EBK BMW Cup hooaeg 2008-2010 reeglid
Ei tule kunagi sellisel moel kolmandat klassi. Ja ei ole meil ka väikse ja suure klassi peale kokku 10 täissliki kasutajat. Kui meil on olemas 10 meest kes lähevad poodi ja oleksid valmis ostma uusi slikke siis võib alles hakata selle asja peale edasi mõtlema.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Sellist mõistet nagu tavaline tänavasõidurehv ei ole võimalik defineerida. On vaid kahte sorti rehve - tänavalegaalsed ja võistlusrehvid.
Suhteliselt ajuvaba oleks keelata kasutada rajapäeval just nimelt rajapäevadeks välja mõeldud tänavalegaalseid rehve.
Suhteliselt ajuvaba oleks keelata kasutada rajapäeval just nimelt rajapäevadeks välja mõeldud tänavalegaalseid rehve.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kui keegi sedasi informatsiooni annaks siis usun, et ei läheks ainult 1 auto erakorralisele ülevaatusele...Silwer kirjutas:... hiljem mõni kade konkurent organiseerib sulle sini-valge auto teele vastu...
Muide ,kas mitte ei ole EAL kaarti omava autoga sõitmine treeningule - võistlusele mööda mnt lubatud ainult siis kui vastav üritus on kooskajastatud EAL-iga??..Seega peaks hakkama ka bmw cup üritusi korraldama läbi EAL kuna treilerikasutamine keelatud ja sõit EAL kaarti omava autoga mnt muidu keelatud.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Nii lihtne nede rehvidega siiski ei ole, nimelt Juuru rahvasprindil sai Enn Kasari dq kuna kasutas rehvi mis oli kruusa mustriga, aga mis oli nö. tänavalegaalne, kuna puudus vastav märge küljepeal(ehk kiri for competition only). Ja rahvasprindis on keelatud kõik rehvid mis on lõigatud mustriga, ehk et kui ikka tänavaslikil on lõigatud(mitte pressitud) muster, siis on ta keelatud. Ühesõnaga tasuks ka lugeda rahvaralli reegleid(võibolla sa oled juba seda teinud Silwer), seal on just need reeglid mis võiksid ka meie rahvasprodi päeval kehtida.Silwer kirjutas:Sellist mõistet nagu tavaline tänavasõidurehv ei ole võimalik defineerida. On vaid kahte sorti rehve - tänavalegaalsed ja võistlusrehvid.
Suhteliselt ajuvaba oleks keelata kasutada rajapäeval just nimelt rajapäevadeks välja mõeldud tänavalegaalseid rehve.
EBK Kossutiim
Sa võid sõita autoga ka remondikoha ja garaazi vahet ilma mingi EAL kooskõlastuseta.313 kirjutas:Muide ,kas mitte ei ole EAL kaarti omava autoga sõitmine treeningule - võistlusele mööda mnt lubatud ainult siis kui vastav üritus on kooskajastatud EAL-iga??..Seega peaks hakkama ka bmw cup üritusi korraldama läbi EAL kuna treilerikasutamine keelatud ja sõit EAL kaarti omava autoga mnt muidu keelatud.
Ja aitab juba sellest rehvide jutust. Meil ei ole hetkel ühtegi piirangut rehvile. Ei olnud seda ka eelmine aasta. Ainuke uus tingimus on see et sõidad selle rehviga ise kohale.
Ja üldse aitab vaidlemisest - reeglid on juba kehtivad. Kellel on vaja teeb oma autole vastavad muudatused. Kes ei taha muudatusi teha jätab kas sõitmata või sõidab väljaspool punktiarvestust - nii lihtne see ongi.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Peaagu pool aastat on veel autot modida. Mulle reeglid meeldivad, ja eelmine aasta ma ei saanud aru et TOYO R888 on rajal tunduvalt parem kui minu 17 Michelin Pilotid, ikka ajad olid uhte auku mul ja Iljal (voimsam mootor) Kristjaniga (parim vedrustus ja pidurid). Trenni tuleb teha, trenni! Selleks need uritused ongi, ja ei ole vahet kes millise rehviga seda teeb.
Eraldi klassi tekkimiseks peaks alustuseks ikka neid osalejaid olema rohkem kui 2 keda sinna klassi tõsta. Usun, et kahekesi ühes klassis sõitmine ammendaks ennast suhteliselt kiiresti eriti kui ei ole tegemist kahe võrdse auto/sõitjaga.Merli kirjutas:Kas naistele eraldi klassi peale ei ole mõeldud? See tooks äkki õrnema soo esindajaid ka rohkem kätt ja autot proovima. Hetkel nagu ei julgegi meestega rinda pistma minna sinna rajale, kartes, et iga hetk võid ikka kellelegi jalgu jääda. Väga meestekeskne on see üritus teil
Mina olen üleüldse rajal sõitmas/proovimas näinud kokku vist ainult 3 naist, enamvähem regulaarselt kohal 1-2. Ma usun, et neile pakub rohkem pinget meestega mõõduvõtmine ja lihtsalt kiiresti sõitmine kui mingi klassivõit.
Samamoodi on meil puudu eraldi noorteklass, tilluklass

Indrek
Tegelikult on sedasi et see Racechrono ajavõtusüsteem salvestab iga sõidu trajektoorid, auto asukoha rajal ja tema kiiruse igal ajahetkel. Ma ei luba et me kohe hooaja alguses saame kõiki neid andmeid kuhugi üles riputada aga iseenesest on see tehniliselt võimalik. Ja siis saab näiteks oma parimat ringi võrrelda kellegi teise parima ringiga. Ainuke ebamugavus on see et hetkel puudub vastav arvutiprogramm milles neid andmeid käsitleda ja võrdlust saab teha vaid Symbian S60 telefoni ekraanil (natuke ebamugav).
Eelmine aasta me juba katsetasime Racechrono süsteemi minu, Xjani ja Karolini autode peal Rapla ja Tabasalu üritustel ning tulemused olid päris põnevad. Hilisemal võrdlusel nägi päris täpselt ära kus keegi aega võidab ja kus keegi aega kaotab.
Eelmine aasta me juba katsetasime Racechrono süsteemi minu, Xjani ja Karolini autode peal Rapla ja Tabasalu üritustel ning tulemused olid päris põnevad. Hilisemal võrdlusel nägi päris täpselt ära kus keegi aega võidab ja kus keegi aega kaotab.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ma leian ka et suht mõistlikud reeglid.Kannatab proovida.
Kas need kellel endal telefinis Racechrono sees võtavad ka aega tiimi telefonidega,või saab seda oma telefoniga ka teha?
Kes odavat kiivrit soovib,siis BEN Autotarbe kaupluses Järvel olid miskid noname firma kiivrid eelmisel nädalal müügis 590.- ja 1090.- vastavalt kas kinnine või lahtine.
Samas SPARCO ja OMP odavama otsa kiivrid on ka seal 1500.- kandis,eks igaüks teab mida usaldada.
Kas need kellel endal telefinis Racechrono sees võtavad ka aega tiimi telefonidega,või saab seda oma telefoniga ka teha?
Kes odavat kiivrit soovib,siis BEN Autotarbe kaupluses Järvel olid miskid noname firma kiivrid eelmisel nädalal müügis 590.- ja 1090.- vastavalt kas kinnine või lahtine.
Samas SPARCO ja OMP odavama otsa kiivrid on ka seal 1500.- kandis,eks igaüks teab mida usaldada.
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
Et igasuguseid segadusi vältida siis aega võtame ikka tiimi telefon + GPS komplektidega.maxo kirjutas:Kas need kellel endal telefinis Racechrono sees võtavad ka aega tiimi telefonidega,või saab seda oma telefoniga ka teha?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Esiteks kiidaks reeglite tegijaid! On vähemalt nõudmised ja lubamised paigas.
Paar täpsustavat küsimust ka:
kuidas kontrollitakse, et autol mis sõidab punktiarvestuses on kehtiv ülevaatus? ehk on ju võimalik ilgele projektikale selleks sõiduks külge keerata enda või sõbra samavärvi ja keretüübiga masina numbrid ja sõita nagu õige mees kunagi. (näen, ideaalis, et toimuks ka teh passi ja kerenumbri kontroll)
kuidas tehakse kindlaks, et auto ei veetud treilaga raja ligidale? tassin näiteks treilaga auto rapla benuskasse ja sealt sõidan kui õige mees rajani ja keegi ei kõhi, et ise kohale ei sõitnud, sama ka rehvide vahetusega, vahetult enne ringrada.
Kas auto kellel on EAL ülevaatus klassifetseerub siis tänavaautoga ühte klassi ja sõidab punktide peale? Sellisel juhul on magusamad autasustamise kohad juba enne sõitu ära jagatud nende üksikute vahel. Sellest saan täiesti aru, et selliseid masinaid on väga vähe ja eraldi klassi ei ole mõtet teha aga kui ikkagi EBK CUP-i mõte on tänavasõidu autode fun siis paljudel kaob see fun ära lihtsalt rajale sõitma minna, kui on ette teada, et kui hästi läheb siis ehk punkti ikka saad.
Need siis minu poolt mõned küsimused. Ei ole vingumine ega virisemine lihtsalt kas kohtunikud ja reeglite koostajad on sellele ka mõelnud.
Mina rajal igasuguste reeglitega ja otseloomulikult ainult võitmas
Edit: teema võiks kleepsuks ka teha!
Paar täpsustavat küsimust ka:
kuidas kontrollitakse, et autol mis sõidab punktiarvestuses on kehtiv ülevaatus? ehk on ju võimalik ilgele projektikale selleks sõiduks külge keerata enda või sõbra samavärvi ja keretüübiga masina numbrid ja sõita nagu õige mees kunagi. (näen, ideaalis, et toimuks ka teh passi ja kerenumbri kontroll)
kuidas tehakse kindlaks, et auto ei veetud treilaga raja ligidale? tassin näiteks treilaga auto rapla benuskasse ja sealt sõidan kui õige mees rajani ja keegi ei kõhi, et ise kohale ei sõitnud, sama ka rehvide vahetusega, vahetult enne ringrada.
Kas auto kellel on EAL ülevaatus klassifetseerub siis tänavaautoga ühte klassi ja sõidab punktide peale? Sellisel juhul on magusamad autasustamise kohad juba enne sõitu ära jagatud nende üksikute vahel. Sellest saan täiesti aru, et selliseid masinaid on väga vähe ja eraldi klassi ei ole mõtet teha aga kui ikkagi EBK CUP-i mõte on tänavasõidu autode fun siis paljudel kaob see fun ära lihtsalt rajale sõitma minna, kui on ette teada, et kui hästi läheb siis ehk punkti ikka saad.
Need siis minu poolt mõned küsimused. Ei ole vingumine ega virisemine lihtsalt kas kohtunikud ja reeglite koostajad on sellele ka mõelnud.
Mina rajal igasuguste reeglitega ja otseloomulikult ainult võitmas

Edit: teema võiks kleepsuks ka teha!
Ülevaatus:
Me ei kontrolli ülevaatust.
Treiler:
Eesti on väike. Kus tegijaid seal ka nägijaid. Eeldame siiski aumeeste mängu.
EAL kaart:
EAL kaart iseenesest ei pane autot veel kiiremini liikuma. EAL kaart tähendab seda et auto vastab oma modifikatsioonide poolest ja eriti just turvalisuse poolest mingi sarja nõuetele. Olgu selleks siis kiirendamine, ralli, ringrada vms. On ka selliseid võistlusklasse kus sõidavad praktiliselt tehaseautod ja millel on vaid turvavarustus vähe teise tasemega kui päris tavalisel poes käimise autol.
Kui küsimus oli püstitatud et "modifitseeritud" ja "standard" auto ühes klassis siis siin on esiteks ülimalt raske tõmmata mingisugust joont üldse millise koha pealt algab modifitseerimine ja kus lõpeb standard. Teiseks on see, et meil on nagunii vaid kaks klassi mille vahel jaotub terve BMW mudelivalik alates aegade hämarusest kuni tänase päevani välja. Ilmselge on see et isegi standardina ei oleks need autod kahte klassi jagatuna võrdsed - ikka on mingi mudel mis on vähe parem kui teine selles klassis (Näiteks E30 316i vs 318is ja 730i vs 130i).
Samas me ei saa neid klasse ka rohkem teha - ka kuus klassi oleks liiga vähe et autosid võrdselt jaotada. Seega ei ole enam ka vahet kui klassides on koos modifitseeritud ja tehaseautod - nagunii on asi mingis osas ebavõrdne.
Seega, kes otsib võrdsust peaks vaatama juba näiteks E36 Cup poole - seal on kõigil enam-vähem ühesugused autod. Või siis tuleb käia Saurixis kardiga sõitmas...
EBK Cup mõte ei ole tänavaautode fun vaid mõtteks on propageerida BMW marki, arendada kasutajate sõiduoskust ja avardada huviliste mõttemaailma autospordi ja tehnika valdkonnas...
Me ei kontrolli ülevaatust.
Treiler:
Eesti on väike. Kus tegijaid seal ka nägijaid. Eeldame siiski aumeeste mängu.
EAL kaart:
EAL kaart iseenesest ei pane autot veel kiiremini liikuma. EAL kaart tähendab seda et auto vastab oma modifikatsioonide poolest ja eriti just turvalisuse poolest mingi sarja nõuetele. Olgu selleks siis kiirendamine, ralli, ringrada vms. On ka selliseid võistlusklasse kus sõidavad praktiliselt tehaseautod ja millel on vaid turvavarustus vähe teise tasemega kui päris tavalisel poes käimise autol.
Kui küsimus oli püstitatud et "modifitseeritud" ja "standard" auto ühes klassis siis siin on esiteks ülimalt raske tõmmata mingisugust joont üldse millise koha pealt algab modifitseerimine ja kus lõpeb standard. Teiseks on see, et meil on nagunii vaid kaks klassi mille vahel jaotub terve BMW mudelivalik alates aegade hämarusest kuni tänase päevani välja. Ilmselge on see et isegi standardina ei oleks need autod kahte klassi jagatuna võrdsed - ikka on mingi mudel mis on vähe parem kui teine selles klassis (Näiteks E30 316i vs 318is ja 730i vs 130i).
Samas me ei saa neid klasse ka rohkem teha - ka kuus klassi oleks liiga vähe et autosid võrdselt jaotada. Seega ei ole enam ka vahet kui klassides on koos modifitseeritud ja tehaseautod - nagunii on asi mingis osas ebavõrdne.
Seega, kes otsib võrdsust peaks vaatama juba näiteks E36 Cup poole - seal on kõigil enam-vähem ühesugused autod. Või siis tuleb käia Saurixis kardiga sõitmas...

EBK Cup mõte ei ole tänavaautode fun vaid mõtteks on propageerida BMW marki, arendada kasutajate sõiduoskust ja avardada huviliste mõttemaailma autospordi ja tehnika valdkonnas...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Eelmisel hooajal oli vast minu autol ainukesena EAL kaart, millega osaleti BMW cup`il. Kuna auto oli suhteliselt paigast ära siis ka ei pretendeerinud esi kolme hulka. Silweri jutt jumala õige EAL kaart ei tee autot kiiremaks, vaid jälgitakse teatud nõudeid auto ehituse juures.
Minul plaan osaleda nii või naa enamus üritustest ilma arvestuseta, kuna lihtsalt ei soovi mööda teed sellega vurada (kasutan treilerit).
Ajavõtt toimib ka ilma arvestuseta autodel, seega asi mida ma soovin saada antud võistlustelt (ringi aegasid) ma ka saan (kui ma pole asjast valesti aru saanud).
Oluline et korraldajad suudaksid varakult paika panna mis kuupäevadel mis võistlus toimub, kuna toimuvad ka muud raja üritused. Kindlasti oleks meeldiv kui suudetakse korraldada rohkem kui 2-3 üritust.
Jõudu
Minul plaan osaleda nii või naa enamus üritustest ilma arvestuseta, kuna lihtsalt ei soovi mööda teed sellega vurada (kasutan treilerit).
Ajavõtt toimib ka ilma arvestuseta autodel, seega asi mida ma soovin saada antud võistlustelt (ringi aegasid) ma ka saan (kui ma pole asjast valesti aru saanud).
Oluline et korraldajad suudaksid varakult paika panna mis kuupäevadel mis võistlus toimub, kuna toimuvad ka muud raja üritused. Kindlasti oleks meeldiv kui suudetakse korraldada rohkem kui 2-3 üritust.
Jõudu

-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Sai mõni päev tagasi oma võidusõiduvarustust täiendatud. Peale seda kui Silver uued reeglid avalikustas sai kohe ühte A- klassi liikurit vaatama mindud ja üle eile oma "hoovi" sellega sõidetud.
Loodan sel hooajal veeta rohkem aega rajal kui eelmisel aastal.
Kui keegi saab mulle soodsa hinnaga kiivrit pakkuda, siis paluks ps.
Loodan sel hooajal veeta rohkem aega rajal kui eelmisel aastal.
Ma paneks küll ennast hea meelega sõidutreeningule kirja.MESHUGGAH kirjutas:Sa motled Silwer-et vaatad kiirema mehe graafiku ja selle pohjal oppid kiiret soitu? Tegelt kui kiirem mees istub aeglasema mehe auto rooli ja naitab mida oskab, votaks oppimine vahem aega ja oleks konkreetsem.
Milles seisneb suurim vahe no name ja name kiivritel? Kaalus ja materjalide erinevuses?maxo kirjutas:Kes odavat kiivrit soovib,siis BEN Autotarbe kaupluses Järvel olid miskid noname firma kiivrid eelmisel nädalal müügis 590.- ja 1090.- vastavalt kas kinnine või lahtine.
Samas SPARCO ja OMP odavama otsa kiivrid on ka seal 1500.- kandis,eks igaüks teab mida usaldada.
Kui keegi saab mulle soodsa hinnaga kiivrit pakkuda, siis paluks ps.
Päris hea kiivrivalik on www.motodepoo.ee , hetkel veel hooaeg ei käi ning võib vabalt leida häid pakkumisi.
GS
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Soovitan kohapealt läbi astuda (kui ikka tln inimene oled). Käisin viimati suve-sügisel seal. Kiivreid on seal igasuguseid, kõige parem on ise üle vaadata, ega ma ka peast ei mäleta enam. Või kui see kiiver on pigem sellise "reeglit täitva" iseloomuga, siis võid ka biker.ee-st mõne kasutatud omale otsida.Mihkel(Kops) kirjutas:Kahjuks ei ole nende leht piisavalt informatiivne. Lisavarustuse kohta puudub seal pea igasugune info. Raivo, kas sa oled seal hiljuti kohalpeal ka käinud? Kas nad müüvad ainult mootorratta kiivreid?
GS
Arvan et minust voib praktiline kasu olla Raplas ja Tabasalus, Saugal ma olin ainult uhe korra, nii et olen abivalmis ja kohal kahel esimesel eelnimetatud radadel. Ise kain kardi koolis ja voistlen hobikartidega igal voimalusel, traektooride joonistamine on mu lemmik tegevus.Mihkel(Kops) kirjutas:Ma paneks küll ennast hea meelega sõidutreeningule kirja.MESHUGGAH kirjutas:Sa motled Silwer-et vaatad kiirema mehe graafiku ja selle pohjal oppid kiiret soitu? Tegelt kui kiirem mees istub aeglasema mehe auto rooli ja naitab mida oskab, votaks oppimine vahem aega ja oleks konkreetsem.
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Suurepärane!MESHUGGAH kirjutas:Arvan et minust voib praktiline kasu olla Raplas ja Tabasalus, Saugal ma olin ainult uhe korra, nii et olen abivalmis ja kohal kahel esimesel eelnimetatud radadel. Ise kain kardi koolis ja voistlen hobikartidega igal voimalusel, traektooride joonistamine on mu lemmik tegevus.Mihkel(Kops) kirjutas:Ma paneks küll ennast hea meelega sõidutreeningule kirja.MESHUGGAH kirjutas:Sa motled Silwer-et vaatad kiirema mehe graafiku ja selle pohjal oppid kiiret soitu? Tegelt kui kiirem mees istub aeglasema mehe auto rooli ja naitab mida oskab, votaks oppimine vahem aega ja oleks konkreetsem.
Hooaeg võiks juba kiiremini alata.
Keegi võiks siiski seletada, mis vahe on kiivril ja kiivril ja mida kiivri ostul kindlasti jälgida tuleks. Või ajan ma asja liiga keeruliseks?
Kiivri puhul vaata kaalu. Mida väiksem, seda parem. Kiivrit proovi pikalt pähe, võid ka poes pool tundi sellega ringi jalutada - kui on ebamugav siis ära osta. Ilma proovimata ei tohi ammugi ühtegi kiivrit osta.
Autos on mugavam kasutada ilma klaasita ja ilma lõuaosata kiivrit.
Autos on mugavam kasutada ilma klaasita ja ilma lõuaosata kiivrit.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence