Mina olin esmaspäeva õhtul kohal. Ööbimine Tallink Hotel Riga-s oli meeldiv, ka auto sai hotellis ööbimise. Võtsin parkimise hotelli all(esimest korda sain autoga liftis olla). Hommikul olin varakult kohal. Kohe ei lastud alasse sissegi. Vastuvõtt oli hea. Anti sõitjatele ja kaaslastele käepaelad, juhatati kuhu auto parkida ja kohe saime ka inimese, kes meid päeva jooksul kõige olulisega kursis hoidis. Esimese asjana tegin kohe diagnostika(kutsuti kohe juurde seal telgis). Küsis, mida ma teada tahan, eks see inglise keeles seletamine raske oli, aga sain niipalju teada, et mootori töö on korras ja üleüldse muid vigu ka ei näidanud.
Rajale pääsedes(mida olin pikalt oodanud) elasin kohe ennast välja ja proovisin pingutada nagu ikka harjunud olen. Muidugi ma polnud kursis(teadsin et on kiire, aga et nii kiire

) eriti raja olemusega. Üsna pea sain selgeks, et tavaautoga seal maksimumi ei tohi/saa võtta(olin harjunud, et e30 touringu sõitsin kohe põhja, ka Saugal) ja näpukad on kerged tulema ning need oleksid fataalsete tagajärgedega. Muutsin natukene süidustiili ja see sai karistatud. Viimases kurvis stardi sirgele väljudes oli hoog liiga suur ja käisin ka väljas ära. Õnneks oli seal ruumi ja muru(natuke sain raputada, aga õnneks ei midagi hullu).
Ülejäänud päev oli minujaoks suht must tänu autoga seotud jamale ja see tõmbas ka ürituse jälgimisele/osalemisele kriipsu peale. Hakkasin otsima võimalusi kuidas ennast ja kaaslasi ning auto koju saada. Õnneks auto halastas ja saime ikka omaljalal koju. Kui veel käia taolistel üritustel(mida kindlasti teen), siis kaalun sügavalt kas sõita rajal või mitte
Drifti oli ka näpuotsaga, seda sai ka natuke vaadatud. Ilusaid autosi oli palju, kahjuks vanakooli pille oli vähe. Korraldus väga hea ja sügav kummardus neile just selle eest, et väliskülalistele oli kogu üritus tasuta ja nad tegid kõik selleks, et meil oleks see ka meeldejääv.