BMW Cup hooaeg 2008(küsimused, arutelu jne.)
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
arvamused?AndresS kirjutas:Siin tuleks seda arvestada, et kui F-klassis pole mingeid autole kehtestatud piiranguid ja sõitja ise võib valida, kas sõidab A/B või F klassis ning ka F-klassi parimad kutsutakse poodiumile, hakkab F-klassis eeldatavalt kõige tihedam tunglemine olema. Hea soe ja mugav, kui selline "mõisa peale sõitja" hing oled. Kiivrit ei pea ka olema jne.
Seda me vist ei taha? Kui üldse nii teha, äkki siis nii, et F-klassil paremusarvestust ei peeta?
mina isegi pooldan seda- F klass võiks olla siirdumiseks A ja B klassi!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kui ma oleks esmakordselt rajale tulija või tuleks rajale mingi selleks otseselt mittesobiva autoga (7er, XX)just for fun, siis miks ma peaks valima F klassi, kui ma võiks sama hästi fun'nida ka A või B klassis. IMO ainuke variant - osalustasu oleks F-s väiksem.
Aga tegelikult on ka minul suht kama millised need klassid lõpuks moodustuvad. Rajale tulen ikka. Võibolla lihtsalt peab veidi masinat kohaldama/valima kui asjad lõpuks paigas.
Esialgu jääb mulje, et sõitjaid võib rohkem tulla kui eelmistel aastatel. Seega hakkab ajavõtt üsna kriitilist rolli mängima. Ma ei ole OT üritustel (veel) osalenud aga kas seal ei kasutata mitte transponderitega ajavõtu süsteemi. Cup'il võiks sama süsteemi kasutusele võtta. A ja B klassi võiks transponderitega varustada - igaüks ostab transponderi välja. F klass saab käsitsi ajavõtu.
Üks võimalik süsteem siin
http://www.amb-it.com/sports-car-c-22.h ... 567443e92c
Aga tegelikult on ka minul suht kama millised need klassid lõpuks moodustuvad. Rajale tulen ikka. Võibolla lihtsalt peab veidi masinat kohaldama/valima kui asjad lõpuks paigas.
Esialgu jääb mulje, et sõitjaid võib rohkem tulla kui eelmistel aastatel. Seega hakkab ajavõtt üsna kriitilist rolli mängima. Ma ei ole OT üritustel (veel) osalenud aga kas seal ei kasutata mitte transponderitega ajavõtu süsteemi. Cup'il võiks sama süsteemi kasutusele võtta. A ja B klassi võiks transponderitega varustada - igaüks ostab transponderi välja. F klass saab käsitsi ajavõtu.
Üks võimalik süsteem siin
http://www.amb-it.com/sports-car-c-22.h ... 567443e92c
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Mul on isegi nende meeste käest pakkumine olemas kõige lihtsamale süsteemile. Aga kahjuks on ka see kõige lihtsam süsteem koos 30 transpondriga u. 15000 eur.ruut kirjutas:Ma ei ole OT üritustel (veel) osalenud aga kas seal ei kasutata mitte transponderitega ajavõtu süsteemi. Cup'il võiks sama süsteemi kasutusele võtta. A ja B klassi võiks transponderitega varustada - igaüks ostab transponderi välja. F klass saab käsitsi ajavõtu.
Üks võimalik süsteem siin
http://www.amb-it.com/sports-car-c-22.h ... 567443e92c
