EBK BMW Cup 2008 III etapp - ESTRING - 26.07.2008
Ei, möödasõite teha ikkagi ei tohi teha ja tegelikult ei ole mõtet kah. Kui sa juba kellelegi sabasse jõudsid siis on sul nagunii see ringiaeg tuksis kuna möödasõidu kohta peab nagunii ka natukene valima.
Seega on targem sellisel juhul lihtsalt hoog maha lasta ja jääda ootama kuni pikem vahe sisse tuleb ja alles siis edasi sõita. Finishis proovitakse selliseid situatsioone tähele panna ja vajadusel lisatakse siis mõnele sõitjale käigupealt ringe otsa.
Kui aga keegi korraldajatest sellise situatsiooni tekkimist tähele ei pannud siis on võimalik kohe peale sõitu protestida ja saab terve uue sõidu.
--------------
Seda kõike saab sõitja ka ise reguleerida soojendusringi ajal - tasub kohe alguses eelmisega pikem vahe sisse jätta. Rada on 2km pikk ja ruumi peaks jaguma.
Hetkel veel mõtlen et mitu autot me korraga rajale laseme. Kolm oleks selline kindla peale minek aga üritus sujuks kiiremini ja saaks ehk rohkem voore teha kui oleks kuus autot rajal (Opentrackil on 10 autot korraga rajal - seda on natukene palju). Stardijärjekord peaks olema enam-vähem selline et suhteliselt võrdsed autod on korraga rajal ning suured aegade erinevused tekkida ei tohiks.
Seega on targem sellisel juhul lihtsalt hoog maha lasta ja jääda ootama kuni pikem vahe sisse tuleb ja alles siis edasi sõita. Finishis proovitakse selliseid situatsioone tähele panna ja vajadusel lisatakse siis mõnele sõitjale käigupealt ringe otsa.
Kui aga keegi korraldajatest sellise situatsiooni tekkimist tähele ei pannud siis on võimalik kohe peale sõitu protestida ja saab terve uue sõidu.
--------------
Seda kõike saab sõitja ka ise reguleerida soojendusringi ajal - tasub kohe alguses eelmisega pikem vahe sisse jätta. Rada on 2km pikk ja ruumi peaks jaguma.
Hetkel veel mõtlen et mitu autot me korraga rajale laseme. Kolm oleks selline kindla peale minek aga üritus sujuks kiiremini ja saaks ehk rohkem voore teha kui oleks kuus autot rajal (Opentrackil on 10 autot korraga rajal - seda on natukene palju). Stardijärjekord peaks olema enam-vähem selline et suhteliselt võrdsed autod on korraga rajal ning suured aegade erinevused tekkida ei tohiks.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
ma tahaks olla suht rivi lõpus, sõidan alles teist korda seal(esimene kord õnnestus saugal ka spinn teha) ja rada suht tundmatu, nii, et liigun aeglasemalt, ja kiiremaid ei tahaks takistada.
Auto ka kõige nõrgema mootoriga A-klassis
Auto ka kõige nõrgema mootoriga A-klassis

Viimati muutis tanele28, 25.07.2008 21:13 04, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
-
- Klubiliige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 18.11.2003 16:13 10
- Peamine sõiduk: E46 320d
- Telefon: 56659473
- Asukoht: Vilppula (soome)
No aga Risto kes sinu ees stardib üldse elus esimest korda ringraja sõidule nii et teine grupp ongi nii algajatele mõeldudtanele28 kirjutas:ma tahaks olla suht rivi lõpus, sõidan allest teist korda seal(esimene kord õnnestus saugal ka spinn teha) ja rada suht tundmatu, nii, et liigun aeglasemalt, ja kiiremaid ei tahaks takistada.
Auto ka kõige nõrgema mootoriga A-klassis
Tel:56659473
Alguses ma pean teile ka väikest loengut reeglitest ja ohutusest, avaldan paar nippi algajatele ning siis on vaba rada kus kõik saavad natukene harjutada. Alles peale seda hakkame aja peale sõitma.
Peale esimest vooru on ka näha kes kellele ette jääb ja siis saab stardirivis teha ka vajadusel väikseid muudatusi.
Kas teeme Tallinnast ka mingi ühisstardi? Näiteks kell 12.30 Laagri Maksimarketi parkla kardiraja poolsest osast?
* Enne üritust võiksid kõik ka rehvirõhud ära kontrollida. Kui sõidad tänavarehviga siis tasub panna parempoolsetele ratastele tehase andmetest natukene kõrgem rõhk sisse. Vasakpoolsed rattad võivad jääda ka tehaserõhu peale (muideks, tehasest ettenähtud rõhk on reeglina ikkagi kõrgem kui see standardne 2,2 bar mida tavaliselt rehvitöökojas sisse pannakse).
Peale esimest vooru on ka näha kes kellele ette jääb ja siis saab stardirivis teha ka vajadusel väikseid muudatusi.
Kas teeme Tallinnast ka mingi ühisstardi? Näiteks kell 12.30 Laagri Maksimarketi parkla kardiraja poolsest osast?
* Enne üritust võiksid kõik ka rehvirõhud ära kontrollida. Kui sõidad tänavarehviga siis tasub panna parempoolsetele ratastele tehase andmetest natukene kõrgem rõhk sisse. Vasakpoolsed rattad võivad jääda ka tehaserõhu peale (muideks, tehasest ettenähtud rõhk on reeglina ikkagi kõrgem kui see standardne 2,2 bar mida tavaliselt rehvitöökojas sisse pannakse).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
arvatavasti tulen ka ühisstardiks kohale.
Raban ka oma cobrad kaasa.
Raban ka oma cobrad kaasa.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kahju küll,et ise ei saanud tulla.Oleksin muidugi pealtvaataja olnud kuid asi seegi.Vähemalt nägin mõnda autot Halinga restorani juures.
Oli kindlasti ilus laupäev!
Oli kindlasti ilus laupäev!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
oli täitsa tegus päev ja sai ka minu poolt väike panus ürituse õnnestumiseks antud. ma loodan, et sain kõik ajad ikka täpselt kirja, kuna päeva lõpus oli pea päikesest juba päris soe
ps. ma leidsin fotoka objektiivi katte ka m-i istme vahelt üles

ps. ma leidsin fotoka objektiivi katte ka m-i istme vahelt üles

Kui pöörad näo päikese poole, jäävad varjud seljataha.
E53 X5 4,6is
E53 X5 4,6is
-
- Huviline
- Postitusi: 73
- Liitunud: 13.12.2007 19:50 44
Minu jaoks sattus vähe raske päev olema...seoses siis elmise raske õhtu-ööga
Kolmandast voorust pidin "tervislikel põhjustel" loobuma,kuna oleks muidu vist sõidupealt magama jäänud ja see kurvitamine ajas õrna organismi ka pisut iiveldama.
Muidu oli väga bro päev...kahju et rahvast vähevõitu ja mõni huvitav konkurent ära kukkus.Samas oli mõni uus ja kiire nägu kohal.
Tänu väsinud konditsioonile ei oska öelda,kas minu 1.06.49 oli üldjoontes kiire aeg või poes piima järel käimine...arvestades et shikaani ei olnud

Kolmandast voorust pidin "tervislikel põhjustel" loobuma,kuna oleks muidu vist sõidupealt magama jäänud ja see kurvitamine ajas õrna organismi ka pisut iiveldama.
Muidu oli väga bro päev...kahju et rahvast vähevõitu ja mõni huvitav konkurent ära kukkus.Samas oli mõni uus ja kiire nägu kohal.
Tänu väsinud konditsioonile ei oska öelda,kas minu 1.06.49 oli üldjoontes kiire aeg või poes piima järel käimine...arvestades et shikaani ei olnud

Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee

Nüüd siis lõpuks kodus tagasi. Dui all käidud ja ka kõht täis söödud. Kohe inimese tunne hakkab tekkima... 
Alustuseks tahan tänada kõiki abilisi. Hendrik, Indrek, Maris ja Siim olid vägagi tasemel. Suur tänu abi eest!
Üritus sujus tõesti päris hästi. Osalejaid oli natukene vähevõitu ja oli ka palju selliseid kelle auto tehniline seisund ei vastanud päris selle kuuma ilma ja kiire raja tingimustele. Seega jäid ürituse alguse hõredad read lõpuks veelgi hõredamaks.
Kuid kellel tehnika vastu pidas need said ikka päris palju sõita. Just vaatasin et mul kogunes rajal veedetud kilomeetreid umbes 80 kanti. Ehk siis 40 ringi.
A klassis käis tihe rebimine 1-2 koha vahel ja ka 3-5 koht olid kuni lõpuni veel lahtised. Jaan tegi head sõitu ja võttis siiski auhinnalise 3 koha ära.
B klassis oli põnev teise ja kolmanda koha heitlus. Vahe jäi vaid 0,06 sekundit. Mina siis võitsin B klassi oma isikliku Audru raja rekordiga - 1.02,51. Kahju et Ilja oma M3 Compactiga kohale ei tulnud - oleks B klassis väheke põnevam olnud.
Väljaspool arvestust sõitjatest vist kõik parandasid oma rajarekordeid.
Eiki Lill tegi päeva kiirema aja - 1.02,29. Konstantin sõitis välja 1.03,28 mis on eriti tähelepanuväärne seetõttu et vist kunagi pole keegi ühegi 5-se BMW-ga sellel rajal kiiremini sõitnud.
Agade tabelite ja telefoni logifailidega läheb veel natukene aega. Proovin kas mul õnnestub aegade tabelid siia fotodena riputada või pean tõesti hakkama neid numbreid excelisse toksima.
Senikaua võivad kõik oma aegasid (kui ikka on meeles) võrrelda viimasel Opentrackil sõidetud aegadega mis asuvad siin: http://www.opentrack.pri.ee/ajad/050708 ... ackXXI.xls
EDITED: Ajatabelite pildistamine ei õnnestunud, liiga uduseks läheb. Eks proovin esmapäeval skänneri juurde pääseda. Excelit praegu küll ei viitsi toksima hakata.

Alustuseks tahan tänada kõiki abilisi. Hendrik, Indrek, Maris ja Siim olid vägagi tasemel. Suur tänu abi eest!
Üritus sujus tõesti päris hästi. Osalejaid oli natukene vähevõitu ja oli ka palju selliseid kelle auto tehniline seisund ei vastanud päris selle kuuma ilma ja kiire raja tingimustele. Seega jäid ürituse alguse hõredad read lõpuks veelgi hõredamaks.
Kuid kellel tehnika vastu pidas need said ikka päris palju sõita. Just vaatasin et mul kogunes rajal veedetud kilomeetreid umbes 80 kanti. Ehk siis 40 ringi.
A klassis käis tihe rebimine 1-2 koha vahel ja ka 3-5 koht olid kuni lõpuni veel lahtised. Jaan tegi head sõitu ja võttis siiski auhinnalise 3 koha ära.
B klassis oli põnev teise ja kolmanda koha heitlus. Vahe jäi vaid 0,06 sekundit. Mina siis võitsin B klassi oma isikliku Audru raja rekordiga - 1.02,51. Kahju et Ilja oma M3 Compactiga kohale ei tulnud - oleks B klassis väheke põnevam olnud.
Väljaspool arvestust sõitjatest vist kõik parandasid oma rajarekordeid.
Eiki Lill tegi päeva kiirema aja - 1.02,29. Konstantin sõitis välja 1.03,28 mis on eriti tähelepanuväärne seetõttu et vist kunagi pole keegi ühegi 5-se BMW-ga sellel rajal kiiremini sõitnud.
Agade tabelite ja telefoni logifailidega läheb veel natukene aega. Proovin kas mul õnnestub aegade tabelid siia fotodena riputada või pean tõesti hakkama neid numbreid excelisse toksima.
Senikaua võivad kõik oma aegasid (kui ikka on meeles) võrrelda viimasel Opentrackil sõidetud aegadega mis asuvad siin: http://www.opentrack.pri.ee/ajad/050708 ... ackXXI.xls
EDITED: Ajatabelite pildistamine ei õnnestunud, liiga uduseks läheb. Eks proovin esmapäeval skänneri juurde pääseda. Excelit praegu küll ei viitsi toksima hakata.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Väga lahe ja super üritus.
Ilm oli super ja kiireid autosid oli palju.
Olin Marko_S ile moraalseks toeks piltide tegemisel.
Isiklikult tänan Silwerit , kes treeningu ajal mind kaasreisijaks võttis ja sõidurõõmu pakkus.
Pole ennem sellises autos kaasreisijana olnud ja minu jaoks oli see meeldiv kogemus.
Siis kui võistlus läbi sai , sain ka oma panuse anda autasustamise näol.
Kui kellegi nime valesti ütlesin , või hääldasin , siis vabandan.
Ja kõige lõpuks , siis oli vaba rada ja pandi ka minu auto külge ajavõtu süsteem ja sain ka proovida aja peale sõita seda rada oma igapäevaliikuriga.
Aeg tuli mingi 1.11.xx . Ise olen rahul , kuna pole ikka väga ammu rinkat sõitnud ja väga ei tahtnud autot ka lõhkuda, kliima oli sees ja kasti ei pannud isegi spordi peale mitte.
Nii et tegus päev oli.
Ilm oli super ja kiireid autosid oli palju.
Olin Marko_S ile moraalseks toeks piltide tegemisel.
Isiklikult tänan Silwerit , kes treeningu ajal mind kaasreisijaks võttis ja sõidurõõmu pakkus.
Pole ennem sellises autos kaasreisijana olnud ja minu jaoks oli see meeldiv kogemus.
Siis kui võistlus läbi sai , sain ka oma panuse anda autasustamise näol.
Kui kellegi nime valesti ütlesin , või hääldasin , siis vabandan.
Ja kõige lõpuks , siis oli vaba rada ja pandi ka minu auto külge ajavõtu süsteem ja sain ka proovida aja peale sõita seda rada oma igapäevaliikuriga.
Aeg tuli mingi 1.11.xx . Ise olen rahul , kuna pole ikka väga ammu rinkat sõitnud ja väga ei tahtnud autot ka lõhkuda, kliima oli sees ja kasti ei pannud isegi spordi peale mitte.
Nii et tegus päev oli.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Pistan ka siis paar rida siia.Esiteks vägagi korda läinud päev,ilmataadiga olid küll head suhted (Silweri semu vist).Sõidud olid huvitavad.Kuna ma polnud kunagi Saugal EBK vms üritusel käinud,siis minu jaoks oli see esmakordne.Rajal piltnikuna/pealtvaatajana olles olid kiirused päris suured.
Tänud kõigile osalejatele ja abilistele ning Tarmo'le kes mind viitsis kannatada
Mõni pilt ka üritusest EBK CUP Saugal
Tänud kõigile ja järgmise korrani!
PS! Kellel soove suurtemate piltide vastu,siis PS abiks
Tänud kõigile osalejatele ja abilistele ning Tarmo'le kes mind viitsis kannatada

Mõni pilt ka üritusest EBK CUP Saugal
Tänud kõigile ja järgmise korrani!
PS! Kellel soove suurtemate piltide vastu,siis PS abiks

- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Piltidelt vaadates tundub, et vaatamata kesisele osavõtule oli igati õnnestunud üritus. Vinge oli ka see, et sel korral palju uusi abilisi keda ootaks ka tulevikus "rajale" 
Järgmine CUP sõit toimub 16. augustil tabasdalus BMW Autocrossing raames- ootame sinna ilusat võistlejate rivi

Järgmine CUP sõit toimub 16. augustil tabasdalus BMW Autocrossing raames- ootame sinna ilusat võistlejate rivi

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
jup ,väga korda läinud üritus peaks mainima
seal raja kõige kiirema kurvi juures olemine oli väga lõbus ja huvitav, kino seal ikka sai
minu PILDID ka siin : http://fotoalbum.ee/photos/siim138/sets/540331
Kui video viidiku valmis saan siis panen lingi siia ka


minu PILDID ka siin : http://fotoalbum.ee/photos/siim138/sets/540331
Kui video viidiku valmis saan siis panen lingi siia ka

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
Racechrono ajavõtu failid on kõik siin: http://www.silwer.pri.ee/EBK_3_ESTRING_2008.ace
------------------------
Kordame ka kasutusjuhendit:
Kasutada on ka natukene ebamugav kuna kogu asi käib mobiiltelefoni ekraani/nupustikku kasutades aga ei midagi ulmelist. Aga proovin siis selgitada kuidas võiks õnnestuda programmi kasutamine:
1) Vajad Symbian S60 operatsioonisüsteemiga telefoni. Ühilduvad telefonid on:
a) S60 Second Edition.
Supported phones: Nokia 3230, 6260, 6600, 6620, 6670, 7610, 6630, 6680, 6681, 6682, N70, N72 and N90.
b) S60 Third Edition.
Supported phones: Nokia E50, E51, E60, E61, E61i, E62, E65, E70, E90, N71, N73, N75, N76, N77, N78, N80, N81, N81-8GB, N82, N91, N92, N93, N93i, N95, N95-8GB, N96, 3250, 5500 Sport, 5700 XPressMusic, 6110 Navigator, 6120 Classic, 6120, 6121, 6210 Navigator, 6220, 6290, Samsung SGH-i400, SGH-i450, SGH-i520, SGH-i550, SGH-i560, SGH-G810, LG KS10, KT610.
2) Vajad racechrono programmi mille saad selle lehe pealt: http://www.racechrono.com/download/?lang=en
* laadi alla siis oma telefonile vastav versioon.
PS! lehest on ka soomekeelne versioon.
3) Installi allalaetud programm oma telefoni (soovitavalt telefoni mälukaardile).
4) Käivita telefonis Racechrono programm.
5) Lae telefoni ESTRING raja kaart mille saad siit: http://www.racechrono.com/tracks/?lang= ... k=EST-Ring
* Kaart tuleb laadida mälukaardile folderisse: Racechrono/Tracks
** Lisaks Estringile leiad antud lehelt ka muud Eesti kohta käivad kaardid. Võid ka need kohe üksiti telefoni installida.
6) Paki arvutisse lahti EBK_3_ESTRING_2008.ace fail. Selles failis on terve hulk alammenüüsid sõitjate logifailidega.
7) Leia folderite hulgast enda sõitude folder ja kopeeri selle sisu (vaid sisu) oma telefoni mälukaardile folderisse Racechrono/Sessions. Iga sessiooni kohta on kolm faili - kaks bin lõpuga ja üks txt lõpuga. Kopeeri nad kõik. Reeglina on folderite all üheks faili (kolm vooru). Mõnel on ka kolm faili kui sõitis vaid ühe vooru või kuus faili kui sõitis kaks vooru.
8) Lisaks siis kopeeri mõne teise sõitja failid oma telefoni Racechrono/Sessions folderisse - saad neid hiljem kasutada võrdluses oma sõiduga.
9) Nüüd loe läbi Racechrono kasutusjuhend: http://www.racechrono.com/manual/?lang=en
10) Hakka kasutama / analüüsima / võrdlema...
----------------------
------------------------
Kordame ka kasutusjuhendit:
Kasutada on ka natukene ebamugav kuna kogu asi käib mobiiltelefoni ekraani/nupustikku kasutades aga ei midagi ulmelist. Aga proovin siis selgitada kuidas võiks õnnestuda programmi kasutamine:
1) Vajad Symbian S60 operatsioonisüsteemiga telefoni. Ühilduvad telefonid on:
a) S60 Second Edition.
Supported phones: Nokia 3230, 6260, 6600, 6620, 6670, 7610, 6630, 6680, 6681, 6682, N70, N72 and N90.
b) S60 Third Edition.
Supported phones: Nokia E50, E51, E60, E61, E61i, E62, E65, E70, E90, N71, N73, N75, N76, N77, N78, N80, N81, N81-8GB, N82, N91, N92, N93, N93i, N95, N95-8GB, N96, 3250, 5500 Sport, 5700 XPressMusic, 6110 Navigator, 6120 Classic, 6120, 6121, 6210 Navigator, 6220, 6290, Samsung SGH-i400, SGH-i450, SGH-i520, SGH-i550, SGH-i560, SGH-G810, LG KS10, KT610.
2) Vajad racechrono programmi mille saad selle lehe pealt: http://www.racechrono.com/download/?lang=en
* laadi alla siis oma telefonile vastav versioon.
PS! lehest on ka soomekeelne versioon.
3) Installi allalaetud programm oma telefoni (soovitavalt telefoni mälukaardile).
4) Käivita telefonis Racechrono programm.
5) Lae telefoni ESTRING raja kaart mille saad siit: http://www.racechrono.com/tracks/?lang= ... k=EST-Ring
* Kaart tuleb laadida mälukaardile folderisse: Racechrono/Tracks
** Lisaks Estringile leiad antud lehelt ka muud Eesti kohta käivad kaardid. Võid ka need kohe üksiti telefoni installida.
6) Paki arvutisse lahti EBK_3_ESTRING_2008.ace fail. Selles failis on terve hulk alammenüüsid sõitjate logifailidega.
7) Leia folderite hulgast enda sõitude folder ja kopeeri selle sisu (vaid sisu) oma telefoni mälukaardile folderisse Racechrono/Sessions. Iga sessiooni kohta on kolm faili - kaks bin lõpuga ja üks txt lõpuga. Kopeeri nad kõik. Reeglina on folderite all üheks faili (kolm vooru). Mõnel on ka kolm faili kui sõitis vaid ühe vooru või kuus faili kui sõitis kaks vooru.
8) Lisaks siis kopeeri mõne teise sõitja failid oma telefoni Racechrono/Sessions folderisse - saad neid hiljem kasutada võrdluses oma sõiduga.
9) Nüüd loe läbi Racechrono kasutusjuhend: http://www.racechrono.com/manual/?lang=en
10) Hakka kasutama / analüüsima / võrdlema...
----------------------
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Tegin ühe võrdleva faili: http://www.silwer.pri.ee/Silwer_Kostja_Lill.JPG
Selgituseks siis:
Roheline joon: Konstantin
Punane joon: Lill
Sinine joon: Silver
200m - stardisirgele järgnenud kurv
500m - terav tiigikurv
700-900m - S kurv
1000-1200m - Tagumised kurvid
1700m - Kiire kurv
2100m - Stardisirgele keerav kurv
Pildi pealt on näha et kõige võimsasm auto on Konstantinil. Enne kiiret kurvi saab ikka jube kähku hoo sisse. Minu ja Lille autod tunduvad sirge peal ühte moodi liikuvat. Kurvides peab aga Lille täisslikk paremini kui minu tänavaslikk. Seda on näha eriti tagumiste kurvides ja kiires kurvis. Konstantini auto on raske ja kurvis väga head pidamist ei ole aga ta suudab seda päris edukalt kompenseerida oma võimsa mootoriga.
* Graafikult ei paista ka välja et Lill võidaks aega oma uute piduritega. Päris võrdselt pidurdavad kõik kolm autot.
Selgituseks siis:
Roheline joon: Konstantin
Punane joon: Lill
Sinine joon: Silver
200m - stardisirgele järgnenud kurv
500m - terav tiigikurv
700-900m - S kurv
1000-1200m - Tagumised kurvid
1700m - Kiire kurv
2100m - Stardisirgele keerav kurv
Pildi pealt on näha et kõige võimsasm auto on Konstantinil. Enne kiiret kurvi saab ikka jube kähku hoo sisse. Minu ja Lille autod tunduvad sirge peal ühte moodi liikuvat. Kurvides peab aga Lille täisslikk paremini kui minu tänavaslikk. Seda on näha eriti tagumiste kurvides ja kiires kurvis. Konstantini auto on raske ja kurvis väga head pidamist ei ole aga ta suudab seda päris edukalt kompenseerida oma võimsa mootoriga.
* Graafikult ei paista ka välja et Lill võidaks aega oma uute piduritega. Päris võrdselt pidurdavad kõik kolm autot.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Tänaks ka omalt poolt ürituse läbiviijaid eesotsas Silveriga. Tänud ka Valdekule. Tõsiselt mõnus vaheldus Raplas nikerdamisele. Viimane voor oli eriti lahe kus sai jälitussõitu teha.
Kas järgmisel üritusel on auhindadeks õli kanistrite asemel jahutusvedeliku kanistrid
?
Silver, kas sa viitsid teha ühe võrdleva faili minu ja Taneli (316 compact) sõidust? Mul ei õnnestu enda telefonis kogu seda kupatust käima saada.
Kas järgmisel üritusel on auhindadeks õli kanistrite asemel jahutusvedeliku kanistrid

Silver, kas sa viitsid teha ühe võrdleva faili minu ja Taneli (316 compact) sõidust? Mul ei õnnestu enda telefonis kogu seda kupatust käima saada.
Proovige ikka telefonides need graafikud tööle saada. Esiteks on siis asi interaktiivne ja saad lisaks kiirustele võrrelda ka auto trajektoori igas raja punktis, ning näed ära täpselt kui palju sul mingis punktis võrreldava konkurendiga kaotust/võitu tekib, teiseks on see vägagi hariv ja kolmandaks mul kulub iga sellise graafiku tegemiseks ja ülesriputamiseks 1,5-2 tundi - seda aega on kuradima raske leida... 

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Tulemused:
http://www.silwer.pri.ee/voor1.tif
http://www.silwer.pri.ee/voor2.tif
http://www.silwer.pri.ee/voor3.tif
http://www.silwer.pri.ee/koondtabel.tif
http://www.silwer.pri.ee/voor1.tif
http://www.silwer.pri.ee/voor2.tif
http://www.silwer.pri.ee/voor3.tif
http://www.silwer.pri.ee/koondtabel.tif
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence