2. leht 5-st

Postitatud: 29.11.2007 14:38 34
Postitas maxo
Ega kindlalt ei saa öelda...oleneb kes roolis on ja millised papud autol all on nad jäävad sinna paremate 325,328te ja vabaklassi aeglasemate vahele.Olenevalt rajaast ka.Kiirel rajal on jõust kasu,aeglasemal mitte niiväga...aga kui 5 etapist 4 on Tabasalus või Raplas,siis pole neid võimalusi jõud maksma panna just niiväga palju :? .

Postitatud: 29.11.2007 15:38 57
Postitas Silver_S
Raimo tehtud tabel tundub OK.

A ja B klassis võiks tõesti olla lubatud vähemalt madaldusvedru ja ehk ka pisut paremad pidurid. Rehvid võiks olla tavalised tänavarehvid.

Ja M-seeria masinad paneks mina ikka C-klassi.

Ise üritan järgmisel hooajal ka e30-ga rajasõiduga tutvust teha, ilmselt siis B-klassis.

Postitatud: 29.11.2007 15:51 12
Postitas Indrek_M
Silver_S kirjutas:Ja M-seeria masinad paneks mina ikka C-klassi.
Eiki Lille M3 on raudselt C klass kuna tegemist juba ikka väga palju modifitseeritud masinaga. Samas need tavaseades E36 M3 ei edenenud rajal nüüd niiväga kiirelt, et neid peaks kuhugi C-klassi suruma.

Postitatud: 29.11.2007 16:04 21
Postitas mart154
eks see on meie aeglaste nikerdamisradade viga...

Kui keegi tooks kõrvale ühe stock E30M3, siis usun, et ka sellega oleks võimalik sõita väga kõvasid aegu :)

Postitatud: 29.11.2007 16:47 13
Postitas MESHUGGAH
MAXO mul on 325+chip (heal juhul 210 joudu). ja Raplas soitsin sellega juba poolkulunud MPS2ga valja 54.285 (jargmine aasta tahaks veel pool/uhe sekundi maha saada ajast). Mina pakuks Mmid jatta B klassi. Aga kesse siis C klassis soidab? Eiki, Silwer, Kostja, kes veel?

Postitatud: 29.11.2007 18:38 23
Postitas Aaro
See, et M-id B klassi on minu arust liigne M-ide alahindamine. Tänavalegaalne slikk no kuulge, kui autol muud tehtud pole ja ainult vahetatud rehvid ja suruda teda automaatselt C klassi on liigne piirang. Kas siis on normaalne kui M on B klassis ja e30 316i slikiga on C klassis :?
Natuke võiks ikka mõtelda.
Las olla nii nagu on olnud või siis teha algajate ja edasijõudnute klass, mis jagunevad A ja B klassiks, kui nii väga eraldada tahate.
Algaja või edasijõudnu klassi valimine olgu vaba, kui algaja klassis väljasõidetud ajad liginevad edasijõudnute klassi aegade hulka siis automaatselt liigutada sõitja edasijõudnute hulka.

Postitatud: 29.11.2007 19:44 21
Postitas ImreR
Lihtsalt a ja b klassis on slikid keelatud, mis seal ülemõistuse on, väga hea lahendus. Sa ei pea ju oma 316i-le panema slikke alla, kui on reegel siis tuleb seda ka täita. Minu arust võtab asi juba ilmet ja hakkab tekkima minginegi suund, kuhu pürgida. Samas M3 on ikka vääga palju kiirem kui 325i(nii e30-st kui ka e36-st), ma tean et olen oma 325i touring e30 võimeline heal juhul(mõlemad tavarehviga) võistlema e36 325i kupeega sedaaniga, samas m3-st jään paari sekundi kaugusele kindlasti(Raplas siis). See ikka on juba vahe. Nii et M3 peaks olema C. Sellel asjal on aga ka tõesti teine pool, rahvarallis on M3 võrdne 325i-de ja muude 1,6 liitristest ülespoole olevate mootoritega, võta nüüd kinni. Kruusal pole suurt vahet ja ilmselt pole ka lumes/jääl nii suurt vahet(eeldab et mõlemal on võrdsed seaded, st. lsd olemasolu või mitte olemasolu), aga rajal on tõesti vahe suur... Igatahes tundub et asi saab ikkagi lahenduse kevadeks, ma hoian pöialt :lol:

Postitatud: 29.11.2007 20:10 04
Postitas Kristjan_K
ImreR kirjutas:Lihtsalt a ja b klassis on slikid keelatud, mis seal ülemõistuse on, väga hea lahendus. Sa ei pea ju oma 316i-le panema slikke alla, kui on reegel siis tuleb seda ka täita.
Aga mina lähen ostan poest tänavalegaalse sliki ja sõidan sellega rahumeeli omal jalal rajale ja omal jalal rajalt koju ja mitte keegi ei saa mind C klassi suruda. Mul on täiesti tavaline (vb pisut parema pidamisega) tänavarhev.

Postitatud: 29.11.2007 20:15 47
Postitas Rains_525
Aaro kirjutas:See, et M-id B klassi on minu arust liigne M-ide alahindamine. Tänavalegaalne slikk no kuulge, kui autol muud tehtud pole ja ainult vahetatud rehvid ja suruda teda automaatselt C klassi on liigne piirang. Kas siis on normaalne kui M on B klassis ja e30 316i slikiga on C klassis :?
Natuke võiks ikka mõtelda.
Las olla nii nagu on olnud või siis teha algajate ja edasijõudnute klass, mis jagunevad A ja B klassiks, kui nii väga eraldada tahate.
Algaja või edasijõudnu klassi valimine olgu vaba, kui algaja klassis väljasõidetud ajad liginevad edasijõudnute klassi aegade hulka siis automaatselt liigutada sõitja edasijõudnute hulka.
asi on ikka hinnas ja kulutustes, mida peab BMW Cupis osalemiseks ka ...

kui ma pean slikid ostma...siis teeb see lisakulu alates 8000 enam vähem korralikud + veljeraha otsa (kallimatest ja parematest rääkimata), kasutatud slikid saab ka 3000ga...saab 3-4 võistlust teha, ja otsas. rääkimata sellest, et siis mõni ostab veel spetsiaalselt vihmarehvid ja nii on vaja lõpuks mitu paari velgi jne ....ja lõpuks ei ole sõiduoskusega midagi pistmist, vaid kel rohkem raha, see tegija...ja kokkuvõtteks ma pean investeerima kohe lihtsalt ilusate nullidega summad osalemiseks.

Ma ise hakkasin võistlema rahvarallis...ja kuigi nõue on, et auto võimalikult originaal...kuid slikid ja kruusad on lubatud...see on loonud olukorra, kus mul on garaaz igasuguseid komplekte velgi koos rehvidega, ja see on päris kalliks läinud. minul ükskõik...selles osas...aga noh...parem on ju ikka, mida rohkem võistlejaid ja huvilisi sarja vastu on...

mida ma tahan õelda, et minuarust suured investeeringud (slikid seda on) peletavad tavasõitja kohe minema....sest siis tekib kohe tunne, et pole mõtet võistelda...pole seda ja kolmandat ...ja lõpuks sõidavad ainult need, kes saavad endale lubada igaks võistluseks iga ilmaga spets. rehve....

Ise arvan küll, et slikk klassis a ja b ära keelata...asi läheb kohe tunduvalt kallimaks kõigile osavõtjatele, kui slikid kasutusel...need kes tahavad raha kulutada võidusõidule, see tehku seda c klassi tarbeks...

algaja ja edasijõudnud...seda näitab aeg ja kogemus...kes kuhu klassi saab...ja tekib kohe suur vahe edasijõudnud ja edasijõudnute vahel...see kel kangem auto....võib lubada igasuguseid trikke rajal...aga saab ikka parema tulemuse....

316 slikk...sa juba oled raha kulutanud...aga osta siis juba turbo või uus mootor või ....

Kuigi samas jah, m võiks vist olla ikka C klassis...

Postitatud: 29.11.2007 20:29 18
Postitas Rains_525
Kristjan_K kirjutas:
ImreR kirjutas:Lihtsalt a ja b klassis on slikid keelatud, mis seal ülemõistuse on, väga hea lahendus. Sa ei pea ju oma 316i-le panema slikke alla, kui on reegel siis tuleb seda ka täita.
Aga mina lähen ostan poest tänavalegaalse sliki ja sõidan sellega rahumeeli omal jalal rajale ja omal jalal rajalt koju ja mitte keegi ei saa mind C klassi suruda. Mul on täiesti tavaline (vb pisut parema pidamisega) tänavarhev.
jah, ja kui vihma hakkab sadama või rajatemp järsku muutub, siis mine koju ja pane spets rehvid alla ja tule tagasi...

Postitatud: 29.11.2007 20:36 08
Postitas Aaro
Kristjan_K kirjutas:Aga mina lähen ostan poest tänavalegaalse sliki ja sõidan sellega rahumeeli omal jalal rajale ja omal jalal rajalt koju ja mitte keegi ei saa mind C klassi suruda. Mul on täiesti tavaline (vb pisut parema pidamisega) tänavarhev.
Sama mõte siin.
Rains 525 kirjutas:kui ma pean slikid ostma...siis teeb see lisakulu alates 8000 enam vähem korralikud + veljeraha otsa (kallimatest ja parematest rääkimata)
Näiteks Toyo R888 205/50 R15 rehvi tk hind on +-2000 krooni, kiire otsing rehvieksperdi lehelt suverehvidele sama mõõduga hinnad sava 1300 kuni nokian 2100 krooni. Ehk siis hind sama mis tava rehvil. Ei näe just erilist kuluartiklit.

Rains 525 kirjutas:316 slikk...sa juba oled raha kulutanud...aga osta siis juba turbo või uus mootor või ....
Tõin lihtsalt näite, et rehvi järgi lahterdamine klassidesse on liiga julm. Ja kulu rehvile versus turbole või uue mootori paigaldamine on kordades kallim. Ei näe ise just loogikat, kui ehitad omale turbo püssi ja sõidad 300 krooniste kasutatud pasteldega ringi.

Aga las ta olla, kevadel siis C klass oota mind :D

Postitatud: 29.11.2007 20:43 37
Postitas Rains_525
Rains 525 kirjutas:
kui ma pean slikid ostma...siis teeb see lisakulu alates 8000 enam vähem korralikud + veljeraha otsa (kallimatest ja parematest rääkimata)


Näiteks Toyo R888 205/50 R15 rehvi tk hind on +-2000 krooni, kiire otsing rehvieksperdi lehelt suverehvidele sama mõõduga hinnad sava 1300 kuni nokian 2100 krooni. Ehk siis hind sama mis tava rehvil. Ei näe just erilist kuluartiklit.


see tekitabki olukorra, et ma pean spetsiaalselt selleks võistluseks tegema 8000+veljed investeeringu...+mõnel hakkab alles 16" velg, mis min. alla läheb...

seda ma tahangi öelda, et nii et kui ma tahan konkurentsivõimeline olla...siis
ma pean välja käima esiteks min. 10000EEK, et osaleda 5 korda aastas, kui muude sõitudega ei tegele...tänaval on rehvidega väga kallis sõita...kulub hirmsasti....ja eriti rapla kardirajal...+ kindluse mõttes ostaks vihmaslikid ka...veel 10000...

tavasõitja ei taha seda investeeringut teha...samas slikk teeb üsna ebavõrdse olukorra...see on sama asi, et ma panen enda e60 530d või 325 kõrvuti rajale sinu 316ga võistlema samassse klassi...

Postitatud: 29.11.2007 20:54 02
Postitas Silver_S
Mina pean endale kevadeks nagunii rehvid ja veljed ostma, seega ei ole mul vahet kas ostan endale slikid või tavarehvid hind on enamvähem sama.

Aga et osavõtjaid rohkem oleks võiks jääda vast nii et

A, B tavaline tänavarehv
C - vaba valik

Nüüd peaks vast aitama ka sellest rehvi teemat ja võiks arutada muid nüansse. ;)

Postitatud: 29.11.2007 22:04 45
Postitas mart154
rääkides slikkidest, siis korralik rehv (ka nn. tänavaslikk) säilib ringrajal tegelikult palju kauem, kui odav "tavarehv"

lõppkokkuvõttes võib olla kulu tavarehvidele hoopis suurem, kui kord korralikud slikid osta (nimetan siin slikkideks ka näiteks toyo R888-t)

Iseasi, kas see täheldatav on Cupi praeguse formaadi juures (3 kiiret ringi)

Selle ajaga saavad rehvid alles korralikult soojaks :)

Kuigi, eelmine aasta "peresedaani" all olnud lamellid kuumenesid umbes ringiga juba üle :)

Postitatud: 29.11.2007 23:48 29
Postitas Silwer
Või siis midagi sellist:

A: 1, 3 seeria kuni 2,0 ja kuni 110kw (va. e30 max 95kw) + 5 seeria kuni 141kw ja 6/7 seeria kuni 160kw.

B: Need ilma olulise mootorituuninguta autod mis ei mahtunud A klassi alla + E36 Cup autod

C: "M" + alates 2,8 liitrit "Z"+ igasugu hübriidid (näiteks e30 kere ja e36 mootor) + olulise mootorituuninguga A ja B klassi autod + E30 320is + 130i + 135i + 335i

Mina tänavaslikki küll A ja B klassis ei keelaks. Rajapäeval tuleks kasutada ikkagi rajapäeva rehvi. Tavalise tänavarehvi retsimine ei ole ei majanduslikult otstarbekas ega ei paku ka mingit sõidumõnu.

Postitatud: 30.11.2007 12:40 22
Postitas MESHUGGAH
Veidike tjuunitud 323-325 on Raplas/Tabasalus kiiremad kui standard M3E36. E36 Cup autod peaksid ka kiiremad olema. Ja kui varustada tuunitud vedrustusega 323/325 Toyo888ga siis E36M3 tavarehviga saab pahe vahemalt paari sekundiga. Mis sellega teha? M3 ei ole voidusoidu auto, ta on lihtsalt kiir. Ma paneks neid ikka B klassi. M5 ka. Aga kui nad moditud on - siis C klassi.

Postitatud: 30.11.2007 13:29 00
Postitas Silver_S
Silwer kirjutas: Mina tänavaslikki küll A ja B klassis ei keelaks. Rajapäeval tuleks kasutada ikkagi rajapäeva rehvi. Tavalise tänavarehvi retsimine ei ole ei majanduslikult otstarbekas ega ei paku ka mingit sõidumõnu.
Õige! ma sõidaks ka hea meelega slikiga, aga mida arvavad sellest igapäevaautoga sõitjad, kellel käib võibolla üle jõu nende soetamine? :roll:
Tuleb lihtsalt enamuse arvamus ära kuulata ja selle põhjal siis otsustada vist.

Kui nüüd pisut moditud ja slikkidega 325 -ed ja M-id ka B klassi panna, kas siis jätkub üldse masinaid ka C klassi?

Küsin kuna ei ole kursis lihtsalt

Postitatud: 30.11.2007 13:52 32
Postitas maxo
Eiei,slikiga M-d jms võiks ikka C-klassi panna.
Selles ei tohis siiski kahtlust olla,et ka nn. tänavalegaalse slikuga sõitjatel on ikka suur eelis tavarehviliste ees.Kardiradadel mängib see pidamise vahe juba suurt rolli.
Cardo ja Raimo pakutud variandid tundusid suht mõistlikud mõlemad.
Ja lõpetage nüüd M-de diskrimineerimine,neid niigi vähe :)
MESHUGGAH teab mida räägib.

Kui liigsete klasside puhul tekib auhindade puudus,siis ehk saan aidata korraldajatel ka sellega midagi ette võtta ;)

Postitatud: 30.11.2007 14:25 04
Postitas kimmo
Kas äkki ei oleks targem siis 2 gruppi moodustada?

A (<2000) ja B (2000>) vastavalt kubatuuridele tänavasõituautod tänavarehvidega.
C (<2000) ja D (2000>) "ehitatud" masinad vastavalt kubatuuridele muu lisavarustusega (turbod, slikid, koonusfiltrid :P jms).

Postitatud: 30.11.2007 15:02 38
Postitas Indrek_M
kimmo kirjutas:Kas äkki ei oleks targem siis 2 gruppi moodustada?

A (<2000) ja B (2000>) vastavalt kubatuuridele tänavasõituautod tänavarehvidega.
C (<2000) ja D (2000>) "ehitatud" masinad vastavalt kubatuuridele muu lisavarustusega (turbod, slikid, koonusfiltrid :P jms).
Noh ... ega seal muud pole kui rajapäevad venivad pikemaks, osavõtutasu suuremaks ... ja samas minu meelest pole neid sõitjaid üldse nii palju, et nelja kategooriasse jagada. Väheks jääb neid mehi, kes siis poodiumile ei saa :)
Muidu oleks ideel isegi jumet ...

Postitatud: 30.11.2007 15:24 05
Postitas Raivo
Ise pakun, et kindlasti tuleks jätkata sellist EBK Cup meetodil võidusõidu üritusi. Selliseid Open Track laadsete üritustega "konkureerima" pole mõtet hakata. Sest milleks kogu seda asja üldse BMW Klubi all läbi viia.

Aga üldjoontes jätaks ma klassid samaks.
A klass kuni 2L stock.
B klassi 2-3L stock.
C klass, vabaklass. Sh kõik M-id, slikkidega iS-id, kubatuuriga üle 3L, slickid nitrod turbod - millega iganes. Ka kiiremad mitte bmw-d (nagu devilc, rustang jm open tracki kiired sõidumehed).

A ja B klass on ainult stock (mitte mingeid "tänavaslikke" ei lubata). See jätaks võimaluse üritusele siseneda ka täiesti algajatel ning inimestel kellele pole sekundi murdosa võit primaarne ning kes ei pea topeltrataste olemasolu vajalikuks/võimalikuks jne.

C klassis sõitku kasvõi 5L biturboga.

Postitatud: 30.11.2007 15:41 51
Postitas Silwer
Vahet pole kuidas neid klasse teha ja kui palju neid teha - ikka on vähe ja kellegi jaoks on ta ikka ja alati ebaõiglane. USA-s on näiteks kuue klassi vahel BMW jagatud aga Eestis läheks see lihtsalt liiga keeruliseks.

Teine asi on selles et kui hakata panema paika mingeid täpsemaid tehnilisi reegleid siis peab olema ka võimalus neid reegleid kontrollida. Reeglina on meil üritustel 30-40 autot. See eeldaks et registreerimisel tuleks kõik autod üksipulgi üle vaadata ja tuvastada kas on siis "tuunitud" või saab ikka läbi häda standardiks lugeda.

Reeglina meil lihtsalt ei ole aega et neid autosid iga kord üksipulgi läbi uurida.

Seega kui nüüd võtta et ürituse eesmärk on esiteks propageerida BMW kui automarki ja teiseks anda osalejatele võimalus arendada oma autoga asfaldisuutlikust siis võiks lihtsalt mõelda kuidas saaks avaldada tunnustust nendele sõitjatele kes on hakkama saanud silmapaistva sooritusega. Ja see silmapaistev sooritus ei pea olema kõige kiirema aja väljasõitmine vaid silmapaistev sooritus on ka näiteks tänavarehviga universaal 525i-ga esikümne aja sõitmine.

Postitatud: 30.11.2007 16:19 04
Postitas Raivo
Absoluutselt nõus.
Aga noh, kui ikka mingi väidetavalt "stock" E36 325 sõidab E30 emmi aegasid, siis eesti on ju pisike ja kõik tuleb välja.

Ning originaali ja tuunitud auto saab ju üsna kerge vaevaga ka visuaalselt kontrollida. Kui mootor käib 1200 pööret tühikäigul, esipõlle ja maapinna vahele rusikas ei mahu, sumpa löriseb ja mootoriruum kohiseb pööret andes siis on 99% siililegi selge, et tehasekompleksuses see masin ei ole.

Ei ole mõtet oma elu liiga keeruliselt teha. Tuleb määrata võistlusele peakohtunik kes otsustab, kuhu klassi auto läheb ja see enam edasikaebamisele ei kuulu.
Ja kindlasti ei ole olemas selliseid reegleid, mis kõigile sobivad. Aga et kogu üritus liiga võidusõidukeskseks ei muutu, pooldangi neid 2'te täiesti stock klassi. Meil eestis varsti vist polegi enam mitte ühtegi üritust, kus ka tänavamasinaga saaks mingit arvestavat tulemust omataoliste seas sõita.

Loomulikult võib nüüd tekkida küsimus, et mille või kelle jaoks seda üritust tehakse, et ehk miks peab üldse originaalkonditsioonis autosi omavahel võrdlema. Siis selleks otstarbeks, kes on väga kõrva kärbes, saabki osaleda C klassis ilma igasuguste piiranguteta.

Postitatud: 30.11.2007 17:08 15
Postitas xjan
Kas point ei ole mitte selles, et kiiremad annaksid aeglasematele ka võimaluse olla "poodiumil"...?

A klassi 2007 kiiremad, näiteks esimesed 3-5tk B klassi tõsta ning B klassi kiiremad, esimesed 3-5tk C klassi - seda pool-sunniviisiliselt kasvõi, kuid jätta võimalus ka vabatahtlikult tulla klass kõrgemale sõitma.

Muu samaks ja vajadusel saab jooksvalt korrigeerida, kes mis klassi arvestusse kuulub (keeruline?). Autasustamine kui seda üldse vaja lükata hooaja lõppu.

Postitatud: 30.11.2007 17:33 06
Postitas Cardo
Kuulge kaasvõitlejad, tundub, et üritus on ikka mõisapeale ja enamgi veel!
Kui nii jätkate, siis tekib tunne, et sõitke omapäi, ei taha mitte selliste lärmajatega mestis olla. Kas millegi muu üle ei ole arutleda, kui selleüle kes ikka poodiumil olla saaks. Minuarust tuleks poodium sellise suhtumisejuures üldse likvideerida, kõik saavad oma ringiajad ja asi vask !!
Kui keegi tahab mingit porgandit või kartulit paelaga kaela saada, siis mingi peenramaale ja käigu oma auhinnaga kasvõi mööda Viru keskust ja olgu selleüle uhke.

Postitatud: 30.11.2007 19:42 37
Postitas xjan
Klasside ringimängimine ongi selleks et kõigil oleks huvitav. Ma küll kahtlustan, et osadel ei ole huvitav

Postitatud: 30.11.2007 19:45 09
Postitas Jaanus_P
Sõit käib ammu mõisa peale :) . Isegi kui jätta ära poodium sõidaks inimesed ikka selle nimel, et püsida konkurentsis. Kui tahaks niisama rajal kulgeda siis võtaks mingi kardiraja (nt. varem tabasalu) ja sõidaks seal üksi. Poodiumi jätate ära, aga ajad tulevad ikka ju ja sealt näha kes kiirem.

Postitatud: 30.11.2007 22:07 47
Postitas AndresS
Kui võtta kw/kg suhe aluseks, läheks juba kolmeste seas klassidesse jagamine huvitavaks (lihtsuse huvides vaid kupeed):
Pilt
( Kes tahab modida/muid autosid lisada, saab faili siit: http://www.hot.ee/e46t/E30/kw-kg.xls )
...ehk et näiteks kui siin pakutakse välja tõmmata A-klassi joon E30 318is ette, siis peaks väikses klassis olema kindlalt E46 320i (mida siiani suurde on koguaeg mingil põhjusel pandud).

Aga kokkuvõttes tundub ka mulle, et see klasside pärast sõdimine on nii lame. Mina võin sõita kasvõi Õ-klassis. Võrdlen ennast oma varasemate saavutustega ja võibolla ka võrreldavate autode ja juhtidega. Minu poolest oleks täiesti OK üldse ilma klassideta ja auhindadeta üritus. Aga aegasid võiks ikkagi mõõta.

Postitatud: 30.11.2007 22:56 24
Postitas Valdek
Cardo kirjutas:Kuulge kaasvõitlejad, tundub, et üritus on ikka mõisapeale ja enamgi veel!
Kui nii jätkate, siis tekib tunne, et sõitke omapäi, ei taha mitte selliste lärmajatega mestis olla. Kas millegi muu üle ei ole arutleda, kui selleüle kes ikka poodiumil olla saaks. Minuarust tuleks poodium sellise suhtumisejuures üldse likvideerida, kõik saavad oma ringiajad ja asi vask !!
Kui keegi tahab mingit porgandit või kartulit paelaga kaela saada, siis mingi peenramaale ja käigu oma auhinnaga kasvõi mööda Viru keskust ja olgu selleüle uhke.
AndresS kirjutas:Aga kokkuvõttes tundub ka mulle, et see klasside pärast sõdimine on nii lame. Mina võin sõita kasvõi Õ-klassis. Võrdlen ennast oma varasemate saavutustega ja võibolla ka võrreldavate autode ja juhtidega. Minu poolest oleks täiesti OK üldse ilma klassideta ja auhindadeta üritus. Aga aegasid võiks ikkagi mõõta.
toetan kahe käega analoogseid mõtteavaldusi. Jään ka mina uuel hooajal tulemata kui mingiks haigeks lahterdamiseks läheb. Võin enda autole uuesti sisu sisse toppida. Ja edasi? Kui sõidan kellestki kiiremini kellele ei meeldi siis lõhume mootori pulkadeks? ja kui ei leia midagi siis teeme jälle igaksjuhuks uue klassi? Et krt teab miks ta mingist 328st kiiremini sõitis, mingi diil vanakuradi endaga... Või kõrvaldame sõitja, et teised ka ikka poodiumile saaksid. Rikute lahedad üritused ära kiunumisega, et miks mina poodiumile ei saanud? Kes tahab sõidab pere sedaaniga, teine special autoga. Kunagi oli ürituse eesmärk, et sõita saab iga mees, mitte et võitma peab iga mees. Kole palju haigeid reegleid mõeldakse välja, tegeleme parem olemasolevate probleemidaga ja ürituse edasi arendamisega.

Postitatud: 30.11.2007 23:01 12
Postitas hanno
Valdek kirjutas: Rikute lahedad üritused ära kiunumisega, et miks mina poodiumile ei saanud?
Kunagi oli ürituse eesmärk, et sõita saab iga mees, mitte et võitma peab iga mees. Kole palju haigeid reegleid mõeldakse välja, tegeleme parem olemasolevate probleemidaga ja ürituse edasi arendamisega.
Tegu ongi aruteluga kuidas üritust edasi arendada. Ja nagu näha arvamusi on erinevaid. Nendest arvamustest peavadki korraldajad valima sobivaima variandi järgmiseks hooajaks.

Keegi ei taha midagi ilusat ära rikkuda.