Eesti BMW Klubi Cup 2008 - I etapp - Rapla 04.05.2008
Me võime teha lihtsalt mingisuguse treeningpäeva. Mis siis erineks tavalisest üritusest selle poolest et korraga on rajal rohkem autosid, näiteks kuni 6 autot.
Ülejäänud on järjekorras ja niipea kui rajal tekib vaba koht siis lubada jälle uus auto peale. Kui kellelgi on huvi siis saaks aega ka mõõta aga mingeid edetabeleid ei koosta ja aega näeb vaid telefonide pealt. Et kõik korralikult sõita/harjutada saaksid siis harjutuspäeval võiks olla näiteks maksimaalselt 20-30 osalejat.
Ülejäänud on järjekorras ja niipea kui rajal tekib vaba koht siis lubada jälle uus auto peale. Kui kellelgi on huvi siis saaks aega ka mõõta aga mingeid edetabeleid ei koosta ja aega näeb vaid telefonide pealt. Et kõik korralikult sõita/harjutada saaksid siis harjutuspäeval võiks olla näiteks maksimaalselt 20-30 osalejat.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Just! Treeningpaev oleks vaga kasulik paljudele.Silwer kirjutas:Me võime teha lihtsalt mingisuguse treeningpäeva. Mis siis erineks tavalisest üritusest selle poolest et korraga on rajal rohkem autosid, näiteks kuni 6 autot.
Ülejäänud on järjekorras ja niipea kui rajal tekib vaba koht siis lubada jälle uus auto peale. Kui kellelgi on huvi siis saaks aega ka mõõta aga mingeid edetabeleid ei koosta ja aega näeb vaid telefonide pealt. Et kõik korralikult sõita/harjutada saaksid siis harjutuspäeval võiks olla näiteks maksimaalselt 20-30 osalejat.
Tegin ka pilte raja kõrvalt.
Ootan igasugu tagasisidet, kes kiidab, kes laidab, kes tahab numbrit kustutada. Kui number ei meeldi, siis võtan pildi üldse maha - eraldi iga pildiga sebima ei hakka.
Slideshow - http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 6755/show/
Galerii - http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 948116755/
Parimat.
Oliver@järgmisel üritusel ka kaameraga kohal, esitage pildisoove
Nüüd on koht juba tuttavam, saab mängida rohkem.
Ootan igasugu tagasisidet, kes kiidab, kes laidab, kes tahab numbrit kustutada. Kui number ei meeldi, siis võtan pildi üldse maha - eraldi iga pildiga sebima ei hakka.
Slideshow - http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 6755/show/
Galerii - http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 948116755/
Parimat.
Oliver@järgmisel üritusel ka kaameraga kohal, esitage pildisoove

Väga kenad pildid sul ja ühed vähsed kuhu ka minu auto on ära eksinudoliverm kirjutas:Tegin ka pilte raja kõrvalt.
Ootan igasugu tagasisidet, kes kiidab, kes laidab, kes tahab numbrit kustutada. Kui number ei meeldi, siis võtan pildi üldse maha - eraldi iga pildiga sebima ei hakka.
Slideshow - http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 6755/show/
Galerii - http://www.flickr.com/photos/indifferen ... 948116755/
Parimat.
Oliver@järgmisel üritusel ka kaameraga kohal, esitage pildisooveNüüd on koht juba tuttavam, saab mängida rohkem.

Ja minu autot võid pildistada kuidas jaksad, ongi hea pärast sõidujoont vaadata.
Kellel tehase garantii võiksid küll jah numbri kinni katta, et hiljem probleeme vältida.
E28 525e & E28 535i
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
BMW Cup
Mina ka nagu ülejäänudki jäin üritusega väga rahule.
Praegune aeg oli mul 0,16sek aeglasem kui eelmise autoga kaks aastat tagasi. Peab ikka endaga midagi ette võtma.
MESHUGGAH järgmine kord võtan sul varukast kinni ja tirin su enda autosse.
Praegune aeg oli mul 0,16sek aeglasem kui eelmise autoga kaks aastat tagasi. Peab ikka endaga midagi ette võtma.
MESHUGGAH järgmine kord võtan sul varukast kinni ja tirin su enda autosse.
Katsetuseks panen välja siis ajavõtu logifailid mida saab tõmmata siit: http://www.silwer.pri.ee/EBK_Cup_1_2008_Rapla.ace
Kasutamine EI OLE lihtne. Ja kasutada on ka suhteliselt ebamugav kuna kogu asi käib mobiiltelefoni ekraani/nupustikku kasutades. Aga proovin siis selgitada kuidas võiks õnnestuda programmi kasutamine:
1) Vajad Symbian S60 operatsioonisüsteemiga telefoni. Ühilduvad telefonid on:
a) S60 Second Edition.
Supported phones: Nokia 3230, 6260, 6600, 6620, 6670, 7610, 6630, 6680, 6681, 6682, N70, N72 and N90.
b) S60 Third Edition.
Supported phones: Nokia E50, E51, E60, E61, E61i, E62, E65, E70, E90, N71, N73, N75, N76, N77, N78, N80, N81, N81-8GB, N82, N91, N92, N93, N93i, N95, N95-8GB, N96, 3250, 5500 Sport, 5700 XPressMusic, 6110 Navigator, 6120 Classic, 6120, 6121, 6210 Navigator, 6220, 6290, Samsung SGH-i400, SGH-i450, SGH-i520, SGH-i550, SGH-i560, SGH-G810, LG KS10, KT610.
2) Vajad racechrono programmi mille saad selle lehe pealt: http://www.racechrono.com/download/?lang=en
* laadi alla siis oma telefonile vastav versioon.
PS! lehest on ka soomekeelne versioon.
3) Installi allalaetud programm oma telefoni (soovitavalt telefoni mälukaardile).
4) Käivita telefonis Racechrono programm.
5) Lae telefoni Rapla raja kaart mille saad siit: http://www.racechrono.com/tracks/?lang= ... rack=Rapla
* Kaart tuleb laadida mälukaardile folderisse: Racechrono/Tracks
** Lisaks Raplale leiad antud lehelt ka muud Eesti kohta käivad kaardid. Võid ka need kohe üksiti telefoni installida.
6) Paki arvutisse lahti EBK_Cup_1_2008_Rapla.ace fail. Selles failis on terve hulk alammenüüsid mille nimed on sellisel kujul: "Copy (1) of 1" kuni "Copy (50) of 1". Iga folder on ühe võistleja kohta (Hr. Palm on eraldi folderis). Folderi nimes olev sulgudes näidatud number on juhi stardinumber. Stardinimekiri on siis siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 2&start=25
* Kahjuks aegade tabelis läksid stardinumbrid sassi. Proovin millalgi ka täiendada nimekirja 46-50 numbrite / nimede ja andmetega.
7) Leia folderite hulgast enda sõitude folder ja kopeeri selle sisu (vaid sisu) oma telefoni mälukaardile folderisse Racechrono/Sessions. Iga sessiooni kohta on kolm faili - kaks bin lõpuga ja üks txt lõpuga. Kopeeri nad kõik. Reeglina on folderite all kuus faili (kaks vooru). Mõnel on ka kolm faili kui sõitis vaid ühe vooru. Paaril juhul on ka 9 faili kuna oli kordussõit.
8) Lisaks siis kopeeri mõne teise sõitja failid oma telefoni Racechrono/Sessions folderisse - saad neid hiljem kasutada võrdluses oma sõiduga.
9) Nüüd loe läbi Racechrono kasutusjuhend: http://www.racechrono.com/manual/?lang=en
10) Hakka kasutama / analüüsima / võrdlema...
Kasutamine EI OLE lihtne. Ja kasutada on ka suhteliselt ebamugav kuna kogu asi käib mobiiltelefoni ekraani/nupustikku kasutades. Aga proovin siis selgitada kuidas võiks õnnestuda programmi kasutamine:
1) Vajad Symbian S60 operatsioonisüsteemiga telefoni. Ühilduvad telefonid on:
a) S60 Second Edition.
Supported phones: Nokia 3230, 6260, 6600, 6620, 6670, 7610, 6630, 6680, 6681, 6682, N70, N72 and N90.
b) S60 Third Edition.
Supported phones: Nokia E50, E51, E60, E61, E61i, E62, E65, E70, E90, N71, N73, N75, N76, N77, N78, N80, N81, N81-8GB, N82, N91, N92, N93, N93i, N95, N95-8GB, N96, 3250, 5500 Sport, 5700 XPressMusic, 6110 Navigator, 6120 Classic, 6120, 6121, 6210 Navigator, 6220, 6290, Samsung SGH-i400, SGH-i450, SGH-i520, SGH-i550, SGH-i560, SGH-G810, LG KS10, KT610.
2) Vajad racechrono programmi mille saad selle lehe pealt: http://www.racechrono.com/download/?lang=en
* laadi alla siis oma telefonile vastav versioon.
PS! lehest on ka soomekeelne versioon.
3) Installi allalaetud programm oma telefoni (soovitavalt telefoni mälukaardile).
4) Käivita telefonis Racechrono programm.
5) Lae telefoni Rapla raja kaart mille saad siit: http://www.racechrono.com/tracks/?lang= ... rack=Rapla
* Kaart tuleb laadida mälukaardile folderisse: Racechrono/Tracks
** Lisaks Raplale leiad antud lehelt ka muud Eesti kohta käivad kaardid. Võid ka need kohe üksiti telefoni installida.
6) Paki arvutisse lahti EBK_Cup_1_2008_Rapla.ace fail. Selles failis on terve hulk alammenüüsid mille nimed on sellisel kujul: "Copy (1) of 1" kuni "Copy (50) of 1". Iga folder on ühe võistleja kohta (Hr. Palm on eraldi folderis). Folderi nimes olev sulgudes näidatud number on juhi stardinumber. Stardinimekiri on siis siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 2&start=25
* Kahjuks aegade tabelis läksid stardinumbrid sassi. Proovin millalgi ka täiendada nimekirja 46-50 numbrite / nimede ja andmetega.
7) Leia folderite hulgast enda sõitude folder ja kopeeri selle sisu (vaid sisu) oma telefoni mälukaardile folderisse Racechrono/Sessions. Iga sessiooni kohta on kolm faili - kaks bin lõpuga ja üks txt lõpuga. Kopeeri nad kõik. Reeglina on folderite all kuus faili (kaks vooru). Mõnel on ka kolm faili kui sõitis vaid ühe vooru. Paaril juhul on ka 9 faili kuna oli kordussõit.
8) Lisaks siis kopeeri mõne teise sõitja failid oma telefoni Racechrono/Sessions folderisse - saad neid hiljem kasutada võrdluses oma sõiduga.
9) Nüüd loe läbi Racechrono kasutusjuhend: http://www.racechrono.com/manual/?lang=en
10) Hakka kasutama / analüüsima / võrdlema...

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kui keegi arvab, et mina olen paha inimene ja kiusan korraldajaid, siis ma väga pikalt ei seletaks, aga antud võistluste reeglitega on osad auhinnatud autod vastuolus EV seadustega ja rikuvad LE reegleid suurel määral.
Tõenäoliselt oleks mõne kodaniku protesti rahuldamine vaid formaalne asi.
Kas me tahame, et tänavalegaalsed autod oleks ikka tänavalegaalsed, ja nendega rajale sõitmine ei oleks sinivalgete poolt karistatav ?
Muideks, kui tahaks siga mängida, võiks järgmiseks võistluseks seamängija politse kutsuda vahetult enne üritust maanteele ja oi mis siis juhtuks, päris kurb mis ?
Minu postituse eesmärk on lihtsalt juhtida tähelepanu reeglite mõttele ja loomusele, mis ei ole just kõige korrektsemad.
Tõenäoliselt oleks mõne kodaniku protesti rahuldamine vaid formaalne asi.
Kas me tahame, et tänavalegaalsed autod oleks ikka tänavalegaalsed, ja nendega rajale sõitmine ei oleks sinivalgete poolt karistatav ?
Muideks, kui tahaks siga mängida, võiks järgmiseks võistluseks seamängija politse kutsuda vahetult enne üritust maanteele ja oi mis siis juhtuks, päris kurb mis ?
Minu postituse eesmärk on lihtsalt juhtida tähelepanu reeglite mõttele ja loomusele, mis ei ole just kõige korrektsemad.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Re: BMW Cup
Vot se on taitsa oige mote, muidu jooksen nagu tolvan ringi. Vaata Mihkel siis koige puhtamat sinist kupeed.Mihkel(Kops) kirjutas:Mina ka nagu ülejäänudki jäin üritusega väga rahule.
Praegune aeg oli mul 0,16sek aeglasem kui eelmise autoga kaks aastat tagasi. Peab ikka endaga midagi ette võtma.
MESHUGGAH järgmine kord võtan sul varukast kinni ja tirin su enda autosse.

Cardo, ole palun mõistlik. Mida puutuvad siia EV seadused ja LE reeglid klasside määramisel? Ja mis jutt see tänavalegaalsusest käib? Meil on oma reeglid millele autod peavad vastama ja ongi kõik. Ja muideks ma olen täiesti kindel et ükski B klassi poodiumil olnud autodest ei vasta 100% EV seadustele / LE nõuetele.
*Nagu mina tean on hr. Lillel vaja osta lähiajal uued võistlusrehvid. Ma väga loodan et ta ostab sellised rehvid millega kannatab omal jalal rajale tulla ja et ta osaleb tulevikus jälle B klassis.
**Cardo on endiselt oodatud minu asemel üritust korraldama.
*Nagu mina tean on hr. Lillel vaja osta lähiajal uued võistlusrehvid. Ma väga loodan et ta ostab sellised rehvid millega kannatab omal jalal rajale tulla ja et ta osaleb tulevikus jälle B klassis.
**Cardo on endiselt oodatud minu asemel üritust korraldama.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Tere
Tulemus oleks näiteks selline. (See peaks vist Sinu auto olema)
Praeguses variandis on näha ainult trajektoor, kuid peaks saama kuvada ka kiirust.
jJanno
Kas tohib nii palju katsetada, et need GoogleEarth formaati viia?Silwer kirjutas:Katsetuseks panen välja siis ajavõtu logifailid mida saab tõmmata siit: http://www.silwer.pri.ee/EBK_Cup_1_2008_Rapla.ace
Tulemus oleks näiteks selline. (See peaks vist Sinu auto olema)
Praeguses variandis on näha ainult trajektoor, kuid peaks saama kuvada ka kiirust.
jJanno
exTouring
Hea funktsioon Racechronos on see et näeb ka nn. ideaalset ringiaega ühe sessiooni kohta. Ehk siis rada on jagatud sektoriteks ja ta võtab ja liidab ühe sessiooni jooksul sõidetud erinevate ringide parimate sektorite ajad üheks ringiks.
Mõningad "ideaalringide" ajad:
Lill 51,2
Palm 51,5
Silwer 53,1
Mesuggah 53,4
Konstantin 53,6
Xjan 54,5
Mõningad "ideaalringide" ajad:
Lill 51,2
Palm 51,5
Silwer 53,1
Mesuggah 53,4
Konstantin 53,6
Xjan 54,5
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
RaceChrono'st saab eksportida ka Performanceboxi jaoks arusaadavaid faile ju. Ainuke miinus, et rajainfo (stardi/finishijoon ja splitid) kaovad.
Lisaks ei ole Symbian telefoni tarvis.
Telefonis midagi analüüsida on ikka väga tüütu.
Tarkvara on tasuta siin: http://www.performancebox.co.uk/dlsoftware.html
Lisaks ei ole Symbian telefoni tarvis.
Telefonis midagi analüüsida on ikka väga tüütu.
Tarkvara on tasuta siin: http://www.performancebox.co.uk/dlsoftware.html
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
On siis keegi vaadanud / võrrelnud neid racechrono faile? Kas on mingeid huvitavaid mõtteid tekkinud? Kas on nendest üldse abi olnud?
Ise täheldasin selliseid asju:
- Tagumisi kurve natuke teisiti sõites on võimalik ajast päris palju maha saada (~1 sekund)
- Lisaks siis 0,3 sekundit kinni kahes viimases kurvis enne finishit
- Autodel millel oli andur kinnitatud klaasile ei näidanud ajavõtt igas punktis auto asukohta väga täpselt ja satelliite oli ka vahepeal vaid 4tk külge haagitud (erinevalt katusele paigaldatud seadmest millel praktiliselt kogu aeg 9-10 satelliiti küljes). See ei mõjutanud küll ringiaega aga trajektoor paistab lihtsalt nagu joodiku poolt sõidetud...
Ise täheldasin selliseid asju:
- Tagumisi kurve natuke teisiti sõites on võimalik ajast päris palju maha saada (~1 sekund)
- Lisaks siis 0,3 sekundit kinni kahes viimases kurvis enne finishit
- Autodel millel oli andur kinnitatud klaasile ei näidanud ajavõtt igas punktis auto asukohta väga täpselt ja satelliite oli ka vahepeal vaid 4tk külge haagitud (erinevalt katusele paigaldatud seadmest millel praktiliselt kogu aeg 9-10 satelliiti küljes). See ei mõjutanud küll ringiaega aga trajektoor paistab lihtsalt nagu joodiku poolt sõidetud...

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence