kes kus ja kuidas minuga võrdsel autol kihutab.
Kui siin juba käib läbi, et tahaks hirmsat võidusõitu, siis peaks samamoodi ka ohutusele mõtlema. Üks BMW Cup Raplas juhtus kas mu naine või ma ise pealt kuulama mingite kuttide kommentaari enda kohta kui kiivriga rajale läksin: "kas ta on tõesti nii kiire, et peaks kiivrit kandma? .ma nüüd ei tea, aga minuarust on see elementaarne, et ma kannan kiivrit, mis sest et rada ei ole väga kiire, ka seal on võimalik ennast katki sõita. Ühesõnaga kui teha klasse juurde ja läheb vähe rajumaks andmiseks(mitte et siiamaani ei oleks käinud), siis peaks ka ohuts reegleid hakkama kontrollima: tulekustutid igas autos, apteek, kiiver peas ja kindad käes. Ja c-klassis peaks vaata et isegi kombet kandma hakkama, sest no need masinad saavad ka Raplas ohtliku hoo üles....
Peamine on minuarust, et saaks sõita ja et seda saaks teha võimalikult ohutult.
Kui siin juba käib läbi, et tahaks hirmsat võidusõitu, siis peaks samamoodi ka ohutusele mõtlema. Üks BMW Cup Raplas juhtus kas mu naine või ma ise pealt kuulama mingite kuttide kommentaari enda kohta kui kiivriga rajale läksin: "kas ta on tõesti nii kiire, et peaks kiivrit kandma? .ma nüüd ei tea, aga minuarust on see elementaarne, et ma kannan kiivrit, mis sest et rada ei ole väga kiire, ka seal on võimalik ennast katki sõita. Ühesõnaga kui teha klasse juurde ja läheb vähe rajumaks andmiseks(mitte et siiamaani ei oleks käinud), siis peaks ka ohuts reegleid hakkama kontrollima: tulekustutid igas autos, apteek, kiiver peas ja kindad käes. Ja c-klassis peaks vaata et isegi kombet kandma hakkama, sest no need masinad saavad ka Raplas ohtliku hoo üles....
Peamine on minuarust, et saaks sõita ja et seda saaks teha võimalikult ohutult.
EBK Kossutiim
Need klassid võivad olla ja siin pakutud kujul. Eks väike võistlusmoment võiks jääda ja isegi auhinnad, aga pigem on see kõik sõitja(võistleja) mõtlemises kinni. Kas ta nüüd solvub selle peale, et jäi neljandaks või naudib lihtsalt üht ilusat sportliku nädalavahetust.
Mina mõtlen seda asi nii, et kui jään neljandiks, siis palju õnne esimesele kolmele. Õli võin ma ise poest ka osta, aga järgmine võistlus proovib paremini sõita ja järsku saan ka poodiumile. Mind huvitaks ainult see üks BMW Cup'i medal enda seinal ja kõrgemale ma ei pürgiks
Lihtsalt kunagi võibolla tulevikus lastele hea näidata, et millega issi hakkama on saanud 
Mina mõtlen seda asi nii, et kui jään neljandiks, siis palju õnne esimesele kolmele. Õli võin ma ise poest ka osta, aga järgmine võistlus proovib paremini sõita ja järsku saan ka poodiumile. Mind huvitaks ainult see üks BMW Cup'i medal enda seinal ja kõrgemale ma ei pürgiks


Tere
ERiti utoopiline pakkumine:
Klass F - Fun
Klass R - Racing
Esimeses klassis võisteldakse tänavakõlbulike BMW'dega (kuigi keegi seda ei kontrolliks) enese ning parima sõbra vastu. Auhindu jagatakse kodus või õhtul pubis omavahel. Ametlikku arvestust ei peeta.
Teises klassis selgitatakse ametlik paremusjärjestus. Kõik on ühest klubist ning aumehed ning seetõttu alatuid trikke tegema ei hakka. Kui väga vaja, siis võib ju selle teise klassi ka suurteks ja väikesteks jagada.
Mina isiklikult läheks F klassi ;)
jJanno
ERiti utoopiline pakkumine:
Klass F - Fun
Klass R - Racing
Esimeses klassis võisteldakse tänavakõlbulike BMW'dega (kuigi keegi seda ei kontrolliks) enese ning parima sõbra vastu. Auhindu jagatakse kodus või õhtul pubis omavahel. Ametlikku arvestust ei peeta.
Teises klassis selgitatakse ametlik paremusjärjestus. Kõik on ühest klubist ning aumehed ning seetõttu alatuid trikke tegema ei hakka. Kui väga vaja, siis võib ju selle teise klassi ka suurteks ja väikesteks jagada.
Mina isiklikult läheks F klassi ;)
jJanno
exTouring
Vaata Silwer... sina ise olid see kes ütles, et keegi ei tule rajaäärde vaatama kuidas 520 sõidab kuna suur auto ei püsi konkurentsis jne. Peale seda ma enam ei sõida, et rahvas saaks vaadata konkurentsis olevaid autosid sõitmas. Minul oli algselt lihtsalt FUN, aga sina olid see kes esimesena soovis aegasid teada (et paljuga võitsid jne). Enam ei ole see üritus FUN. Ma isegi ei taha vaatama tulla... igav on ju vaadata tänava masinaid vaikselt kulgemas.Silwer kirjutas:Minul on täiesti savi mis need klassid on - peaasi et sõita saab...
Aga siin suvel läks ju suureks vaidluseks et reeglid on valed kuna 520 touringuga ei olnud enam võimalik võita. Nüüd siis on võimalik kõigil arvamust avaldada mida on vaja reeglites muuta ja kas üldse on vaja midagi muuta.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Mis rumalat juttu sa ajad?Jaanus_P kirjutas:Vaata Silwer... sina ise olid see kes ütles, et keegi ei tule rajaäärde vaatama kuidas 520 sõidab kuna suur auto ei püsi konkurentsis jne. Peale seda ma enam ei sõida, et rahvas saaks vaadata konkurentsis olevaid autosid sõitmas. Minul oli algselt lihtsalt FUN, aga sina olid see kes esimesena soovis aegasid teada (et paljuga võitsid jne). Enam ei ole see üritus FUN. Ma isegi ei taha vaatama tulla... igav on ju vaadata tänava masinaid vaikselt kulgemas.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ma lihtsalt tahan vahele seda öelda, et siin hakkavad kõik kõigi pihta varsti pori pilduma. Aga kui reaalselt sõnavõtte ja ka eelmise aasta hooaja kohta öeldud kiunu analüüsida, on neid virisejaid vaid mõni. Mulle tundub küll, et 98% on ühes paadis. See 2% teeb lihtsalt nii kõva kisa, et tundub, et kellelgi pole hea.
Jätkaks siin ikkagi konstruktiivse aruteluga, mitte ei punuks intriige ega topiks teistele sobivaid sõnu suhu!
Jätkaks siin ikkagi konstruktiivse aruteluga, mitte ei punuks intriige ega topiks teistele sobivaid sõnu suhu!
Mina arvan, et vingumiseks leiaks põhjuse alati... Endal üksköik mis nende klasside jaotusega ette võetakse. Sobis 2 klassi jaotus, kuid kui mõnel on tunne parem kui kolm klassi teha, pole ka selle vastu midagi. Niiöelda mõisa peale sõidame naguniigi, ainult, et need nn mõisad on igal inimesel eri tähendusega. Kui mina sõidan oma eelneva aja üle, olen mina ka oma mõisa kätte saanud. Minu arvates see üritus on suurelt jaolt mõeldud sõitjatele ning kui mõni sõitja arvab et sõita ei ole fun või ei meeldi rajal, siis ma ei saa aru miks ta seda siiani teinud on...
Olen kolmel üritusel osalenud ning kõigiga rahule jäänud!
Olen kolmel üritusel osalenud ning kõigiga rahule jäänud!
NB! Klasside kohapealt ei tasu väga raplakeskne olla.
Meil on ju 2 Raplast kiiremat rada samamoodi kasutada.
Tabasalus, ja eriti EstRingil on M-idel (võimsa mootoriga autodel) suuremad eelised, kui raplas.
Teisalt tuleb järjest enam arvestada turvalisusega. Usun, et Tabasalu näitas seda ilmekalt.
Ok, läks suht õnnelikult, aga oletame, et kellelgi oleks samas kurvis auto lihtsalt käest läinud, ja ~100kmh hooga sinna piirdesse lennanud?
Sauga on minumeelest veelgi ohtlikum. Sel hooajal on ju Saugal isegi "katus pandud".
Kui tekitatakse nüüd "ametlik outlaw" klass, siis tuleks seal kindlasti hakata turvameetmetele mõtlema. Kiiver ofkoors. Korralik tulekustuti võibolla? jne-jne.
Ja selle vingumise kohapealt.
Paratamatu ju, et iga autoga ei saa võita. Aga see-eest standardklassi konkurentsivõimelise auto saab üsnagi odavalt
E30 kipub küll juba natuke kallis ja ront olema, aga e36 325 või 318is on küllalt levinud ja odav, et see kasvõi ainult BMW Cupi jaoks osta.
Madaldusvedrud, kerge hooldus ja vajadusel saab salongi ka välja visata.
Usun, et 40-50k eest saaks väga vahva ja FUN'i sõiduki
Meil on ju 2 Raplast kiiremat rada samamoodi kasutada.
Tabasalus, ja eriti EstRingil on M-idel (võimsa mootoriga autodel) suuremad eelised, kui raplas.
Teisalt tuleb järjest enam arvestada turvalisusega. Usun, et Tabasalu näitas seda ilmekalt.
Ok, läks suht õnnelikult, aga oletame, et kellelgi oleks samas kurvis auto lihtsalt käest läinud, ja ~100kmh hooga sinna piirdesse lennanud?
Sauga on minumeelest veelgi ohtlikum. Sel hooajal on ju Saugal isegi "katus pandud".
Kui tekitatakse nüüd "ametlik outlaw" klass, siis tuleks seal kindlasti hakata turvameetmetele mõtlema. Kiiver ofkoors. Korralik tulekustuti võibolla? jne-jne.
Ja selle vingumise kohapealt.
Paratamatu ju, et iga autoga ei saa võita. Aga see-eest standardklassi konkurentsivõimelise auto saab üsnagi odavalt

E30 kipub küll juba natuke kallis ja ront olema, aga e36 325 või 318is on küllalt levinud ja odav, et see kasvõi ainult BMW Cupi jaoks osta.
Madaldusvedrud, kerge hooldus ja vajadusel saab salongi ka välja visata.
Usun, et 40-50k eest saaks väga vahva ja FUN'i sõiduki

-
- Klubiliige
- Postitusi: 680
- Liitunud: 08.12.2002 10:55 42
- Peamine sõiduk: 325TDSA
- Asukoht: Tartu lähiümbrus
Heips, aga sel juhul meil ju hea hakata omavahel kogemusi vahetama, ma ka 318 IS,i selle eesmärgiga soetasin, et oleks lihtsalt seltskondlikult lõbus nii BMW sõidu kui suhtlusega.Kõrgetele kohtadele sõitku teised, minu pärast võin ka 1.1 mootoriga Polo käest ajaliselt pähe saadaAin kirjutas:Tehke mis klassid tahes. Meie tuleme 325 E30(kimmo ja mina)+M3(mina+vend) lihtsalt sõidu ja lõbu pärast. Pole enne nö. ringrada sõitnud ja ei hakka mingitele kohtadele ka järgmine aasta pürgima. Lihtsalt lõbu ja enda oskuste lihvimiste jaoks see üritus mulle. Eks kindlasti väike võistlusmoment sees, aga ikkagi jääb see nädalavahetuse veetmiseks ringrajal, sõpradega ja bmw'dega

-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Lauri kirjutas:Heips, aga sel juhul meil ju hea hakata omavahel kogemusi vahetama, ma ka 318 IS,i selle eesmärgiga soetasin, et oleks lihtsalt seltskondlikult lõbus nii BMW sõidu kui suhtlusega.Kõrgetele kohtadele sõitku teised, minu pärast võin ka 1.1 mootoriga Polo käest ajaliselt pähe saadaAin kirjutas:Tehke mis klassid tahes. Meie tuleme 325 E30(kimmo ja mina)+M3(mina+vend) lihtsalt sõidu ja lõbu pärast. Pole enne nö. ringrada sõitnud ja ei hakka mingitele kohtadele ka järgmine aasta pürgima. Lihtsalt lõbu ja enda oskuste lihvimiste jaoks see üritus mulle. Eks kindlasti väike võistlusmoment sees, aga ikkagi jääb see nädalavahetuse veetmiseks ringrajal, sõpradega ja bmw'dega
Ka mina olen teiega ühes paadis

Reeglitest ka. Isiklikult pooldan kolme klassi. Kõige parem idee oli kirjas juba teema alguses - teha klassid kg/hp kohta. Kes tahab (tänavalegaalseid)slikke kasutada, palun väga, kuid sellisel juhul sõidate kõrgemas klassis, st. A- klassi slikk sõidab B- klassis ja B- klassi slikk sõibad C- klassis. Nii lihtne see minuarust ongi.
Poodium võiks ka minugipoolest jääda.
Kiiver.
Selge see, et ohutus ennekõike, kuid nendele kes hooaja jooksul ühest või kahest etapist osa võtavad on see paras kulutus.
Minu ettepanek. C- klass kohustuslik kõigil etappidel, A- ja B- klass oma südametunnistuse järgi, Sauga rajal kohustuslik kõigile.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
paistab, et hulk tarku päid annab ikka lõpuks midagi tarka ka välja!
Nimelt F R teemast on mul selge arusaam:
lisaklass on F klass!
A ja B klass jääb samade reeglitega nagu on ja juurde tuleb F ehk Fun klass- selleks see üritus ongi!
F klassi sõitja sõidab kas konkurentsi mõistes mitte konkurentsivõimelise autoga ( 750iL
), omab ka vähe kogemusi- see julgustab rajale esmakogemusi otsivaid juhte.
Siit tekib ka 2008 aastas kindel reegel- Cupil mitte osavõtja ei pääse rajale ka vaba raja ajal! - Palun mitte küsima tullagi!
Nimelt F R teemast on mul selge arusaam:
lisaklass on F klass!
A ja B klass jääb samade reeglitega nagu on ja juurde tuleb F ehk Fun klass- selleks see üritus ongi!
F klassi sõitja sõidab kas konkurentsi mõistes mitte konkurentsivõimelise autoga ( 750iL

Siit tekib ka 2008 aastas kindel reegel- Cupil mitte osavõtja ei pääse rajale ka vaba raja ajal! - Palun mitte küsima tullagi!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Minu nägemus:Mihkel(Kops) kirjutas:Kiiver.
Selge see, et ohutus ennekõike, kuid nendele kes hooaja jooksul ühest või kahest etapist osa võtavad on see paras kulutus.
Minu ettepanek. C- klass kohustuslik kõigil etappidel, A- ja B- klass oma südametunnistuse järgi, Sauga rajal kohustuslik kõigile.
F klass : kohustuslik Sauga
A ; B klass kohustuslik
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Siin tuleks seda arvestada, et kui F-klassis pole mingeid autole kehtestatud piiranguid ja sõitja ise võib valida, kas sõidab A/B või F klassis ning ka F-klassi parimad kutsutakse poodiumile, hakkab F-klassis eeldatavalt kõige tihedam tunglemine olema. Hea soe ja mugav, kui selline "mõisa peale sõitja" hing oled. Kiivrit ei pea ka olema jne.
Seda me vist ei taha? Kui üldse nii teha, äkki siis nii, et F-klassil paremusarvestust ei peeta?
Seda me vist ei taha? Kui üldse nii teha, äkki siis nii, et F-klassil paremusarvestust ei peeta?