Opentrackil kasutatakse küll sellist süsteemi aga selle rent on praegusega võrreldes päris kallis. Lisaks see et Tabasalus see ei tööta kuna sinna pole asfaldi sisse pandud vastuvõtjat. Võib olla ei ole seda vastuvõtjat ka Raplas. Seega ei ole meil selle süsteemiga (isegi siis kui raha jaguks) hetkel midagi teha.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Üks võimalus oleks üldse loobuda tavapärasest ajavõtust ja võtta kasutusele GPS pealt töötav Racechrono süsteem: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=141
See süsteem eeldab toimimiseks Symbian S60 toega mobiiltelefoni + 10hz GPS vastuvõtjat.
Ajavõtt käiks siis sedasi et rajale minnes pannakse autosse armatuuri peale GPS vastuvõtja ja mobiiltelefon mis loeb ringiaegasid. Side GPS ja telefoni vahel on bluetooth peal. Igaks juhuks võiks autos olla ka võimalus kasutada sigaretisüütajat et panna telefonile või GPS-ile vajadusel laadijat järgi. Siis kui ringid sõidetud võetakse telefon ja GPS jälle autost välja ja ajad lüüakse telefonist arvutisse.
Minimaalselt peaks olema selliseid telefon + GPS komplekte 6tk. Siis jõuaks ilma jokutamisteta neid autost autosse tõsta.
GPS vastuvõtjad maksavad 1650 eek / tk koos laadijaga. Kõige odavam symbian S60 telefon on vist Nokia E50? Neid ehk saab osta kasutatuna - hinnast ei ole õrna aimugi. Mõned autolaadijad oleks vaja veel lisaks vaadata.
Süsteemi täpsusest: ta on kindlasti täpsem kui stopperiga ajavõtt ja peaaegu sama täpne kui laseriga ajavõtt.
Eeliseks sellel süsteemil on see et ta on lihtne ja töökindel. Kui ka mingi GPS vastuvõtja või telefon peaks otsad andma siis ülejäänud töötavad ikka edasi. Pole ka vaja vedada kaasa generaatorit, topeltkomplekti arvuteid, suurt hunnikut kaableid, andureid jne.
See süsteem eeldab toimimiseks Symbian S60 toega mobiiltelefoni + 10hz GPS vastuvõtjat.
Ajavõtt käiks siis sedasi et rajale minnes pannakse autosse armatuuri peale GPS vastuvõtja ja mobiiltelefon mis loeb ringiaegasid. Side GPS ja telefoni vahel on bluetooth peal. Igaks juhuks võiks autos olla ka võimalus kasutada sigaretisüütajat et panna telefonile või GPS-ile vajadusel laadijat järgi. Siis kui ringid sõidetud võetakse telefon ja GPS jälle autost välja ja ajad lüüakse telefonist arvutisse.
Minimaalselt peaks olema selliseid telefon + GPS komplekte 6tk. Siis jõuaks ilma jokutamisteta neid autost autosse tõsta.
GPS vastuvõtjad maksavad 1650 eek / tk koos laadijaga. Kõige odavam symbian S60 telefon on vist Nokia E50? Neid ehk saab osta kasutatuna - hinnast ei ole õrna aimugi. Mõned autolaadijad oleks vaja veel lisaks vaadata.
Süsteemi täpsusest: ta on kindlasti täpsem kui stopperiga ajavõtt ja peaaegu sama täpne kui laseriga ajavõtt.
Eeliseks sellel süsteemil on see et ta on lihtne ja töökindel. Kui ka mingi GPS vastuvõtja või telefon peaks otsad andma siis ülejäänud töötavad ikka edasi. Pole ka vaja vedada kaasa generaatorit, topeltkomplekti arvuteid, suurt hunnikut kaableid, andureid jne.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Mul just ongi telefoniks hetkel E50
aga jah ajavõtt on küll problemaatiline teema, samas kui mingit erilist võistlusmomenti siin taga ei aeta, siis poleks ju midagi ka käsitisi ajavõtul viga...? Saad teada mis sekundisse sõidad enam-vähem ja asi vask. Milleks hakata mingeid summasi siis kulutama?

EBK Kossutiim
Las ajavõtt jääda ja kui keegi tahab juurde hankida Silweri pakutud hüpper-super asja(endalgi tekkis huviImreR kirjutas:Mul just ongi telefoniks hetkel E50aga jah ajavõtt on küll problemaatiline teema, samas kui mingit erilist võistlusmomenti siin taga ei aeta, siis poleks ju midagi ka käsitisi ajavõtul viga...? Saad teada mis sekundisse sõidad enam-vähem ja asi vask. Milleks hakata mingeid summasi siis kulutama?

Sorry. Mõtlesin ikka 5Hz isendit (tavalised on 1Hz). http://www.racechrono.com/gps/?lang=fi
Neid saab Eestis Tuning.ee kaudu. Hind oli vist 1650 EEK.
Neid saab Eestis Tuning.ee kaudu. Hind oli vist 1650 EEK.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Teemat oli ehk selleks vaja, et saada uuemaid ideid ja varjkante, kuida s asja muuta, kui üldse muuta.
Hääletamise kohapealt oleks muidugi õige kuulata ka teiste arvamust aga kes hääletavad? Kas kõik foorumi kasutajad, või need kes sõitmas käivad? Paljud foorumikülastajatest pole kordagi raja ääres vaatamas isegi käinud.
Samas nii kaua kui mina olen klubis olnud on kaks isikut Tauri ja Silwer alati olnud kohal, nii sõitjatena kui ka organiseerijatena. Mina nende otsust austan. Tulgu sealt reeglid mis tahes, mina sõidan nagunii fun-i pärast.
Hääletamise kohapealt oleks muidugi õige kuulata ka teiste arvamust aga kes hääletavad? Kas kõik foorumi kasutajad, või need kes sõitmas käivad? Paljud foorumikülastajatest pole kordagi raja ääres vaatamas isegi käinud.
Samas nii kaua kui mina olen klubis olnud on kaks isikut Tauri ja Silwer alati olnud kohal, nii sõitjatena kui ka organiseerijatena. Mina nende otsust austan. Tulgu sealt reeglid mis tahes, mina sõidan nagunii fun-i pärast.
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Täitsa samal arvamusel, siin foorumis on sõnavõtjaid olnud küll ja küll, et üritusi ei toimu ja üritused on jamad, aga ise kohal ei käi. Milleks siis tugitooliklubilistele hääletusõigust, muudavad ürituse korraldust teiste jaoks kuid ise vaatavad vaid foorumist," et mis nüüd sai".Aaro kirjutas:Teemat oli ehk selleks vaja, et saada uuemaid ideid ja varjkante, kuida s asja muuta, kui üldse muuta.
Hääletamise kohapealt oleks muidugi õige kuulata ka teiste arvamust aga kes hääletavad? Kas kõik foorumi kasutajad, või need kes sõitmas käivad? Paljud foorumikülastajatest pole kordagi raja ääres vaatamas isegi käinud.
Samas nii kaua kui mina olen klubis olnud on kaks isikut Tauri ja Silwer alati olnud kohal, nii sõitjatena kui ka organiseerijatena. Mina nende otsust austan. Tulgu sealt reeglid mis tahes, mina sõidan nagunii fun-i pärast.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
Katsuge nüüd rahuneda. Ei ole ju midagi hullu juhtunud, ega juhtumas...
Seda ei ole vaja ju põdeda, et mõni auto üldse rajale ei pääse. Kindlasti pääseb mingis klassis sõitma.
Miks on nii suur häda võita? Minul näiteks on täiesti ükstapuha, mis koha ma saan. Ja ma luban, et kui kunagi peaksingi natuke õli võitma, siis kingin selle mõnele, kes seda rohkem vajab
Peace. Sari läheb edasi, sõita saab! See on põhiline
Seda ei ole vaja ju põdeda, et mõni auto üldse rajale ei pääse. Kindlasti pääseb mingis klassis sõitma.
Miks on nii suur häda võita? Minul näiteks on täiesti ükstapuha, mis koha ma saan. Ja ma luban, et kui kunagi peaksingi natuke õli võitma, siis kingin selle mõnele, kes seda rohkem vajab

Peace. Sari läheb edasi, sõita saab! See on põhiline

- andres393
- Huviline
- Postitusi: 531
- Liitunud: 09.12.2007 11:35 54
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Küsimus minu poolt teile, palju üldse teist siin on selliseid kes pole rajal ennem üldse käinud?
Samuti lugedes teemat hakkas ennast huvitama A- klass ( ehk siis see seltskond kellel on stock masin ) Mind muidu väga huvitaks ringrajal nühkimine aga teab kas 320 110kw. aparaadiga on mõtet üldse tullagi, pärast naerdakse veel välja
Muidu oleks tore kätt harjutada ja üleüldse et rinkal veidi harida:)
Samuti lugedes teemat hakkas ennast huvitama A- klass ( ehk siis see seltskond kellel on stock masin ) Mind muidu väga huvitaks ringrajal nühkimine aga teab kas 320 110kw. aparaadiga on mõtet üldse tullagi, pärast naerdakse veel välja

Muidu oleks tore kätt harjutada ja üleüldse et rinkal veidi harida:)
___--- BlowJob Is Better Than No Job ---___
Nu näiteks ei ole mina osalenud ühelgi Cupilandres393 kirjutas:Küsimus minu poolt teile, palju üldse teist siin on selliseid kes pole rajal ennem üldse käinud?
Samuti lugedes teemat hakkas ennast huvitama A- klass ( ehk siis see seltskond kellel on stock masin ) Mind muidu väga huvitaks ringrajal nühkimine aga teab kas 320 110kw. aparaadiga on mõtet üldse tullagi, pärast naerdakse veel välja![]()
Muidu oleks tore kätt harjutada ja üleüldse et rinkal veidi harida:)

- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
välja ei naera keegi- see ju selle cupi mõte ongi.andres393 kirjutas:Küsimus minu poolt teile, palju üldse teist siin on selliseid kes pole rajal ennem üldse käinud?
Samuti lugedes teemat hakkas ennast huvitama A- klass ( ehk siis see seltskond kellel on stock masin ) Mind muidu väga huvitaks ringrajal nühkimine aga teab kas 320 110kw. aparaadiga on mõtet üldse tullagi, pärast naerdakse veel välja![]()
Muidu oleks tore kätt harjutada ja üleüldse et rinkal veidi harida:)
Võistluse raames lastakse rajale enamastai ka "esmakursuslased" koos, et ei jääks üksteisele jalgu!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw